Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Встановлення світлофорного об’єкту на Х-подібному перехресті з розширенням дорожнього полотна на автомобільній дорозі загального користування державного значення Н-09 Мукачеве – Рахів – Богородчани – Івано-Франківськ – Рогатин – Бібрка – Львів, км 416+100 м.Бібрка, Львівської області (поточний середній ремонт відповідно до п.п. 6.3.5. ГБН Г.1-218-182:2011) (ДК 021:2015 45316212-4 – Встановлення світлофорів)
Очікувана вартість
1 688 546,60 UAH
UA-2020-07-02-010301-a ab0b8afab9b74a1dbebde1f94ea95bfc
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Познанський Роман Орестович

+380322457832 SADLO-TENDER@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25253009
Місцезнаходження: 79053, Україна , Львівська обл., Львів, ВУЛИЦЯ ВОЛОДИМИРА ВЕЛИКОГО, будинок 54
Контактна особа: Познанський Роман Орестович
+380322457832
SADLO-TENDER@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 липня 2020 20:27
Звернення за роз’ясненнями: до 12 липня 2020 22:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 липня 2020 22:00
Початок аукціону: 23 липня 2020 12:19
Очікувана вартість: 1 688 546,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 442,73 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45220000-5: Інженерні та будівельні роботи


Категорія замовника Служби автомобільних доріг у Львівській області – відповідно до п.3 ч.1. ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" в новій редакції від 19.04.2020 р. – юридична особа є одержувачем бюджетних коштів. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції – українська.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Встановлення світлофорного об’єкту на Х-подібному перехресті з розширенням дорожнього полотна на автомобільній дорозі загального користування державного значення Н-09 Мукачеве – Рахів – Богородчани – Івано-Франківськ – Рогатин – Бібрка – Львів, км 416+100 м.Бібрка, Львівської області
(поточний середній ремонт відповідно до п.п. 6.3.5. ГБН Г.1-218-182:2011)
(ДК 021:2015 45316212-4 – Встановлення світлофорів)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2020
ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник здійснює оплату за надані послуги в межах виділених бюджетних асигнувань та фактичного надходження бюджетних коштів на підставі актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та довідок про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ № 3), підписаних Сторонами, а також після пред’явлення Підрядником висновку (звіту) за результатами проведеного незалежним сертифікованим експертом моніторингу якості та об’ємів наданих послуг (виконаних робіт) та висновку(висновків) атестованої лабораторії, щодо підтвердження якості наданих послуг (виконаних робіт), а також після надання калькуляції вартості асфальтобетонних сумішей, в тому числі, у разі здійснення її закупівлі у третіх осіб. Здача до оплати наданих послуг може проводитись подекадно. Неподання Підрядником хоча б однієї з форм актів: актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) чи довідок про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ № 3) є підставою для їх повернення Підряднику. У разі затримки бюджетного фінансування не з вини Замовника, оплата за надані послуги здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок. 3.1. Замовник може провести з дозволу Головного розпорядника бюджетних коштів попередню оплату (аванс), розмір якої не може перевищувати 30 відсотків виділеного фінансування на поточний рік терміном не більше трьох місяців. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 липня 2020 20:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 липня 2020 20:24
Технічне завдання.pdf
02 липня 2020 20:24
Тендерна документація.doc
02 липня 2020 20:24
Проект договору.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 липня 2020 12:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Світ дорожніх знаків 1 608 105,00
UAH з ПДВ
1 099 020,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СМЕО" 1 410 108,00
UAH з ПДВ
1 249 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ДОРБЕЗПЕКАПРОЕКТ 1 550 000,00
UAH з ПДВ
1 550 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Візуальні Технології" 1 688 546,60
UAH з ПДВ
1 688 546,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 липня 2020 15:34
протокол 1.pdf
22 липня 2020 15:34
протокол.pdf
22 липня 2020 15:34
витяг ПДВ.pdf
22 липня 2020 15:34
Витяг.pdf
22 липня 2020 15:34
виписка.pdf
22 липня 2020 15:34
Додаток 8.pdf
22 липня 2020 15:34
Додаток 7.pdf
22 липня 2020 15:34
додаток 6.pdf
22 липня 2020 15:34
Проект договору.pdf
22 липня 2020 15:34
додаток 4.pdf
22 липня 2020 15:34
додаток 3.pdf
22 липня 2020 15:34
Додаток 1.pdf

Публічні документи

10 серпня 2020 19:05
Електронний підпис
10 серпня 2020 18:59
Довідка_МВС_субпідряд.pdf
07 серпня 2020 17:18
Електронний підпис
07 серпня 2020 17:11
Наказ_директор_СМЕО.pdf
07 серпня 2020 17:11
Ліцензія_СМЕО.pdf
07 серпня 2020 17:01
Ліцензія_субпідряд.pdf
07 серпня 2020 17:00
Довідка_ст.17_субпідряд.pdf
07 серпня 2020 17:00
Довідка_ст.17_СМЕО.pdf
07 серпня 2020 17:00
Довідка_МВС_СМЕО.pdf
07 серпня 2020 17:00
Довідка_ДФС_СМЕО.pdf
07 серпня 2020 17:00
Довідка ДФС_субпідряд.pdf
30 липня 2020 16:58
Електронний підпис
30 липня 2020 16:38
ЦПУ працівники 2020.pdf
30 липня 2020 16:38
Довідка_база_СМЕО.pdf
22 липня 2020 20:44
Електронний підпис
22 липня 2020 19:54
Cубпідряд працівники.pdf
22 липня 2020 19:54
Cубпідряд досвід.pdf
22 липня 2020 19:54
Cубпідряд база.pdf
22 липня 2020 19:54
Статут_СМЕО_2019.pdf
22 липня 2020 19:54
Проект_Договору_СМЕО.pdf
22 липня 2020 19:54
Наказ_директор_СМЕО.pdf
22 липня 2020 19:54
Ліцензія_СМЕО.pdf
22 липня 2020 19:54
Листи_відгуки_СМЕО.pdf

Публічні документи

22 липня 2020 21:50
Електронний підпис
22 липня 2020 21:47
Частина 5.rar
22 липня 2020 21:47
Частина 4.rar
22 липня 2020 21:47
Частина 3.rar
22 липня 2020 21:47
Частина 2.rar
22 липня 2020 21:47
Частина 1.rar

Публічні документи

21 липня 2020 14:29
Електронний підпис
21 липня 2020 14:28
Електронний підпис
21 липня 2020 14:26
Гарантійні листи.rar
21 липня 2020 14:26
Кошторис.rar
21 липня 2020 14:26
Кваліфікація.rar
21 липня 2020 14:26
Технічне завдання.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Світ дорожніх знаків

ТОВ "СМЕО"

ТОВ ДОРБЕЗПЕКАПРОЕКТ

Товариство з обмеженою відповідальністю "Візуальні Технології"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ Світ дорожніх знаків
#42114819
Відхилено 1 099 020,00
UAH з ПДВ
24 липня 2020 15:02
ТОВ "СМЕО"
#38501811
Переможець 1 249 000,00
UAH з ПДВ
31 липня 2020 12:03
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 липня 2020 19:36

Документи

24 липня 2020 15:02
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ТОВ «СМЕО», поданій на торги «Встановлення світлофорного об’єкту на Х-подібному перехресті з розширенням дорожнього полотна на автомобільній дорозі загального користування державного значення Н-09 Мукачеве – Рахів – Богородчани – Івано-Франківськ – Рогатин – Бібрка – Львів, км 416+100 м.Бібрка, Львівської області (поточний середній ремонт відповідно до п.п. 6.3.5. ГБН Г.1-218-182:2011) (ДК 021:2015 45316212-4 – Встановлення світлофорів)» ПРИМІТКА! Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1) У складі поданої тендерної пропозиції Учасником ТОВ «СМЕО» надано Довідку про наявність обладнання вих. № 49/01 від 20.07.2020, у стовпці 3 якої не зазначено року випуску по наступних позиціях довідки: 3,4,5,6,7,10, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 25, 26, в той час як Замовником вимагалося надати довідку про наявність обладнання згідно наведеної у тендерній документації форми. Учасником ТОВ «СМЕО» також надано Довідку про наявність обладнання у субпідрядника ТОВ «Магістраль Інжиніринг» Вих. №3/21 від 21.07.20, у стовпці 3 якої не зазначено року випуску по позиції 12 Довідки. 2) У складі поданої тендерної пропозиції Учасником ТОВ «СМЕО» надано Довідку про наявність працівників вих. №49/02 від 20.07.2020, в якій серед іншого зазначено про наявність одного машиніста та Довідку про наявність працівників у субпідрядника ТОВ «Магістраль Інжиніринг» Вих. № 2/17 від 17.07.2020, в якій серед іншого зазначено про наявність семи водіїв (машиністів), з чого вбачається про наявність в Учасника в сукупності 8 водіїв (машиністів). Водночас, Учасником надано Довідку про наявність обладнання вих. № 49/01 від 20.07.2020, в якій серед іншого зазначено про наявність 7 машин і механізмів та Довідку про наявність обладнання у субпідрядника ТОВ «Магістраль Інжиніринг» Вих. №3/21 від 21.07.20, в якій серед іншого зазначено про наявність 14 машин і механізмів, з чого вбачається про наявність в Учасника в сукупності 21 машин і механізмів, в той час, як згідно вимог тендерної документації на цю закупівлю зазначалося, що у будь-якому разі, кількість машиністів та водіїв повинна бути не меншою кількості машин і механізмів, зазначених в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. 3) У складі поданої тендерної пропозиції Учасником ТОВ «СМЕО» надано Довідку про наявність досвіду виконання аналогічних договорів вих. №49/03 від 20.07.2020, в якій зазначено Договір №117-12/19 від 09.12.2019. У якості документального підтвердження Учасником надано сканкопію договору, однак, не надано Додаткової угоди № 1 до цього договору (наявність якої вбачається із інформації, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу по закупівлі, за результатами якої укладено цей договір), в той час, як згідно вимог тендерної документації вимагалося надання сканкопiї аналогічного договору з усіма додатковими угодами/договорами за наявності таких. Учасником ТОВ «СМЕО» також надано Довідку про наявність у субпідрядника ТОВ «Магістраль Інжиніринг» досвіду в частині виконання ним тих робіт, на які учасник планує залучити його як субпідрядника №1/17 від 17.07.2020. У якості документального підтвердження Учасником надано сканкопію договору, однак, не надано Додатка від 23.10.2018 № 1 до цього договору (наявність якого вбачається із інформації, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу по закупівлі, за результатами якої укладено цей договір та в якому зазначено, що такий додаток є невід’ємною частиною договору), в той час, як згідно вимог тендерної документації вимагалося надання сканкопiї аналогічного договору з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) Відповідно до пп. 1.1. п.1 Додатку №1 до тендерної документації на цю закупівлю учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які є необхідними для надання послуг за предметом закупівлі довідкою за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про наявність обладнання та технологій та її документальним підтвердженням згідно наведеної у тендерній документації форми (Таблиця 1), у стовпці 3 якої необхідно зазначити наступну інформацію: тип/марка/модель (за наявності), рік випуску. 2) Відповідно до пп. 2.1. п.2. Додатку №1 до тендерної документації на цю закупівлю учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід довідкою за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та її документальним підтвердженням згідно наведеної у тендерній документації форми. *Учасники обов’язково включають у Довідку працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг/виконання робіт за предметом закупівлі в кількості осіб, не менше, ніж зазначено нижче, а саме: Інженерно-технічні працівники, в кількості осіб, не менше ніж зазначено нижче: - головний інженер або інша особа, яка здійснює технічне керівництво діяльністю будівельної організації – 1 особа; - виконавець робіт або інша особа, яка виконує його функції – 1 особа; - інженер з техніки безпеки – 1 особа; - майстер – 1 особа; Дорожні робітники в кількості не менше ніж 5 осіб, серед яких обов’язково мають бути: - працівник, який буде виконувати роботи на висоті і верхолазні роботи (не менше, ніж 1особа); - працівник, який буде здійснювати виконання робіт в електроустановках (не менше, ніж 1особа). Машиністи та водії в кількості, достатній для керування машинами і механізмами, зазначеними в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (але у будь-якому разі, кількість таких працівників повинна бути не меншою кількості машин і механізмів, зазначених в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази). 3) Відповідно до пп. 3.1. п.3. Додатку №1 до тендерної документації на цю закупівлю учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) довідкою за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) та її документальним підтвердженням згідно наведеної у тендерній документації форми. Наявність в учасника досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) документально підтверджується в складі тендерної пропозиції серед іншого наступними документами: - сканкопiєю(ями) аналогічного(их) договору(ів) (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких), інформація по якому (яких) відображена в Довідці. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) На виконання вимог пп.1.1. п.1 Додатка №1 до тендерної документації на цю закупівлю – відкоригувати довідки про наявність обладнання вих. № 49/01 від 20.07.2020 та Вих. №3/21 від 21.07.20, зазначивши усю інформацію, що вимагалася тендерною документацією Замовника. 2) На виконання вимог пп.2.1. п.2 Додатка №1 до тендерної документації на цю закупівлю – виконати вимоги пп.2.1. п.2. тендерної документації на цю закупівлю стосовно відповідності кількості наявних машиністів та водіїв кількості машин і механізмів, зазначених у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. 3) На виконання вимог пп.3.1. п.3 Додатка №1 до тендерної документації на цю закупівлю – у якості документального підтвердження, зазначених у наданих довідках про наявність досвіду виконання аналогічних договорів, надати сканкопії таких договорів з усіма додатками та додатковими угодами/договорами за наявності таких.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 липня 2020 12:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СМЕО"
#38501811
1 249 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2022 14:39
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2022 14:34
ДУ 7 від 30.12.22_113-08-20.pdf зміни до договору
30 грудня 2022 14:33
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 22:22
ДУ6 від 29.12.2021 продовження.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 22:22
Електронний підпис зміни до договору
22 червня 2021 13:40
ДУ 3 від 22.06.2021 прод. (1).pdf зміни до договору
22 червня 2021 13:39
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2020 17:27
ДУ 2 продовження на 2021 (1).pdf зміни до договору
27 грудня 2020 17:27
Електронний підпис укладений
12 серпня 2020 17:46
Локальні.pdf укладений
12 серпня 2020 17:45
Договір 113-08-20 від 12.08.20.PDF укладений
12 серпня 2020 17:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 113-08/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 113-08/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 113-08/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 113-08/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 серпня 2020 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 966 711,21
UAH (в тому числі ПДВ 161 118,53 UAH)