Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Обладнання для харчоблоку опорного закладу "Кролевецький ліцей № 3" Кролевецької міської ради
Очікувана вартість
391 000,00 UAH
UA-2020-07-03-000713-b 4b1470d0b84347e09dc7f97d3bb43d42
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Діброва Наталія Володимирівна

+380984953313 otgkrolosvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти, молоді, спорту, культури і туризму Кролевецької міської ради
Код ЄДРПОУ: 41761455
Місцезнаходження: 41300, Україна , Сумська обл., Кролевець, вулиця Франка,8
Контактна особа: Діброва Наталія Володимирівна
+380984953313
otgkrolosvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 липня 2020 10:14
Звернення за роз’ясненнями: до 08 липня 2020 10:19
Оскарження умов закупівлі: до 14 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 липня 2020 10:19
Початок аукціону: 20 липня 2020 13:48
Очікувана вартість: 391 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 910,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39310000-8: Обладнання для закладів громадського харчування


Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедури закупівлі усі документи та інформація, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою (крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни).У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Марміт других страв (лінія роздачі)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41300, Україна, Сумська область, м. Кролевець, вул. Чкалова, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 серпня 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
1 шт
Холодильна шафа
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41300, Україна, Сумська область, м. Кролевець, вул. Чкалова, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 серпня 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
1 шт
Холодильний стіл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41300, Україна, Сумська область, м. Кролевець, вул. Чкалова, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 серпня 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
1 шт
Тістоміс
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41300, Україна, Сумська область, м. Кролевець, вул. Чкалова, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 серпня 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
7 шт
Стелаж для сушіння посуду
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41300, Україна, Сумська область, м. Кролевець, вул. Чкалова, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 серпня 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
1 шт
Електром'ясорубка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41300, Україна, Сумська область, м. Кролевець, вул. Чкалова, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 серпня 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
2 шт
Котел харчовий електричний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41300, Україна, Сумська область, м. Кролевець, вул. Чкалова, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 серпня 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
1 шт
Сковорода електрична з перекидною чашою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41300, Україна, Сумська область, м. Кролевець, вул. Чкалова, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 серпня 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
1 шт
Мкашина протирально -різальна для протирання варених продуктів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41300, Україна, Сумська область, м. Кролевець, вул. Чкалова, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 серпня 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
6 шт
Стіл виробничий без полиці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41300, Україна, Сумська область, м. Кролевець, вул. Чкалова, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 серпня 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
1 шт
Мийка виробнича 2-х секційна з полицею
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41300, Україна, Сумська область, м. Кролевець, вул. Чкалова, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 серпня 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
1 шт
Мийка виробнича 2-х секційна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41300, Україна, Сумська область, м. Кролевець, вул. Чкалова, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 серпня 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
1 шт
Картоплечистка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41300, Україна, Сумська область, м. Кролевець, вул. Чкалова, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 серпня 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
2 шт
Шафа для зберігання посуду
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41300, Україна, Сумська область, м. Кролевець, вул. Чкалова, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 серпня 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
2 шт
Баки для відходів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41300, Україна, Сумська область, м. Кролевець, вул. Чкалова, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 серпня 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
1 шт
Рознос д -35 см.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41300, Україна, Сумська область, м. Кролевець, вул. Чкалова, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 серпня 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
1 шт
Рознос д-29 см.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41300, Україна, Сумська область, м. Кролевець, вул. Чкалова, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 серпня 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Видаткова накладна Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 липня 2020 10:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 липня 2020 10:14
ТД харчоблок.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 липня 2020 14:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПІВЕНЬ СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ 388 900,00
UAH з ПДВ
388 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВК УКРПРОМПОСТАЧ" 390 960,00
UAH з ПДВ
390 960,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 липня 2020 09:42
Виписка Півень.PDF
18 липня 2020 09:42
Витяг 22.03.19 завірений.PDF

Публічні документи

03 серпня 2020 14:53
Електронний підпис
03 серпня 2020 14:50
Довідка дитяча праця.pdf
03 серпня 2020 14:50
public_doc (26).p7s
03 серпня 2020 14:50
Корупц УПП 10.07.2020.pdf
03 серпня 2020 14:50
МВС 30.07.pdf
03 серпня 2020 14:50
public_doc (26).pdf
03 серпня 2020 14:50
Банкрутсво УПП 10.07.20.pdf
18 липня 2020 09:36
Електронний підпис
18 липня 2020 09:36
Документи якості.rar
18 липня 2020 09:36
Тендерна пропозиція.pdf
18 липня 2020 09:36
Довідка МТБ.pdf
18 липня 2020 09:36
Статут завір.PDF
18 липня 2020 09:36
Наказ на директора.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПІВЕНЬ СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВК УКРПРОМПОСТАЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПІВЕНЬ СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ
#2924805724
Відхилено 388 900,00
UAH з ПДВ
23 липня 2020 16:42
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВК УКРПРОМПОСТАЧ"
#39224504
Переможець 390 960,00
UAH з ПДВ
29 липня 2020 16:51

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 липня 2020 16:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВК УКРПРОМПОСТАЧ"
#39224504
390 960,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 жовтня 2020 10:30
ДУ 3 харчоблок.pdf зміни до договору
29 жовтня 2020 10:05
Електронний підпис укладений
29 вересня 2020 16:36
ДУ 2 харчоблок.pdf зміни до договору
29 вересня 2020 16:27
Електронний підпис укладений
21 серпня 2020 14:44
ДУ 1 харчоблок.pdf зміни до договору
21 серпня 2020 14:21
Електронний підпис укладений
10 серпня 2020 11:00
Договір на закупівлю укладений
10 серпня 2020 10:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку із виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють виконання зобов’язань в строки передбачені договором
Номер договору про закупівлю: 466
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку виконання зобов'язань щодо поставки товару, у зв'язку з надмірною завантаженістю виробничих потужностей національних виробників
Номер договору про закупівлю: 466
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з надмірною завантаженістю виробничих потужностей національних виробників
Номер договору про закупівлю: 466
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML