Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – «Капітальний ремонт будівлі та мереж КЗО «СЗШ №101» ДМР за адресою: м. Дніпро, вул. Високогірна, 29 д» Коригування
Очікувана вартість
1 779 346,80 UAH
UA-2020-07-02-009777-a 3dbd316fab024c1e9ef8cfd25ba07b02
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Яна Альтшулер

+380567441126 yasya1509@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40506232
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Виконкомівська, буд. 6
Контактна особа: Яна Альтшулер
+380567441126
yasya1509@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 липня 2020 17:08
Звернення за роз’ясненнями: до 14 липня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 липня 2020 18:00
Початок аукціону: 27 липня 2020 14:53
Очікувана вартість: 1 779 346,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


1. Категорія замовника: 1 (органи місцевого самоврядування) 2. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: українська
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – «Капітальний ремонт будівлі та мереж КЗО «СЗШ №101» ДМР за адресою: м. Дніпро, вул. Високогірна, 29 д» Коригування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Високогірна, 29 д
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Замовник може передбачати аванс на придбання матеріалів, конструкцій, виробів, який не повинен перевищувати 30% від вартості річного обсягу робіт (п.19 Постанови №1764 від 27.12.2001р. «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» (зі змінами). У разі надання авансу Замовник керується Положенням про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються в поточному бюджетному періоді, затвердженого Наказом Департаменту благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради від 23.01.2020 № 06 та з урахуванням умов Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070. Аванс надається протягом 30 (тридцяти) робочих днів на підставі рахунку-фактури за умови наявного бюджетного фінансування. Виконавець зобов’язується використовувати отриманий аванс на придбання та постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після отримання авансу. Після закінчення тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику, якщо інше не передбачено Законом або іншими нормативними документами. Аванс 30 Робочі 30
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися на підставі актів здачі-приймання виконаних робіт по формі №КБ-2в, довідок про вартість виконаних будівельних робіт по формі №КБ-3 та рахунків на оплату робіт, протягом 30 робочих днів за умови наявного бюджетного фінансування; проміжними платежами в міру виконання робіт Пiсляоплата 30 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-07-02-009777-a.a1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "Компанія АНТ-Строй", Код ЄДРПОУ:40495357
Дата подання: 16 серпня 2020 16:56
Скарга на рішення Замовника щодо відхилення пропозиції
Неправомірне відхилення пропозиції ТОВ "Компанія АНТ-Строй"
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 19 серпня 2020 21:30
рішення від 19.08.2020 № 15747 +лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 19 серпня 2020 21:30
рішення від 11.09.2020 №17110.pdf
Дата публікації: 16 вересня 2020 21:34

Документи подані скаржником

16 серпня 2020 16:54
СКАРГА.PDF
16 серпня 2020 16:54
Копія Статуту.PDF
16 серпня 2020 16:54
Витяг ЕДР.PDF
16 серпня 2020 16:54
Лист від 17.07.2020 № 65.PDF

Документи подані замовником

21 серпня 2020 12:53
UA-2020-07-02-009777-a.pdf
21 серпня 2020 12:53
UA-2020-07-02-009777-a.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 липня 2020 15:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Ексістрой 1 599 825,01
UAH з ПДВ
1 159 824,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Компанія АНТ-Строй" 1 749 701,80
UAH з ПДВ
1 599 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «Будівельна компанія «НОРМА» 1 730 432,18
UAH з ПДВ
1 730 432,18
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 липня 2020 21:12
Електронний підпис
23 липня 2020 20:43
(Э) 1 Реєстр.pdf

Публічні документи

04 серпня 2020 16:33
Електронний підпис
24 липня 2020 11:38
Електронний підпис
24 липня 2020 11:36
Календарний план.PDF
24 липня 2020 11:36
Довідка банку.PDF
24 липня 2020 11:36
Довідка працівники.PDF
24 липня 2020 11:36
Проект договору.PDF
24 липня 2020 11:36
Статут.PDF
24 липня 2020 11:36
Довідки та листи.PDF
24 липня 2020 11:36
Витяг ПДВ. витяг ЕДР.PDF
24 липня 2020 11:36
Тендерна пропозиція.PDF
24 липня 2020 11:36
Реєстр.PDF

Публічні документи

16 липня 2020 15:47
Електронний підпис
08 липня 2020 13:36
Електронний підпис
08 липня 2020 13:33
41-43. довідки.pdf
08 липня 2020 13:33
40. Дозвіл_ декларація.pdf
08 липня 2020 13:33
39. Відомості з ЄДРПОУ.pdf
08 липня 2020 13:33
37. Довідка щодо ПДВ.pdf
08 липня 2020 13:33
36. Статут.pdf
08 липня 2020 13:33
31-35. довідки.pdf
08 липня 2020 13:33
28. Відповідність ТЗ.pdf
08 липня 2020 13:33
26. Договірна ціна.pdf
08 липня 2020 13:33
23-25. довідки.pdf
08 липня 2020 13:33
19-20. довідки.pdf
08 липня 2020 13:33
18. Фінзвіт.pdf
08 липня 2020 13:33
16 Лист-відгук.pdf
08 липня 2020 13:33
13. Досвід.pdf
08 липня 2020 13:33
9. Договір оренди.pdf
08 липня 2020 13:33
6. паспорт директора.pdf
08 липня 2020 13:33
1. Реєстр.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Ексістрой

ТОВ "Компанія АНТ-Строй"

ТОВ «Будівельна компанія «НОРМА»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ Ексістрой
#25221417
Відхилено 1 159 824,00
UAH з ПДВ
03 серпня 2020 11:39
Вимога про усунення невідповідностей
до 31 липня 2020 15:59
ТОВ "Компанія АНТ-Строй"
#40495357
Відхилено 1 599 000,00
UAH з ПДВ
07 серпня 2020 11:06
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 серпня 2020 15:10
ТОВ «Будівельна компанія «НОРМА»
#33880412
Відхилено 1 730 432,18
UAH з ПДВ
13 серпня 2020 16:37
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 серпня 2020 16:34

Вимога про усунення невідповідностей

1) Перелік виявлених невідповідностей: - на підтвердження повноважень посадової особи щодо підпису документів, що входять до складу тендерної пропозиції, та договору за результатами закупівлі, учасником надано копію наказу про призначення генерального директора № 0103-5 датований від 03 січня 2007 р. Відповідно до даного наказу Федотов О.С. вступає на посаду генерального директора ТОВ «Ексістрой» з 04 січня 2007 р., проте 03 січня 2007 р. Федотов О.С. підписує даний наказ із зазначенням посади «генеральний директор», тобто на один день раніше ніж був призначений на цю посаду. Виходячи з цього Замовник вважає, що даний наказ не має юридичної сили, так як на дату підписання документу Федотов О.С. не був посадовою особою та не мав на це права. - для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник надав довідку № 0717-26 від 17.07.2020 р. Проте учасником не зазначено посади працівників, зазначених у строках 4 – 14 довідки у формі таблиці, також не зазначено одиниці часового періоду стажу роботи працівників. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 1.3 розділу 3 тендерної документації, пункт 3.1 додатку 3 до тендерної документації. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: усунути невідповідність щодо подання документів на підтвердження повноважень посадової особи щодо підпису документів; усунути невідповідність у довідці на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.

Документи

03 серпня 2020 11:39
Електронний підпис
03 серпня 2020 11:37
Протокол №43-4-20.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

При вивченні представлених учасником ТОВ «Компанія АНТ-Строй» документів тендерної пропозиції було виявлено наступні невідповідності: 1) Перелік виявлених невідповідностей: на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник закупівлі надав довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору № 128 від 17.07.2020 р., яка містить інформацію про виконання учасником аналогічного договору із зазначенням предмету договору, суми договору, суми виконаних робіт за договором, назви, коду ЄДРПОУ та адреси контрагента, та копію анологічного договору № 91 від 01.08.2019 р., а також копії актів виконаних робіт для підтвердження виконання договору. Проте копії актів виконаних робіт надано не в повному обсязі, а саме відсутні перша та друга сторінки акту КБ-2В на суму 587 811,98 грн. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: підпункт 2.2. Додатку 3 у новій редакції тендерної документації. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: усунути невідповідність щодо подання копій актів виконаних робіт до копії аналогічного договору.

Документи

07 серпня 2020 11:06
Електронний підпис
07 серпня 2020 11:05
протокол №43-6-20.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

При вивченні представлених учасником ТОВ «Будівельна компанія «НОРМА» документів тендерної пропозиції було виявлено наступні невідповідності: 1) Перелік виявлених невідповідностей: лист відгук № 742/0/174-20 до копії аналогічного договору отримано 05.03.2020 р., а відповідно до умов тендерної документації лист-відгук повинен бути отриманий учасником не раніше 30 днів до дня оприлюднення оголошення – 02.07.2020 р. Також лист-відгук не містить суми виконаних робіт, посади та контактного телефона виконавця. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: підпункт 2.2. Додатку 3 у новій редакції тендерної документації. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: усунути невідповідність у листі відгуку до копії аналогічного договору.

Документи

13 серпня 2020 16:37
Електронний підпис
13 серпня 2020 16:36
43-8-20.pdf

Інформація про відміну

Дата відміни
13 серпня 2020 16:37
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі