Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуга з проведення оцінки впливу на довкілля планованої діяльності за проектом «Будівництво спеціалізованого переван-тажувального комплексу зернових вантажів на території Марі-упольського порту на пр. Луніна, 99 у Приморському районі м.Маріуполя» (коригування)
Очікувана вартість
458 333,33 UAH
UA-2020-07-02-009566-a 722551bc4c024935af9b1fe0e5d5075f
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ситник Сергій Олександрович

+380629408607 s.sytnik@marport.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП "Маріупольський морський торговельний порт"
Код ЄДРПОУ: 01125755
Місцезнаходження: 87510, Україна , Донецька обл., місто Маріуполь, проспект Адмірала Луніна, 99
Контактна особа: Ситник Сергій Олександрович
+380629408607
s.sytnik@marport.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 липня 2020 16:48
Звернення за роз’ясненнями: до 07 липня 2020 23:59
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 липня 2020 12:00
Початок аукціону: 16 липня 2020 14:46
Очікувана вартість: 458 333,33 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 292,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 13700 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71310000-4: Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва


Категорія замовника: згідно з п.4.ч.1 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання . Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі. Вимоги до предмета закупівлі – вказано в однойменному файлі, який додається. Оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі одного критерію - ціна пропозиції (питома вага критерію – 100%). Надання забезпечення пропозицій учасників- забезпечення пропозиції, у вигляді електронної банківської гарантії на суму 13 700,00 грн. Строк дії забезпечення пропозиції – протягом 90 днів із дати кінцевого строку подання пропозицій. Електронна банківська гарантія надається одночасно з поданням пропозиції. Реквізити замовника (для оформлення банківської гарантії) : Державне підприємство «Маріупольський морський торговельний порт», 87510, Донецька обл., м.Маріуполь, проспект Адмірала Луніна, будинок 99, п/р № UA143223130000026003000000060 у відділенні в м. Маріуполі філії АТ "Державний експортно-імпортний банк України" у м. Запоріжжі, код банку 322313, код за ЄДРПОУ 01125755, ІПН 011257505192, Витяг 1528034500036, тел./факс (0629) 40-86-60, (0629) 40-87-04, e-mail:all@marport.net. Надання забезпечення виконання договору не передбачається.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуга з проведення оцінки впливу на довкілля планованої діяльності за проектом «Будівництво спеціалізованого переван-тажувального комплексу зернових вантажів на території Марі-упольського порту на пр. Луніна, 99 у Приморському районі м.Маріуполя» (коригування) (джерело фінансування - власні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87510, Україна, Донецька область, Маріуполь, проспект Адмірала Луніна 99
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2021
ДК 021:2015: 71310000-4 — Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Після закінчення 2 етапу - 30% від загальної вартості договору протягом 30 банківських днів на підставі підписаного акту надання послуги та оригіналу рахунку за 1-2 етапи Пiсляоплата 30 Банківські 30
Iнша подія Після закінчення 3 етапу - 70% від загальної вартості договору - протягом 30 банківських днів після отримання висновку з ОВД від планованої діяльності (у вигляді, передбаченому чинним законодавством України) на підставі підписаного акту надання послуги та оригіналу рахунку Пiсляоплата 30 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-02-009566-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ЕКО ГЛОБАЛ НЕСТ", Код ЄДРПОУ:43419420
Дата подання: 06 липня 2020 17:14
Вимагаємо внести зміни у тендерну документацію

В тендерній документації в Інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі послуги з проведення оцінки впливу на довкілля планованої діяльності за проектом «Будівництво спеціалізованого перевантажувального комплексу зернових вантажів на території Маріупольського порту на пр. Луніна, 99 у Приморському районі м. Маріуполя» (коригування) Вимоги до предмета закупівлі в Кваліфікаційних вимогах в пункті 3 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору зазначено, що «Звіти з ОВД по таким договорам мають бути завантаженими в Єдиний реєстр з ОВД з фірмовою обкладинкою учасника, за підписом його керівника та містити у своєму складі підписний лист (список виконавців із підписами) з не менш ніж двома працівниками, інформацію щодо яких надано у довідці з інформацією про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають відповідні знання та досвід для надання послуги, що є предметом закупівлі». Повідомляємо, що відповідно до Постанови КМУ від 13 грудня 2017 року №1026 «Про затвердження Порядку передачі документації для надання висновку з оцінки впливу на довкілля та фінансування оцінки впливу на довкілля та Порядку ведення Єдиного реєстру з оцінки впливу на довкілля» п. 6 Порядку передачі документації для надання висновку з оцінки впливу на довкілля та фінансування оцінки впливу на довкілля вказано, що після подання повідомлення про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля, та підготовки звіту з оцінки впливу на довкілля суб’єкт господарювання подає уповноваженому територіальному органу, а у випадках, визначених частинами третьою і четвертою статті 5 Закону, - уповноваженому центральному органу у форматі Adobe Portable Document Format (PDF) через електронний кабінет Реєстру та протягом трьох робочих днів з дня подання через електронний кабінет Реєстру у письмовій формі на паперових носіях - уповноваженому територіальному органу або уповноваженому центральному органу (за допомогою засобів поштового зв’язку поштовим відправленням з оголошеною цінністю з описом вкладення) такі документи для отримання висновку з оцінки впливу на довкілля:
- оголошення про початок громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля за формою згідно з додатком 3;
- звіт з оцінки впливу на довкілля відповідно до вимог, наведених у додатку 4;
- відомості (документи, матеріали), що підтверджують факт та дату опублікування, розміщення або оприлюднення в інший спосіб суб’єктом господарювання повідомлення про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля, та оголошення про початок громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля, якщо такі вже опубліковані, або договір з друкованими засобами масової інформації про опублікування таких документів, а також документ, що підтверджує внесення плати за проведення громадського обговорення.
Зокрема, Звіт з оцінки впливу на довкілля оформлюється відповідно за формою згідно додатку 4 Постанови КМУ № 1026 від 13.12.2017 р. «Про затвердження Порядку передачі документації для надання висновку з оцінки впливу на довкілля та фінансування оцінки впливу на довкілля».
В п.8 ст.6 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» зазначено, що звіт з оцінки впливу на довкілля підписується всіма його авторами (виконавцями) із зазначенням їхньої кваліфікації та зберігається в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля протягом усього часу провадження планованої діяльності, але не менш як п’ять років з дня отримання рішення про провадження планованої діяльності.
Вважаємо, що умови вказані в Кваліфікаційних вимогах є не обґрунтованими та дискримінаційними.
Вимагаємо замінити ці вимоги на більш коректні: «Звіти з ОВД по таким договорам мають бути завантаженими в Єдиний реєстр з ОВД та містити у своєму складі підписний лист (список виконавців із підписами)».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
07 липня 2020 15:46
Умови та вимоги вказані в інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі послуги з проведення оцінки впливу на довкілля планованої діяльності за проектом «Будівництво спеціалізованого перевантажувального комплексу зернових вантажів на території Маріупольського порту на пр.Луніна, 99 у Приморському районі м.Маріуполя» (коригування) є обґрунтованими та не є дискримінаційними, але до кваліфікаційних вимог будуть внесені відповідні зміни.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Номер вимоги: UA-2020-07-02-009566-a.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКОРЕСУРС", Код ЄДРПОУ:38437029
Дата подання: 22 липня 2020 16:28
Невідповідність учасника вимогам замовника
Учасником ТОВ "Інтеройл сервіс" було надано в підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів згідно з тендерною документацією закупівлі за № UA-2020-07-02-009566-a, інформацію щодо виконання договору № 21 від 30.08.2019 року укладеного між ТОВ "Інтеройл сервіс" та Комунальною установою "Обласний центр з матеріально технічного забезпечення закладів охорони здоров'я". Вважаємо що Учасник не відповідає вимогам Замовника як такий що надав в підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, договір з комунальною установою яка належить до другої групи підприємств які в обов’язковому порядку мають провести оцінку впливу на довкілля та отримати висновок згідно із Законом України, тоді як господарська діяльність ДП «Маріупольський морський торговельний порт" відноситься до першої групи підприємств які мають проходити процедуру ОВД в обов'язковому порядку.
На підставі вище викладеного вважаємо що Учасник ТОВ "Інтеройл сервіс" не відповідає вимогам замовника щодо надання послуги з проведення оцінки впливу на довкілля планованої діяльності за проектом «Будівництво спеціалізованого перевантажувального комплексу зернових вантажів на території Маріупольського порту" у зв'язку із відсутністю належного досвіду виконання аналогічних договорів, тому просимо дискваліфікувати Учасника, як такого що не виконав вимоги п. 3 Розділу "Кваліфікаційні вимоги" тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 липня 2020 10:24
У кваліфікаційному критерії п.3 необхідно було надати Довідку в довільній формі за підписом учасника / уповноваженої особи учасника, з інформацією про наявність у учасника виконання договору з отримання позитивного висновку ОВД. Вимоги надати інформацію про наявність у учасника виконання договору з отримання позитивного висновку ОВД для 1 групи підприємств які в обов’язковому порядку мають провести оцінку впливу на довкілля, не було.

Документи подані скаржником

22 липня 2020 16:28
Вимога.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 липня 2020 15:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕКО ГЛОБАЛ НЕСТ" 230 000,00
UAH
230 000,00
UAH
Документи
ТОВ "ІНТЕРОЙЛ СЕРВІС" 370 000,00
UAH
299 000,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКОРЕСУРС" 340 000,00
UAH
300 000,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕСПО-КОНСАЛТИНГ" 420 000,00
UAH
300 000,00
UAH
Документи
ТОВ СПЕЦЕНЕРГОКОМПЛЕКС 329 999,99
UAH
329 999,99
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКОСИНТЕЗ" 349 000,00
UAH
340 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

13 липня 2020 12:51
Електронний підпис
13 липня 2020 12:50
Гарантія.zip
13 липня 2020 12:50
Статут ТОВ ЕГН.pdf

Публічні документи

15 липня 2020 10:40
Електронний підпис
15 липня 2020 10:39
G7819.20.7z
15 липня 2020 10:39
8.8 Висновок з ОВД.pdf
15 липня 2020 10:39
8.7 Акт №45.pdf
15 липня 2020 10:39
8.6 Акт №20.pdf
15 липня 2020 10:39
7. Проект договору.pdf
15 липня 2020 10:39
2.9 ЕОЛ_довідка.pdf

Публічні документи

15 липня 2020 09:31
Електронний підпис
15 липня 2020 09:30
oledata.mso
15 липня 2020 09:30
Цінова пропозиція .pdf
15 липня 2020 09:30
Устав.zip
15 липня 2020 09:30
Трудова Темофеєва.pdf
15 липня 2020 09:30
Сокуренко диплом.pdf
15 липня 2020 09:30
Свідоцтво ЕОЛ.pdf
15 липня 2020 09:30
Рішення учасника.rar
15 липня 2020 09:30
Протокол НР.7Z
15 липня 2020 09:30
Паспорт (2).rar
15 липня 2020 09:30
Наказ Фролова Ю.М.7Z
15 липня 2020 09:30
Лист для клієнтів.7z
15 липня 2020 09:30
Довідка мтб (7).pdf
15 липня 2020 09:30
Довідка досвід (1).pdf
15 липня 2020 09:30
Довідка банк.pdf
15 липня 2020 09:30
Гарантія 5560-20.7z
15 липня 2020 09:30
Витяг ПДВ.pdf
15 липня 2020 09:30
Витяг із Статуту.7z
15 липня 2020 09:30
Банківська ліцензія.7z
15 липня 2020 09:30
Акти вик. робіт.rar

Публічні документи

15 липня 2020 11:00
Електронний підпис
15 липня 2020 10:58
Лiцензiя.zip
15 липня 2020 10:58
Рейтинг_Скан.pdf
15 липня 2020 10:58
Довіреність_скан.pdf
15 липня 2020 10:58
Ліцензія_скан.pdf
15 липня 2020 10:58
Рейтинг.zip
15 липня 2020 10:58
Довiренiсть_Рижий.zip
15 липня 2020 10:58
Гарантия_4547.zip
15 липня 2020 10:57
3.1 Статут.pdf
15 липня 2020 10:57
3.2 Паспорт.pdf
15 липня 2020 10:57
ст. 17.pdf
15 липня 2020 10:57
Фінансова звітність.pdf
15 липня 2020 10:57
3.3 Витяг ПДВ.pdf
15 липня 2020 10:57
2.3 Договір ЕСПО АЛД2.pdf
15 липня 2020 10:57
2.3 Додугоди ЕСПО АЛД2.pdf
15 липня 2020 10:57
трудовая.pdf
15 липня 2020 10:57
Диплом.pdf
15 липня 2020 10:57
2.3 Листи відгуки.pdf
15 липня 2020 10:57
2.4 Квалілфікація.pdf
15 липня 2020 10:57
2.3 Акт ЕСПО Юсенко.pdf
15 липня 2020 10:57
2.3 Акт ЕСПО Агрофірма.pdf
15 липня 2020 10:57
2.3 Акт ЕСПО АЛД1.pdf
15 липня 2020 10:57
2.3 Акт ЕСПО УПГ.pdf
15 липня 2020 10:57
2.3 Акт ЕСПО АЛД2.pdf
15 липня 2020 10:57
2.1 мат тех база.pdf
15 липня 2020 10:57
1. Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

15 липня 2020 11:11
Електронний підпис
15 липня 2020 11:11
Цінова пропозиція.pdf
15 липня 2020 11:11
Трудова (Нестеренко).pdf
15 липня 2020 11:11
Твудова (Золотов).pdf
15 липня 2020 11:11
Статут.pdf
15 липня 2020 11:10
Проект Договір.pdf
15 липня 2020 11:10
Договір Лекхім.pdf
15 липня 2020 11:10
Договір (Яковська).pdf
15 липня 2020 11:10
Договір (Веселова).pdf
15 липня 2020 11:10
Диплом (Яковська).pdf
15 липня 2020 11:10
Диплом (Шерешевська).pdf
15 липня 2020 11:10
Диплом (Нестеренко).pdf
15 липня 2020 11:10
Диплом (Золотов).pdf
15 липня 2020 11:10
Диплом (Дмитренко).pdf
15 липня 2020 11:10
Диплом (Веселова).pdf

Публічні документи

15 липня 2020 11:31
Електронний підпис
15 липня 2020 11:24
Висновок з ОВД ДТЕК.pdf
14 липня 2020 15:59
Лист Мін. природи.pdf
14 липня 2020 15:59
Ліцензія з ЕЦП.pdf
14 липня 2020 15:59
G0720-9177-GL_tender.pdf
14 липня 2020 15:59
Штатний розпис.pdf
14 липня 2020 15:59
Проект договору.pdf
14 липня 2020 15:59
Протокол підпис.pdf
14 липня 2020 15:59
Статут.pdf
14 липня 2020 15:59
Трудова книжка Лемех.pdf
14 липня 2020 15:59
Технічне завдання.pdf
14 липня 2020 15:59
Наказ Лемех.pdf
14 липня 2020 15:59
Паспорт.pdf
14 липня 2020 15:59
Наказ Чернецький.pdf
14 липня 2020 15:59
Наказ Андреев.pdf
14 липня 2020 15:59
Лист відгук_Л-129.pdf
14 липня 2020 15:59
Календарний план.pdf
14 липня 2020 15:59
Договір оренди.pdf
14 липня 2020 15:59
Довідка рахунок 1.tif
14 липня 2020 15:59
Диплом Лускань.pdf
14 липня 2020 15:59
Диплом Лемех.pdf
14 липня 2020 15:59
Витяг з реєстру ЄДР.pdf
14 липня 2020 15:59
Галузь.pdf
14 липня 2020 15:59
Диплом Чернецкий.pdf
14 липня 2020 15:59
Диплом Андреев.pdf
14 липня 2020 15:59
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕКО ГЛОБАЛ НЕСТ"

ТОВ "ІНТЕРОЙЛ СЕРВІС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКОРЕСУРС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕСПО-КОНСАЛТИНГ"

ТОВ СПЕЦЕНЕРГОКОМПЛЕКС

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКОСИНТЕЗ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕКО ГЛОБАЛ НЕСТ"
#43419420
Відхилено 230 000,00
UAH
21 липня 2020 10:51
ТОВ "ІНТЕРОЙЛ СЕРВІС"
#39253577
Переможець 299 000,00
UAH
22 липня 2020 10:59

Документи

21 липня 2020 10:50
Електронний підпис
21 липня 2020 10:48
Протокол

Документи

22 липня 2020 10:59
Електронний підпис
22 липня 2020 10:57
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 липня 2020 10:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІНТЕРОЙЛ СЕРВІС"
#39253577
299 000,00
UAH
Документи

Документи

22 липня 2020 10:59
Електронний підпис
22 липня 2020 10:57
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 серпня 2020 08:32
договір укладений
05 серпня 2020 08:31