Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги по монтажу системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей в приміщенні, пожежної сигналізації та передавання тривожних сповіщень в приміщенні, послуги по монтажу блискавкозахисту – 2 Лота
Очікувана вартість
615 100,00 UAH
UA-2020-07-03-000834-c dded73b035d74532a63a1691f5da70d5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Єфремова Любов Олександрівна

+380385250053 ppal33@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Плужненський Професійний Аграрний Ліцей
Код ЄДРПОУ: 02548452
Місцезнаходження: 30300, Україна , Хмельницька обл., Ізяслав, вул. Шевченка,139
Контактна особа: Єфремова Любов Олександрівна
+380385250053
ppal33@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 липня 2020 11:28
Звернення за роз’ясненнями: до 09 липня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 липня 2020 18:00
Очікувана вартість: 615 100,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи


Категорія замовника: Відповідно до пункту 3 ч.1 ст.2 ЗУ “Про публічні закупівлі” (юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 цієї частини) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі; Мова (мови), якою (якими) повинні готуватись тендерні пропозиції: усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою
Розгорнути Згорнути

Тендерна документація

03 липня 2020 11:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 липня 2020 11:29
Додаток 5 відомості.doc
03 липня 2020 11:29
Додаток 4 субпідрядник.doc
03 липня 2020 11:29
Додаток 3 Проект договору.doc
03 липня 2020 11:29
Додаток 2 до ТД ТЗ.docx
03 липня 2020 11:29
Додаток 1 ФП.doc
03 липня 2020 11:29
ТД Плужне ПАЛ.doc

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: послуги по монтажу системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей в приміщенні, пожежної сигналізації та передавання тривожних сповіщень в приміщенні
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 418 200,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 2 091,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 20 липня 2020 12:43
Закінчення: 20 липня 2020 13:04
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл
послуги по монтажу системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей в приміщенні гуртожитку №1, навчального корпусу №1, навчальної лабораторії Плужнянського професійного аграрного ліцею
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 30320, Україна, Хмельницька область, Ізяславський район, с.Хотень, вул.Центральна, 74
Дата доставки: 30 вересня 2020
1 посл
послуги по монтажу пожежної сигналізації та передавання тривожних сповіщень в приміщенні гуртожитку №1, навчального корпусу №1, навчальної лабораторії Плужнянського професійного аграрного ліцею
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 30320, Україна, Хмельницька область, Ізяславський район, с.Хотень, вул.Центральна, 74
Дата доставки: 30 вересня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг після підписання акту Пiсляоплата 7 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Запитання до процедури

Стара ліцензія
Дата подання: 08 липня 2020 18:18
Дата відповіді: 13 липня 2020 16:27
Доброго дня, шановний Замовнку, у тендерній документації наявна наступна вимога: для виконання робіт/надання послуг учасник повинен мати ліцензію на провадження робіт протипожежного призначення на об'єктах з високим ступенем ризику. Звертаємо увагу, що сьогодні така ліцензія не видається. Даний документ видавали до затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення (затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852), в його пунктах саме було зазначено - на роботи на об’єктах незначного, середнього та високого ступеня ризику. Тобто таку ліцензію можуть надати лише підприємства, які були зареєстровані до затвердження даних умов. Так, наприклад, для права виконання цих робіт сьогодні суб’єкт отримує ліцензію з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, яка дослівно не містить такого пункту, але включає в себе всі дозволені роботи та послуги. Тобто за юридичним значенням ці ліцензії є тотожними, але вони мають різну форму. Просимо внести зміни до документації, а саме додати до вимоги " або ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення чи Наказу про її видачу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. На Ваше звернення повідомляємо наступне. П. 1 розділу 3 ТД передбачено, що Учасником має бути надано ліцензію на провадження певного виду робіт, що передбачені технічним завданням, якщо отримання такого дозволу, декларації або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством. У разі завершення терміну дії декларації, дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки, ліцензії на провадження певного виду робіт, що передбачені технічним завданням замовника, або ж відсутності зазначених документів, учасники надають у складі пропозиції пояснювальну записку та документи, що підтверджують факт подання ними до уповноваженого органу пакету документів для продовження терміну або ж отримання декларації, дозволу, ліцензії. У разі відсутності в учасника ліцензії та/або декларації, та/або дозволу на виконання певного виду робіт, визначених у технічному завданні, у складі тендерної пропозиції мають бути надані ліцензія та/або декларація, та/або дозвіл субпідрядної організації, яка виконуватиме такі роботи (зазначені документи (ліцензія та/або дозвіл) надаються у тому разі якщо варість робіт, що доручатимуться субпідряднику становитиме 20 і більше відсотків від вартості договору про закупівлю). Якщо ліцензія та/або декларація, та/або дозволи видані учаснику (субпідрядній організації) як електронні документи і знаходиться у вільному доступі, то учасник надає інформацію в довільній формі з посиланням на відповідний ресурс в мережі Інтернет.
Додатком 2 технічного завдання по Лоту 1 передбачено, що для виконання робіт/надання послуг учасник повинен мати ліцензію на провадження робіт протипожежного призначення на об'єктах з високим ступенем ризику.
Крім того, п. 5 розділу 3 ТД передбачено, що в разі неможливості надання учасником будь-якого документа в складі тендерної пропозиції, через його відсутність в нього відповідно до вимог діючого законодавства, він повинен надати довідку в довільній формі про неможливість подання такого документу із зазначенням причин відсутності та посиланням на норми діючих нормативно-правових актів.
Отже, Вами при формуванні тендерної пропозиції мають бути враховані позиції, що ліцензія надається, у випадку, якщо це передбачено чинним законодавством. Також, у випадку відсутності ліцензій чи дозволів в Учасника, мають бути надані ліцензія та/або декларація, та/або дозвіл субпідрядної організації, яка виконуватиме такі роботи. А також, в разі неможливості надання учасником будь-якого документа в складі тендерної пропозиції, через його відсутність в нього відповідно до вимог діючого законодавства, він повинен надати довідку в довільній формі про неможливість подання такого документу із зазначенням причин відсутності та посиланням на норми діючих нормативно-правових актів.
Тому, в Замовника відсутні підстави для внесення змін в Тендерну документацію.
Гарантійний лист від виробника
Дата подання: 08 липня 2020 18:22
Дата відповіді: 13 липня 2020 16:28
Для підтвердження спроможності вчасного виконання робіт/надання послуг учасник повинен надати оригінал гарантійного листа, не більше десятиденної давнини відносно дати подання тендерних пропозицій, наданого учаснику процедури закупівлі безпосереднім виробником обладнання чи офіційним дилером, дистрибьютором (юридичною або фізичною особою) адресованого замовнику торгів про гарантію поставки обладнання учаснику закупівлі вказаної у технічному завданні якості та кількості для надання послуг. Дана вимога є дискримінаційною, оскільки гарантійний лист, який вимагається Вами не має зовсім ніякої юридичної сили, тому що він не буде оформлений згідно норм ГК, щоб потім його можно було використовувати ,наприклад, у суді. Незрозуміло для чого Вам даний лист, оскільки юридичну відповідальність перед Замовником буде нести саме Учасник, а не виробник чи інші суб'єкти зазначені Замовником. Також є незрозумілим, навіщо Учаснику брати гарантійний лист у виробника чи дистриб'ютора, якщо відповідне обладнання вже може бути придбаним і знаходитись у власності Учасника. Крім того, Виробник чи дистриб'ютор не зобов'язані надавати такий документ. Зважаючи на вищевикладене, внести зміни до тендерної документації, а саме видалити дикримінаційну вимогу щодо надання оригіналу гарантійного листа, не більше десятиденної давнини відносно дати подання тендерних пропозицій, наданого учаснику процедури закупівлі безпосереднім виробником обладнання чи офіційним дилером, дистрибьютором (юридичною або фізичною особою) адресованого замовнику торгів про гарантію поставки обладнання учаснику закупівлі вказаної у технічному завданні якості та кількості для надання послуг.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. На Ваше звернення повідомляємо наступне. Замовником самостійно з врахуванням потреби та керуючись вимогами чинного законодавства встановлено вимоги щодо обладнання, що закуповується в межах процедури для якісного надання послуг по монтажу системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей в приміщенні, пожежної сигналізації та передавання тривожних сповіщень в приміщенні. П. 6 розділу 3 ТД передбачено що для підтвердження спроможності вчасного виконання робіт/надання послуг учасник повинен надати оригінал гарантійного листа, не більше десятиденної давнини відносно дати подання тендерних пропозицій, наданого учаснику процедури закупівлі безпосереднім виробником обладнання чи офіційним дилером, дистрибьютором (юридичною або фізичною особою) адресованого замовнику торгів про гарантію поставки обладнання учаснику закупівлі вказаної у технічному завданні якості та кількості для надання послуг.
По перше, гарантійний лист може бути надано не лише виробником обладнання, а й офіційним дилером, дистриб’ютором (юридичною або фізичною особою). По друге - вимога спрямована на недопущення порушення учасником строків надання послуг. Тобто, головне в цьому випадку мати документальне підтвердження того, що учасник матиме в наявності необхідну кількість обладнання, відповідної якості на момент надання послуг.
Гарантійний лист може отримати будь – який Учасник, не залежно від форми власності, звернувшись до постачальника товару (не тільки виробника), тому Замовником жодним чином не порушено принципи публічних закупівель при формуванні вимог тендерної документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 липня 2020 13:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БАСТІОН ВЕСТ" 380 000,00
UAH з ПДВ
377 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Інтервідеосервіс 399 941,10
UAH з ПДВ
379 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 липня 2020 11:06
Електронний підпис
19 липня 2020 11:05
FS-sertyficate-2019.pdf
19 липня 2020 11:02
ТЗ 2.PDF
19 липня 2020 11:02
пропозиція.PDF
19 липня 2020 11:02
проект договору.PDF
19 липня 2020 11:02
договір філармонія.PDF
19 липня 2020 11:02
договір понінка.PDF
19 липня 2020 11:02
відгук.pdf
19 липня 2020 11:00
ч.2 ст.17.PDF
19 липня 2020 11:00
ціни.PDF
19 липня 2020 11:00
управління праці 19.pdf
19 липня 2020 10:59
торгівля людьми.PDF
19 липня 2020 10:59
ТЗ 1.PDF
19 липня 2020 10:59
строки.PDF
19 липня 2020 10:59
статут ч.2.pdf
19 липня 2020 10:59
статут ч.1.pdf
19 липня 2020 10:56
СПР-1.pdf
19 липня 2020 10:56
сертифікати ISO.PDF
19 липня 2020 10:56
сертификат_АЛАЙ.pdf
19 липня 2020 10:56
Сертиф.ТПП(рус).PDF
19 липня 2020 10:56
пропозиція.PDF
19 липня 2020 10:56
проект договору.PDF
19 липня 2020 10:56
право підпису.PDF
19 липня 2020 10:55
понінка 19.pdf
19 липня 2020 10:55
по Кухті.PDF
19 липня 2020 10:55
по Гонтару.PDF
19 липня 2020 10:54
по Галагуну.PDF
19 липня 2020 10:54
персональні дані.PDF
19 липня 2020 10:54
охорона праці.PDF
19 липня 2020 10:54
ознайомлення з ТД.pdf
19 липня 2020 10:52
наказ .pdf
19 липня 2020 10:52
Ліцензія.PDF
19 липня 2020 10:52
істотні умови.PDF
19 липня 2020 10:52
інформація ст.17.pdf
19 липня 2020 10:52
інформація ст. 16.pdf
19 липня 2020 10:52
зведена ст.17.PDF
19 липня 2020 10:52
дотримання гостів.PDF
19 липня 2020 10:52
довкілля.PDF
19 липня 2020 10:52
довідка субпідряд.PDF
19 липня 2020 10:52
довідка роботи.PDF
19 липня 2020 10:52
довідка працівники.PDF
19 липня 2020 10:52
довідка обладнання.PDF
19 липня 2020 10:52
довідка ІЦ.PDF
19 липня 2020 10:52
гарантія ст.17.PDF
19 липня 2020 10:52
Гарантійний лист.pdf
19 липня 2020 10:51
гарантійний лист.docx
19 липня 2020 10:51
відомості про ю.о..PDF
19 липня 2020 10:51
відгук Понінка.pdf
19 липня 2020 10:51
відгук 19.PDF
19 липня 2020 10:51
витяг ПДВ.PDF
19 липня 2020 10:51
витяг з ЄДР.pdf
19 липня 2020 10:51
витрати.PDF
19 липня 2020 10:50
sert_os.pdf
19 липня 2020 10:49
sert_opovishchennya.pdf
19 липня 2020 10:49
HXH_E30_E90.pdf
19 липня 2020 10:49
cert-ua-2018-03.pdf
19 липня 2020 10:49
cert-ua-2018-02.pdf
19 липня 2020 10:49
cert-ua-2018-01.pdf
19 липня 2020 10:49
Cert-KVR-2018.pdf
19 липня 2020 10:49
Cert-ISO-2018.pdf
19 липня 2020 10:49
3,2.pdf
19 липня 2020 10:48
1 ДФ.PDF

Публічні документи

30 липня 2020 12:52
Електронний підпис
30 липня 2020 12:49
Довідка МВС
30 липня 2020 12:49
Довідка п. 2,3,8 ч. 1 ст. 17
30 липня 2020 12:49
Довідка п. 12 ч. 1 ст. 17
30 липня 2020 12:49
Довідка абз. 1 ч. 2 ст. 17
17 липня 2020 16:46
Електронний підпис
17 липня 2020 16:43
Технічне завдання.pdf
17 липня 2020 16:43
Тендерна пропозиція.pdf
17 липня 2020 16:43
Статут (новий).pdf
17 липня 2020 16:43
Рішення учасника.pdf
17 липня 2020 16:43
Проект договору 2.pdf
17 липня 2020 16:43
Проект договору 1.pdf
17 липня 2020 16:43
Посвідчення.pdf
17 липня 2020 16:43
Ліцензії.pdf
17 липня 2020 16:43
Лист ст. 17.pdf
17 липня 2020 16:43
Лист дистриб_ютора.pdf
17 липня 2020 16:43
Довідка обладнання.pdf
17 липня 2020 16:43
Відгук Шепетівка.pdf
17 липня 2020 16:43
Відгук Славута.pdf
17 липня 2020 16:43
Витяг з ЄДР.pdf
17 липня 2020 16:43
1-ДФ за 1 кв.pdf
17 липня 2020 16:43
1 ДФ Квитанція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "БАСТІОН ВЕСТ"

ТОВ Інтервідеосервіс

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БАСТІОН ВЕСТ"
#41327129
Відхилено 377 900,00
UAH з ПДВ
23 липня 2020 15:20
ТОВ Інтервідеосервіс
#32179508
Переможець 379 999,00
UAH з ПДВ
28 липня 2020 15:03

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 липня 2020 15:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Інтервідеосервіс
#32179508
379 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 11:35
Електронний підпис укладений
12 серпня 2020 15:55
Договір укладений
12 серпня 2020 15:50

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 379 999,00
UAH (в тому числі ПДВ 63 333,17 UAH)