Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Блоки для роздільного збору сміття
Очікувана вартість
84 000,00 UAH
UA-2020-07-02-010175-a 3c4de091ee1f4446bb5a50ed812e40e9
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дирда Тетяна Олегiвна

+380973680431 T0973680431@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконкому Металургійної районної у місті ради
Код ЄДРПОУ: 02142313
Місцезнаходження: 50006, Україна , Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вулиця Соборності, 20
Контактна особа: Дирда Тетяна Олегiвна
+380973680431
T0973680431@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 липня 2020 18:34
Звернення за роз’ясненнями: до 07 липня 2020 18:39
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 липня 2020 18:39
Початок аукціону: 13 липня 2020 13:39
Очікувана вартість: 84 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 420,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:19520000-7: Пластмасові вироби


Категорія Замовника - органи державної влади та органи місцевого самоврядування зазначені у п.1 ч.1 ст.2 ЗУ "Про публічні закупівлі". Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: українська. Надання забезпечення тендерної пропозиції та надання забезпечення виконання договору про закупівлю не вимагається. Критерієм оцінки є ціна.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
21 шт
Блоки для роздільного збору сміття
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50000, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Соборності, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 19520000-7 — Пластмасові вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні вимоги
Дата подання: 03 липня 2020 11:08
Дата відповіді: 03 липня 2020 17:37
Доброго дня, Чому Замовник зазначає Конкретні розміра, вагу і що Бічні стінки чаші бака складної форми і утворюють додаткові ребра жорсткості? В свою чергу Замовник посилається що Якість Товару повинна відповідати вимогам відповідних чинних нормативних документів ДСТУ, а в ДСТУ чи в Євроаейському стандарті EN840-1 - Встановлені граничні допустимі розміра яким мають відповідати дані контейнери і форма контейнера ніяким чином не впливає на його експлуатацію якщо вони виготовлені по стандартам ДСТУ чи EN-840. Тому з метою усунення обмежень та з метою уникнення порушень норм ст. 5 та ч. 4 ст. 22 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо виключити дані вимоги з тендерної документації або вписати що контейнери мають відповідати згідно Стандартів ДСТУ або EN 840-1 ,без зазначених конкретних розмірів, ваги та форми. Дякую
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день.
В оголошенні пропроведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється Замовником відповідно до статті 10 Закону обов*язково зазначаються інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмету закупівлі (ст. 14 Закону).
Відповідно до п.5 ст. 14 Закону - оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмету закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вимоги Замовника в даному оголошенні встановлені з урахуванням принципів здійснення публічних закупівель, що містяться в статті 5 Закону, та жодним чином не містить дискримінаційного забарвлення.
Дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників. Насамперед, необхідно розуміти, в чому полягає принцип недискримінації учасників, а також які умови можуть вважатися дискримінаційними. Європейський суд з прав людини визначає дискримінацію як відмінність у ставленні до осіб, які перебувають в аналогічній або схожій ситуації. Відповідні висновки суду можна знайти в рішенні суду у справі №42184/05 «Карсон та інші проти Сполученого Королівства» від 16.03.2010 р. та рішенні у справі №13378/05 «Бьорден проти Сполученого Королівства» від 29.04.2008 р.
Принцип недискримінації учасників закріплений у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон). У частині 3 ст. 5 Закону прямо передбачається, що замовники забезпечують вільний доступ всіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Заборону на включення до тендерної документації вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, містить ст. 22 Закону.
Враховуючи, що в Законі України «Про публічні закупівлі» немає переліку умов, які можуть вважатися дискримінаційними, під час оцінки перспектив оскарження необхідно виходити з практики Антимонопольного комітету України та судової практики, що вже склалася у попередні періоди.
Проаналізувавши рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, можна говорити про те, що дискримінаційними визнаються «специфічні» вимоги до предмета закупівлі, відповідати яким може лише один учасник/обмежене коло учасників, та відсутність яких у тендерній документації жодним чином не може вплинути на якість товарів/робіт/послуг (недостатня їх обґрунтованість або навіть недоцільність).Для прикладу можна навести такі рішення Колегії АМКУ:
• Рішення від 02.10.2018 р. №10119 про задоволення скарги одного з учасників процедури закупівель виробів з дроту (електродів зварювальних), в якому АМКУ дійшов висновку про необґрунтоване встановлення замовником специфічних технічних параметрів предмета закупівлі. Приймаючи рішення про задоволення скарги, АМКУ виходив з того, що замовник у тендерній документації встановив такі специфічні вимоги до предмета закупівлі (температурний режим роботи, особливі характеристики будови продукції), яким у сукупності не може відповідати звичайний виробник. Водночас таким умовам відповідає продукція лише одного виробника у світі — ESAB AB (Швеція). У зв'язку з цим АМКУ дійшов висновку про порушення зазначеними умовами такого принципу публічних закупівель як недискримінація. Аналогічні висновки АМКУ щодо неможливості необґрунтованого встановлення специфічних вимог викладені у рішенні №4377 р/пк пз від 04.07.2017 р.
• Рішення від 17.09.2018 р. про задоволення скарги одного з учасників процедури закупівлі мастильних засобів, в якому АМКУ дійшов висновку про необґрунтоване встановлення замовником такої умови як обов'язкове отримання погодження документів, що підтверджують якість товару, конкретним державним підприємством — Харківське конструкторське бюро з двигунобудування. АМКУ зазначив, що відповідна вимога є дискримінаційною, адже замовник не довів необхідність отримання погодження саме від цього підприємства.
• Рішення від 04.04.2017 р. №1758 р/пк пз про задоволення скарги учасника процедури закупівлі асфальтобетонної суміші, в якому АМКУ дійшов висновку про необґрунтоване встановлення замовником умови про те, що «місцезнаходження заводу/бази навантаження учасника має бути розташоване в м. Києві або у приміській зоні до 10 км від межі м. Києва». Відповідну вимогу АМКУ визнав дискримінаційною, оскільки замовник не довів необхідність розташування заводу/бази учасника саме у зазначеній місцевості.
• Рішення від 25.09.2018 р. №9891 р/пк пз про задоволення скарги учасника процедури закупівлі твердого палива у зв'язку з необґрунтованим встановленням замовником у тендерній документації вимоги про наявність в учасника не менше ніж 50% марки вугілля, що є предметом цієї закупівлі на складі. Відповідну вимогу АМКУ визнав дискримінаційною щодо учасників процедури закупівлі, в тому числі щодо скаржника.
Судова практика у відповідній категорії справ свідчить про те, що суди застосовують аналогічний з АМКУ підхід у процесі вирішення питання про дискримінаційність умов тендерної документації. Окремо слід зазначити, що під час судового оскарження учасники надають відповідні аргументи вже під час оскарження рішення АМКУ, винесеного за скаргою учасника на результати торгів.
Отже, виходячи з загальної судової практики, норм чинного законодавства України у сфері публічних закупівель та практики розгляду скарг уповноваженою колегією АМКУ щодо дискримінаційних вимог, тобто вимог яким можуть відповідати лише один або декілька учасників, інформація про якісні, технічні та інші характеристики встановлені до предмету закупівлі Замовником жодним чином не можуть вважатися дискримінаційними.

З повагою, тендерний комітет Замовника
Вимоги до кваліфікації учасників
Дата подання: 03 липня 2020 11:29
Дата відповіді: 03 липня 2020 18:24
Замовник у Вимогах до кваліфікації учасників в пункті 6(3) зазначає що (сертифікат якості, висновок СЕС, в якому повинна міститися інформація про те, що засоби дозволені для використання в навчальних закладах освіти, та/або декларація виробника та ін.). Хочемо зазначити що у Висновках СЕС таку інформацію не прописують! а прописують "Сфера застосування" - і в ній вже може бути зазначена сфера застосування, наприклад "Побут" і це вже означає що ці засоби дозволені для використання і в школах і будь-яких інших місцях і вони безпечні у використанні. Прохання усунути дану вимогу і залишити тільки наявність Висновку СЕС без конкретно встановленої вимоги що там має бути прописано. Дякую
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день!
Зазначену технічну помилку виправлено, дану вимогу видалено з оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі.

З повагою,
уповноважена особа Замовника
Договір
Дата подання: 03 липня 2020 11:44
Дата відповіді: 03 липня 2020 18:25
В специфікації до договору прописано - нанесенням орендування на кожен бак, напевно Ви мали на увазі Брендування?
Відповідь: Добрий день!
Зазначену технічну помилку виправлено.

З повагою,
уповноважена особа Замовника
Наявність обладнання та матеріально-технічної бази
Дата подання: 03 липня 2020 11:54
Дата відповіді: 03 липня 2020 17:46
Для чого Замовник вимагає - оригінал або завірена належним чином копія документу про реєстрацію транспортного засобу (технічний паспорт)? Якщо є договір оренди на перевезення, а в перевізника близько 100 транспортних засобів, то заздалегіть не можемо знати яким транспортним засобом будемо поставляти товар. Тому прохання виключити дану вимогу з Тендерної документації. Дякую
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день!
Зазначену вимогу встановлено Замовником для підтвердження наявності матеріально-технічної бази постачальника товару. Зазначена вимога не може бути виключена Замовником, оскільки не порушує вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель та принципів визначених ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі".
З повагою,

Уповноважена особа Замовника
Договір
Дата подання: 03 липня 2020 12:09
Дата відповіді: 03 липня 2020 17:55
Замовник в Договорі у пункті 6.3.3.Надавати Замовнику документальне підтвердження походження, якості та безпеки товарів, перевіряти або проводити фізико-хімічні випробування товару у відповідних лабораторіях за власний рахунок . Чи достатньо буде надання Висновків Санітарно Епідеміологічної Експертизи?
Відповідь: Добрий день!
При постачанні неякісного товару, наявності сторонніх, не властивих даному товару, запахів, візуальних дефектів, Замовник має право вимагати проведення додаткового дослідження (випробування) товару у відповідних лабораторіях за власний рахунок Постачальника, оскільки дані блоки для роздільного збору сміття будуть встановлені в закладах освіти та мають відповідати усім вимогам якості та безпечності відповідно до норм чинного законодавства України.
З повагою,

уповноважена особа Замовника
Поставка товару
Дата подання: 03 липня 2020 12:14
Дата відповіді: 03 липня 2020 17:48
В Договорі у пункті 5.3 - Замовник зазначає що: Дата та обсяги поставки проводяться по заявці Замовника. Чи можна буде поставка товару у повному обсязі однією партією?
Відповідь: Добрий день!
Постачання товару може відбуватись в повному обсязі однією партією за адресою, визначеною в оголошенні.

З повагою,
уповноважена особа Замовника
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 липня 2020 14:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Запоріжкомунсталь" 84 000,00
UAH з ПДВ
59 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУЧАСНІ КОНТЕЙНЕРНІ СИСТЕМИ" 72 231,60
UAH з ПДВ
67 199,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 липня 2020 15:06
Електронний підпис
10 липня 2020 15:03
32 Договір з Алеана.pdf.p7s
10 липня 2020 15:03
6 Свідоцтво ПДВ.pdf.p7s
10 липня 2020 15:03
32 Договір з Алеана.pdf
10 липня 2020 15:03
6 Свідоцтво ПДВ.pdf

Публічні документи

11 липня 2020 19:19
Електронний підпис
11 липня 2020 19:12
1реєстр.pdf
11 липня 2020 19:12
6Проект дрговору.pdf
11 липня 2020 19:08
4Повноваж та інше.pdf
11 липня 2020 19:07
3ст 16.pdf
11 липня 2020 19:05
2Пропозиція.pdf
11 липня 2020 19:04
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Запоріжкомунсталь"

ТОВ "СКС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Запоріжкомунсталь"
#38626199
Рішення скасоване 59 000,00
UAH з ПДВ
24 липня 2020 14:02
ТОВ "Запоріжкомунсталь"
#38626199
Відхилено 59 000,00
UAH з ПДВ
24 липня 2020 14:10
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУЧАСНІ КОНТЕЙНЕРНІ СИСТЕМИ"
#43016485
Переможець 67 199,00
UAH з ПДВ
24 липня 2020 14:19

Документи

24 липня 2020 14:10
Електронний підпис
24 липня 2020 14:04
протокол 20

Документи

24 липня 2020 14:18
Електронний підпис
24 липня 2020 14:17
протокол 21

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 липня 2020 14:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУЧАСНІ КОНТЕЙНЕРНІ СИСТЕМИ"
#43016485
67 199,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 липня 2020 14:18
Електронний підпис
24 липня 2020 14:17
протокол 21

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 15:47
Електронний підпис укладений
31 липня 2020 09:51
договір 155 укладений
31 липня 2020 09:48

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 67 199,00
UAH (в тому числі ПДВ 11 199,83 UAH)