Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Підіймально-транспортувальне обладнання (Похилий підйомник для осіб з інвалідністю) ДК 021:2015: 42410000-3
Очікувана вартість
475 000,00 UAH
UA-2020-07-02-009787-a f59ba45e8aec40c4a85fd35c4c86c1de
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Таміла Юрченко

+380532562727 tender@rada-poltava.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 05384689
Вебсайт: http://www.rada-poltava.gov.ua/
Місцезнаходження: 36000, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Соборності, 36
Контактна особа: Таміла Юрченко
+380532562727
tender@rada-poltava.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Необхідність застосування переговорної процедури закупівлі обумовлено пунктом 1 частини другої статті 40 Закону України "Про публічні закупівлі", оскільки електронною системою закупівель було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, а саме: 06 березня 2020 року (UA-2020-03-06-000373-a) та 31 березня 2020 року (UA-2020-03-31-000460-a), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначених Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 липня 2020 17:17
Оскарження наміру укласти договір: 13 липня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42410000-3: Підіймально-транспортувальне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Похилий підйомник для осіб з інвалідністю
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36000, Україна, Полтавська область, місто Полтава, вул. Соборності, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2020  —  30 вересня 2020
ДК 021:2015: 42410000-3 — Підіймально-транспортувальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

02 липня 2020 17:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 липня 2020 17:09
Протокол проведення переговорів.pdf
02 липня 2020 17:09
Протокол про намір укласти договір.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОРМА-ТРЕЙД"
#31317122
Переможець 475 000,00
UAH з ПДВ
02 липня 2020 17:17

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 липня 2020 17:17

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОРМА-ТРЕЙД"
#31317122
475 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 08:56
Електронний підпис укладений
21 липня 2020 11:08
18 Лист-згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних.PDF укладений
20 липня 2020 17:01
21 Інформація про наявність працівників відповідної кваліфікації.PDF укладений
20 липня 2020 17:01
17 Гарантійний лист щодо відповідності товару вимогам ДСТУ.PDF укладений
20 липня 2020 17:01
9 Витяг з реєстру платників податку на додану вартість.pdf укладений
20 липня 2020 17:01
5 Лист-відгук 1.pdf укладений
20 липня 2020 17:01
4 Досвід договір 2.pdf укладений
20 липня 2020 17:01
12 Протокол загальних зборів.pdf укладений
20 липня 2020 17:01
8 Статут ТОВ Норма-Трейд 2016.PDF укладений
20 липня 2020 17:01
13 Проект договру про закулівлю.PDF укладений
20 липня 2020 17:01
3 Досвід договір 1.pdf укладений
20 липня 2020 17:01
20 Заявка на участь у процедурі відкритих торгів на закупівлю.PDF укладений
20 липня 2020 17:00
16 Гарантійний лист про вжиття заходів із захисту довкілля.PDF укладений
20 липня 2020 17:00
6 Лист-відгук 2.pdf укладений
20 липня 2020 17:00
22 Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази.PDF укладений
20 липня 2020 17:00
11 Свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість.pdf укладений
20 липня 2020 17:00
7 Витяг з Єдиного державного реєстру.pdf укладений
20 липня 2020 17:00
10 Фінансова звітність малого підприємства.PDF укладений
20 липня 2020 17:00
2 Довідка про наявність виконання аналогічних договорів.PDF укладений
20 липня 2020 17:00
1 Гарантійний лист про відсутність підстав відмови учаснику.PDF укладений
20 липня 2020 17:00
19 Довідка щодо наявності антикорупційної програми.PDF укладений
20 липня 2020 17:00
14 Тендерна пропозиція.PDF укладений
20 липня 2020 17:00
23 Лист-гарантія щодо погодження з проектом договору.PDF укладений
20 липня 2020 17:00
15 Інформація про відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі.PDF укладений
20 липня 2020 17:00
24 Перелік документів.PDF укладений
20 липня 2020 17:00
Договір № 80.pdf укладений
20 липня 2020 17:00

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 475 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 79 166,67 UAH)