Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Засіб для очистки
Очікувана вартість
685 300,00 UAH
UA-2020-07-03-000819-b e85714fb3f3340139a7e94dab363ef90
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Савицька Карина Анатоліївна

044) 281-79-37 K.SAVYTSKA@KBP.AERO

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО " МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ "БОРИСПІЛЬ"
Код ЄДРПОУ: 20572069
Вебсайт: http://www.kbp.kiev.ua
Місцезнаходження: 08300, Україна , Київська обл., с. Гора, Бориспільський район, ВУЛИЦЯ БОРИСПІЛЬ-7
Контактна особа: Савицька Карина Анатоліївна
044) 281-79-37
K.SAVYTSKA@KBP.AERO
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 липня 2020 10:27
Звернення за роз’ясненнями: до 11 липня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 липня 2020 12:00
Початок аукціону: 22 липня 2020 14:41
Очікувана вартість: 685 300,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 427,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39830000-9: Продукція для чищення


Детальний опис наведено в Додатку 1 Тендерної документації (Додається)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4626 шт.
Засіб для очистки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08300, Україна, Київська область, с. Гора, Бориспіль-7, Бориспільський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник протягом 30 (тридцяти) календарних днів після фактичної поставки Товару та підписання Сторонами видаткової накладної на поставлений Товар перераховує на поточний рахунок Постачальника 100% ціни фактично поставленого Товару. Інші умови оголошення: Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Переклад має бути підписаний або завірений особою, уповноваженою на підписання тендерної пропозиції та може бути засвідчений печаткою Учасника, в разі її використання. Допускається без перекладу бланк підприємства /установи/організації та штампи в кресленнях або тому подібне. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 липня 2020 15:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Бетта-Сервіс" 535 801,82
UAH з ПДВ
535 801,82
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ А-ГРІН 664 741,00
UAH з ПДВ
664 741,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 серпня 2020 12:29
Електронний підпис
12 серпня 2020 17:12
Електронний підпис
12 серпня 2020 17:05
Платіжне доручення1951.pdf
12 серпня 2020 17:04
Лист роз’яснення.pdf
08 серпня 2020 14:03
Електронний підпис
08 серпня 2020 13:39
Електронний підпис
08 серпня 2020 13:26
Довідка (Галоян ЕС).zip
08 серпня 2020 13:21
Електронний підпис
08 серпня 2020 13:21
Довідка (Галоян ЕС).zip
08 серпня 2020 13:21
Довідка (Бетта-Сервіс).zip
08 серпня 2020 12:50
Електронний підпис
08 серпня 2020 12:28
Dovidka_20212592060150459280.pdf.p7s
08 серпня 2020 12:28
Dovidka_20212592060150459280.pdf
31 липня 2020 11:04
Електронний підпис
21 липня 2020 09:51
Електронний підпис
20 липня 2020 18:33
Лист-згода.pdf
20 липня 2020 18:33
Довідка (2).pdf
20 липня 2020 18:33
Гігвисновок.pdf

Публічні документи

21 липня 2020 11:35
Пропозиція_2.jpeg
21 липня 2020 11:35
Пропозиція.jpeg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Бетта-Сервіс"

ТОВ А-ГРІН

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "Бетта-Сервіс"
#32980408
Рішення скасоване 535 801,82
UAH з ПДВ
19 серпня 2020 15:47
ТОВ "Бетта-Сервіс"
#32980408
Відхилено 535 801,82
UAH з ПДВ
19 серпня 2020 15:48
ТОВ А-ГРІН
#37985505
Відхилено 664 741,00
UAH з ПДВ
27 серпня 2020 17:09
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 серпня 2020 12:12

Документи

19 серпня 2020 15:47
Електронний підпис
19 серпня 2020 15:47
Протокол розгляду.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

ТОВ «А-ГРІН» ПОВІДОМЛЕННЯ про усунення невідповідностей Дійсним повідомляємо, що ДП МА «БОРИСПІЛЬ» (далі – Замовник) проводиться процедура закупівлі у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), учасником якої є ТОВ «А-ГРІН» (далі – Учасник). Інформація про предмет закупівлі: «код ДК 021:2015 - 39830000-9 - Продукція для чищення: Засіб для очистки». Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2020-07-03-000819-b. На виконання вимог частини 16 статті 29 Закону повідомляємо, що під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено наступні невідповідності в інформації та/або документах, що подані Учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось Тендерною документацією від 02.07.2020 № 15-03-162 (редакція 01) (далі також – Тендерна документація). Перелік виявлених невідповідностей: 1) Учасник в складі тендерної пропозиції не надав (не завантажив в електронну систему закупівель) Лист «Інформація про відповідність Учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, встановленим Замовником» в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника, який може бути завірена печаткою Учасника (в разі її використання), в якому в обов’язковому порядку зазначається наступна інформація (1 (один) пункт): 1. Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації (не менше двох працівників), які мають необхідні знання та досвід (з обов’язковим зазначенням наступної інформації): 1.1) прізвище, ініціал(-и) або прізвище, власне ім‘я; 1.2) посада; 1.3) стаж та/або досвід роботи (в роках або в місяцях, або тому подібне). 2) Учасник в складі тендерної пропозиції не надав (не завантажив в електронну систему закупівель) Довідку «Відомості про Учасника» (Додаток 4). 3) Учасник в складі тендерної пропозиції не надав (не завантажив в електронну систему закупівель) Документ про призначення керівника учасника (надається в усіх випадках) та документ про призначення уповноваженої ним особи (додатково надається у разі представництва повноважень за довіреністю), що підписує (ють) документи, що входять до складу тендерної пропозиції, та договір про закупівлю. 4) Учасник в складі тендерної пропозиції не надав (не завантажив в електронну систему закупівель) Статутний документ юридичної особи (статут або установчий акт – для осіб приватного права та положення – для осіб публічного права) (остання зареєстрована редакція) із змінами (у разі їх наявності). У випадку відсутності відмітки державного реєстратора, Учасник в складі пропозиції повинен надати лист в довільній формі або інший документ, де зазначений код доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, за яким існує можливість переглянути електронну версію документу (ів)). Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) Пункт 1 розділу «Інформація та документи, на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям*» ДОДАТКУ 2 Тендерної документації. 2) Пункт 6 для учасників резидентів – юридичних осіб розділу «Документи на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та договору про закупівлю» ДОДАТКУ 2 Тендерної документації. 3) Пункт 7 для учасників резидентів – юридичних осіб розділу «Документи на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та договору про закупівлю» ДОДАТКУ 2 Тендерної документації. 4) Пункт 8 для учасників резидентів – юридичних осіб розділу «Документи на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та договору про закупівлю» ДОДАТКУ 2 Тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) надати Лист «Інформація про відповідність Учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, встановленим Замовником» в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника, який може бути завірена печаткою Учасника (в разі її використання), в якому в обов’язковому порядку зазначається наступна інформація (1 (один) пункт): 1. Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації (не менше двох працівників), які мають необхідні знання та досвід (з обов’язковим зазначенням наступної інформації): 1.1) прізвище, ініціал(-и) або прізвище, власне ім‘я; 1.2) посада; 1.3) стаж та/або досвід роботи (в роках або в місяцях, або тому подібне). 2) надати Довідку «Відомості про Учасника» (Додаток 4). 3) надати Документ про призначення керівника учасника (надається в усіх випадках) та документ про призначення уповноваженої ним особи (додатково надається у разі представництва повноважень за довіреністю), що підписує (ють) документи, що входять до складу тендерної пропозиції, та договір про закупівлю. 4) надати Статутний документ юридичної особи (статут або установчий акт – для осіб приватного права та положення – для осіб публічного права) (остання зареєстрована редакція) із змінами (у разі їх наявності). У випадку відсутності відмітки державного реєстратора, Учасник в складі пропозиції повинен надати лист в довільній формі або інший документ, де зазначений код доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, за яким існує можливість переглянути електронну версію документу (ів)). Всі документи повинні бути надані у відповідності до вимог Тендерної документації від 02.07.2020 № 15-03-162 (редакція 01). Відповідно частини 9 статті 26 Закону, Учасник процедури закупівлі повинен виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Учасник підлягає відхиленню на підставі абзацу 6 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону в разі, якщо він не виправив виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Документи

27 серпня 2020 17:09
Електронний підпис
27 серпня 2020 17:09
Протокол розгляду.pdf

Інформація про відміну

Дата відміни
27 серпня 2020 17:09
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі