Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з технічного обслуговування, гарантійного та післягарантійного відновлення працездатності касових апаратів реєстраторів розрахункових операцій (РРО)
Очікувана вартість
272 331,00 UAH
UA-2020-07-03-001175-a 1f74316491524ae0bceb8be68ba37e16
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Служба організації та проведення закупівель

+380443096681
+380443096911
+380443096929
shitiv@sw.uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Регіональна філія "Південно-Західна залізниця" АТ "Укрзалізниця"
Код ЄДРПОУ: 40081221
Вебсайт: http://swrailway.gov.ua
Місцезнаходження: 01601, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Лисенка, 6
Контактна особа: Служба організації та проведення закупівель
+380443096681,+380443096911,+380443096929
shitiv@sw.uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 липня 2020 10:01
Звернення за роз’ясненнями: до 10 липня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 липня 2020 17:00
Початок аукціону: 21 липня 2020 15:06
Очікувана вартість: 272 331,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 723,31 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Більш детальна інформація в тендерній документації. Проект договору в тендерній документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з технічного обслуговування, гарантійного та післягарантійного відновлення працездатності касових апаратів реєстраторів розрахункових операцій (РРО)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за надання послуг з сервісно-технічного обслуговування РРО проводяться Замовником протягом 45 (сорока п’яти) банківських днів з дати реєстрації податкової накладної та дати отримання замовником підписаного акту здачі-приймання наданих послуг з сервісно-технічного обслуговування РРО, що оформляється протягом 3 (трьох) календарних днів від дати підписання акту здачі-приймання наданих послуг та надання рахунків на оплату, шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Виконавця. Оплата за надані послуги по даному Договору проводиться замовником при наявності податкової накладної, оформленої та зареєстрованої відповідно до вимог чинного законодавства України в Єдиному державному реєстрі податкових накладних. Оплата здійснюється за фактично надані послуги (з урахуванням витратних матеріалів) на підставі рахунку та акту здачі-приймання наданих послуг, що підтверджує факт надання послуг. Пiсляоплата 45 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 липня 2020 11:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 липня 2020 10:01
ТД_Послуги_то_РРО.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 липня 2020 15:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ВІКАР"" 272 010,00
UAH з ПДВ
266 382,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ТЕХНОХОР 272 130,00
UAH з ПДВ
266 580,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАЙСТЕК" 272 250,00
UAH з ПДВ
269 512,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 серпня 2020 08:39
Електронний підпис
07 серпня 2020 08:36
Довідка.pdf
07 серпня 2020 08:36
Довідка МВД.pdf
07 серпня 2020 08:36
public_doc (2).pdf
07 серпня 2020 08:36
public_doc (2).p7s
18 липня 2020 17:34
Електронний підпис
18 липня 2020 17:32
ТОВ ФакторТЕК.pdf
18 липня 2020 17:32
Технічне завдання.pdf
18 липня 2020 17:32
Статут.pdf
18 липня 2020 17:32
Рішення учасника.pdf
18 липня 2020 17:32
Проект договору.pdf
18 липня 2020 17:32
ПрАТ ВО Мальва.pdf
18 липня 2020 17:32
Опис послуг.pdf
18 липня 2020 17:32
Лист відгук.jpeg
18 липня 2020 17:32
Довідки про досвід.pdf

Публічні документи

20 липня 2020 14:16
Електронний підпис
20 липня 2020 14:16
Технічні вимоги.pdf
20 липня 2020 14:16
Статут Вайстек.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ВІКАР""

ТОВ ТЕХНОХОР

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАЙСТЕК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ВІКАР""
#43394930
Переможець 266 382,00
UAH з ПДВ
29 липня 2020 10:36

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 липня 2020 10:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ВІКАР""
#43394930
266 382,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 жовтня 2022 12:48
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 14:13
ДУ- 1 РРО 2021.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 14:09
Електронний підпис укладений
12 серпня 2020 16:54
ДОГОВІР_ПЗ_ДН_5_20627_НЮ_12_08.pdf укладений
12 серпня 2020 16:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: ПЗ/ДН-5-20627/НЮ
Договір:
Номер додаткової угоди: ПЗ/ДН-5-20627/НЮ-Д-1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 серпня 2020 — 30 квітня 2021
Сума оплати за договором: 317 298,00
UAH (в тому числі ПДВ 52 883,00 UAH)