Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з технічного обслуговування, гарантійного та післягарантійного відновлення працездатності касових апаратів реєстраторів розрахункових операцій (РРО)
Очікувана вартість
129 512,40 UAH
UA-2020-07-03-000823-a d75c2fb03c25453db5fad2b9498cbda1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Служба організації та проведення закупівель

+380443096681
+380443096911
+380443096929
shitiv@sw.uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Регіональна філія "Південно-Західна залізниця" АТ "Укрзалізниця"
Код ЄДРПОУ: 40081221
Вебсайт: http://swrailway.gov.ua
Місцезнаходження: 01601, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Лисенка, 6
Контактна особа: Служба організації та проведення закупівель
+380443096681,+380443096911,+380443096929
shitiv@sw.uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 липня 2020 09:37
Звернення за роз’ясненнями: до 10 липня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 липня 2020 18:00
Початок аукціону: 21 липня 2020 14:51
Очікувана вартість: 129 512,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 295,12 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Більш детальна інформація в тендерній документації. Проект договору в тендерній документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з технічного обслуговування, гарантійного та післягарантійного відновлення працездатності касових апаратів реєстраторів розрахункових операцій (РРО)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за з технічного обслуговування, гарантійного та післягарантійного відновлення працездатності касових апаратів реєстраторів розрахункових операцій (РРО) проводиться Замовником протягом 45 (сорока п'яти) банківських днів з моменту підписання акту приймання – передачі наданих послуги з технічного обслуговування касових апаратів реєстраторів розрахункових операцій (РРО) та надання рахунків на оплату, шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Виконавця, але не раніше реєстрації податкової накладної. Пiсляоплата 45 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 липня 2020 15:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ВІКАР"" 129 180,00
UAH з ПДВ
126 159,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ТЕХНОХОР 129 060,00
UAH з ПДВ
127 410,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАЙСТЕК" 129 300,00
UAH з ПДВ
128 001,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 серпня 2020 08:46
Електронний підпис
07 серпня 2020 08:43
Довідка.pdf
07 серпня 2020 08:43
Довідка МВД.pdf
07 серпня 2020 08:43
public_doc (2).pdf
07 серпня 2020 08:43
public_doc (2).p7s
18 липня 2020 17:48
Електронний підпис
18 липня 2020 17:47
ТОВ ФакторТЕК.pdf
18 липня 2020 17:47
Технічне завдання.pdf
18 липня 2020 17:47
Статут.pdf
18 липня 2020 17:47
Рішення учасника.pdf
18 липня 2020 17:47
Проєкт договору.pdf
18 липня 2020 17:47
ПрАТ ВО Мальва.pdf
18 липня 2020 17:47
Опис послуг.pdf
18 липня 2020 17:47
Лист відгук.jpeg
18 липня 2020 17:47
Довідки про досвід.pdf

Публічні документи

20 липня 2020 14:12
Електронний підпис
20 липня 2020 14:11
Технічні вимоги.pdf
20 липня 2020 14:11
Статут Вайстек.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ВІКАР""

ТОВ ТЕХНОХОР

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАЙСТЕК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ВІКАР""
#43394930
Переможець 126 159,00
UAH з ПДВ
29 липня 2020 08:35

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 липня 2020 08:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ВІКАР""
#43394930
126 159,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 липня 2021 16:38
UA-2020-07-03-000823-a.pdf укладений
06 липня 2021 16:37
Електронний підпис зміни до договору
24 лютого 2021 16:29
Дод_угода_Вікар_ПЗ_ДН_4_20631_НЮ_ДУ_2.pdf зміни до договору
24 лютого 2021 16:28
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 11:10
ПЗ-ДН-4-20631-НЮ-ДУ-1.PDF зміни до договору
28 грудня 2020 11:04
Електронний підпис укладений
14 серпня 2020 08:34
Договір_ТОВ_ДП_ВІКАР_ДН_.pdf укладений
14 серпня 2020 08:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження дії договору про закупівлю на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку.
Номер договору про закупівлю: ПЗ/ДН-04-20631/НЮ
Договір:
Номер додаткової угоди: ПЗ/ДН-04-20631/НЮ-ДУ-1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
24 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п. 6.2 викладено в новій редакції
Номер договору про закупівлю: ПЗ/ДН-04-20631/НЮ
Договір:
Номер додаткової угоди: ПЗ/ДН-04-20631/НЮ-ДУ-2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 серпня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 61 224,00
UAH (в тому числі ПДВ 10 204,00 UAH)