Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

капітальний ремонт дорожнього покриття по вул.Хутірська (від мосту через річку Дохна до перехр. з вул.Покровська) в м.Бершадь, Бершадського району, Вінницької області
Очікувана вартість
3 712 735,00 UAH
UA-2020-07-03-000278-c aeb0263436aa486586b5a2b2710e0c87
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ляшевська Людмила

+380435224283 bersh-miskrada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Бершадська міська рада
Код ЄДРПОУ: 04051033
Місцезнаходження: 24400, Україна , Вінницька обл., Бершадь, Вінницька обл. м.Бершадь вул. Героїв України, буд.23
Контактна особа: Ляшевська Людмила
+380435224283
bersh-miskrada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 липня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 10 липня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 липня 2020 18:00
Початок аукціону: 21 липня 2020 12:43
Очікувана вартість: 3 712 735,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 37 127,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 18000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3616 м.кв.
капітальний ремонт дорожнього покриття по вул.Хутірська (від мосту через річку Дохна до перехр. з вул.Покровська) в м.Бершадь, Бершадського району, Вінницької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 серпня 2020  —  31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт оплата виконаних робіт провордиться на підставі акту приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма КБ-3)ідставі акту Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-29-000012 ● 3fb43c5824e5449e9e26d65965e07361
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 29 вересня 2020 12:49
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
29.09.2020 №61
Тернопіль
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказами Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, від 21.01.2020 №16),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Євген ДЕРЖЕРУКА
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 29.09.2020 №61
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
3. UA-2020-07-03-000278-c від 03.07.2020 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель..

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-10-08 09:27:15

Запит про надання пояснень

В межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Хутірська (від мосту через річку Дохна до перехр. з вул. Покровська) в м. Бершадь, Бершадського району, Вінницької області», ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-07-03-000278-с), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), виникла потреба в отриманні наступного пояснення.
Відповідно до інформації, опублікованій в електронній системі закупівель Prozorro, 21.07.2020 відбулось розкриття тендерних пропозицій. За результатами електронного аукціону та на основі критерію вибору переможця, найбільш економічно вигідною є тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «Люкс - Трейд».
При цьому, слід зазначити, що відповідно до протоколу засідання тендерного комітету від 14 серпня 2020 року №20, учасника закупівлі - Товариство з обмеженою відповідальністю «Люкс - Трейд» визначено переможцем процедури відкритих торгів.
Згідно частини десятої статті 29 Закону, строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.
Враховуючи вищенаведене, просимо пояснити причину та законодавчі підстави прийнятого Вами рішення в частині строку розгляду тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Люкс - Трейд».
При цьому, слід зазначити, що згідно частини першої статті 32 Закону, замовник відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-10-11 19:45:19

Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Хутірська (від мосту через річку Дохна до перехр. з вул.Покровська) в м.Бершадь, Бершадського району, Вінницькрї області

Відповідно до п.10 ст.29 Закону України "Про публічні закупівлі" строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною аргументовано продовжено до 20 робочих днів. Відповідно до п.15 ст. 29 Замовник має право звернутися за підтвердженням інформції, наданої учасником, до оганів державної влади, підриємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ "Люкс-Трейд" для підтвердження поданої ними інформації подано звернення до ДП "Служби місцевих автомобільних доріг у Вінницькій області" за №690 від 27.07.2020р. для перевірки даних вказаних у додатку 8 до Тендерної документації, щодо відстані поставки основних матеріалів, які використовуються при проведенні робіт. Отже відповідно до протоколу тендерного комітету №17 від 28.07.2020р. продовжено строк розгялду тендерної пропозиції ТОВ "Люкс-Трейд"

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-10-13 15:41:16

Запит про надання пояснень

В межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Хутірська (від мосту через річку Дохна до перехр. з вул. Покровська) в м. Бершадь, Бершадського району, Вінницької області», ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-07-03-000278-с), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), виникла потреба в отриманні наступного пояснення.
Відповідно до інформації, опублікованій в електронній системі закупівель Prozorro на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 08.10.2020, Вами надана відповідь щодо продовження строку розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Люкс-Трейд», яка була аргументована протоколом тендерного комітету №17 від 28.07.2020 .
При цьому, слід зазначити, що згідно частини десятої статті 29 Закону, строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.
Враховуючи вищенаведене, просимо пояснити причину неоприлюднення зазначеного повідомлення в частині строку розгляду тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Люкс - Трейд».
При цьому, слід зазначити, що згідно частини першої статті 32 Закону, замовник відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-10-16 15:18:08

Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Хутірська (від мосту через річку Дохна до перехр. з вул. Покровська) в м. Бершадь, Бершадського району, Вінницької області»

28 липня на електронному майданчику було продовжено строк розгляду тендерної пропозиції від ТОВ "Люкс - Трнейд" та розміщено обгрунтовану причину продовження строку розгяду даної тендерної пропозиції, відповідно до протоколу тендерного комітету №17 від 28.07.2020р. (сканкопія не надавалася) та накладено електронний цифровий підпис. 29 липня нами було перевірено наявність розміщеного повідомлення та на сайті Прозоро воно було в доступі, так як і учасники теж були з ним ознайомлені через електронні майданчики.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Усунути виявлені порушення неможливо в звязку з закінченням робіт у вересні місяці, про що складено акт виконаних робіт.

2020-11-02 09:14:12


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 22 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 06 листопада 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог пунктів 3, 8 та 9 частини другої статті 21 Закону та частини десятої статті 29 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 липня 2020 13:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЛЮКС-ТРЕЙД" 2 700 001,00
UAH з ПДВ
2 700 001,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП АВЕТЯН АРА 3 662 691,96
UAH з ПДВ
3 662 691,96
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЮРАЙ ЛТД" 3 689 958,00
UAH з ПДВ
3 689 958,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 серпня 2020 21:24
Електронний підпис
20 серпня 2020 21:21
Довідка МВС.pdf
20 серпня 2020 21:21
ДОВІДКА ДПС.pdf
15 серпня 2020 16:39
Електронний підпис
15 серпня 2020 16:38
Довідка п2 ч1 ст 17.pdf
15 серпня 2020 16:38
лист про право підпису.pdf
15 серпня 2020 16:38
Довідка ч2 ст 17.pdf
15 серпня 2020 16:38
Довідка п12 ч1 ст17.pdf
15 серпня 2020 16:38
Довідка п8 ч1 ст17.pdf
15 серпня 2020 16:38
Довідка п13 ч1 ст17.pdf
15 серпня 2020 16:38
Довідка п3 ч2 ст17.pdf
24 липня 2020 19:44
Електронний підпис
24 липня 2020 19:39
копія паспорт.pdf
24 липня 2020 19:39
копії ЦПД.pdf
24 липня 2020 19:39
супровідний.pdf
24 липня 2020 19:39
паспорт1 стор.pdf
20 липня 2020 17:17
Електронний підпис
20 липня 2020 17:09
статут.pdf
20 липня 2020 17:09
Лiцензiя.zip
20 липня 2020 17:09
копія паспорту.pdf
20 липня 2020 17:09
Рейтинг_Скан.pdf
20 липня 2020 17:09
розрахунок ЗВВ.pdf
20 липня 2020 17:09
локальний кошторис.pdf
20 липня 2020 17:09
Лiцензiя_скан.pdf
20 липня 2020 17:09
Рейтинг.zip
20 липня 2020 17:09
копії ЦПД.pdf
20 липня 2020 17:09
договірна ціна.pdf
20 липня 2020 17:09
календарний графік.pdf
20 липня 2020 17:09
дозвіл на викиди.pdf
20 липня 2020 17:09
довідки по ст. 17.pdf
20 липня 2020 17:09
52.imd
20 липня 2020 17:09
Довiренiст__скан.pdf
20 липня 2020 17:09
Довiренiст__Рижий.zip
20 липня 2020 17:09
Гарантия_4550.zip
20 липня 2020 17:09
атестат виробництва.pdf

Публічні документи

18 липня 2020 19:33
Електронний підпис
18 липня 2020 19:27
Проект договору.pdf
18 липня 2020 19:27
Пропозиція.pdf

Публічні документи

20 липня 2020 09:36
Електронний підпис
18 липня 2020 17:23
Виписка.pdf
18 липня 2020 17:23
Розрахунок ЗП.pdf
18 липня 2020 17:23
Ліцензія.pdf
18 липня 2020 17:23
41.imd
18 липня 2020 17:23
Прайси на матеріали.pdf
18 липня 2020 17:23
Кошторис.pdf
18 липня 2020 17:23
Трудові 1.pdf
18 липня 2020 17:23
6 Саакян.pdf
18 липня 2020 17:23
5 Дорстрой.pdf
18 липня 2020 17:23
4 Комунальник.pdf
18 липня 2020 17:23
2 ШРБУ.pdf
18 липня 2020 17:23
Витяг ПДВ.pdf
18 липня 2020 17:23
Статут.pdf
18 липня 2020 17:23
Банківська гарантія.7z
18 липня 2020 17:23
Протокол.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ЛЮКС-ТРЕЙД"

ФОП АВЕТЯН АРА

ТОВ "ЮРАЙ ЛТД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЛЮКС-ТРЕЙД"
#43141199
Переможець 2 700 001,00
UAH з ПДВ
14 серпня 2020 09:48
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 липня 2020 20:22

Вимога про усунення невідповідностей

Усунення невідповідностей з урахуванням вимог частини 16 статті 29 Закону зокрема учаснику надати наступні документи: - першу сторінку паспорту уповноваженої особи на підписання документів пропозиції та договору (п.1.1 Тендерної документації) - надати уточнену довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, з необхідними додатками (додаток 2 до Тендерної документації) для виконання робіт відповідно до технічного завдання - надати копії трудових книжок працівників, які перебувають у штаті установи, - надати уточнену довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідну освіту, знання та досвід щодо виконання робіт, з необхідними додатками, так як недостатня кількість працівників відповідної кваліфікації - надати документи, що підтверджують досвід виконання аналогічного договору в кількості 2 шт. за попередній рік, а не довідку

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 серпня 2020 09:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЛЮКС-ТРЕЙД"
#43141199
2 700 001,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 листопада 2020 15:37
Електронний підпис укладений
31 серпня 2020 10:10
договір Хітірська (оприлюднення).pdf укладений
31 серпня 2020 10:09

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 700 000,00
UAH