Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання (Установки порошкового пожежогасіння (мобільні))
Firefighting, rescue and safety equipment (Powder fire extinguishing installations)
Очікувана вартість
4 272 280,00 UAH
UA-2020-07-03-001101-c a11368fb5e1f4bbbb002a6dabdf7618a
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тодорова Юлія Вадимівна

+38044-239-78-22 TODOROVA-YV@TSOUA.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 42795490
Вебсайт: https://tsoua.com/
Місцезнаходження: 01010, Україна , Київська область обл., Київ, 01010, м.Київ, КЛОВСЬКИЙ УЗВІЗ, будинок 7, ПОВЕРХ 16
Контактна особа: Тодорова Юлія Вадимівна
+38044-239-78-22
TODOROVA-YV@TSOUA.COM
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Limited Liability Company Gas Transmission System Operator of Ukraine
National ID: 42795490
Contact point: Todorova Yuliia
+38044-239-78-22
TODOROVA-YV@TSOUA.COM

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 03 липня 2020 12:20
Звернення за роз’ясненнями: до 26 липня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 серпня 2020 17:00
Початок аукціону: 07 вересня 2020 12:35
Очікувана вартість: 4 272 280,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 21 361,40 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 128000 UAH
Publication date: 03 липня 2020 12:20
Enquiries until: 26 липня 2020 17:00
Complaints submission until: до 01 серпня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 05 серпня 2020 17:00

Information

Estimated total value: 4 272 280 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 21 361 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35110000-8: Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання


Scope of the procurement
Закупівля здійснюється відповідно до https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2020-06-09-000299-b, згідно з технічними вимогами і якісними характеристиками предмета закупівлі.
Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).
Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, – українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами.
Критерій оцінки – ціна 100%.
Розгорнути Згорнути
This purchase is in accordance with the https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2020-06-09-000299-b, in accordance with quality and technical specifications purchase.
Purchasing financing: Own budget (funds from business activity of the enterprise).
The language (s) in which tender proposals should be prepared is Ukrainian. Documents that are not prepared by the bidder and submitted as part of the tender offer may be submitted in both Ukrainian and Russian.
Evaluation criteria - the price is 100%.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 шт.
Установки порошкового пожежогасіння (мобільні)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 35110000-8 — Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання

Powder fire extinguishing installations
CPV: 35110000-8
Період постачання: по 31 березня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару згідно умов договору Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо доповнення проекту Договору
Дата подання: 13 липня 2020 12:25
Дата відповіді: 14 липня 2020 16:44
У проекті договору (додаток №4 до Тендерної документації) в п.5.7 зазначено, що «Приймання Покупцем Товарів за видатковою накладною не є підтвердженням належного виконання Постачальником його обов’язку з поставки Товарів за цим Договором та відсутність у Покупця претензій до Постачальника щодо якості та комплектності Товарів». А пунктом 5.8 визначено, що «Датою поставки Товарів за цим Договором є прийняття Покупцем товарів за кількістю та якістю відповідно до п. 5.13. цього Договору та передача Постачальником Покупцю в повному обсязі наведених нижче наступні документів….». Звертаємо увагу Замовника, що в переліку визначених документів у п. 5.8. відсутній «Акт приймання Товарів за кількістю та якістю». З огляду на вимоги п. 5.7, п. 5.13 та п. 6.4.2., «Акт приймання Товарів за кількістю та якістю» обов’язково має бути в переліку документів, що передаються Покупцю в повному обсязі під час поставки Товару. Зокрема за п. 6.4.2. Постачальник має право вимагати виконання зобов’язань з оплати Товарів лише у разі підписання Актів приймання Товарів за кількістю та якістю. Тому, вимагаємо доповнити п. 5.8. та викласти наступним чином: «5.8. Датою поставки Товарів за цим Договором є прийняття Покупцем товарів за кількістю та якістю відповідно до п. 5.13. цього Договору та передача Постачальником Покупцю в повному обсязі наведених нижче наступних документів: 5.8.1. Видаткової накладної; 5.8.2 Паспорт на кожну одиницю товару; 5.8.3 Журнали обліку (паспорти) на ємності, що працюють під тиском; 5.8.4 Інструкція з експлуатації установки УПП-250М; 5.8.5 Сертифікат відповідності на установку УПП-250М; 5.8.6 Сертифікат відповідності на вогнегасний порошок. 5.8.7 Повний пакет документів для реєстрації в Регіональних РСЦ МВС з експлуатаційною та технічної документацією, що стосується експлуатації причепу і допоміжного обладнання, що входить в комплектацію (у друкованому вигляді на українській мові); 5.8.8. Документу про підтвердження гарантійних зобов’язань виробника на Товар (зазначений документ вказується в договорі, якщо передбачається його передача Покупцю); 5.8.9. Рахунок-фактури; 5.8.10. Товарно-транспортної накладної; 5.8.11. Акт приймання Товарів за кількістю та якістю.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний потенційний учаснику!
Акт приймання Товарів за кількістю та якістю готує сам замовник. Для передачі товару замовнику перелік документів, наданий у п 5.8. Договору – є вичерпний.
Уточнення щодо маркування
Дата подання: 13 липня 2020 12:26
Дата відповіді: 16 липня 2020 12:25
У проекті договору, додаток №4 до Тендерної документації, в п.2.6 зазначено, що Товари, що передаються Постачальником Покупцю за цим Договором, підлягають обов'язковому маркуванню згідно з вимогами стандартів, технічних умов, нормативів. Просимо надати роз’яснення, саме яке маркування повинно бути нанесено на товар та вимогам яких стандартів повинно відповідати це маркування.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня,
На товарі даного предмета закупівлі має бути нанесено маркування, якщо таке передбачене чинним законодавством України.
Рік виготовлення предмету закупівлі
Дата подання: 14 липня 2020 11:52
Дата відповіді: 14 липня 2020 16:52
Технічними вимогами (Додаток 1 до тендерної документації) регламентовано, що рік випуску" Установки порошкового пожежогасіння – не пізніше 2020 року". Зрозуміло, що Замовнику потрібна нова "Установка", тому, просимо надати роз’яснення, якому періоду виготовлення повинна відповідати Установка – 2020 і більше, чи 2020 і пізніше років виготовлення?
Відповідь: Доброго дня, шановний потенційний учаснику!
Оскільки договором зазначено, що він діє в частині поставки товарів до 31 березня 2021 року, а обсяг замовлення складає лише 8 Установок, то період виготовлення УПП-250 становить не пізніше 2020 року.
Щодо строків виготовлення УПП
Дата подання: 14 липня 2020 17:41
Дата відповіді: 16 липня 2020 11:06
Дякуємо за відповідь! Але просимо ще раз звернути увагу - договір може бути укладений у вересні 2020 року, за умовами договору "Строк поставки (зазначається кількість календарних днів з дати укладення Договору) - 150" (!!!), тобто постачання і вироблення товару допускається Замовником у 2021 році. Тому просимо уточнити, чи буде замовник приймати товар 2021 року виготовлення? Це будуть нові і виготовлені належним чином товари. Зазвичай кінець року складний насичений за посавками період, з огляду на особливості проведення державних закупівель, тому постачальник розраховує свої виробничі можливості із врахуванням можливості виготовлення товару у 2021 році (січень місяць).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня,
Постачання та виготовлення товару у 2021 році допускається відповідно до умов укладеного договору та згідно діючого чинного законодавства.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 31 серпня 2020
UA-2020-07-03-001101-ca11368fb5e1f4bbbb002a6dabdf7618a
Найменування: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 42795490
Місцезнаходження: 01010, Україна, Київська область обл., Київ, 01010, м.Київ, КЛОВСЬКИЙ УЗВІЗ, будинок 7, ПОВЕРХ 16
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ "КОМПАНІЯ ТІТАЛ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧИЙ КОМПЛЕКС "АВТОТРАНСПОРТНИК" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 серпня 2020 16:46

Документи

Публічні документи

24 вересня 2020 17:43
Електронний підпис
16 вересня 2020 17:56
Електронний підпис
16 вересня 2020 17:55
public_doc.pdf
16 вересня 2020 17:55
public_doc.p7s
16 вересня 2020 17:55
Dovidka_20252538040800559791.pdf.p7s
16 вересня 2020 17:55
Dovidka_20252538040800559791.pdf
16 вересня 2020 17:55
Наказ призн. директора.PDF
16 вересня 2020 17:55
Довідка про ст 17.PDF
16 вересня 2020 17:37
Електронний підпис
05 серпня 2020 11:58
Електронний підпис
05 серпня 2020 11:58
Електронний підпис
05 серпня 2020 11:57
Свідоцтво 30.06.20.rar

Вимога про усунення невідповідностей

Під час опрацювання тендерної пропозиції виявлено невідповідності вимогам тендерної документації. 1) перелік виявлених невідповідностей: Учасником накладено електронну печатку підприємства на тендерну пропозицію, замість ЕЦП/КЕП уповноваженої особи, чим порушено вимоги, встановлені п. 1 розділу ІІ Додатку 2 до тендерної документації, згідно вимог якого тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис ( або кваліфікований електронний підпис) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі , повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 4 Додатку 2 цієї документації. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п. 1 р.ІІ Додатку 2 до тендерної документації 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей Учасник повинен виконати вимоги, передбачені п. 1 р. ІІ Додатку 2 до тендерної документації.

Документи

05 серпня 2020 17:04
Звіт з ЄДР (припинено)

Публічні документи

26 серпня 2020 17:48
Електронний підпис
26 серпня 2020 17:47
Технічні.pdf
26 серпня 2020 17:47
Статутні.pdf
26 серпня 2020 17:47
Свидетельство УБІБ.zip
26 серпня 2020 17:47
Кваліфікаційні.pdf
26 серпня 2020 17:47
Довідка 6765.zip
26 серпня 2020 17:47
Гарантія 6765.zip
05 серпня 2020 13:59
Електронний підпис
05 серпня 2020 13:59
Електронний підпис
05 серпня 2020 13:58
Свидетельство УБІБ.zip
05 серпня 2020 13:58
Довідка 6765.zip
05 серпня 2020 13:58
Гарантія 6765.zip
05 серпня 2020 13:58
Технічні.pdf
05 серпня 2020 13:58
Статутні.pdf
05 серпня 2020 13:58
Кваліфікаційні.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМПАНІЯ ТІТАЛ"

ТОВ "ВИРОБНИЧИЙ КОМПЛЕКС "АВТОТРАНСПОРТНИК"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 вересня 2020 12:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ ТІТАЛ" 4 270 000,00
UAH
4 248 638,00
UAH
Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧИЙ КОМПЛЕКС "АВТОТРАНСПОРТНИК" 4 263 400,00
UAH
4 263 400,00
UAH
Документи

Публічні документи

24 вересня 2020 17:43
Електронний підпис
16 вересня 2020 17:56
Електронний підпис
16 вересня 2020 17:55
public_doc.pdf
16 вересня 2020 17:55
public_doc.p7s
16 вересня 2020 17:55
Dovidka_20252538040800559791.pdf.p7s
16 вересня 2020 17:55
Dovidka_20252538040800559791.pdf
16 вересня 2020 17:55
Наказ призн. директора.PDF
16 вересня 2020 17:55
Довідка про ст 17.PDF
16 вересня 2020 17:37
Електронний підпис
05 серпня 2020 11:58
Електронний підпис
05 серпня 2020 11:58
Електронний підпис
05 серпня 2020 11:57
Свідоцтво 30.06.20.rar

Публічні документи

26 серпня 2020 17:48
Електронний підпис
26 серпня 2020 17:47
Технічні.pdf
26 серпня 2020 17:47
Статутні.pdf
26 серпня 2020 17:47
Свидетельство УБІБ.zip
26 серпня 2020 17:47
Кваліфікаційні.pdf
26 серпня 2020 17:47
Довідка 6765.zip
26 серпня 2020 17:47
Гарантія 6765.zip
05 серпня 2020 13:59
Електронний підпис
05 серпня 2020 13:59
Електронний підпис
05 серпня 2020 13:58
Свидетельство УБІБ.zip
05 серпня 2020 13:58
Довідка 6765.zip
05 серпня 2020 13:58
Гарантія 6765.zip
05 серпня 2020 13:58
Технічні.pdf
05 серпня 2020 13:58
Статутні.pdf
05 серпня 2020 13:58
Кваліфікаційні.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМПАНІЯ ТІТАЛ"

ТОВ "ВИРОБНИЧИЙ КОМПЛЕКС "АВТОТРАНСПОРТНИК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОМПАНІЯ ТІТАЛ"
#24571799
Переможець 4 248 638,00
UAH
11 вересня 2020 09:34

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 вересня 2020 09:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ ТІТАЛ"
#24571799
4 248 638,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 квітня 2021 09:50
Електронний підпис укладений
30 вересня 2020 17:04
2009000196 від 30.09.2020.pdf укладений
30 вересня 2020 17:04

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 вересня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 5 098 365,60
UAH (в тому числі ПДВ 849 727,60 UAH)