Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
ДК 021:2015: 35710000-4 Системи керування, контролю, зв’язку та комп’ютерні системи (комплекс автоматичної фіксації порушень правил дорожнього руху)
Очікувана вартість
180 400 000,00 UAH
UA-2020-07-02-010049-a 4f8d16f88595437c95c27b612db7c381
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Станіслав Беседін

+380442570214 besedinstanislav5@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ АГЕНТСТВО ІНФРАСТРУКТУРНИХ ПРОЕКТІВ УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 37026967
Місцезнаходження: 03118, Україна , м. Київ обл., м. Київ, ВУЛИЦЯ ХОТІВСЬКА будинок 4 ЛІТЕРА "А"
Контактна особа: Станіслав Беседін
+380442570214
besedinstanislav5@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
на виконання Додатка 2 Державної програми підвищення рівня безпеки дорожнього руху в Україні на період до 2020 року, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 25 квітня 2018 р. № 435 (із змінами) (далі – Програма) від виконавця Програми – Міністерства внутрішніх справ України (далі – МВС) Укрінфрапроектом отримано лист від 28.05.2020 року № 16808/4/16-2020 щодо виконання абзацу 3 заходу 1 завдання 9 Програми на 2020 рік, яким передбачено придбання технічних засобів (комплексів автоматичної фіксації порушень правил дорожнього руху) для автомобільних доріг загального користування державного значення та надані технічні характеристики (від 29.05.2020 № 16045/16) комплексів автоматичної фіксації порушень правил дорожнього руху для автомобільних доріг загального користування державного значення.
Відповідно до пункту 5 технічного завдання, наданого, виконавцем Програми Міністерством внутрішніх справ України (далі – МВС) Комплекс повинен мати:
- сертифікат перевірки типу на відповідність Технічному регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 13 січня 2016 р. № 94 та ДСТУ 8809:2018 Прилади контролю за дотриманням правил дорожнього руху з функціями фото- і відео фіксації. Вимірювачі швидкості руху транспортних засобів дистанційні, вимірювачі просторово-часових параметрів місцеположення транспортних засобів дистанційні.
- експертний висновок щодо відповідності вимогам нормативних документів з технічного захисту інформації.
- позитивний висновок щодо проведення заходів з технічної інтеграції відповідно до «Порядку технічної експлуатації системи фіксації адміністративних правопорушень у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху в автоматичному режимі», що затверджений наказом Міністерства внутрішніх справ України від 06.04.2020 № 326 зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 08.05.2020 р. № 421/34704».
Укрінфрапроектом отримана інформація від:
- ДП «УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ» (лист від 12.06.2020 № 28-10/69) щодо сертифікації перевірки типу для стаціонарних приладів контролю дистанційних за дотриманням правил дорожнього руху із функціями фото- і відеофіксації;
- МВС (лист від 19.06.2020 №19535/16-2020) про технічні засоби (прилади контролю), які пройшли тестування інформаційного обміну з автоматизованою системою обробки даних МВС;
- Адміністрації Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України (лист від 23.06.2020 № 04/03/03-1558) щодо стаціонарних приладів контролю дистанційних за дотриманням правил дорожнього руху із функціями фото- і відеофіксації, які мають діючі експертні висновки у сфері технічного захисту інформації.
Відповідно до інформації, викладеній у вищезазначених листах, вимогам, зазначеним у пункті 5 технічного завдання МВС, відповідає лише комплекс автоматичної фото/відеофіксації правопорушень у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху «КАСКАД» виробництва ТОВ «Українські системні інновації». Відповідно до вимог чинного законодавства для закупівлі за кодом ДК 021:2015: 35710000-4 Системи керування, контролю, зв’язку та комп’ютерні системи (комплекс автоматичної фіксації порушень правил дорожнього руху) буде застосовуватися переговорна процедура закупівлі, а саме: абзац 4 пункт 2 частина 2 стаття 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) (відсутність конкуренції з технічних причин).
Відповідно до експертного висновка за результатами державної науково-технічної експертизи Державного підприємства «Одеський науково-дослідний інститут зв’язку» від 26.06.2020 № 01-227 підтверджується наявність підстав для застосування Укрінфрапроектом переговорної процедури закупівлі за ДК 021:2015: 35710000-4 Системи керування, контролю, зв’язку та комп’ютерні системи (комплекс автоматичної фіксації порушень правил дорожнього руху) у 2020 році у ТОВ «Українські системні інновації», відповідно до абзацу 4 пункту 2 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VII (зі змінами) (далі – Закон), а саме: «відсутність конкуренції з технічних причин»

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 липня 2020
Оскарження наміру укласти договір: 13 липня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35710000-4: Системи керування, контролю, зв’язку та комп’ютерні системи


Ця закупівля проводиться на виконання Державної програми підвищення рівня безпеки дорожнього руху в Україні на період до 2020 року затвердженої Постановою Кабінету міністрів України від 25 квітня 2018 р. № 435. КПКВК 3107020 Фінансове забезпечення заходів із забезпечення безпеки дорожнього руху відповідно до державних програм. Джерело фінансування: державний бюджет (державний дорожній фонд)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
220 одиниця
комплекс автоматичної фіксації порушень правил дорожнього руху
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03151, Україна, м. Київ, м.Київ, вул. Молодогвардійська, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 грудня 2020
ДК 021:2015: 35710000-4 — Системи керування, контролю, зв’язку та комп’ютерні системи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Покупець, керуючись вимогами абзацу третього пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами)бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», може здійснювати попередню оплату Товару у розмірі до 50 % на підставі погодження головного розпорядника бюджетних коштів, шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання Договору, за умови отримання погодження головного розпорядника бюджетних коштів та рахунку-фактури від Постачальника, згідно з обсягами фактичних надходжень на реєстраційний рахунок Покупця. Постачальник зобов'язується використати за призначенням одержану попередню плату протягом 4 (чотирьох) місяців після одержання попередньої оплати. Аванс 30 Календарні 30
Поставка товару Остаточний розрахунок за фактично поставлений Товар здійснюється Покупцем шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати підписання Сторонами відповідних видаткових накладних та акту приймання-передачі Товару, який підписується уповноваженими на це представниками Сторін. Пiсляоплата 20 Календарні 70

Тендерна документація

02 липня 2020 17:53
Електронний підпис

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-07-02-010049-a.c1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "КЛАНСІСТЕМС", Код ЄДРПОУ:43518518
Дата подання: 10 липня 2020 11:57
Скарга на рішення замовника що порушує законодавство у сфері публічних закупівель
Скарга на рішення замовника що порушує законодавство у сфері публічних закупівель (щодо застосування переговорної процедури, детальний опис зазначеній в тексті Скарги
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 14 липня 2020 19:56
рішення від 14.07.2020 № 13590 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 14 липня 2020 19:55
рішення від 06.08.2020 № 15108 .pdf
Дата публікації: 11 серпня 2020 19:12

Документи подані скаржником

10 липня 2020 10:47
Лист 01_300620 від 300620.pdf
10 липня 2020 10:47
Листи від 02_07_2020.pdf

Документи подані замовником

17 липня 2020 17:35
ОНДІЗ 01-227 від 26062020.pdf
17 липня 2020 17:35
МВС 16808_4_16-2020 28052020.pdf
17 липня 2020 17:35
АМКУ 907_7-20 від 17072020.pdf
17 липня 2020 17:35
АМКУ 907_7-20 від 17072020.docx.p7s
17 липня 2020 17:35
АМКУ 907_7-20 від 17072020.docx
28 липня 2020 16:18
АМКУ 977_7-20 від 28072020.docx
28 липня 2020 16:18
ОНДІЗ 01-227 від 26062020.pdf
28 липня 2020 16:18
МВС 23623_16-2020.pdf
28 липня 2020 16:18
МВС 19535_16-2020.pdf
28 липня 2020 16:18
АМКУ 977_7-20 від 28072020.pdf
28 липня 2020 16:18
АМКУ 977_7-20 від 28072020.docx.p7s

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКІ СИСТЕМНІ ІННОВАЦІЇ"
#41448643
Переможець 180 400 000,00
UAH з ПДВ
02 липня 2020 18:14

Документи

02 липня 2020 18:14
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 липня 2020 18:14

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКІ СИСТЕМНІ ІННОВАЦІЇ"
#41448643
180 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 липня 2020 18:14
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 серпня 2020 12:40
договір від 10.08.2020 КАФИ 220 од..pdf укладений
10 серпня 2020 12:37
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2021 11:33
Електронний підпис зміни до договору
14 серпня 2020 14:56
Додаткова угода №1 від 14.08.2020.pdf зміни до договору
14 серпня 2020 14:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів.
Номер договору про закупівлю: 17
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 180 400 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 30 066 666,67 UAH)