Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт системи опалення у СЗШ № 31 на вул. Княгині Ольги, 104» (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) (ДК 021:2015: Інші завершальні роботи - 45450000-6)
Очікувана вартість
5 058 335,00 UAH
UA-2020-07-02-010413-a 40ba1e6711e344bf8f328fbf2ac0b75d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Левкович Леся Орестівна

+380322634181 shola31@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №31 м.Львова
Код ЄДРПОУ: 20834291
Місцезнаходження: 79053, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Княгині Ольги, 104
Контактна особа: Левкович Леся Орестівна
+380322634181
shola31@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 липня 2020 22:28
Звернення за роз’ясненнями: до 19 липня 2020 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 липня 2020 15:00
Початок аукціону: 30 липня 2020 11:59
Очікувана вартість: 5 058 335,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 25 291,68 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія замовника 3 юридичні особи, які забезпечують потреби територіальної громади зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Обсяг робіт викладено у додатку 2 до тендерної документації.Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою.1.1. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію „Ціна”. Питома вага – 100%. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ або без ПДВ-у разі, якщо Учасник не є платником ПДВ.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт системи опалення у СЗШ № 31 на вул. Княгині Ольги, 104» (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) (ДК 021:2015: Інші завершальні роботи - 45450000-6)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79053, Україна, Львівська область, місто Львів, вул. Княгині Ольги, 104
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник протягом 20-ти банківських днів може, при наявності бюджетного фінансування, перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30 % вартості річного обсягу робіт. Аванс 20 Банківські 30
Виконання робіт Фінансування виконаних робіт здійснюється відповідно до оформленого акта за формою № КБ-2в та довідки за формою № Кб-3 після підписання акта при наявності фінансування протягом 20-ти банківських днів.Бюджетні зобов’язання за договором виникають після надходження коштів на рахунок Замовника. Пiсляоплата 20 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 липня 2020 14:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 липня 2020 22:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 липня 2020 13:55
Технічне завдання Відомість ресурсів.pdf
21 липня 2020 13:55
Технічне завдання Відомість обсягів робіт.pdf
21 липня 2020 13:55
Перелік змін.doc
21 липня 2020 13:55
Тендерна документація (нова редакція).docx
02 липня 2020 22:37
Відомість ресурсів.pdf
02 липня 2020 22:37
Додаток 2 технічні вимоги.pdf
02 липня 2020 22:29
Капітальний ремонт СЗШ _ 31.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 липня 2020 12:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів" 4 477 752,00
UAH з ПДВ
4 477 752,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ГАЛІО" 4 989 588,00
UAH з ПДВ
4 989 588,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 серпня 2020 15:18
Електронний підпис
10 серпня 2020 15:17
Довідки_стаття_17.rar
29 липня 2020 14:07
Електронний підпис
29 липня 2020 14:05
Тендерна пропозиція.pdf
29 липня 2020 14:05
Реєстр документів.pdf
29 липня 2020 14:05
27.Проект договору.pdf
29 липня 2020 14:05
28.Інші документи.pdf
29 липня 2020 14:05
101_imd.rar
29 липня 2020 14:05
18.Технічне_завдання.pdf
29 липня 2020 14:05
23.Довідка_ст_17.pdf

Публічні документи

29 липня 2020 12:25
Електронний підпис
29 липня 2020 12:23
Технічне завдання.pdf
29 липня 2020 12:23
Лист пояснення.pdf
29 липня 2020 12:23
Відгуки.pdf
29 липня 2020 12:23
Проект договору.pdf
29 липня 2020 12:23
Витяг з ЄДР.pdf
29 липня 2020 12:23
Лист щодо санкцій.pdf
29 липня 2020 12:23
Ліцензія.pdf
29 липня 2020 12:23
кошторис.rar
29 липня 2020 12:23
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ГАЛІО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів"
#37801512
Переможець 4 477 752,00
UAH з ПДВ
05 серпня 2020 22:49

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 серпня 2020 22:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів"
#37801512
4 477 752,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 вересня 2021 13:37
Електронний підпис укладений
16 квітня 2021 17:54
дод уг кап рем .pdf зміни до договору
16 квітня 2021 17:41
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 15:58
дод угода кап рем.pdf зміни до договору
05 січня 2021 15:57
Додаткова угода.PDF зміни до договору
05 січня 2021 15:57
Електронний підпис укладений
21 серпня 2020 19:15
розрахунок 2 укладений
21 серпня 2020 19:08
Підсумкова відомість ресурсів укладений
21 серпня 2020 19:08
Додатки укладений
21 серпня 2020 19:08
Додатки укладений
21 серпня 2020 19:08
Додатки укладений
21 серпня 2020 19:08
Додатки укладений
21 серпня 2020 19:08
Додатки укладений
21 серпня 2020 19:08
Додатки укладений
21 серпня 2020 19:08
Додатки укладений
21 серпня 2020 19:08
Договір укладений
21 серпня 2020 19:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з відсутністю фінансування витрат замовника продовжено дію договору
Номер договору про закупівлю: 555-к
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи ухвалу ЛМР від 11.03.2021 р.№ 313 внесено зміни у Договір у частині фінансування та виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 555-к
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 серпня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 4 149 845,92
UAH (в тому числі ПДВ 691 640,99 UAH)