Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт адміністративного приміщення Луцького відділу обслуговування громадян (сервісний центр) управління обслуговування громадян головного управління Пенсійного фонду України у Волинській області
Очікувана вартість
80 000,00 UAH
UA-2020-07-02-009870-a c7aac07af2d64aaba5e7ea1adc9780a0
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Яринюк Роман Миколайович

+380332770817 gu@vl.pfu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Пенсійного фонду України у Волинській області
Код ЄДРПОУ: 13358826
Місцезнаходження: 43026, Україна , Волинська обл., місто Луцьк, вул. Кравчука, 22-в
Контактна особа: Яринюк Роман Миколайович
+380332770817
gu@vl.pfu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 липня 2020 17:19
Звернення за роз’ясненнями: до 08 липня 2020 17:24
Оскарження умов закупівлі: до 14 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 липня 2020 17:24
Очікувана вартість: 80 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
29 послуга
Поточний ремонт адміністративного приміщення Луцького відділу обслуговування громадян (сервісний центр) управління обслуговування громадян головного управління Пенсійного фонду України у Волинській області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43005, Україна, Волинська область, м.Луцьк, проспект. Грушевського, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 3 Банківські 70
Підписання договору Аванс 3 Банківські 30

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

технічні умови
Дата подання: 06 липня 2020 16:05
Дата відповіді: 09 липня 2020 13:05
Надайте характеристику дверних блоків площею більше 3м2??? у вас вказано 5 м2 всього (то буде 1,6 штук дверних блоків) з металопластику(з доводчиком або без нього ,товщина та ширина профілю,глухі .зі склом кількість камер та інше)Дайте пояснення,чому Знімання сухої штукатурки 100м2 0,6128 ,а демонтаж каркасу тільки 10 м2?,Облицювання стін листами сухої штукатурки гіпсовими чи гіпсоволокнистими 100м2 0,2264,а каркасу тільки 10м2? Шпаклювання стін мінеральною шпаклівкою «Cerezit» 100м2 0,6128,а фарбування тільки 18,38 м2?.Якщо демонтовано сухоі штукатурки 61,28 м2,а облицювання вказано тільки 22,64 м2.ТО РЕШТА 38.64м2,то решта як обробляється,перед тим,як наносити шпаклівку?НАДАЙТЕ РЕАЛЬНІ ОБСЯГИ РОБІТ,які треба виконати та вкажіть в яких це приміщеннях..!!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику дякуємо за запитання.
В додатку 1 до тендерної документації Замовником надано повний перелік робіт, що необхідно виконати із зазначенням реальних обсягів робіт. Зазначене в технічному завданні Замовник вважає достатнім для оцінки потенційними учасниками можливості виконати ремонтні роботи.
Всі зазначені в технічному завданні обсяги робіт визначені в дефектному акті, що готувався замовником для оголошення закупівлі. Змінювати обсяги чи види робіт Замовник не вважає необхідним.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 липня 2020 17:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ БУДІНДУСТРІЯ ПРЕСТИЖ" 74 900,00
UAH з ПДВ
74 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ БУДІНДУСТРІЯ ПРЕСТИЖ"

Інформація про відміну

Дата відміни
18 липня 2020 17:24
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій