Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуга з проведення оцінки впливу на довкілля планованої діяльності за проектом «Будівництво спеціалізованого переван-тажувального комплексу зернових вантажів на території Марі-упольського порту на пр. Луніна, 99 у Приморському районі м.Маріуполя» (коригування)
Очікувана вартість
458 333,33 UAH
UA-2020-07-02-009566-a ● 722551bc4c024935af9b1fe0e5d5075f
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДП "Маріупольський морський торговельний порт" |
Код ЄДРПОУ: | 01125755 |
Місцезнаходження: | 87510, Україна , Донецька обл., місто Маріуполь, проспект Адмірала Луніна, 99 |
Контактна особа: |
Ситник Сергій Олександрович +380629408607 s.sytnik@marport.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 липня 2020 16:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 липня 2020 23:59 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 липня 2020 12:00 |
Початок аукціону: | 16 липня 2020 14:46 |
Очікувана вартість: | 458 333,33 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 292,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 13700 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71310000-4: Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва
Категорія замовника: згідно з п.4.ч.1 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання . Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі. Вимоги до предмета закупівлі – вказано в однойменному файлі, який додається. Оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі одного критерію - ціна пропозиції (питома вага критерію – 100%). Надання забезпечення пропозицій учасників- забезпечення пропозиції, у вигляді електронної банківської гарантії на суму 13 700,00 грн. Строк дії забезпечення пропозиції – протягом 90 днів із дати кінцевого строку подання пропозицій. Електронна банківська гарантія надається одночасно з поданням пропозиції. Реквізити замовника (для оформлення банківської гарантії) : Державне підприємство «Маріупольський морський торговельний порт», 87510, Донецька обл., м.Маріуполь, проспект Адмірала Луніна, будинок 99, п/р № UA143223130000026003000000060 у відділенні в м. Маріуполі філії АТ "Державний експортно-імпортний банк України" у м. Запоріжжі, код банку 322313, код за ЄДРПОУ 01125755, ІПН 011257505192, Витяг 1528034500036, тел./факс (0629) 40-86-60, (0629) 40-87-04, e-mail:all@marport.net. Надання забезпечення виконання договору не передбачається.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуга з проведення оцінки впливу на довкілля планованої діяльності за проектом «Будівництво спеціалізованого переван-тажувального комплексу зернових вантажів на території Марі-упольського порту на пр. Луніна, 99 у Приморському районі м.Маріуполя» (коригування) (джерело фінансування - власні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87510, Україна, Донецька область, Маріуполь, проспект Адмірала Луніна 99
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 березня 2021
ДК 021:2015: 71310000-4 — Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Після закінчення 2 етапу - 30% від загальної вартості договору протягом 30 банківських днів на підставі підписаного акту надання послуги та оригіналу рахунку за 1-2 етапи | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 30 |
Iнша подія | Після закінчення 3 етапу - 70% від загальної вартості договору - протягом 30 банківських днів після отримання висновку з ОВД від планованої діяльності (у вигляді, передбаченому чинним законодавством України) на підставі підписаного акту надання послуги та оригіналу рахунку | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 липня 2020 15:59 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 липня 2020 15:52 |
2. Інформація про технічні_ якісні та інші характеристики предмета закупівлі. Вимоги до предмета закупівлі.doc | |
02 липня 2020 16:48 |
4. Зміст і спосіб подання пропозиції.docx | |
02 липня 2020 16:48 |
3. Проект договору.docx | |
02 липня 2020 16:48 |
1. Форма цінової пропозиції.doc |
07 липня 2020 15:59 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
07 липня 2020 15:52 |
2. Інформація про технічні_ якісні та інші характеристики предмета закупівлі. Вимоги до предмета закупівлі.doc
|
|||
02 липня 2020 16:48 |
4. Зміст і спосіб подання пропозиції.docx
|
|||
02 липня 2020 16:48 |
3. Проект договору.docx
|
|||
02 липня 2020 16:48 |
1. Форма цінової пропозиції.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-07-02-009566-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ЕКО ГЛОБАЛ НЕСТ", Код ЄДРПОУ:43419420
Дата подання: 06 липня 2020 17:14
Вимагаємо внести зміни у тендерну документацію
В тендерній документації в Інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі послуги з проведення оцінки впливу на довкілля планованої діяльності за проектом «Будівництво спеціалізованого перевантажувального комплексу зернових вантажів на території Маріупольського порту на пр. Луніна, 99 у Приморському районі м. Маріуполя» (коригування) Вимоги до предмета закупівлі в Кваліфікаційних вимогах в пункті 3 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору зазначено, що «Звіти з ОВД по таким договорам мають бути завантаженими в Єдиний реєстр з ОВД з фірмовою обкладинкою учасника, за підписом його керівника та містити у своєму складі підписний лист (список виконавців із підписами) з не менш ніж двома працівниками, інформацію щодо яких надано у довідці з інформацією про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають відповідні знання та досвід для надання послуги, що є предметом закупівлі». Повідомляємо, що відповідно до Постанови КМУ від 13 грудня 2017 року №1026 «Про затвердження Порядку передачі документації для надання висновку з оцінки впливу на довкілля та фінансування оцінки впливу на довкілля та Порядку ведення Єдиного реєстру з оцінки впливу на довкілля» п. 6 Порядку передачі документації для надання висновку з оцінки впливу на довкілля та фінансування оцінки впливу на довкілля вказано, що після подання повідомлення про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля, та підготовки звіту з оцінки впливу на довкілля суб’єкт господарювання подає уповноваженому територіальному органу, а у випадках, визначених частинами третьою і четвертою статті 5 Закону, - уповноваженому центральному органу у форматі Adobe Portable Document Format (PDF) через електронний кабінет Реєстру та протягом трьох робочих днів з дня подання через електронний кабінет Реєстру у письмовій формі на паперових носіях - уповноваженому територіальному органу або уповноваженому центральному органу (за допомогою засобів поштового зв’язку поштовим відправленням з оголошеною цінністю з описом вкладення) такі документи для отримання висновку з оцінки впливу на довкілля:
- оголошення про початок громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля за формою згідно з додатком 3;
- звіт з оцінки впливу на довкілля відповідно до вимог, наведених у додатку 4;
- відомості (документи, матеріали), що підтверджують факт та дату опублікування, розміщення або оприлюднення в інший спосіб суб’єктом господарювання повідомлення про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля, та оголошення про початок громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля, якщо такі вже опубліковані, або договір з друкованими засобами масової інформації про опублікування таких документів, а також документ, що підтверджує внесення плати за проведення громадського обговорення.
Зокрема, Звіт з оцінки впливу на довкілля оформлюється відповідно за формою згідно додатку 4 Постанови КМУ № 1026 від 13.12.2017 р. «Про затвердження Порядку передачі документації для надання висновку з оцінки впливу на довкілля та фінансування оцінки впливу на довкілля».
В п.8 ст.6 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» зазначено, що звіт з оцінки впливу на довкілля підписується всіма його авторами (виконавцями) із зазначенням їхньої кваліфікації та зберігається в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля протягом усього часу провадження планованої діяльності, але не менш як п’ять років з дня отримання рішення про провадження планованої діяльності.
Вважаємо, що умови вказані в Кваліфікаційних вимогах є не обґрунтованими та дискримінаційними.
Вимагаємо замінити ці вимоги на більш коректні: «Звіти з ОВД по таким договорам мають бути завантаженими в Єдиний реєстр з ОВД та містити у своєму складі підписний лист (список виконавців із підписами)».
Рішення замовника: Вимога задоволена
07 липня 2020 15:46
Умови та вимоги вказані в інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі послуги з проведення оцінки впливу на довкілля планованої діяльності за проектом «Будівництво спеціалізованого перевантажувального комплексу зернових вантажів на території Маріупольського порту на пр.Луніна, 99 у Приморському районі м.Маріуполя» (коригування) є обґрунтованими та не є дискримінаційними, але до кваліфікаційних вимог будуть внесені відповідні зміни.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Номер вимоги: UA-2020-07-02-009566-a.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКОРЕСУРС", Код ЄДРПОУ:38437029
Дата подання: 22 липня 2020 16:28
Невідповідність учасника вимогам замовника
Учасником ТОВ "Інтеройл сервіс" було надано в підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів згідно з тендерною документацією закупівлі за № UA-2020-07-02-009566-a, інформацію щодо виконання договору № 21 від 30.08.2019 року укладеного між ТОВ "Інтеройл сервіс" та Комунальною установою "Обласний центр з матеріально технічного забезпечення закладів охорони здоров'я". Вважаємо що Учасник не відповідає вимогам Замовника як такий що надав в підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, договір з комунальною установою яка належить до другої групи підприємств які в обов’язковому порядку мають провести оцінку впливу на довкілля та отримати висновок згідно із Законом України, тоді як господарська діяльність ДП «Маріупольський морський торговельний порт" відноситься до першої групи підприємств які мають проходити процедуру ОВД в обов'язковому порядку.
На підставі вище викладеного вважаємо що Учасник ТОВ "Інтеройл сервіс" не відповідає вимогам замовника щодо надання послуги з проведення оцінки впливу на довкілля планованої діяльності за проектом «Будівництво спеціалізованого перевантажувального комплексу зернових вантажів на території Маріупольського порту" у зв'язку із відсутністю належного досвіду виконання аналогічних договорів, тому просимо дискваліфікувати Учасника, як такого що не виконав вимоги п. 3 Розділу "Кваліфікаційні вимоги" тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
На підставі вище викладеного вважаємо що Учасник ТОВ "Інтеройл сервіс" не відповідає вимогам замовника щодо надання послуги з проведення оцінки впливу на довкілля планованої діяльності за проектом «Будівництво спеціалізованого перевантажувального комплексу зернових вантажів на території Маріупольського порту" у зв'язку із відсутністю належного досвіду виконання аналогічних договорів, тому просимо дискваліфікувати Учасника, як такого що не виконав вимоги п. 3 Розділу "Кваліфікаційні вимоги" тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 липня 2020 10:24
У кваліфікаційному критерії п.3 необхідно було надати Довідку в довільній формі за підписом учасника / уповноваженої особи учасника, з інформацією про наявність у учасника виконання договору з отримання позитивного висновку ОВД. Вимоги надати інформацію про наявність у учасника виконання договору з отримання позитивного висновку ОВД для 1 групи підприємств які в обов’язковому порядку мають провести оцінку впливу на довкілля, не було.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 липня 2020 15:31
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ЕКО ГЛОБАЛ НЕСТ" |
230 000,00
UAH
|
230 000,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "ІНТЕРОЙЛ СЕРВІС" |
370 000,00
UAH
|
299 000,00
UAH
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКОРЕСУРС" |
340 000,00
UAH
|
300 000,00
UAH
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕСПО-КОНСАЛТИНГ" |
420 000,00
UAH
|
300 000,00
UAH
|
Документи |
ТОВ СПЕЦЕНЕРГОКОМПЛЕКС |
329 999,99
UAH
|
329 999,99
UAH
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКОСИНТЕЗ" |
349 000,00
UAH
|
340 000,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЕКО ГЛОБАЛ НЕСТ" #43419420 |
Відхилено |
230 000,00
UAH
|
21 липня 2020 10:51
|
ТОВ "ІНТЕРОЙЛ СЕРВІС" #39253577 |
Переможець |
299 000,00
UAH
|
22 липня 2020 10:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 серпня 2020 08:32
|
договір | укладений |
05 серпня 2020 08:31
|