Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

УГСБМ20П-008_79710000-4 - Охоронні послуги (Послуги охорони об'єктів УБМР "Укргазспецбудмонтаж" АТ "Укргазвидобування")
UGSBM20П-008_79710000-4 - Security services (Security services of Construction Works Division “Ukrgazspecbudmontazh” Join Stock Company "Ukrgasvydobuvannya” objects)
Очікувана вартість
2 767 800,00 UAH
UA-2020-07-02-009721-a aa059bfec54a433785c22df9d312e116
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анна Гладкова

+380574472578
+380574470415
anna.gladkova@ugv.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: АТ "Укргазвидобування" в особі філії "Укргазспецбудмонтаж"
Код ЄДРПОУ: 33601981
Вебсайт: http://ugv.com.ua/
Місцезнаходження: 63303, Україна , Харківська область обл., Харьков, Харьковская обл., г. Красноград, ул. Украинская, б.45
Контактна особа: Анна Гладкова
+380574472578,+380574470415
anna.gladkova@ugv.com.ua
Додаткові контактні особи: Сигловий Володимир
+380574470837
Volodymyr.Syglovyj@ugv.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: JSC Ukrgasvydobuvannya
National ID: 33601981
Contact point: Anna Gladkova
+380574472578,+380574470415
anna.gladkova@ugv.com.ua
Additional contacts: Сигловий Володимир
+380574470837
Volodymyr.Syglovyj@ugv.com.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 02 липня 2020 17:02
Звернення за роз’ясненнями: до 24 липня 2020 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 серпня 2020 15:00
Очікувана вартість: 2 767 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 55 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,99%
Publication date: 02 липня 2020 17:02
Enquiries until: 24 липня 2020 15:00
Complaints submission until: до 30 липня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 03 серпня 2020 15:00

Information

Estimated total value: 2 767 800 UAH including VAT
Minimal lowering step: 55 000 UAH
Minimal lowering step, %: 1,99 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Scope of the procurement
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: відповідно до документації
Language (languages) in which tender proposals should be prepared: ukrainian language. Terms of providing tender security: in accordance with the tender documentation
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 послуга
Послуги охорони об'єктів УБМР "Укргазспецбудмонтаж" АТ "Укргазвидобування"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Security services of Construction Works Division “Ukrgazspecbudmontazh” Join Stock Company "Ukrgasvydobuvannya” objects
CPV: 79710000-4
Період постачання: з 21 вересня 2020 по 31 березня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг 15 календарних днів з дати підписання Сторонами Акта приймання-передачі наданих Послуг Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення вимог
Дата подання: 03 липня 2020 15:27
Дата відповіді: 06 липня 2020 13:20
Яку мінімальну кількість працівників, які мають досвід роботи з експлуатації приладів по визначенню місць пошкоджень та місць врізань до нафто/конденсато/газопроводів необхідно буде залучати для надання послуг?
Відповідь: Дякуємо за поставлене питання та повідомляємо. Для виконання вимог даної закупівлі достатньо наявності одного працівника, який має досвід роботи з експлуатації приладів по визначенню місць пошкоджень та місць врізань до нафто/конденсато/газопроводів.
Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 03 липня 2020 16:11
Дата відповіді: 06 липня 2020 13:20
Чи вважатиме Замовник достатнім та повним виконанням вимоги про надання копій документів, які підтверджують кваліфікацію виконавців послуг: - для охоронників - копій свідоцтв про присвоєння (підвищення) кваліфікації «охоронника» не нижче 3 розряду; - для працівників, які мають досвід роботи з експлуатації приладів по визначенню місць пошкоджень та місць врізань до нафто/конденсато/газопроводів – копій СЕРТИФІКАТІВ або копій будь-яких інших документів?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за поставлене питання та повідомляємо. Так, копій таких документів буде достатньо для виконання вимог.
Уточнююче запитання
Дата подання: 06 липня 2020 16:37
Дата відповіді: 07 липня 2020 15:24
Доброго дня. Уточнююче запитання: яка ЗАГАЛЬНА кількість працівників, які мають досвід роботи з експлуатації приладів по визначенню місць пошкоджень та місць врізань до нафто/конденсато/газопроводів повинна бути залучена для надання послуг охорони?
Відповідь: Дякуємо за поставлене питання та повідомляємо. ЗАГАЛЬНА кількість працівників, які мають досвід роботи з експлуатації приладів по визначенню місць пошкоджень та місць врізань до нафто/конденсато/газопроводів становить 1 чол. по даній закупівлі.
Прошу надати роз'яснення
Дата подання: 08 липня 2020 09:48
Дата відповіді: 09 липня 2020 08:49
Доброго дня! Поясніть будь ласка, яка кількість постів охорони та кількість охоронників необхідна для надання послуг з охорони? Крім того, прошу уточнити за якими адресами у вказаних Вами у тендерній документації областях, необхідно буде надавати послуги з охорони?
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за поставлене питання та повідомляємо. Максимальна кількість одночасно задіяних постів охорони по даній закупівлі становить 10 постів, в той же час кількість одночасно задіяних постів та їх географічне розміщення не є постійними, і залежать від потреби Замовника в послугах з охорони на об’єктах, де виконуються будівельно - монтажні роботи, на території Харківської та Полтавської областей. Об’єкти Замовника зазвичай знаходяться поза межами населених пунктів, надання послуг Виконавцем здійснюється в польових умовах. Термін та місце виконання послуг з охорони визначається Замовником шляхом надання наряд-замовлення.
Загальна чисельність персоналу охорони повинна бути достатньою для виконання договору. Чисельність персоналу охорони на 1 пості охорони затверджується Виконавцем з урахуванням вимог Кодексу законів про працю України.
Прошу надати роз'яснення
Дата подання: 10 липня 2020 14:01
Дата відповіді: 10 липня 2020 14:46
Доброго дня! Поясніть будь ласка, яка кількість постів охорони та кількість охоронників необхідна для надання послуг з охорони? Крім того, прошу уточнити за якими адресами у вказаних Вами у тендерній документації областях, необхідно буде надавати послуги з охорони?
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за поставлене питання та повідомляємо. Максимальна кількість одночасно задіяних постів охорони по даній закупівлі становить 10 постів, в той же час кількість одночасно задіяних постів та їх географічне розміщення не є постійними, і залежать від потреби Замовника в послугах з охорони на об’єктах, де виконуються будівельно - монтажні роботи, на території Харківської та Полтавської областей. Об’єкти Замовника зазвичай знаходяться поза межами населених пунктів, надання послуг Виконавцем здійснюється в польових умовах. Термін та місце виконання послуг з охорони визначається Замовником шляхом надання наряд-замовлення. Загальна чисельність персоналу охорони повинна бути достатньою для виконання договору. Чисельність персоналу охорони на 1 пості охорони затверджується Виконавцем з урахуванням вимог Кодексу законів про працю України.
Уточнення вимоги
Дата подання: 23 липня 2020 11:38
Дата відповіді: 23 липня 2020 12:18
Чи вважатиме Замовник виконанням вимоги про надання копій технічних паспортів власного/орендованого повнопривідного автомобільного транспорту підвищеної прохідності надання Учасником завірених належним чином копій свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів? Дякуємо за відповідь.
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за поставлене питання та повідомляємо. Так, завірених належним чином копій свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів буде достатньо для виконання вимог.
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 28 серпня 2020
UA-2020-07-02-009721-aaa059bfec54a433785c22df9d312e116
Найменування: АТ "Укргазвидобування" в особі філії "Укргазспецбудмонтаж"
Код ЄДРПОУ: 33601981
Місцезнаходження: 63303, Україна, Харківська область обл., Харьков, Харьковская обл., г. Красноград, ул. Украинская, б.45
Учасник Документи Рішення Додатково
ПП "ВР" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "Антарес-2000"
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГЕНТСТВО БЕЗПЕКИ "ЛЕГІОН-КИЇВ" Документи
Відхилено
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 серпня 2020 16:51

Документи

Публічні документи

31 липня 2020 12:09
Електронний підпис
31 липня 2020 12:08
Проект Договору ч2.pdf
31 липня 2020 12:08
Проект Договору ч1.pdf
31 липня 2020 12:08
Трудові книжки.rar
31 липня 2020 12:08
Договори Відгуки.rar

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "Антарес-2000" #30285066

№ рішення у справі

70/108-р/к

Дата рішення у справі

05.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

№ рішення у справі

70/109-р/к

Дата рішення у справі

05.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Документи

Публічні документи

31 липня 2020 16:23
Електронний підпис
31 липня 2020 16:23
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

На адресу Замовника надійшов лист вих. № 1 від 11.08.2020 року по змісту якого було зазначено про факт надання недостовірної інформації у складі документів тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГЕНТСТВО БЕЗПЕКИ "ЛЕГІОН-КИЇВ", а саме в частині підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Недостовірність полягає в наступному. У довідці реєстр № 17/02 від 17.07.2020 року, в якій відображено Відомості про кадрові ресурси, під порядковим номером 47 в Розділі «Фахівці/спеціалісти/робітники» зазначений працівник Кашуба Сергій Анатолійович. На підтвердження факту працевлаштування у файлах під назвами «2.1. Накази» та «2.2. Копії наказів» міститься наказ (розпорядження) №ЛК 276 К від 22 березня 2019 року про прийняття на роботу Кашубу Сергія Анатолійовича з 22 березня 2019 року. У вказаному наказі зазначено, що це основне місце роботи з тривалістю робочого тижня 40 год 00хв. Згідно інформації з інших джерел (вище зазначений лист) вказаний працівник в період з 18 березня 2020 року по 13 липня 2020 року працював на іншому підприємстві, згідно із додатками до листа вих. № 1 від 11.08.2020 року, а саме Замовнику було надіслано копію заяви про прийняття на посаду охоронника від Кашуби Сергія Анатолійовича (дата – 10.03.2020 р.), згоди на збір та обробку персональних даних (дата – 10.03.2020 р.), особової картки працівника, копія паспорту, документів про медичний огляд, заяви про звільнення з 13.07.2020 року (дата – 10.07.2020 р.). Відповідно до ч. 15 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівля» (надалі - Закон) Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Керуючись ч. 16 ст. 29 Закону просимо спростувати факт недостовірної інформації шляхом завантаження в електронну систему закупівель необхідних документів, зазначених нижче, відповідно до ч.9 ст.26 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом 24 годин з моменту розміщення даного повідомлення про усунення невідповідностей. В разі не виправлення зазначених невідповідностей тендерна пропозиція буде відхилена у відповідності до п.1 ч.1 ст.31 Закону , а також підтвердження факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника. Перелік виявлених невідповідностей: У довідці реєстр № 17/02 від 17.07.2020 року, в якій відображено Відомості про кадрові ресурси, під порядковим номером 47 в Розділі «Фахівці/спеціалісти/робітники» зазначений працівник Кашуба Сергій Анатолійович. На підтвердження факту працевлаштування у файлах під назвами «2.1. Накази» та «2.2. Копії наказів» міститься наказ (розпорядження) №ЛК 276 К від 22 березня 2019 року про прийняття на роботу Кашубу Сергія Анатолійовича з 22 березня 2019 року. У вказаному наказі зазначено, що це основне місце роботи з тривалістю робочого тижня 40 год 00хв. Згідно інформації з інших джерел вказаний працівник в період з 18 березня 2020 року по 13 липня 2020 року працював на іншому підприємстві. Виникла необхідність в уточненні наданої інформації. Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: Частина 1 розділу ІІІ тендерної документації п1.2. Інформації та документів, що підтверджують відповідність квааліфікаційним критеріям згідно з ст. 16 Закону та відповідно до переліку, наведеному у додатку №2 цієї тендерної документації; Кваліфікаційні критерії до учасників закупівель додаток №2 до тендерної документації П.1. «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» п.п.1.2. «Скановані копії документів які підтверджують трудові відносини з Учасником, які будуть задіяні при виконанні послуг (накази про прийняття на роботу (призначення працівника) або трудових книжок (першої сторінки та останньої про призначення на посаду), або цивільно – правових договорів, відповідно до даного переліку.» Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Копії трудових книжок (1 сторінка, останній запис по трудовій діяльності та сторінка де відображено прийняття працівника в штат ТОВ «Агентство безпеки «Легіон-Київ»). - Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку (1ДФ) за другий квартал 2020 року, з квитанцією про прийняття звіту. - Звіт про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, надбавки, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування за квітень, травень, червень, липень 2020 року, з квитанціями про прийняття звітів.

Документи

Публічні документи

03 серпня 2020 10:05
Електронний підпис
03 серпня 2020 10:04
9. Довкілля.PDF
03 серпня 2020 10:04
8. Технічне завдання+.pdf
03 серпня 2020 10:04
6. Формений одяг.PDF
03 серпня 2020 10:04
5. Обладнання.pdf
03 серпня 2020 10:04
3. Аналогічні договора.pdf
03 серпня 2020 10:04
26. Витяг з ЄДРПОУ.pdf
03 серпня 2020 10:03
23. Відсутність санкцій.PDF
03 серпня 2020 10:03
20. Витяг з реєстру ПДВ+.pdf
03 серпня 2020 10:03
2.3. Копії свідоцтв.pdf
03 серпня 2020 10:03
2.2. Копії наказів.pdf
03 серпня 2020 10:03
2.1. Накази.pdf
03 серпня 2020 10:03
2. Працівники за формою.pdf
03 серпня 2020 10:03
19. Установчий договір.PDF
03 серпня 2020 10:03
18. Непов'язані особи.PDF
03 серпня 2020 10:03
16. Проект договору.pdf
03 серпня 2020 10:03
11.6. Копія паспорта.pdf
03 серпня 2020 10:03
11.3. Протокол підпису.pdf
03 серпня 2020 10:03
11. Уповноважена особа.PDF
03 серпня 2020 10:03
10. Ліцензія+.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ВР"

ТОВ "Антарес-2000"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГЕНТСТВО БЕЗПЕКИ "ЛЕГІОН-КИЇВ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 серпня 2020 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Антарес-2000" 2 540 400,00
UAH з ПДВ
2 540 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 липня 2020 16:23
Електронний підпис
31 липня 2020 16:23
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Антарес-2000"

Інформація про відміну

Дата відміни
28 серпня 2020 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій