Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Капітальний ремонт будівлі Сіверської ЗОШ I-III ступенів № 2 Артемівської районної ради Донецької області за адресою: Донецька область, Бахмутський район, м. Сіверськ, вул. Богдана Хмельницького, 2 (завершення робіт)"  (додаткові роботи)
Очікувана вартість
1 498 620,00 UAH
UA-2020-07-02-010452-a 21cee3b39cd34d7fb69d1ae446084221
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ігор Ігнатов

+380671258785 dkb.p@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 26503980
Місцезнаходження: 84122, Україна , Донецька обл., м. Слов’янськ, вул. Ярослава Мудрого, 9
Контактна особа: Ігор Ігнатов
+380671258785
dkb.p@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 липня 2020 23:29
Звернення за роз’ясненнями: до 08 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 липня 2020 00:00
Очікувана вартість: 1 498 620,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 44 958,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Строк виконання - 45 днів. Клас наслідків - СС2.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
"Капітальний ремонт будівлі Сіверської ЗОШ I-III ступенів № 2 Артемівської районної ради Донецької області за адресою: Донецька область, Бахмутський район, м. Сіверськ, вул. Богдана Хмельницького, 2 (завершення робіт)"  (додаткові роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84522, Україна, Донецька область, Бахмутський район, м. Сіверськ, вул. Богдана Хмельницького, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія «Замовник» може перерахувати «Підряднику» попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 та постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 №1764 (із змінами). Попередня оплата може надаватися у розмірі до 30 відсотків річного обсягу фінансування в межах строку, який установлено абз. 3 п.1 постанови Кабінету міністрів України від 04.12.2019 № 1070. Загальний обсяг попередньої оплати не може перевищувати 30% договірної ціни. Розмір і кількість платежів у рамках розміру, що зазначено абз. 2 п. 4.2 даного договору, визначається виходячи із реального стану виконання робіт, помісячного розподілу бюджетних асигнувань, сезонністю робіт, тощо. «Підрядник» зобов'язується використати кожну частину отриманої попередньої оплати протягом трьох місяців після одержання оплати. При терміні виконання робіт, визначеному у графіку виконання робіт (Додаток №2 до договору), меншому ніж три місяці, «Підрядник» зобов'язується використати отриману попередню оплату до спливу цього терміну. По закінченні терміну невикористані кошти повертаються на рахунок «Замовника», але не пізніше останнього дня терміну відпрацювання попередньої оплати. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів на небюджетні рахунки «Підрядника», відкриті на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку відповідно до вимог п. 2 постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 №1070. «Підрядник» підтверджує використання коштів отриманої попередньої оплати актами виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ 2в, і довідками про вартість виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ 3. Аванс 90 Календарні 30
Iнша подія Оплата здійснюється поетапно проміжними платежами на підставі підписаних сторонами актів виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ-2в, актів змонтованого або встановленого обладнання і довідок про вартість виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ-3. Строк оплати – 35 робочих днів – є орієнтовним і в будь-якому разі розрахунки проводяться в період дії договору. Пiсляоплата 35 Робочі 65
Iнша подія Замовник має право здійснювати кінцевий розрахунок у розмірі до 5 % від Договірної ціни, після виконання і приймання всіх передбачених Договором робіт, отримання документа про готовність об’єкта до експлуатації, протягом 35 робочих днів з дня передачі об’єкта експлуатуючій організації, при відсутності обмеження руху коштів по казначейським рахункам, а у разі настання останньої події в іншому бюджетному році, ніж в якому проводилося виконання робіт - при наявності лімітних призначень у поточному році та коштів на казначейських рахунках Пiсляоплата 35 Робочі 5

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 липня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СТРОИТЕЛЬСТВО И МОНТАЖ" 1 493 019,12
UAH з ПДВ
1 493 019,12
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 липня 2020 11:13
9.Довідки банку.pdf
10 липня 2020 11:13
8.Баланс.pdf
10 липня 2020 11:13
7.Повноваження4.pdf
10 липня 2020 11:13
5.Субпідрядники.pdf
10 липня 2020 11:13
4.Графік.pdf
10 липня 2020 11:13
3.Зведена довідка.pdf
10 липня 2020 11:13
2.Досвід довідка.pdf
10 липня 2020 11:13
2. Досвід Відгук.pdf
10 липня 2020 11:13
1.Заява-пропозиція.pdf
10 липня 2020 11:13
9.Довідки банку.pdf.p7s
10 липня 2020 11:13
8.Баланс.pdf.p7s
10 липня 2020 11:13
7.Повноваження4.pdf.p7s
10 липня 2020 11:13
5.Субпідрядники.pdf.p7s
10 липня 2020 11:13
4.Графік.pdf.p7s
10 липня 2020 11:13
3.Зведена довідка.pdf.p7s
10 липня 2020 11:13
2.Досвід довідка.pdf.p7s
10 липня 2020 11:13
2. Досвід Відгук.pdf.p7s
10 липня 2020 11:13
1.Заява-пропозиція.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СТРОИТЕЛЬСТВО И МОНТАЖ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СТРОИТЕЛЬСТВО И МОНТАЖ"
#31298427
Відхилено 1 493 019,12
UAH з ПДВ
13 липня 2020 16:06

Документи

13 липня 2020 16:06
Електронний підпис
13 липня 2020 16:05
Пр-л 36-Р1.pdf

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відхилення всіх пропозицій