Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з монтажу електронного та оптичного обладнання системи дистанційного відеоспостереження
Очікувана вартість
55 000,00 UAH
UA-2020-07-03-000841-c 2fd63926ca9f467b9f941f9030c8202a
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Шаповалов

+380442027099 sshapov@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київська міська рада
Код ЄДРПОУ: 22883141
Місцезнаходження: 01044, Україна , Київська обл., Київ, вул. Хрещатик, 36, м. Київ, 01044
Контактна особа: Сергій Шаповалов
+380442027099
sshapov@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 липня 2020 11:27
Звернення за роз’ясненнями: до 09 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 липня 2020 00:00
Початок аукціону: 14 липня 2020 11:13
Початок аукціону: 14 липня 2020 11:13
Очікувана вартість: 55 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 550,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:51310000-8: Послуги зі встановлення радіо-, телевізійної, аудіо- та відеоапаратури


Послуги з монтажу електронного та оптичного обладнання системи дистанційного відеоспостереження

Послуги з монтажу електронного та оптичного обладнання системи дистанційного відеоспостереження
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з монтажу електронного та оптичного обладнання системи дистанційного відеоспостереження
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 51310000-8 — Послуги зі встановлення радіо-, телевізійної, аудіо- та відеоапаратури

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Контактний номер телефону
Дата подання: 08 липня 2020 11:51
Доброго дня! Надайте мобільний номер телефону, по якому можна зв'язатися для огляду об'єкту, так як на стаціонарному телефоні трубку не беруть!
Відповідь відсутня
Огляд
Дата подання: 08 липня 2020 18:03
За якою адресою учасники повинні здійснити огляд??????
Відповідь відсутня

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-03-000841-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Лемешко Олександр Георгійович, Код ЄДРПОУ:2257403916
Дата подання: 15 липня 2020 10:49
Вимога скасування рішення про обрання переможцем
Шановний Замовник, просимо Вас скасувати рішення щодо обрання переможцем ФОП Цибуля О.В., так як даним учасником були вказані фіктивні дані в поданій тендерній документації.
А саме - в довідці про обстеження об’єкту вказана особа, як представник ФОП Цибуля О.В., громадянин Завальський Н.Р.. Згідно відкритих джерел громадянин Завальський Н.Р. зареєстрований як фізична особа-підприємець в Деснянському районі міста Києва та має основний вид підприємницької діяльності 43.21 Електромонтажні роботи.
Тобто для огляду об’єкту була залучена стороння особа, яка не є представником ФОП Цибуля О.В., а є самостійним ФОП. Імовірно, учасник має намір силами та механізмами ФОП Завальсикий НР. виконати умови договору по даній закупівлі, що суперечить тендерним вимогам, так як інформація про можливість залучення субпідрядника відсутні.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 липня 2020 15:17
Шановний пан Лемешко!
В документах закупівель, а саме в інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики відсутня вимога незалучення сторонніх юридичних або фізичних осіб щодо надання послуг з монтажу електронного та оптичного обладнання системи дистанційного відеоспостереження.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-07-03-000841-c.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "ЦИБУЛЯ ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3379206135
Дата подання: 15 липня 2020 12:03
Пояснення щодо несуттєвої Вимоги ФОП "Лемешко О.Г."
Лист звернення у Додатку.
Рішення замовника: Вимога задоволена
15 липня 2020 15:37
Шановний пан Цибуля!
Дякуємо за обґрунтоване пояснення.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Номер вимоги: UA-2020-07-03-000841-c.c3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОМСОН", Код ЄДРПОУ:41879946
Дата подання: 16 липня 2020 16:33
Вимога, щодо рішення
Вимога
ТОВ «РОМСОН» приймало участь у процедурі закупівлі
UA-2020-07-03-000841-c
ID: 2fd63926ca9f467b9f941f9030c8202a на «Послуги з монтажу електронного та оптичного обладнання системи дистанційного відеоспостереження (51310000-8 - послуги зі встановлення радіо-, телевізійної, аудіо- та відеоапаратури)» відповідно до документації.
Наголошуємо, що Вами була проведена необ’єктивна оцінка пропозиції учасника
ФОП "ЦИБУЛЯ ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ" та прийнято рішення про визнання переможцем без законодавчих на те підстав.
Учасника ФОП "ЦИБУЛЯ ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ було обрано переможцем процедури безпідставним, необґрунтованим та такими, що не відповідає чинному законодавству України.
ТОВ «РОМСОН» уважно розглянувши документи пропозиції ФОП "ЦИБУЛЯ ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ, помітило невідповідність пропозиції вимогам замовника. Зокрема, в документації ФОП "ЦИБУЛЯ ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ» жодна з копій документів які вимагав Замовник не надано в належно оформленому вигляді.
1. Тендерною документацією вимагалося надати: Довідка, складена у довільній формі, яка містить відомості про підприємство: а) реквізити (адреса - юридична та фактична, телефон, факс, телефон для контактів); б) керівництво (посада, ім'я, по батькові, телефон для контактів) - для юридичних осіб; в) форма власності та юридичний статус, організаційно-правова форма (для юридичних осіб), г) банківські реквізити, засвідчена підписом уповноваженої особи Учасника, скріплена печаткою, із зазначенням посади і дати підпису. В складі документації довідка надана, проте дати данного документу не має, що суперечить тендерній документації.
2. Вимагалося: . Копія витягу або виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, засвідчена підписом уповноваженої особи Учасника, скріплена печаткою, із зазначенням посади і дати підпису. Данна копія також не містить засвідчення документу та дати, що вимагалося.
3. Також зазначимо, що Наявність досвіду виконання аналогічних робіт має бути підтверджена копією договору та копіями актів виконаних робіт по такому договору. ФОП "ЦИБУЛЯ ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ» надав оригінал, а не КОПІЮ договору та акту.

Вважаємо, що дії комітету Замовника свідчать про поверхневе вивчення, поданих пропозицій конкурсних торгів, внаслідок чого порушені основні принципи здійснення державних закупівель, передбачені ст. 3 Закону: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів; запобігання корупційним діям і зловживанням. На підставі зазначеного та керуючись Законом України.
ПРОСИМО (ВИМАГАЄМО):
ТОВ «РОМСОН» вимагає анулювати рішення про обрання переможця процедури та забезпечити законний та об’єктивний розгляд процедури.
Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель, як:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій;
- запопігання корупційним діям та зловживанням.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 липня 2020 12:19
За результатами оцінки та розгляду пропозицій визначено переможця з найбільш економічно вигідною пропозицією, тобто ФОП "ЦИБУЛЯ ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ", вказані Вами зауваження не є суттєвими та не впливають на принципи максимальної економії. Також повідомляємо що Замовник дотримується вимог статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи подані скаржником

15 липня 2020 12:03
Київська міська рада.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 липня 2020 11:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ЦИБУЛЯ ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ" 44 999,00
UAH з ПДВ
44 444,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Лемешко Олександр Георгійович 48 500,00
UAH з ПДВ
44 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТИЧИНСЬКИЙ ВЛАДИСЛАВ ВОЛОДИМИРОВИЧ 52 225,00
UAH з ПДВ
52 225,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОМСОН" 53 600,00
UAH з ПДВ
53 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ЦИБУЛЯ ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ"

ФОП Лемешко Олександр Георгійович

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТИЧИНСЬКИЙ ВЛАДИСЛАВ ВОЛОДИМИРОВИЧ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОМСОН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ЦИБУЛЯ ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ"
#3379206135
Переможець 44 444,00
UAH з ПДВ
15 липня 2020 08:52

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 липня 2020 08:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ЦИБУЛЯ ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ"
#3379206135
44 444,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 липня 2020 11:31
послуги систем. дист. выдео..pdf укладений
31 липня 2020 11:31

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 44 444,00
UAH