Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з санітарно-гігієнічних вимірювань хімічних речовин, параметрів мікроклімату, рівня звуку, вібрації та освітленості в пасажирських вагонах після виконання капітально-відновлювального ремонту
Sanitary and hygienic measurements of chemicals, microclimate parameters, sound level, vibration and light in passenger cars after overhaul
Очікувана вартість
197 448,48 UAH
UA-2020-07-03-001134-b beee9e94ded04d21ac3fa35af2f3b283
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Секретар Т.К. Дума О.Ю. З загальних пит додаткові контактні особи вказані в тендерній доку

+38044-309-73-53 pk_tend@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41022900
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська область обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
Контактна особа: Секретар Т.К. Дума О.Ю. З загальних пит додаткові контактні особи вказані в тендерній доку
+38044-309-73-53
pk_tend@uz.gov.ua
Додаткові контактні особи: Молчан Андрій Вікторович
+38 (05549) 7-33-58
Сітайло Олексій Вікторович
+38 (04635) 2-55-59
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Branch "Passenger Company" JSC "Ukrzaliznytsya"
National ID: 41022900
Contact point: Duma Alexander provision
+38044-309-73-53
pk_tend@uz.gov.ua
Additional contacts: Molchan Andriy Viktorovych
+38 (05549) 7-33-58
Sitaylo Oleksiy Viktorovych
+38 (04635) 2-55-59

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 03 липня 2020 11:00
Звернення за роз’ясненнями: до 25 липня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 серпня 2020 18:00
Очікувана вартість: 197 448,48 UAH з ПДВ
Publication date: 03 липня 2020 11:00
Enquiries until: 25 липня 2020 18:00
Complaints submission until: до 31 липня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 04 серпня 2020 18:00

Information

Estimated total value: 197 448 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71630000-3: Послуги з технічного огляду та випробовувань


Scope of the procurement
Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «про публічні закупівлі»
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації
Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «про публічні закупівлі»: 04.08.2020 18:00
Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування)- не застосовується;
Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації.
Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників,визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону.
Застосовані критерії оцінки - ціна.
Розгорнути Згорнути
Customer category: legal entity and / or business entities that carry out activities in certain areas of business, referred to in paragraph 4 of Part 1 of Art. 2 of the Law "On Public Procurement"
Quantity of goods or volume of work performed or services provided: in accordance with the terms of Annex №1 of the tender documentation.
Place of delivery of goods or place of performance of works or provision of services. Ukraine, in accordance with Annex №1 of the tender documentation
Language (languages) in which the tender proposals should be prepared: Ukrainian in accordance with the terms of the tender documentation
Date and time of opening of tender offers, if the announcement of open bidding is published in accordance with Part 3 of Art. 10 of the Law "On Public Procurement": 04.08.2020 18:00
Mathematical formula for calculating the present price (in case of its application) - is not applied;
Other information: other conditions according to the tender documentation.
Type of procurement - procurement procedure - for customers defined in paragraphs 1-3 of the first part of Article 2 of the Law.Applied evaluation criteria - price.
Розгорнути Згорнути

Тендерна документація

03 липня 2020 10:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 липня 2020 10:57
ТД_350-20_Посл. з сан.-гігієніч (1).doc
03 липня 2020 10:57
Проєкт договору для Лоту №2.doc
03 липня 2020 10:57
ADVERTISEMENT (2).docx
03 липня 2020 10:57
Оголошенння (2).doc
03 липня 2020 10:57
Проєкт договору для Лоту №1.doc

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Лот 1
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 120 939,84 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 200,00 UAH з ПДВ


Title: Lot 1.
Current status: Complete
Estimated total value: 120 939,84 UAH including VAT
Minimal lowering step: 1 200,00 UAH including VAT

Аукціон

Початок: 27 серпня 2020 11:04
Auction planned date: 27 серпня 2020 11:04
Закінчення: 27 серпня 2020 11:25
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл
Послуги з санітарно-гігієнічних вимірювань хімічних речовин, параметрів мікроклімату, рівня звуку, вібрації та освітленості в пасажирських вагонах після виконання капітально-відновлювального ремонту
ДК 021:2015: 71630000-3 — Послуги з технічного огляду та випробовувань
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2020

Sanitary and hygienic measurements of chemicals, microclimate parameters, sound level, vibration and light in passenger cars after overhaul
CPV: 71630000-3

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Умови оплати: Протягом 45-ти банківських днів відповідно до умов Договору.Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «про публічні закупівлі» Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «про публічні закупівлі»: 04.08.2020 18:00 Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування)- не застосовується; Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників,визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону. Застосовані критерії оцінки - ціна. Пiсляоплата 45 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 21 серпня 2020
UA-2020-07-03-001134-bbeee9e94ded04d21ac3fa35af2f3b283
Найменування: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41022900
Місцезнаходження: 01032, Україна, Київська область обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
Учасник Документи Рішення
ТОВ "ЦЕНТРАЛЬНА БІОХІМІЧНА ЛАБОРАТОРІЯ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПП А-ТЕСТ Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

10 вересня 2020 12:20
Опис. Зміни статуту.pdf
10 вересня 2020 11:21
Додаток 5.1.(1).pdf
04 вересня 2020 14:02
витяг 04.09.2020 Завіренний.pdf
04 вересня 2020 14:02
статут Завірений.pdf
04 вересня 2020 14:01
Додаток 5.1.pdf
04 вересня 2020 12:28
Довідка МВС.pdf
04 вересня 2020 12:28
k7L.KVT.pdf
04 вересня 2020 12:28
ggI.KVT.pdf
04 вересня 2020 12:28
2xP.XML.pdf
04 вересня 2020 12:17
Довідка МВС.pdf
03 серпня 2020 11:07
Електронний підпис
03 серпня 2020 11:07
Електронний підпис
03 серпня 2020 11:05
Калькуляція Лот1.pdf
03 серпня 2020 10:37
2. Додаток 4.pdf
03 серпня 2020 10:37
Вартість послуг Лот 1.pdf
03 серпня 2020 10:37
Додаток1 Лот1.pdf
03 серпня 2020 10:37
Додаток 3 Лот 1.pdf
03 серпня 2020 10:37
ЦБЛ 17025 17.pdf
03 серпня 2020 10:37
Свідотство до 23.pdf
03 серпня 2020 10:37
свідотство 010918 КМЛЦ.pdf
03 серпня 2020 10:37
Галузь.pdf
03 серпня 2020 10:37
галузь КМЛЦ 261218.pdf

Документи

Публічні документи

04 серпня 2020 17:13
Додаток 3 інформація 001.pdf
04 серпня 2020 17:13
Лист відгук _Договір (9).pdf
04 серпня 2020 17:13
Довідка ст 17 001.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЦЕНТРАЛЬНА БІОХІМІЧНА ЛАБОРАТОРІЯ"

ПП А-ТЕСТ

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 серпня 2020 11:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЦЕНТРАЛЬНА БІОХІМІЧНА ЛАБОРАТОРІЯ" 96 738,00
UAH з ПДВ
96 738,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП А-ТЕСТ 113 850,00
UAH з ПДВ
113 850,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 вересня 2020 12:20
Опис. Зміни статуту.pdf
10 вересня 2020 11:21
Додаток 5.1.(1).pdf
04 вересня 2020 14:02
витяг 04.09.2020 Завіренний.pdf
04 вересня 2020 14:02
статут Завірений.pdf
04 вересня 2020 14:01
Додаток 5.1.pdf
04 вересня 2020 12:28
Довідка МВС.pdf
04 вересня 2020 12:28
k7L.KVT.pdf
04 вересня 2020 12:28
ggI.KVT.pdf
04 вересня 2020 12:28
2xP.XML.pdf
04 вересня 2020 12:17
Довідка МВС.pdf
03 серпня 2020 11:07
Електронний підпис
03 серпня 2020 11:07
Електронний підпис
03 серпня 2020 11:05
Калькуляція Лот1.pdf
03 серпня 2020 10:37
2. Додаток 4.pdf
03 серпня 2020 10:37
Вартість послуг Лот 1.pdf
03 серпня 2020 10:37
Додаток1 Лот1.pdf
03 серпня 2020 10:37
Додаток 3 Лот 1.pdf
03 серпня 2020 10:37
ЦБЛ 17025 17.pdf
03 серпня 2020 10:37
Свідотство до 23.pdf
03 серпня 2020 10:37
свідотство 010918 КМЛЦ.pdf
03 серпня 2020 10:37
Галузь.pdf
03 серпня 2020 10:37
галузь КМЛЦ 261218.pdf

Публічні документи

04 серпня 2020 17:13
Додаток 3 інформація 001.pdf
04 серпня 2020 17:13
Лист відгук _Договір (9).pdf
04 серпня 2020 17:13
Довідка ст 17 001.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЦЕНТРАЛЬНА БІОХІМІЧНА ЛАБОРАТОРІЯ"

ПП А-ТЕСТ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЦЕНТРАЛЬНА БІОХІМІЧНА ЛАБОРАТОРІЯ"
#39547773
Переможець 96 738,00
UAH з ПДВ
27 серпня 2020 17:15

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 серпня 2020 17:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЦЕНТРАЛЬНА БІОХІМІЧНА ЛАБОРАТОРІЯ"
#39547773
96 738,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 12:47
Ду-1 № 20477 (1).pdf зміни до договору
30 грудня 2020 12:47
ПОВІДОМЛЕННЯ (1) (1).docx зміни до договору
30 грудня 2020 12:47
Електронний підпис укладений
11 вересня 2020 09:36
Договір УЗ-ЦЛ 20477-Ю.pdf укладений
11 вересня 2020 08:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): випадки для внесення змін до істотних умов договору відповідно до цієї статті: пункт 8 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» - зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини шостої статті 41, пункт 3 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» - покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі; 9) опис змін, що внесені до істотних умов договору: внесення змін до пунктів 1.1.,3.2.,10.1.Договору, Розділу 15 Місцезнаходження та банківські реквізити сторін», Додатку №1 Договору, продовження строку дії договору до 31.03.2021. 10). Номер додаткової угоди:УЗ/ЦЛ-20477/Ю/ДУ-1 11). Сума договору після внесення змін: 105150,00 грн. з ПДВ;
Номер договору про закупівлю: УЗ/ЦЛ-20477/Ю
Договір:
Номер додаткової угоди: УЗ/ЦЛ-20477/Ю/д
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML