Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва
Очікувана вартість
10 520,00 UAH
UA-2020-07-03-000394-c ef2ed2e6a67749899630f3914bad25b9
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Туранська Людмила Олександрівна

+380487500190 Luneva@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОДЕСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 01998526
Місцезнаходження: 65025, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. Академіка Заболотного, 26
Контактна особа: Туранська Людмила Олександрівна
+380487500190
Luneva@i.ua
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 липня 2020 10:12
Звернення за роз’ясненнями: до 09 липня 2020 10:17
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 липня 2020 10:17
Очікувана вартість: 10 520,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 53,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71310000-4: Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва


Експертне обстеження та повний позачерговий технічний огляд лікарняних ліфтів.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 шт
Експертне обстеження та повний позачерговий технічний огляд лікарняних ліфтів.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65025, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Академіка Заболотного, 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 71310000-4 — Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться шляхом: поетапної оплати Замовником наданих послуг (виконаних робіт), на підставі ст. 49 Бюджетного кодексу України, згідно актів виконаних робіт, на умовах відстрочки платежу до 30 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за наданні послуги здійснюється протягом 30 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Джерело фінансування : кошти місцевого бюджету, та/або власного бюджету, та/ або інші кошти Замовника. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 липня 2020 10:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 липня 2020 10:12
2 - Проєкт Договору.doc
03 липня 2020 10:12
1- Кваліфікаційні та технічні вимоги.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 липня 2020 10:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ДП "ЧЕТЦ" 9 474,26
UAH з ПДВ
9 474,26
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДП "ЧЕТЦ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДП "ЧЕТЦ"
#20950040
Переможець 9 474,26
UAH з ПДВ
16 липня 2020 12:55

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 липня 2020 12:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДП "ЧЕТЦ"
#20950040
9 474,26
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 вересня 2020 12:43
Договір ліфти.pdf зміни до договору
01 вересня 2020 12:35
Договір ліфти.pdf укладений
23 липня 2020 13:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно з п.1 ст. 651 Цивільного кодексу України
Номер договору про закупівлю: 115/7
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 9 474,26
UAH (в тому числі ПДВ 1 579,04 UAH)