Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код за ДК 021:2015 (CPV) 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (хліб пшеничний, хліб житньо-пшеничний)
Очікувана вартість
57 800,00 UAH
UA-2020-07-03-000825-a 14dbd4d999f842f886b15726f0772c20
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Олексіївна Москаленко

+380505284733 laboratoria_10@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " МІСЬКА ЛІКАРНЯ №10" ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 05498708
Місцезнаходження: 69001, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, бульвар Шевченка, буд. 25
Контактна особа: Світлана Олексіївна Москаленко
+380505284733
laboratoria_10@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 липня 2020 09:37
Звернення за роз’ясненнями: до 09 липня 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 липня 2020 10:30
Очікувана вартість: 57 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 578,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби


більш детальна інформація в ДОКУМЕНТАЦІЇ щодо проведення спрощеної закупівлі із застосуванням електронної системи закупівель товарів, робіт і послуг ProZorro
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2890 кілограми
код за ДК 021:2015 (CPV) 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (хліб пшеничний, хліб житньо-пшеничний)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69001, Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, бульвар Шевченко, 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за договором здійснюється Покупцем в національній валюті - гривнях шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника за фактично поставлений товар по кожному видатковому документу на товар (видатковій накладній) протягом 20 (двадцяти) банківських днів з дати одержання товару. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 липня 2020 09:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 липня 2020 09:37
ПРОЄКТ договору хліб.doc
03 липня 2020 09:37
спрощена хліб.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 липня 2020 10:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Алієв Гусейн 56 355,00
UAH з ПДВ
56 355,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 липня 2020 15:13
Електронний підпис
13 липня 2020 15:10
Паспорт інд.код.pdf
13 липня 2020 15:10
Медична книжка водія.pdf
13 липня 2020 15:10
Копія Витягу з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Алієв Гусейн

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Алієв Гусейн
#2481900892
Переможець 56 355,00
UAH з ПДВ
14 липня 2020 15:43

Документи

14 липня 2020 15:43
Електронний підпис
14 липня 2020 15:41
протокол 96.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 липня 2020 15:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Алієв Гусейн
#2481900892
56 355,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 липня 2020 15:43
Електронний підпис
14 липня 2020 15:41
протокол 96.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 14:21
Електронний підпис зміни до договору
05 січня 2021 12:32
дод угода 2 договір 2230_51.pdf зміни до договору
05 січня 2021 12:30
Електронний підпис зміни до договору
12 листопада 2020 12:46
ДУ1 к дог.2230_51 від 21.07.2020.pdf зміни до договору
12 листопада 2020 12:34
Електронний підпис укладений
21 липня 2020 11:48
Договір хліб.pdf укладений
21 липня 2020 11:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
12 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони на підставі пункту 1.3 розділу 1 Договору дійшли згоди зменшити обсяг закупівлі товару по Договору на загальну суму 22579,05 грн. (двадцять дві тисячі п’ятсот сімдесят дев’ять грн. 05 коп.) без ПДВ та вирішили внести зміни до специфікації та до пункту 4.1 розділу 4 Договору виклавши його в новій редакції наступного змісту: «4.1. Загальна сума Договору складає 33775,95 грн. (тридцять три тисячі сімсот сімдесят п’ять грн. 95 коп.) без ПДВ, з них 31795,10 грн. (тридцять одна тисяча сімсот дев’яноста п’ять грн. 10 коп.), без ПДВ - кошти НСЗУ та 1980,85 грн. (одна тисяча дев’ятсот вісімдесят грн.85 коп.) без ПДВ - власні надходження».
Номер договору про закупівлю: 2230/51
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони на підставі пункту 1.3 розділу 1 Договору дійшли згоди зменшити обсяг закупівлі товару по Договору на загальну суму 4489,79 грн. (Чотири тисячі чотириста вісімдесят дев’ять грн. 79 коп.) без ПДВ та вирішили внести зміни до специфікації та до пункту 4.1 розділу 4 Договору виклавши його в новій редакції наступного змісту: «4.1. Загальна сума Договору складає 29286,16 грн. (Двадцять дев’ять тисяч двісті вісімдесят шість грн. 16 коп.) без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 2230/51
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 29 286,16
UAH