Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Молочні продукти різні (кефір, сметана, йогурт)
Очікувана вартість
260 000,00 UAH
UA-2020-07-03-000666-b 09b6828558594b8bb501da4cda922d3d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Герман Анна Вікторівна

380472544493 maruk90@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО “ЧЕРКАСЬКА ОБЛАСНА ЛІКАРНЯ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ”
Код ЄДРПОУ: 02005585
Вебсайт: http://obllik.ck.ua/
Місцезнаходження: 18009, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Менделєєва, 3
Контактна особа: Герман Анна Вікторівна
380472544493
maruk90@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 липня 2020 10:08
Звернення за роз’ясненнями: до 10 липня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 липня 2020 16:00
Початок аукціону: 21 липня 2020 11:48
Очікувана вартість: 260 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 900,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15550000-8: Молочні продукти різні


Категорія Замовника: Згідно п. 3, ч. 1, ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі"
Пропозиції готуються українською мовою
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10030 кілограми
Молочні продукти різні (кефір, сметана, йогурт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18009, Україна, Черкаська область, Черкаси, Менделєєва, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15550000-8 — Молочні продукти різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 липня 2020 10:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 липня 2020 10:11
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx
03 липня 2020 10:11
ТД 03.07.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-03-000666-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП АНДРІЯШ ЛЕОНІД ОЛЕКСАНДРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3023816875
Дата подання: 27 липня 2020 21:35
Порушення законодавства у сфері публічних закупівель
03.07.2020 р. КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО “ЧЕРКАСЬКА ОБЛАСНА ЛІКАРНЯ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ” (далі - Замовник) оприлюднене оголошення про проведення відкритих торгів із закупівлі: Код за ДК 021:2015: 15550000-8 — Молочні продукти різні (Молочні продукти різні (кефір, сметана, йогурт)) [оголошення № UA-2020-07-03-000666-b].
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ АНДРІЯШ ЛЕОНІД ОЛЕКСАНДРОВИЧ (далі - Скаржник) подано пропозицію та взято участь у вказаній процедурі закупівлі.
Відповідно до рішення тендерного комітету у формі протоколу № б/н від 27.07.2020 р. пропозицію ТОВ Каштан-Плюс, 30955757 було визнано переможцем.
Скаржник не погоджується з даним рішенням та вважає, що пропозиція ТОВ Каштан-Плюс, 30955757 має бути відхилена з наступних підстав:
1. Відповідно до п/п3, п.5 розд.3 тендерної документації вимагалось підтвердити наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
У складі тендерної пропозиції не надано підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
2. Відповідно до останнього абзацу п. 2 розд.3 тендерної документації учасник, який подав тендерну пропозицію вважається таким, що згідний з проектом договору, викладеним в Додатку 3 до цієї тендерної документації та буде дотримуватися умов своєї тендерної пропозиції протягом строку встановленого в п. 4 Розділу 3 до цієї тендерної документації (на підтвердження даної вимоги надати Лист-згоду з проектом Договору).
У складі тендерної пропозиції не надано на підтвердження даної вимоги надати Лист-згоду з проектом Договору.

Невідхилення пропозиції учасника ТОВ Каштан-Плюс, 30955757 буде дискримінацією інших учасників, які виконали всі умови закупівлі.
З метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів, сприяння відкритості то прозорості публічних закупівель, недискримінації учасників, недопущення спотворення конкуренції відповідно до Закону учасник закупівлі звертається до замовника та, -

ПРОСИМО:
1. Скасувати рішення про визначення переможцем ТОВ Каштан-Плюс, 30955757.
2. Повторно провести оцінку поданих тендерних пропозицій відповідно до норм діючого законодавства та відхилити пропозицію ТОВ Каштан-Плюс, 30955757 з підстав вказаних вище.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 липня 2020 09:28
Доброго дня, з Вашого питання повідомляємо наступне:
1) Відповідно до п/п 3 п.5 розділу 3 Тендерної документації перелічені кваліфікаційні критерії згідно ст.. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі»,Замовник відповідно до частини 2 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв. В межах даної закупівлі відповідно до Додатку 1 тендерної документації, встановлені наступні кваліфікаційні критерії :
1. Документи, які повинен подати Учасник для підтвердження наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
( Довідка у довільній формі, що містить опис технічних можливостей Учасника.
2. Документи, які повинен подати Учасник для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.( Довідка у довільній формі, що містить інформацію про персонал Учасника. Для учасників фізичних осіб - підприємців, у яких немає найманих працівників - довідка в довільній формі про необхідні знання та досвід такого учасника та працівників, яких має намір такий учасник залучити до виконання договору, у тому числі щодо надання відповідних послуг (транспортних тощо)
Наявність досвіду виконання аналогічного ( аналогічних ) за предметом закупівлі договору (договорів) не вимагалося Замовником

2). В тендерній пропозиції Учасника ТОВ «КАШТАН ПЛЮС» наявний лист-згода з проектом договору Замовника ( Додаток 3 ст.1).
Таким чином, пропозиція ТОВ «КАШТАН ПЛЮС» відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації.

Документи подані скаржником

27 липня 2020 21:35
Вимога.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 липня 2020 12:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Каштан-Плюс 235 059,00
UAH з ПДВ
218 604,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Трушкевич Олег Юрійович" 235 489,50
UAH з ПДВ
220 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП АНДРІЯШ ЛЕОНІД ОЛЕКСАНДРОВИЧ 228 889,60
UAH з ПДВ
220 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 липня 2020 14:36
Електронний підпис
31 липня 2020 14:30
Довідка МВС.pdf
31 липня 2020 14:30
п.13 частина 1.pdf
30 липня 2020 14:38
частина 2 ст17.pdf
30 липня 2020 14:38
п.12 частина 1.pdf
30 липня 2020 14:38
п.8 частина 1.pdf
30 липня 2020 14:38
п.6 частина 1.pdf
30 липня 2020 14:38
п.3 частина 1.pdf
30 липня 2020 14:38
п.2 частина1.pdf
30 липня 2020 14:38
довідка.pdf
20 липня 2020 09:39
Електронний підпис
20 липня 2020 09:38
форма оподаткування.pdf
20 липня 2020 09:37
статут.pdf
20 липня 2020 09:37
протокол.pdf
20 липня 2020 09:37
додаток4.pdf
20 липня 2020 09:37
додаток3.pdf
20 липня 2020 09:37
додаток2.pdf
20 липня 2020 09:37
довідка.pdf
20 липня 2020 09:37
довідка інформація.pdf
20 липня 2020 09:37
довідка баланс 2020р..pdf
20 липня 2020 09:37
ЄДРПОУ.pdf
20 липня 2020 09:37
додаток 5.pdf
20 липня 2020 09:37
витяг.pdf

Публічні документи

20 липня 2020 13:21
Електронний підпис
20 липня 2020 13:19
Документи.pdf
20 липня 2020 13:19
Додаток 5.pdf
20 липня 2020 13:19
Додаток 4.pdf
20 липня 2020 13:19
Додаток 3.pdf
20 липня 2020 13:19
Додаток 2.pdf
20 липня 2020 13:19
Додаток 1.pdf

Публічні документи

19 липня 2020 14:32
Електронний підпис
19 липня 2020 14:31
КК. ТЗ 21-51.pdf
19 липня 2020 14:31
ін .НАССР.pdf
19 липня 2020 14:31
КК. ДОВІДКА МТЗ.pdf
19 липня 2020 14:31
ІН..копія витягу єд.п..pdf
19 липня 2020 14:31
кк.7278.Сертифікат 22000.pdf
19 липня 2020 14:31
ІН. ПОСВІДЧЕННЯ ГУК.pdf
19 липня 2020 14:31
ІН.Паспорт + код.pdf
19 липня 2020 14:31
ін. витяг з єдр 30.05.20.pdf
19 липня 2020 14:31
КК. ТЗ 54-11.pdf
19 липня 2020 14:31
кк. ТЗ 72-79.pdf
19 липня 2020 14:31
от. тех. спец.pdf
19 липня 2020 14:31
кк.7278.Сертифікат 9001.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Каштан-Плюс

ФОП "Трушкевич Олег Юрійович"

ФОП АНДРІЯШ ЛЕОНІД ОЛЕКСАНДРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Каштан-Плюс
#30955757
Переможець 218 604,00
UAH з ПДВ
24 липня 2020 11:51

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 липня 2020 11:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Каштан-Плюс
#30955757
218 604,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 11:14
ДОД.УГОДА 3 ДО № 6667 .pdf зміни до договору
31 грудня 2020 11:13
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2020 14:22
Додаткова угода №2 від 21.12.2020р. до договору №6667 від 05.08.2020р.pdf зміни до договору
21 грудня 2020 14:21
Електронний підпис зміни до договору
01 грудня 2020 09:11
ДОД.УГОДА № 1.pdf зміни до договору
01 грудня 2020 09:10
Електронний підпис укладений
05 серпня 2020 09:04
Договір №6667 Молочні різні.pdf укладений
05 серпня 2020 09:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до п.1 та п. 2 ч.5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та на підставі п. 1.3 та п. 3.5 Договору № 6667 від 05.08.2020р., сторони дійшли згоди щодо збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю та зменшення обсягу закупівлі та відповідно суми Договору на 2,03 грн. (дві грн. 03 коп.). 2. Загальна сума договору в результаті змін складає: 218 601,97 грн (двісті вісімнадцять тис. шістсот одна грн. 97 коп.), в т.ч. ПДВ 36 433,66 грн.
Номер договору про закупівлю: 6667
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до п.1 ч.5 чт.41 ЗУ України "Про публічні закупівлі" та відповідно до п.1.3 та 3.4 Дорговору №6667 сторони домовилися зменшити обсяги та відповідно суму договору на 148 651,88грн.
Номер договору про закупівлю: 6667
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись ч. 6 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) Сторони домовились продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2021 року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому Договорі
Номер договору про закупівлю: 6667
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 01 червня 2021
Сума оплати за договором: 69 950,09
UAH (в тому числі ПДВ 11 658,35 UAH)