Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розробка зон затоплення для басейну р. Уж та зон ризику для м. Ужгород. (Код ДК 021:2015 - 71350000-6 Науково-технічні послуги в галузі інженерії) (Джерело фінансування - кошти Гранту Європейського Союзу, надані в рамках Проекту міжнародної технічної допомоги ЄС «Спільні заходи з попередження природних катастроф у транскордонному басейні р. Уж». Грантовий контракт № HUSKROUA/1702/8.1/0005 від 29 серпня 2019 року.).
Очікувана вартість
2 440 000,00 UAH
UA-2020-07-02-010271-a a4f4287eb16e4ca894a852e6d910eabe
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Роман Пуглик

+380505235965 law@buvrtysa.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Басейнове управління водних ресурсів річки Тиса
Код ЄДРПОУ: 01037057
Вебсайт: http://buvrtysa.gov.ua
Місцезнаходження: 88018, Україна , Закарпатська обл., м. Ужгород, вул. Слов'янська набережна, буд. 5
Контактна особа: Роман Пуглик
+380505235965
law@buvrtysa.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 липня 2020 19:45
Звернення за роз’ясненнями: до 09 липня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 липня 2020 17:00
Початок аукціону: 20 липня 2020 12:49
Очікувана вартість: 2 440 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 24 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 70000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71350000-6: Науково-технічні послуги в галузі інженерії


БЕЗ ЗАЛУЧЕННЯ КОШТІВ ДЕРЖАВНОГО БЮДЖЕТУ УКРАЇНИ.
2020 рік. Відкриті торги. Закупівля послуг з Розробки зон затоплення та зон ризику здійснюється за цільові Грантові кошти Проекту міжнародної технічної допомоги Європейського Союзу "FloodUZH", надані згідно Грантового контракту № HUSKROUA/1702/8.1/0005 від 29 серпня 2019 року, зареєстрованого Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України за № 4176 від 24 вересня 2019 року, з метою використання отриманих даних для реалізації заходів Проекту МТД ЄС в Україні: «Спільні заходи з попередження природних катастроф у транскордонному басейні р. Уж». УВАГА: Закупівля Послуг за кошти Гранту буде здійснюватися в пільговому режимі без ПДВ на підставі міжнародного договору - Рамкової Угоди між Урядом України і Комісією Європейських Співтовариств № 994-763 від 03 вересня 2008 року, ратифікованою Законом України № 360-VI від 03.09.2008р.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Розробка зон затоплення для басейну р. Уж та зон ризику для м. Ужгород. (Джерело фінансування - кошти Гранту Європейського Союзу, надані в рамках Проекту міжнародної технічної допомоги ЄС «Спільні заходи з попередження природних катастроф у транскордонному басейні р. Уж». Грантовий контракт № HUSKROUA/1702/8.1/0005 від 29 серпня 2019 року.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88018, Україна, Закарпатська область, Ужгород, Словянська набережна, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 серпня 2020  —  28 лютого 2022
ДК 021:2015: 71350000-6 — Науково-технічні послуги в галузі інженерії

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Перший платіж здійснюється на умовах попередньої оплати (авансування) протягом 10-ти (Десяти) робочих днів з дня підписання Сторонами цього Договору. Виконавець повинен прозвітуватись про використання коштів першого (авансового) платежу на цілі Договору не пізніше – 01 грудня 2020 року шляхом надання Замовнику відповідного Акту приймання-передачі наданих послуг (у трьох примірниках) на суму авансового платежу. Аванс 10 Робочі 30
Надання послуг Другий платіж перераховується Виконавцю, лише за умови надходження на рахунок Замовника чергового траншу коштів від Грантодавця для фінансування даних Послуг, по факту завершення Виконавцем 3 (Третього) етапу надання послуг згідно Календарного плану надання послуг , протягом 10-ти (Десяти) робочих днів з дня підписання Сторонами відповідного Акту приймання-передачі наданих послуг (у трьох примірниках). Пiсляоплата 10 Робочі 60
Надання послуг Третій (фінальний) платіж перераховується Виконавцю лише за умови надходження на рахунок Замовника чергового траншу коштів від Грантодавця для фінансування даних Послуг по факту завершення Виконавцем всього обсягу Послуг передаченого Договором та Календарним планом надання послуг , протягом 10-ти (Десяти) банківських днів з дня підписання Сторонами відповідного Акту приймання-передачі наданих послуг (у трьох примірниках). Пiсляоплата 10 Робочі 10

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-05-20-000004 ● 8b24084d627a4c0e9544db2c0a8b4c60
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19 травня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 травня 2021 13:29
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
19.05.2021
Ужгород
№ 331

Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Закарпатській області Світлана АНІЩЕНКО

Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 19.05.2021№ 331

Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2020-07-02-010271-a 02.07.2020 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

На Висновок моніторингу Держаудитслужби № UA-M-2021-05-20-000004 від 03 червня 2021 року, Тендерний комітет Басейнового управління водних ресурсів річки Тиса повідомляє про наступне. Результати Моніторингу були розглянуті на засіданні Тендерного комітету, яке відбулося 07 червня 2021 року. За результатами засідання прийнято наступні рішення: 1) Посилити роботу з підготовки тендерної документації процедур закупівель, зокрема у частині розміщення інформації про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції та тендерне забезпечення пропозицій учасників торгів (у разі застосування тендерного забезпечення Замовником); 2) Провести консультації із акредитованим торговим майданчиком системи Прозоро "Zakupki.prom.ua", на якому зареєстровано кабінет Замовника БУВР Тиси, щодо повноти відображення інформації, яку надає Замовник при здійсненні оголошень закупівель відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі"; 3) Провести консультації із уповноваженим підприємством-адміністратором системи Прозоро - ДП "Прозоро" щодо причин не відображення повної інформації про закупівлю на веб-порталі Уповноваженого органу у серпні 2019 році, а саме, про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції та умов надання забезпечення тендерних пропозицій, якщо Замовник здійснив належний, повний та своєчасний ввід такої інформації в систему, шляхом заповнення відповідних електронних полів картки процедури закупівлі (у тому числі щодо тендерного забезпечення - зокрема розміру банківської гарантії та умов її подання) та підтвердив введену інформацію шляхом накладення електронного підпису (вищевказане підтверджується тим, що всі учасники закупівлі змогли ознайомитися із інформацією щодо умов процедури закупівлі, яка була у повному обсязі відображена на веб-сайті Прозоро- у ТЕНДЕРНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ ЗАМОВНИКА , та спромоглися подали передбачене тендерне забезпечення, а також свої тендерні пропозиції на українській мові у повній відповідності до вимог Замовника) Додатково інформуємо, що на запит Тендерного комітету, ДП "Прозоро" - адміністратор системи, а також майданчик Zakupki.prom.ua" повідомили, що інформація стосовно закупівлі UA-2020-07-02-010271-a - відображена на веб-порталі Уповноваженого органу у тому обсязі який був передбачений діючим на той час технічним регламентом системи Прозоро. Так, статтею 21 Закону України про публічні закупівлі ( у редакції станом на 19 квітня 2020 року) було прередбачено що оголошення про закупівлю повинно містити інформацію про иову (мови) якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції та умови подання тендерного забезпечення ОДНАК, станом на 02 серпня 2020 року коли була оголошена вказана процедура закупівлі, відображення електронного поля "МОВА та поля "ТЕНДЕРНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ" не було технічно реалізоване адміністратором системи ДП "ПРОЗОРО", При цьому зазначена інформація могла бути отримана учасниками - лише із Тендерної документації Замовника. Таким чином виведення інформації на стартовій сторінці закупівлі окремих електронних полів про мову подання пропозицій та умови тендерного забезпечення станом на 02 серпня 2021 року системою Прозоро- ТЕХНІЧНО НЕ ПІДТРИМУВАЛОСЯ, та перебувало поза волею та контролем Замовника. Водночас, Замовнииком забезпечено оприлюднення інформація про закупілю у повній вілповідності до вимог Закону , щляхом її відображення у ТЕНДЕРНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ. Так, інформація про тендерне забезпечення відоображена в пункті 6 Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції (стор. 17-19 Тендерної документації), інформація про мову (мови) якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції відображена у пункті 7 Розділ 1 "Загальні положення" (стор. 7 Тендерної документації). Також, згідно офіційного повідомлення ДП "ПРОЗОРО" доступного для перегляду на веб-ресурсі ПРОЗОРО за посиланням https://prozorro.gov.ua/news/novyy-etap-rozvytku-systemy, а саме "Prozorro оголошує новий етап розвитку системи закупівель: електронізацію критеріїв у тендерній документації" безпосередне відображення інформації про мову подання тумови тендерного забезпечення на головній стартовій сторінці закупівлі (без заходу у розділ "Друкувати оголошення PDF") введено в дію лише з 03 грудня 2021 року шляхом впровадження змін до технічного регламенту системи ПРОЗОРО, завдяки яким система відображає інформацію про тендерне забезпечення безпосередньо в Оголошенні на головній стартовій сторінці закупівлі - з 03 грудня 2020 року. З огляду на вищенаведене, інформація про мову подання пропозицій та тендерне забезпечення процедур закупівель оголошених до 03 грудня 2021 року, отримується безпосередньо із Тендерної документації Замовника. Починаючи з 03 грудня 2021 року така інформація відображається на безпосередньо на стартовій сторінці Оголошення про закупівлю, однак така вимога, не може стосуватися закупівлі, яка відбулася в 2019 році до набрання чинності змін до технічного регламенту системи "Прозоро" . Закупівля: № UA-2020-07-02-010271-a була оголошена 02 серпня 2019 року.

2021-06-10 23:13:29


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 03 червня 2021
Кінцевий строк оскарження: 18 червня 2021

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання щодо повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів встановлено порушення вимог пунктів 8 та 9 частини другої статті 21 Закону, в частині не зазначення інформації про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції та не зазначення інформації про розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 липня 2020 13:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
АТ "БАНКОМЗВ'ЯЗОК" 2 380 000,00
UAH
2 380 000,00
UAH
Документи
ПП "ОДЕСАГЕОПРОЕКТ ПРИВАТНЕ ПIДПРИЄМСТВО" 2 412 000,00
UAH
2 412 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

28 липня 2020 17:16
Електронний підпис
28 липня 2020 17:11
Повторна довідка ч2 ст17
28 липня 2020 17:11
Кошторис
28 липня 2020 17:11
Остаточна пропозиція
17 липня 2020 18:37
Електронний підпис
17 липня 2020 18:28
Тендерна пропозиція.PDF
17 липня 2020 18:28
Ліцензія.PDF
17 липня 2020 18:28
Довідка про санкції.PDF
17 липня 2020 18:28
Витяг з ЄДРПОУ.PDF

Конфіденційні документи

17 липня 2020 18:28
Копія паспорт М_І Курган.PDF

Обґрунтування конфіденційності

Персональні дані уповноваженої особи Учасника

Публічні документи

17 липня 2020 17:44
Електронний підпис
17 липня 2020 17:42
Електронний підпис
17 липня 2020 17:41
Пропозиція ГЕОПРО.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

АТ "БАНКОМЗВ'ЯЗОК"

ПП "ОДЕСАГЕОПРОЕКТ ПРИВАТНЕ ПIДПРИЄМСТВО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
АТ "БАНКОМЗВ'ЯЗОК"
#19353391
Переможець 2 380 000,00
UAH
24 липня 2020 15:56

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 липня 2020 15:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
АТ "БАНКОМЗВ'ЯЗОК"
#19353391
2 380 000,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 січня 2024 19:12
Електронний підпис зміни до договору
24 лютого 2023 13:26
Звіт про укл. Додаткову угоду № 14 від 22.02.2023р. до Договору 01-08-2020 ВТ АТ Банкомзв'язок Розробка зон затоплення Продовження строку виконання зобов'язань..PDF зміни до договору
24 лютого 2023 13:25
Електронний підпис зміни до договору
10 лютого 2023 11:21
Додаткова угода № 13 до Договору 01-08-2020 ВТ АТ Банкомзв'язок Розробка зон затоплення Реєстрація зобовящзань на 2023 рік від 10.02.2023р.PDF зміни до договору
10 лютого 2023 11:19
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2022 15:40
Додаткова угода № 12 від 21.12.2022р. до Договору 01-08-2020 ВТ АТ Банкомзв'язок Розробка зон затоплення Продовження терміну дії Договоур.pdf зміни до договору
23 грудня 2022 15:38
Електронний підпис зміни до договору
24 листопада 2022 11:18
Додаткова угода № 11 від 21.11.2022р. до Договору 01-08-2020 ВТ АТ Банкомзв'язок Розробка зон затоплення Продовження строку виконання зобовязань..PDF зміни до договору
24 листопада 2022 11:18
Електронний підпис зміни до договору
30 вересня 2022 13:22
Додаткова угода № 10 від 29.09.2022р. до Договору 01-08-2020 ВТ АТ Банкомзв'язок Розробка зон затоплення Продовження строку виконання зобовязань.PDF зміни до договору
30 вересня 2022 13:21
Додаток 2 Календарний план до Договору 01-08-2020 ВТ зі ЗМІНАМИ згідно Додаткової угоди № 10.PDF зміни до договору
30 вересня 2022 13:20
Електронний підпис зміни до договору
31 травня 2022 16:52
Додаткова угода № 9 до Договору 01-08-2020 ВТ АТ Банкомзв'язок Розробка зон затоплення Продовж строку вик-ння зобовязань від 31.05.2022р..PDF зміни до договору
31 травня 2022 16:50
Електронний підпис зміни до договору
30 березня 2022 10:54
Додаткова угода № 8 до Договору 01-08-2020 ВТ АТ Банкомзв'язок Розробка зон затоплення Реєстрація зобовязань на 2022 рік dsl 28.03.2022р..PDF зміни до договору
30 березня 2022 10:53
Електронний підпис зміни до договору
21 березня 2022 13:54
Додаткова угода № 7 до Договору 01-08-2020 ВТ АТ Банкомзв'язок Розробка зон затоплення Продовж строку вик-ння зобовязань від 21.03.2022р..PDF зміни до договору
21 березня 2022 13:42
Електронний підпис зміни до договору
09 листопада 2021 16:22
Додаткова угода № 6 до Договору 01-08-2020 ВТ АТ Банкомзв'язок Розробка зон затоплення Реєстраця Бюджет зобовязань від 08.11.2021р..PDF зміни до договору
09 листопада 2021 16:21
Електронний підпис зміни до договору
09 вересня 2021 16:26
Додаткова угода № 5 до Договору 01-08-2020 ВТ Зміна Календарного плану від 07.09.2021р..PDF зміни до договору
09 вересня 2021 16:25
Додаток 2 Календарний план до Договору 01-08-2020 ВТ зі ЗМІНАМИ згідно Додаткової угоди № 5 від 07.09.2021р..PDF зміни до договору
09 вересня 2021 16:25
Електронний підпис зміни до договору
11 листопада 2020 17:53
Додаткова угода № 4 до Договору 01-08-2020 ВТ Зміна ПОВТОР банківських реквізитів Виконавця від 11.11.2020р..PDF зміни до договору
11 листопада 2020 17:53
Електронний підпис зміни до договору
01 жовтня 2020 13:53
Додаткова угода № 3 до Договору 01-08-2020 ВТ Зміна банківських реквізитів Виконавця від 01.10.2020р..PDF зміни до договору
01 жовтня 2020 13:52
Електронний підпис зміни до договору
03 вересня 2020 14:08
Додаткова угода № 2 від 31.08.2020р о Договору АТ Банкомзв'язок Зони затоплення Графік.PDF зміни до договору
03 вересня 2020 14:07
Електронний підпис зміни до договору
16 серпня 2020 13:48
Додаткова угода № 1 до Договору 01-08-2020 ВТ БУВР Тиси та АТ Банкомзв'язок Розробка зон затоплення Зміна банківських реквізитів від 14.08.2020р..PDF зміни до договору
14 серпня 2020 18:48
Електронний підпис укладений
10 серпня 2020 14:58
Електронний підпис укладений
10 серпня 2020 14:54
Договір № 01-08-2020 ВТ БУВР Тиси та АТ Банкомзв'язок Розробка зон затоплення на р.Уж від 10.08.2020р.PDF укладений
10 серпня 2020 14:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода № 1 від 14.08.2020р.про зміну банківських реквізитів - розрахункового рахунку Замовника.
Номер договору про закупівлю: 01-08/2020 ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Без зміни істотних умов Договору.
Номер договору про закупівлю: 01-08/2020 ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна банківських реквізитів Виконавця, відкриття рахунку в Головному управлінні Держказначейства м.Київ для зарахування попередньої оплати.
Номер договору про закупівлю: 01-08/2020 ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
11 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна банківських реквізитів Виконавця (повторна). Не передбачає змін істотних умов Договору.
Номер договору про закупівлю: 01-08/2020 ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Календарний план у новій редакції без зміни кінцевого строку приймання- передачі послуг, визначеного в Договорі.
Номер договору про закупівлю: 01-08/2020 ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
09 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Реєстрація бюджетних зобовязань в органах Держказначейства на 2021 рік.
Номер договору про закупівлю: 01-08/2020 ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
21 березня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Президентом України 24 лютого 2022 року з 05:30 год. на всій території держави запроваджено режим воєнного стану. Згідно офіційного повідомлення Торгово-промислової палати України від 28 лютого 2022 року № 2024/02.0-7.1 розміщеного на сайті ТПП України (www.ucci.org.ua), військова агресію Російської Федерації проти України, є непередбачуваними форс-мажорними обставинами для суб'єктів господарської діяльності та/або фізичних осіб по договору, окремим податковим та/чи іншим зобов’язанням/обов’язком, виконання яких/-го настало згідно з умовами договору, контракту, угоди, законодавчих чи інших нормативних актів і виконання відповідно яких/-го стало неможливим у встановлений термін внаслідок настання таких форс-мажорних обставин. Період форс-мажорних обставин: з 24 лютого 2022 року – до їх офіційного закінчення.
Номер договору про закупівлю: 01-08/2020 ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
30 березня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Реєстраціюя бюджетних зобовязань за Договором в Держказначействі на 2022 рік.
Номер договору про закупівлю: 01-08/2020 ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 травня 2022
Дата публікації змін до договору:
31 травня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Президентом України 24 лютого 2022 року з 05:30 год. на всій території держави запроваджено режим воєнного стану. Згідно офіційного повідомлення Торгово-промислової палати України від 28 лютого 2022 року № 2024/02.0-7.1 розміщеного на сайті ТПП України (www.ucci.org.ua), військова агресію Російської Федерації проти України, є непередбачуваними форс-мажорними обставинами для суб'єктів господарської діяльності та/або фізичних осіб по договору, окремим податковим та/чи іншим зобов’язанням/обов’язком, виконання яких/-го настало згідно з умовами договору, контракту, угоди, законодавчих чи інших нормативних актів і виконання відповідно яких/-го стало неможливим у встановлений термін внаслідок настання таких форс-мажорних обставин. Період форс-мажорних обставин: з 24 лютого 2022 року – до їх офіційного закінчення.
Номер договору про закупівлю: 01-08/2020 ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 вересня 2022
Дата публікації змін до договору:
30 вересня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Президентом України 24 лютого 2022 року з 05:30 год. на всій території держави запроваджено режим воєнного стану. Згідно офіційного повідомлення Торгово-промислової палати України від 28 лютого 2022 року № 2024/02.0-7.1 розміщеного на сайті ТПП України (www.ucci.org.ua), військова агресію Російської Федерації проти України, є непередбачуваними форс-мажорними обставинами для суб'єктів господарської діяльності та/або фізичних осіб по договору, окремим податковим та/чи іншим зобов’язанням/обов’язком, виконання яких/-го настало згідно з умовами договору, контракту, угоди, законодавчих чи інших нормативних актів і виконання відповідно яких/-го стало неможливим у встановлений термін внаслідок настання таких форс-мажорних обставин. Період форс-мажорних обставин: з 24 лютого 2022 року – до їх офіційного закінчення.
Номер договору про закупівлю: 01-08/2020 ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
24 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Президентом України 24 лютого 2022 року з 05:30 год. на всій території держави запроваджено режим воєнного стану. Згідно офіційного повідомлення Торгово-промислової палати України від 28 лютого 2022 року № 2024/02.0-7.1 розміщеного на сайті ТПП України (www.ucci.org.ua), військова агресію Російської Федерації проти України, є непередбачуваними форс-мажорними обставинами для суб'єктів господарської діяльності та/або фізичних осіб по договору, окремим податковим та/чи іншим зобов’язанням/обов’язком, виконання яких/-го настало згідно з умовами договору, контракту, угоди, законодавчих чи інших нормативних актів і виконання відповідно яких/-го стало неможливим у встановлений термін внаслідок настання таких форс-мажорних обставин. Період форс-мажорних обставин: з 24 лютого 2022 року – до їх офіційного закінчення.
Номер договору про закупівлю: 01-08/2020 ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Реєстрація бюджетних зобов'язань в органах держказначейства на 2022 рік. Президентом України 24 лютого 2022 року з 05:30 год. на всій території держави запроваджено режим воєнного стану. Згідно офіційного повідомлення Торгово-промислової палати України від 28 лютого 2022 року № 2024/02.0-7.1 розміщеного на сайті ТПП України (www.ucci.org.ua), військова агресію Російської Федерації проти України, є непередбачуваними форс-мажорними обставинами для суб'єктів господарської діяльності та/або фізичних осіб по договору, окремим податковим та/чи іншим зобов’язанням/обов’язком, виконання яких/-го настало згідно з умовами договору, контракту, угоди, законодавчих чи інших нормативних актів і виконання відповідно яких/-го стало неможливим у встановлений термін внаслідок настання таких форс-мажорних обставин. Період форс-мажорних обставин: з 24 лютого 2022 року – до їх офіційного закінчення (Продовження строку дії договору на 2023 рік).
Номер договору про закупівлю: 01-08/2020 ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 лютого 2023
Дата публікації змін до договору:
10 лютого 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Реєстрація бюджетних зобовязань Замовника в органах Держказначейства України на 2023 рік
Номер договору про закупівлю: 01-08/2020 ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 лютого 2023
Дата публікації змін до договору:
24 лютого 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Президентом України 24 лютого 2022 року з 05:30 год. на всій території держави запроваджено режим воєнного стану. Згідно офіційного повідомлення Торгово-промислової палати України від 28 лютого 2022 року № 2024/02.0-7.1 розміщеного на сайті ТПП України (www.ucci.org.ua), військова агресію Російської Федерації проти України, є непередбачуваними форс-мажорними обставинами для суб'єктів господарської діяльності та/або фізичних осіб по договору, окремим податковим та/чи іншим зобов’язанням/обов’язком, виконання яких/-го настало згідно з умовами договору, контракту, угоди, законодавчих чи інших нормативних актів і виконання відповідно яких/-го стало неможливим у встановлений термін внаслідок настання таких форс-мажорних обставин. Період форс-мажорних обставин: з 24 лютого 2022 року – до їх офіційного закінчення.
Номер договору про закупівлю: 01-08/2020 ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 серпня 2020 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 2 380 000,00
UAH