Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 Технічне переоснащення. ВП ЗАЕС, м. Енергодар, Промислова, 133. Енергоблок №5. Модернізація системи управління резервних дизель-генераторів. Будівельно-монтажні та пусконалагоджувальні роботи. (Код ДК021-2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
49 905 904,03 UAH
UA-2020-07-02-009454-a 8485317c41054bb9911f1ea2e01d7d4d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Голуб Олександр Валентинович

+380613957392 ootp31632@mgw.npp.zp.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ "ЗАПОРІЗЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ"
Код ЄДРПОУ: 19355964
Вебсайт: http://npp.zp.ua
Місцезнаходження: 71504, Україна , Запорізька обл., Енергодар, вул. Промислова, 133
Контактна особа: Голуб Олександр Валентинович
+380613957392
ootp31632@mgw.npp.zp.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 липня 2020 16:43
Звернення за роз’ясненнями: до 08 липня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 липня 2020 09:00
Початок аукціону: 20 липня 2020 14:24
Очікувана вартість: 49 905 904,03 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 300 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,60%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 240000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 Технічне переоснащення. ВП ЗАЕС, м. Енергодар, Промислова, 133. Енергоблок №5. Модернізація системи управління резервних дизель-генераторів. Будівельно-монтажні та пусконалагоджувальні роботи. (Код ДК021-2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт) (Згідно з Технічною специфікацією до предмета закупівлі)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 Технічне переоснащення. ВП ЗАЕС, м. Енергодар, Промислова, 133. Енергоблок №5. Модернізація системи управління резервних дизель-генераторів. Будівельно-монтажні та пусконалагоджувальні роботи. (Код ДК021-2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт) ПРИМІТКИ: Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: тендерні пропозиції викладаються українською мовою (детальніше у пункті 7 Загальних положень тендерної документації)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2020  —  30 листопада 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт При умові, що тендерна пропозиція переможця торгів буде містити будь-які умови авансування (до 30% від вартості робіт , але не більше ніж 14 971 771,21 грн. без ПДВ), оплата вартості виконаних робіт, здійснюється на підставі довідки (ф.КБ-3) оформленої в установленому порядку, з урахуванням зменшення сум, що підлягають оплаті на суму щомісячного погашеного авансу, шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Підрядника, протягом 120 календарних днів з дати підписання довідки Замовником. При умові, що тендерна пропозиція не містить жодних умов авансування, оплата виконаних робіт Замовником проводиться на підставі довідки про вартість виконаних будівельних робіт (ф. КБ-3), оформленої у встановленому порядку, шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Підрядника, протягом 120 календарних днів з дати підписання довідки Замовником (у такому випадку розмір післяоплати становить 100%). Пiсляоплата 120 Календарні 70
Дата подання заявки При умові, що тендерна пропозиція переможця торгів буде містити будь-які умови авансування (до 30% від вартості робіт, але не більше ніж 14 971 771,21 грн. без ПДВ), у відповідності з п.п. 4.1 та 4.2 проекту договору (Додаток №3 до тендерної документації), протягом 90 днів з дати отримання авансового платежу Підрядник зобов’язаний використати аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів та/або повернути невикористані суми авансу Замовнику. При цьому, Підрядник протягом 90 днів з дати отримання авансового платежу, щомісячно, відповідно виконаному об’єму робіт, погашає виданий аванс зменшенням сум, що підлягають оплаті, на підставі довідки про вартість виконаних будівельних робіт (ф.КБ-3). Аванс 30 Календарні 30

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 95%
умови оплати: 5%
Учасник не вимагає аванс: 5%
Учасник вимагає на будь-яких умовах аванс: 0%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-08-06-000049 ● db01ba4869674e999f9d6d8b4b509bab
  • Статус: завершено ● Дата: 07 грудня 2020
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06 серпня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 06 серпня 2020 17:23
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


06.08.2020 № 222

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ



Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 06.08.2020 № 222


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
40 UA-2020-07-02-009454-a 02.07.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-08-14 09:04:24

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі технічного переоснащення ВП ЗАЕС, м. Енергодар, Промислова, 133. Енергоблок №5. Модернізація системи управління резервних дизель-генераторів. Будівельно-монтажні та пусконалагоджувальні роботи. (Код ДК021-2015: 45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-07-02-009454-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6 розділу 6 тендерної документації, в частині надання банківської гарантії на забезпечення виконання договору про закупівлю або договору (страхового сертифікату) страхування відповідальності перед третіми особами, укладеного страховою компанією, яка пройшла відбір у ДП НАЕК «Енергоатом».
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-08-18 12:23:01

ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 Технічне переоснащення. ВП ЗАЕС, м. Енергодар, Промислова, 133. Енергоблок №5. Модернізація системи управління резервних дизель-генераторів. Будівельно-монтажні та пусконалагоджувальні роботи. (Код ДК021-2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт)

Пояснення надано.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 02 вересня 2020
Кінцевий строк оскарження: 08 вересня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 липня 2020 14:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
Приватне акціонерне товариство «ТЕХЕНЕРГО» 45 835 152,00
UAH
45 835 152,00
UAH
1 45 835 152 Документи
ТОВ Атоммонтажсервіс 48 849 510,00
UAH
48 849 510,00
UAH
1 48 849 510 Документи

Публічні документи

29 липня 2020 15:36
Електронний підпис
17 липня 2020 13:33
Електронний підпис
17 липня 2020 13:32
Електронний підпис
17 липня 2020 13:32
Електронний підпис
17 липня 2020 13:31
Електронний підпис
14 липня 2020 14:46
Електронний підпис
14 липня 2020 14:36
Інші документи.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне акціонерне товариство «ТЕХЕНЕРГО»

ТОВ Атоммонтажсервіс

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне акціонерне товариство «ТЕХЕНЕРГО»
#23891483
Переможець 45 835 152,00
UAH
22 липня 2020 16:37

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 липня 2020 16:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне акціонерне товариство «ТЕХЕНЕРГО»
#23891483
45 835 152,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 липня 2021 12:39
Електронний підпис зміни до договору
11 березня 2021 10:24
Додаткова угода №2 до договору №0308_2020.pdf зміни до договору
11 березня 2021 10:23
Електронний підпис укладений
11 березня 2021 10:12
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2020 09:34
Додаткова угода №1 (1).pdf зміни до договору
23 грудня 2020 08:45
Електронний підпис укладений
13 серпня 2020 10:05
Договір.pdf укладений
13 серпня 2020 10:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни проведені відповідно до п.4 ч. 5 ст. 41 Закону України про публічні закупівлі №922-VII від 25.12.2015
Номер договору про закупівлю: 0308/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
11 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В звязку зі зміною проектно-кошторисної документації відповідно до пункту 2 договору на підставі пункту 5 частини 5 статті 41 Закону у випадку погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку, змінено вартість робіт за договором та графік виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 0308/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 серпня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 40 937 072,22
UAH (в тому числі ПДВ 6 822 845,37 UAH)