Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДВНЗ "Національний медичний університет імені О.О. Богомольця" |
Код ЄДРПОУ: | 02010787 |
Вебсайт: | http://nmuofficial.com |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київська обл., м.Київ, бульв.Тараса Шевченка, 13 |
Контактна особа: |
Едуард Мельник +380442348177 universitet_kiev@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 липня 2020 16:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 серпня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 серпня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 11 серпня 2020 14:07 |
Очікувана вартість: | 23 754 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 118 770,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата протягом 10 (десяти) календарних днів з моменту підписання сторонами актів приймання виконаних будівельних робіт (Форма КБ-2В) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (Форми КБ -3) | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 серпня 2020 18:12 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 серпня 2020 18:11 |
Зміни тендер фасад морфо 03082020.docx | |
03 серпня 2020 18:11 |
ТД фасад морфологічного 03082020.doc |
03 серпня 2020 18:12 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
03 серпня 2020 18:11 |
Зміни тендер фасад морфо 03082020.docx
|
||||||||||||
03 серпня 2020 18:11 |
ТД фасад морфологічного 03082020.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Згідно вимог Тендерної документації для підтвердження можливості виконання робіт, що є предметом закупки учасник має надати копії медичних книжок працівників, які будуть залучатися до виконання робіт з ремонту.
Просимо видалити дану вимогу як таку, яка не відповідає вимогам НД та чинного законодавства та є дискримінаційною, оскільки підприємство учасника (потенційний підрядник будівельних робіт) та його персонал не підпадає під дію Постанови КМУ від 23 травня 2001 р. № 559 Про затвердження переліку професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов'язковим профілактичним медичним оглядам, порядку проведення цих оглядів та видачі особистих медичних книжок.
- наявність у працівників (покрівельників) документів про проходження навчання з «Безпечні методи та прийоми виконання висотно-верхолазних робіт з використанням індивідуальних страхувальних засобів (відповідно до НПАОП 0.00-1.15-07)».
Просимо видалити вимогу щодо наявності у працівників (покрівельників) документів про проходження навчання з «Безпечні методи та прийоми виконання висотно-верхолазних робіт з використанням індивідуальних страхувальних засобів, оскільки НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті» встановлює вимоги при роботі саме на висоті:
- роботи на висоті - роботи, що виконуються на висоті 1,3 м і більше від поверхні ґрунту, перекриття або робочого настилу, у тому числі з робочих платформ підйомників і механізмів, а також на відстані менше 2 м від неогороджених перепадів на висоті 1,3 м і більше.
Згідно наданої у ТД «Відомості обсягів робіт» роботи за предметом закупівлі виконуються з землі та риштувань , тобто висотно-верхолазні роботи відсутні.
Перед подачею пропозиції учасник повинен оглянути об’єкт. Такий огляд є обов’язковий, що підтверджується підписом учасником та уповноваженої особи Замовника. Пропозиції учасників, які не були присутні на об’єкті не беруться до уваги та не розглядаються.
Дана вимога не відповідає вимогам Закону України Про публічні закупівлі, а саме ст. 17 Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, де наведено повний перелік підстав для відмови, в якому відсутня така підстава, як відсутність учасника на огляді об’єкту.
Просимо надати повний перелік дозвільної документації яку необхідно надати або видалити дану вимогу.
Відсутність в тендерній документації повної та достовірної інформації щодо переліку дозвільної документації не дає можливості учаснику підготувати тендерну пропозицію в повному обсязі, створює нерівні умови для учасників торгів та обмежує їх коло тільки тими Учасниками, які володіють даною інформацією в повному обсязі, та порушує вимоги Закону України Про публічні закупівлі щодо недискримінації учасників та рівного ставлення до них, забезпечення Замовниками вільного доступу усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом тощо.
ТОВ «МАРК СТРОЙ» вважає недостатньою аргументацію викладену у протоколі від 18.08.2020 року та керуючись частиною 3 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» звертається з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності нашої пропозиції, зокрема, технічній специфікації, з огляду на наступне.
Додатком 2 до тендерної документації передбачено, що учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати сертифікати відповідності (якості) на будівельні матеріали або інші документи, що підтверджують відповідність матеріалу, виробу тощо на дату розкриття тендерних пропозицій.
Замовником в протоколі розгляду тендерних пропозицій від 18.08.2020 року підставою відхилення пропозиції ТОВ «МАРК СТРОЙ» вказано п.2 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації закупівлі, а саме те, що учасником не підтверджено відповідність шпаклівки Capalith Fassaden-Feinspachtel p та Capatect Leichtgrundputz 170 сертифікатами відповідності на будівельні матеріали, що свідчить про недосконале та неповне вивчення замовником тендерної пропозиції ТОВ «МАРК СТРОЙ» з огляду на наступне.
ТОВ «МАРК СТРОЙ» в складі тендерної пропозиції окрім інших документів, надано копії сертифікатів відповідності виданих Товариством з обмеженою відповідальністю «Центр з сертифікації та оцінювання відповідності будівельних матеріалів» зареєстрований в реєстрі за № UA.BR.042.018-20 на продукцію « Система фасадна теплоізоляційно-оздоблювальна «Capatect B» ( «Капатект Б») на основі пінополістиролу та сертифікат відповідності зареєстрований в реєстрі за № UA.BR.042.017-20 на продукцію « Система фасадна теплоізоляційно-оздоблювальна «Capatect А» ( «Капатект А») на основі мінеральної вати.
На сайті офіційного представника та виробника міжнародного концерну Deutsche Amphibolin Werke, якому належить бренд капарол, ТОВ «КАПАРОЛ Україна» та ТОВ «КАПАРОЛ ДНІПРО» за посиланням: https://www.caparol.ua/caparol_pim_import/caparol_by/broschueren/pdfs/239743_Programma_postavki_Capatect_BY.pdf розміщено Програму поставки системи утеплення CAPAROL. В дану структуру входить система утеплення Capatect A та Capatect B, а також, зокрема, матеріали для даних систем утеплення. То ж, в систему утеплення Capatect A та Capatect B входить штукатурка Capalith Fassaden-Feinspachtel p та Capatect Leichtgrundputz 170. Тому, надаючи у складі тендерної пропозиції сертифікати відповідності на систему фасадну теплоізоляційно-оздоблювальна «Capatect B» ( «Капатект Б») на основі пінополістиролу та сертифікат відповідності на продукцію « Система фасадна теплоізоляційно-оздоблювальна «Capatect А» ( «Капатект А»), на основі мінеральної вати, виробником продукції яких є саме ТОВ «КАПАРОЛ ДНІПРО» фактично підтверджується відповідність всіх будівельних матеріалів, які входять в дану систему.
Крім того, умовами Додатку 2 до тендерної документації передбачено, що Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати: «сертифікати відповідності (якості) на будівельні матеріали або інші документи, що підтверджують відповідність матеріалу, виробу тощо на дату розкриття пропозиції», однак замовником не висувалися вимоги щодо надання сертифікатів відповідності виключно на всі будівельні матеріали та вироби, які Учасник планує використовувати для виконання робіт передбачених закупівлею. Також, в тендерній документації в Додатку 2 Технічні вимоги до Робіт замовник зазначає, що в процесі роботи обов’язково надання висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи та сертифікатів відповідності на використані матеріали. ТОВ «МАРК СТРОЙ», у складі тендерної пропозиції надано підписаний Учасником Додаток 2 до тендерної документації Технічні вимоги до робіт на підтвердження погодження з даними вимогами замовника. Враховуючи той факт, що Замовником конкретно не визначено на які будівельні матеріали та вироби та не вказано, що на всі будівельні матеріали та вироби необхідно надавати сертифікати відповідності, то і, відповідно, відхилення тендерної пропозиції з підстав не підтвердження відповідності передбачених матеріалів штукатурка Capalith Fassaden-Feinspachtel p та Capatect Leichtgrundputz 170
В свою чергу, звертаємо увагу Замовника на те, що ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МАРК СТРОЙ» приймало участь в даній закупівлі з найбільш економічно вигідною пропозицією та надано всі необхідні підтверджуючі документи та розрахунки згідно умов тендерної документації. Підстави, які наводить Замовник щодо невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «МАРК СТРОЙ» в протоколі розгляду тендерних пропозицій від 18.08.2020 року є не обґрунтовані та свідчать про некомпетентність замовника або про відстоювання інтересів іншого учасника.
Отже, з метою захисту своїх прав, усунення допущених порушень, звертаємось до Замовника відкритих торгів з вимогою скасування протоколу про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МАРК СТРОЙ». У випадку не задоволення вимоги, ТОВ «МАРК СТРОЙ» буде вимушене звернутись за захистом своїх прав до Антимонопольного комітету України з відповідним оскарженням, а також до правоохоронних органів про розгляд питання щодо наявності в діях Уповноваженої особи ознак адміністративних та кримінальних правопорушень при проведенні державної закупівлі по об’єкту: «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт фасаду Морфологічного корпусу НМУ імені О.О. Богомольця за адресою: м. Київ, проспект Перемоги 34»
Відповідно до пункту 1 розділу III тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, та завантаження файлу у форматі «PDF» (Portable Document Format), або «JPG» (JPEG) (Joint Photographic Experts Group) зокрема, з інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Додаток № 2 до ТД).
Відповідно до умов Додатку 2 до тендерної документації Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати: сертифікати відповідності (якості) на будівельні матеріали або інші документи, що підтверджують відповідність матеріалу, виробу тощо на дату розкриття пропозиції.
ТОВ «МАРК СТРОЙ» в файлі тендерної пропозиції із назвою «сертифікати.pdf» надано висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 08.08.2013 року №05.03.02-03/71924 зі строком дії до 08.08.2018 року. Даний сертифікат учасник використав для підтвердження відповідності матеріалів, які він планував використовувати при будівництві, а саме грунтівок, шпаклівок, штукатурок, декоративних чіпсів для внутрішнього оздоблення та інших декоративних покриттів для стін та підлоги.
Відповідно до оголошення з ідентифікатором закупівлі UA-2020-07-02-009316-a дата та час розкриття тендерних пропозицій 11 серпня 2020 14:40. Оскільки наданий ТОВ «МАРК СТРОЙ» висновок від 08.08.2013 року №05.03.02-03/71924 дійсний до 08.08.2018 то відповідно він є нечинним на зазначену вище дату розкриття пропозицій, а тому не підтверджує можливість використання даних матеріалів під час будівництва.
Враховуючи зазначене, тендерна пропозиція ТОВ «МАРК СТРОЙ» не відповідає умовам технічної специфікації, а тому була відхилена на підставі пункту 2 частині 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» так як не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-09-04-000033 ● 69b95db6326f49d9a182f8842a84425a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 вересня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 вересня 2020 15:36 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
07.09.2020 № 252
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 07.09.2020 № 252
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
46 UA-2020-07-02-009316-a 02.07.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заперечення до висновку Державною аудиторською службою України про результати моніторингу закупівлі: ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт фасаду Морфологічного корпусу НМУ імені О.О. Богомольця за адресою: м. Київ, проспект Перемоги 34» (ДК 021:2015- 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи») Відповідно до абзацу другого частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) надаємо аргументовані заперечення до висновку Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ) про результати моніторингу закупівлі: ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт фасаду Морфологічного корпусу НМУ імені О.О. Богомольця за адресою: м. Київ, проспект Перемоги 34» (ДК 021:2015- 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи») UA-2020-07-02-009316-a. 1. Щодо результатів аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів. У висновку про результати моніторингу зазначається про порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону (опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції), проте повідомляємо, що на момент створення зазначеної закупівлі поля «Мова (мови), якою (якими) повинні готуватись тендерні пропозиції» не було реалізовано в системі Прозорро, тому в оголошенні про проведення відкритих торгів, яке формується на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель автоматично, дані поля відсутні. Водночас, наголошуємо, що виконана в повній мірі вимога статті 22 Закону щодо зазначення відомостей у тендерній документації – «мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції». 2. Щодо результатів аналізу питання про розгляд тендерної пропозиції ТОВ «Олстер» (встановлено порушення вимоги абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону). Згідно з протоколом розгляду тендерних пропозицій від 26.08.2020 року встановлено, що тендерна пропозиція ТОВ «Олстер» (код ЄДРПОУ 41973710), надана для участі в процедурі закупівлі ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт фасаду Морфологічного корпусу НМУ імені О.О. Богомольця за адресою: м. Київ, проспект Перемоги 34» (ДК 021:2015- 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи») відповідає вимогам тендерної документації. Окрім того, звертаємо увагу на те, що ТОВ «Олстер» у складі своєї тендерної пропозиції окрім відгуку про виконання будівельних робіт на об’єктах від 05.08.2020 № 16 щодо капітального ремонту фасаду головного корпусу Дружківського дитячого будинку-інтернат, виданого ТОВ «Інвестхолд Агро», договору підряду від 12.04.2019 № 6, укладеного між ТОВ «Олстер» та ТОВ «Інвестхолд Агро», та актів приймання виконаних будівельних робіт від 18.08.08.2019 б/н, від 03.10.2019 б/н відповідно, також ТОВ «Олстер» надав довідку про відсутність фактів не виконання своїх зобов’язань за раніше укладеними аналогічними договорами про закупівлю із замовниками. Наголошуємо, що зазначені документи відповідають тендерній документації, у зв’язку з чим жодних порушень вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону не вбачаються. 3. Щодо результатів аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Марк Строй», ТОВ «Аркадстрой», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено. Водночас безпідставним та необґрунтованим є зобов’язання ДАСУ щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Замовником, а саме здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, вжити заходів щодо розірвання договору через дотримання положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України. Оскільки однією з засад цивільного законодавства згідно статті 3 Цивільного Кодексу України є принцип свободи договору. Відповідно до частини першої та другої статті 651 Цивільного Кодексу України, зазначено, що розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом та договір може бути розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом, причому істотним є таке порушення стороною договору, коли внаслідок завданої цим шкоди друга сторона значною мірою позбавляється того, на що вона розраховувала при укладенні договору. Статтею 526 Цивільного Кодексу України встановлено, що зобов’язання має виконуватися належним чином, зокрема відповідно до умов договору. Поряд з цим, частиною першою статті 525 Цивільного Кодексу України встановлено, що одностороння відмова від зобов’язання або одностороння зміна його умов не допускається, якщо інше не встановлено договором або законом. Так, згідно з пунктом 6.3.7 Договору № 567 від 07.09.2020 року, Замовник має право відмовитися від договору та вимагати відшкодування збитків, якщо Підрядник своєчасно не розпочав роботи або виконує їх настільки повільно, що закінчення їх у строк, визначений Договором, стає неможливим. Водночас, відповідно до пункту 6.3.8 Договору № 567 від 07.09.2020 року, Замовник має право ініціювати внесення змін у договір, вимагати розірвання договору та відшкодування збитків (безоплатного виправлення недоліків) за наявності істотних порушень Підрядником умов договору, повідомивши про це його у 5-дений строк. Наголошуємо, що підрядник ТОВ «Олстер» виконує передбачені Договором № 567 від 07.09.2020 року роботи належним чином та в повному обсязі відповідно до взятих на себе договірних зобов’язань. Окрім того, вбачається, що з умов договору не випливає можливості розірвати його на вимогу органу державної влади, зокрема ДАСУ, а відтак – дана вимога є такою, що суперечить основному принципу цивільного права – свободи договору та не є такою, яку можливо виконати без порушення прав сторін договору. Дана вимога ДАСУ про розірвання договору є недопустимою, оскільки не має під собою правового підґрунтя. Договір укладено в строки та у повній відповідності до норм Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України та Закону. Вимога ДАСУ про розірвання договору суперечить частинам першій та другій статті 651 Цивільного Кодексу України. А отже, вважаємо, що вимога ДАСУ про вжиття заходів щодо розірвання договору є недопустимою, безпідставною, та не відповідає вимогам чинного законодавства. Враховуючи вище викладене, вбачається, що заявлені у висновку Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ) про результати моніторингу закупівлі: ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт фасаду Морфологічного корпусу НМУ імені О.О. Богомольця за адресою: м. Київ, проспект Перемоги 34» (ДК 021:2015- 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи») заявлені порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій), та інші зазначені порушення законодавства у сфері закупівель є необґрунтованими та безпідставними.
2020-10-01 10:06:41
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 вересня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 жовтня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів встановлено порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону. За результатами аналізу питання щодо надання роз’яснень до тендерної документації та внесення до неї змін установлено порушення норм частини першої статті 24 Закону.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 серпня 2020 14:40
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "МАРК СТРОЙ" |
18 395 747,00
UAH з ПДВ
|
18 395 747,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Аркадстрой |
22 720 025,71
UAH з ПДВ
|
22 601 255,70
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ОЛСТЕР |
23 579 000,00
UAH з ПДВ
|
23 579 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ НІДКОМ |
23 600 000,00
UAH з ПДВ
|
23 600 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "МАРК СТРОЙ" #40093478 |
Відхилено |
18 395 747,00
UAH з ПДВ
|
18 серпня 2020 18:40
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 серпня 2020 18:35
|
ТОВ Аркадстрой #42104905 |
Відхилено |
22 601 255,70
UAH з ПДВ
|
21 серпня 2020 19:27
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 серпня 2020 18:42
|
ТОВ ОЛСТЕР #41973710 |
Переможець |
23 579 000,00
UAH з ПДВ
|
26 серпня 2020 11:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2021 15:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 грудня 2020 14:21
|
1 567.pdf | зміни до договору |
04 грудня 2020 14:20
|
Електронний підпис | укладений |
08 вересня 2020 15:01
|
567.pdf | укладений |
08 вересня 2020 14:59
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 04 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 04 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони виправили описки по тексту договору та внесли зміни до кошторисної документації з метою покращення предмету закупівлі. |
Номер договору про закупівлю: | 567 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |