Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт фасаду Морфологічного корпусу НМУ імені О.О. Богомольця за адресою: м. Київ, проспект Перемоги 34» (ДК 021:2015- 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи»)
Очікувана вартість
23 754 000,00 UAH
UA-2020-07-02-009316-a ed7525642913426f9977e3b26f97351b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Едуард Мельник

+380442348177 universitet_kiev@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДВНЗ "Національний медичний університет імені О.О. Богомольця"
Код ЄДРПОУ: 02010787
Вебсайт: http://nmuofficial.com
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., м.Київ, бульв.Тараса Шевченка, 13
Контактна особа: Едуард Мельник
+380442348177
universitet_kiev@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 липня 2020 16:31
Звернення за роз’ясненнями: до 01 серпня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 серпня 2020 00:00
Початок аукціону: 11 серпня 2020 14:07
Очікувана вартість: 23 754 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 118 770,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт фасаду Морфологічного корпусу НМУ імені О.О. Богомольця за адресою: м. Київ, проспект Перемоги 34»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03680, Україна, м. Київ, Київ, пр. Перемоги, 34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата протягом 10 (десяти) календарних днів з моменту підписання сторонами актів приймання виконаних будівельних робіт (Форма КБ-2В) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (Форми КБ -3) Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 серпня 2020 18:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 серпня 2020 18:11
Зміни тендер фасад морфо 03082020.docx
03 серпня 2020 18:11
ТД фасад морфологічного 03082020.doc
03 серпня 2020 18:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 липня 2020 18:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 липня 2020 16:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 липня 2020 13:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 липня 2020 16:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 серпня 2020 18:11
Зміни тендер фасад морфо 03082020.docx
27 липня 2020 18:34
ОПИС ЗМІН 27072020.docx
20 липня 2020 16:45
ОПИС ЗМІН у тендерній документації на ремот фасаду морфологічного корпусу.docx
13 липня 2020 13:23
ОПИС ЗМН фасад .docx
03 серпня 2020 18:11
ТД фасад морфологічного 03082020.doc
27 липня 2020 18:34
ТД фасад морфологічного 27072020.doc
20 липня 2020 16:45
ТД фасад морфологічного 20072020.doc
13 липня 2020 13:23
ТД фасад морфологічного 13072020.doc
02 липня 2020 16:31
ТД фасад морфологічного.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо відомості обсягів робіт
Дата подання: 07 липня 2020 16:02
Дата відповіді: 13 липня 2020 17:21
Замовник вимагає від Учасника надати пропозицію по виконанню робіт наведених у Відомості обсягів робіт з матеріалів наведених в ТД (або аналогів), в тому числі і з використанням ПРОФНАСТИЛУ. Уважно вивчивши обсяги робіт ми не знайшли робіт в яких застосовується ПРОФНАСТИЛ. Просимо пояснити при спорудженні яких конструкцій чи виконанні яких робіт використовується ПРОФНАСТИЛ, та вказати обсяги робіт та кількість ПРОФНАСТИЛУ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Профнастил передбачений для накриття віконних приямків та вхідних груп, а також карнизних елементів будівлі. Тендерна документація вказані роботи передбачає.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-02-009316-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПрАТ "Укренергомонтаж", Код ЄДРПОУ:16403289
Дата подання: 07 липня 2020 11:28
Щодо медичних книжок працівників, які будуть залучатись до виконання робіт
Доброго дня,
Згідно вимог Тендерної документації для підтвердження можливості виконання робіт, що є предметом закупки учасник має надати копії медичних книжок працівників, які будуть залучатися до виконання робіт з ремонту.
Просимо видалити дану вимогу як таку, яка не відповідає вимогам НД та чинного законодавства та є дискримінаційною, оскільки підприємство учасника (потенційний підрядник будівельних робіт) та його персонал не підпадає під дію Постанови КМУ від 23 травня 2001 р. № 559 Про затвердження переліку професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов'язковим профілактичним медичним оглядам, порядку проведення цих оглядів та видачі особистих медичних книжок.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
13 липня 2020 13:28
До тендерної документації внесені зміни і з Додатку 2 вилучена вимога, що зобов'язувала учасників надати копії медичних книжок працівників, які будуть залучатися до виконання робіт з ремонту.
Номер вимоги: UA-2020-07-02-009316-a.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ПрАТ "Укренергомонтаж", Код ЄДРПОУ:16403289
Дата подання: 07 липня 2020 11:30
Щодо вимог на висотні роботи
Відповідно до тендерної документації, для підтвердження можливості виконання робіт, що є предметом закупки, учасник має надати (в т.ч.):
- наявність у працівників (покрівельників) документів про проходження навчання з «Безпечні методи та прийоми виконання висотно-верхолазних робіт з використанням індивідуальних страхувальних засобів (відповідно до НПАОП 0.00-1.15-07)».
Просимо видалити вимогу щодо наявності у працівників (покрівельників) документів про проходження навчання з «Безпечні методи та прийоми виконання висотно-верхолазних робіт з використанням індивідуальних страхувальних засобів, оскільки НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті» встановлює вимоги при роботі саме на висоті:
- роботи на висоті - роботи, що виконуються на висоті 1,3 м і більше від поверхні ґрунту, перекриття або робочого настилу, у тому числі з робочих платформ підйомників і механізмів, а також на відстані менше 2 м від неогороджених перепадів на висоті 1,3 м і більше.
Згідно наданої у ТД «Відомості обсягів робіт» роботи за предметом закупівлі виконуються з землі та риштувань , тобто висотно-верхолазні роботи відсутні.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
13 липня 2020 13:26
До тендерної документації внесені зміни і з Додатку 2 вилучена вимога, що зобовязувала учасника надати документи про наявність у працівників (покрівельників) документів про проходження навчання з «Безпечні методи та прийоми виконання висотно-верхолазних робіт з використанням індивідуальних страхувальних засобів (відповідно до НПАОП 0.00-1.15-07)» та “Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями” (відповідно до НПАОП 0.00-1.71-13).
Номер вимоги: UA-2020-07-02-009316-a.a3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПрАТ "Укренергомонтаж", Код ЄДРПОУ:16403289
Дата подання: 07 липня 2020 12:28
Вимога щодо огляду об'єкту
Просимо видалити вимогу щодо обов’язкового огляду об’єкту, наведену в додатку 2 до ТД, а саме:
Перед подачею пропозиції учасник повинен оглянути об’єкт. Такий огляд є обов’язковий, що підтверджується підписом учасником та уповноваженої особи Замовника. Пропозиції учасників, які не були присутні на об’єкті не беруться до уваги та не розглядаються.
Дана вимога не відповідає вимогам Закону України Про публічні закупівлі, а саме ст. 17 Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, де наведено повний перелік підстав для відмови, в якому відсутня така підстава, як відсутність учасника на огляді об’єкту.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 липня 2020 14:21
Шановний учасник! Відхилення тендерних пропозицій здійснюється на підставі вимог ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі". Пункт 2 ч 1 ст 31 Закону України "Про публічні закупівлі" передбачає, що тендерна пропозиція відхиляється якщо вона не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Технічна спеціфікація закупівлі ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт фасаду Морфологічного корпусу НМУ імені О.О. Богомольця за адресою: м. Київ, проспект Перемоги 34» (ДК 021:2015- 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи») містить вимогу про обов'язковий огляд об'єкту будівництва, як гарантію того, що пропозиції учасників будуть ґрунтуватись на уявлені про реальний обсяг необхідних для виконання робіт. Вказана умова не порушує жодної з заборон передбачених ст. 23 Закону України "Про публічні закупівлі", а її невиконання буде підставою для відхилення Вашої пропозиції на підставі пункту 2 ч 1 ст 31 Закону України "Про публічні закупівлі".
Номер вимоги: UA-2020-07-02-009316-a.a4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПрАТ "Укренергомонтаж", Код ЄДРПОУ:16403289
Дата подання: 07 липня 2020 16:01
Вимога щодо дозвільної документації
Учасник торгів повинен надати дозвільну документацію для виконання робіт, вказаних у Технічному завданні, чинну на дату розкриття тендерних пропозицій з додатками до них.
Просимо надати повний перелік дозвільної документації яку необхідно надати або видалити дану вимогу.
Відсутність в тендерній документації повної та достовірної інформації щодо переліку дозвільної документації не дає можливості учаснику підготувати тендерну пропозицію в повному обсязі, створює нерівні умови для учасників торгів та обмежує їх коло тільки тими Учасниками, які володіють даною інформацією в повному обсязі, та порушує вимоги Закону України Про публічні закупівлі щодо недискримінації учасників та рівного ставлення до них, забезпечення Замовниками вільного доступу усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом тощо.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 липня 2020 13:46
Шановний учасник! На наше переконання ніхто крім Вас не може мати інформацію про повний перелік дозвільної документації на роботи, які Ви запропонуєте. Згідно ч.4 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. Нами витримані вказані вимоги закону і надані можливості для конкуренції всіх учасників.
Номер вимоги: UA-2020-07-02-009316-a.c5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "МАРК СТРОЙ", Код ЄДРПОУ:40093478
Дата подання: 21 серпня 2020 13:40
Щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції
Відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій від 18.08.2020 року Національним медичним університетом ім. О.О.Богомольця відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «МАРК СТРОЙ» за процедурою закупівлі: « ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт фасаду Морфологічного корпусу НМУ імені О.О. Богомольця за адресою: м. Київ, проспект Перемоги 34», яка є найбільш економічно вигідною з підстав не відповідності тендерної пропозиції умовам технічної специфікації закупівлі.
ТОВ «МАРК СТРОЙ» вважає недостатньою аргументацію викладену у протоколі від 18.08.2020 року та керуючись частиною 3 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» звертається з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності нашої пропозиції, зокрема, технічній специфікації, з огляду на наступне.
Додатком 2 до тендерної документації передбачено, що учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати сертифікати відповідності (якості) на будівельні матеріали або інші документи, що підтверджують відповідність матеріалу, виробу тощо на дату розкриття тендерних пропозицій.
Замовником в протоколі розгляду тендерних пропозицій від 18.08.2020 року підставою відхилення пропозиції ТОВ «МАРК СТРОЙ» вказано п.2 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації закупівлі, а саме те, що учасником не підтверджено відповідність шпаклівки Capalith Fassaden-Feinspachtel p та Capatect Leichtgrundputz 170 сертифікатами відповідності на будівельні матеріали, що свідчить про недосконале та неповне вивчення замовником тендерної пропозиції ТОВ «МАРК СТРОЙ» з огляду на наступне.
ТОВ «МАРК СТРОЙ» в складі тендерної пропозиції окрім інших документів, надано копії сертифікатів відповідності виданих Товариством з обмеженою відповідальністю «Центр з сертифікації та оцінювання відповідності будівельних матеріалів» зареєстрований в реєстрі за № UA.BR.042.018-20 на продукцію « Система фасадна теплоізоляційно-оздоблювальна «Capatect B» ( «Капатект Б») на основі пінополістиролу та сертифікат відповідності зареєстрований в реєстрі за № UA.BR.042.017-20 на продукцію « Система фасадна теплоізоляційно-оздоблювальна «Capatect А» ( «Капатект А») на основі мінеральної вати.
На сайті офіційного представника та виробника міжнародного концерну Deutsche Amphibolin Werke, якому належить бренд капарол, ТОВ «КАПАРОЛ Україна» та ТОВ «КАПАРОЛ ДНІПРО» за посиланням: https://www.caparol.ua/caparol_pim_import/caparol_by/broschueren/pdfs/239743_Programma_postavki_Capatect_BY.pdf розміщено Програму поставки системи утеплення CAPAROL. В дану структуру входить система утеплення Capatect A та Capatect B, а також, зокрема, матеріали для даних систем утеплення. То ж, в систему утеплення Capatect A та Capatect B входить штукатурка Capalith Fassaden-Feinspachtel p та Capatect Leichtgrundputz 170. Тому, надаючи у складі тендерної пропозиції сертифікати відповідності на систему фасадну теплоізоляційно-оздоблювальна «Capatect B» ( «Капатект Б») на основі пінополістиролу та сертифікат відповідності на продукцію « Система фасадна теплоізоляційно-оздоблювальна «Capatect А» ( «Капатект А»), на основі мінеральної вати, виробником продукції яких є саме ТОВ «КАПАРОЛ ДНІПРО» фактично підтверджується відповідність всіх будівельних матеріалів, які входять в дану систему.
Крім того, умовами Додатку 2 до тендерної документації передбачено, що Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати: «сертифікати відповідності (якості) на будівельні матеріали або інші документи, що підтверджують відповідність матеріалу, виробу тощо на дату розкриття пропозиції», однак замовником не висувалися вимоги щодо надання сертифікатів відповідності виключно на всі будівельні матеріали та вироби, які Учасник планує використовувати для виконання робіт передбачених закупівлею. Також, в тендерній документації в Додатку 2 Технічні вимоги до Робіт замовник зазначає, що в процесі роботи обов’язково надання висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи та сертифікатів відповідності на використані матеріали. ТОВ «МАРК СТРОЙ», у складі тендерної пропозиції надано підписаний Учасником Додаток 2 до тендерної документації Технічні вимоги до робіт на підтвердження погодження з даними вимогами замовника. Враховуючи той факт, що Замовником конкретно не визначено на які будівельні матеріали та вироби та не вказано, що на всі будівельні матеріали та вироби необхідно надавати сертифікати відповідності, то і, відповідно, відхилення тендерної пропозиції з підстав не підтвердження відповідності передбачених матеріалів штукатурка Capalith Fassaden-Feinspachtel p та Capatect Leichtgrundputz 170
В свою чергу, звертаємо увагу Замовника на те, що ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МАРК СТРОЙ» приймало участь в даній закупівлі з найбільш економічно вигідною пропозицією та надано всі необхідні підтверджуючі документи та розрахунки згідно умов тендерної документації. Підстави, які наводить Замовник щодо невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «МАРК СТРОЙ» в протоколі розгляду тендерних пропозицій від 18.08.2020 року є не обґрунтовані та свідчать про некомпетентність замовника або про відстоювання інтересів іншого учасника.
Отже, з метою захисту своїх прав, усунення допущених порушень, звертаємось до Замовника відкритих торгів з вимогою скасування протоколу про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МАРК СТРОЙ». У випадку не задоволення вимоги, ТОВ «МАРК СТРОЙ» буде вимушене звернутись за захистом своїх прав до Антимонопольного комітету України з відповідним оскарженням, а також до правоохоронних органів про розгляд питання щодо наявності в діях Уповноваженої особи ознак адміністративних та кримінальних правопорушень при проведенні державної закупівлі по об’єкту: «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт фасаду Морфологічного корпусу НМУ імені О.О. Богомольця за адресою: м. Київ, проспект Перемоги 34»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 серпня 2020 14:17
Вимогу відхилити на підставі наступного:
Відповідно до пункту 1 розділу III тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, та завантаження файлу у форматі «PDF» (Portable Document Format), або «JPG» (JPEG) (Joint Photographic Experts Group) зокрема, з інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Додаток № 2 до ТД).
Відповідно до умов Додатку 2 до тендерної документації Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати: сертифікати відповідності (якості) на будівельні матеріали або інші документи, що підтверджують відповідність матеріалу, виробу тощо на дату розкриття пропозиції.
ТОВ «МАРК СТРОЙ» в файлі тендерної пропозиції із назвою «сертифікати.pdf» надано висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 08.08.2013 року №05.03.02-03/71924 зі строком дії до 08.08.2018 року. Даний сертифікат учасник використав для підтвердження відповідності матеріалів, які він планував використовувати при будівництві, а саме грунтівок, шпаклівок, штукатурок, декоративних чіпсів для внутрішнього оздоблення та інших декоративних покриттів для стін та підлоги.
Відповідно до оголошення з ідентифікатором закупівлі UA-2020-07-02-009316-a дата та час розкриття тендерних пропозицій 11 серпня 2020 14:40. Оскільки наданий ТОВ «МАРК СТРОЙ» висновок від 08.08.2013 року №05.03.02-03/71924 дійсний до 08.08.2018 то відповідно він є нечинним на зазначену вище дату розкриття пропозицій, а тому не підтверджує можливість використання даних матеріалів під час будівництва.
Враховуючи зазначене, тендерна пропозиція ТОВ «МАРК СТРОЙ» не відповідає умовам технічної специфікації, а тому була відхилена на підставі пункту 2 частині 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» так як не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.

Документи

25 серпня 2020 14:17
протокол 216.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-04-000033 ● 69b95db6326f49d9a182f8842a84425a
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 08 вересня 2020 15:36
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


07.09.2020 № 252

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ



Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 07.09.2020 № 252

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
46 UA-2020-07-02-009316-a 02.07.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Заперечення до висновку Державною аудиторською службою України про результати моніторингу закупівлі: ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт фасаду Морфологічного корпусу НМУ імені О.О. Богомольця за адресою: м. Київ, проспект Перемоги 34» (ДК 021:2015- 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи») Відповідно до абзацу другого частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) надаємо аргументовані заперечення до висновку Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ) про результати моніторингу закупівлі: ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт фасаду Морфологічного корпусу НМУ імені О.О. Богомольця за адресою: м. Київ, проспект Перемоги 34» (ДК 021:2015- 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи») UA-2020-07-02-009316-a. 1. Щодо результатів аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів. У висновку про результати моніторингу зазначається про порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону (опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції), проте повідомляємо, що на момент створення зазначеної закупівлі поля «Мова (мови), якою (якими) повинні готуватись тендерні пропозиції» не було реалізовано в системі Прозорро, тому в оголошенні про проведення відкритих торгів, яке формується на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель автоматично, дані поля відсутні. Водночас, наголошуємо, що виконана в повній мірі вимога статті 22 Закону щодо зазначення відомостей у тендерній документації – «мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції». 2. Щодо результатів аналізу питання про розгляд тендерної пропозиції ТОВ «Олстер» (встановлено порушення вимоги абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону). Згідно з протоколом розгляду тендерних пропозицій від 26.08.2020 року встановлено, що тендерна пропозиція ТОВ «Олстер» (код ЄДРПОУ 41973710), надана для участі в процедурі закупівлі ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт фасаду Морфологічного корпусу НМУ імені О.О. Богомольця за адресою: м. Київ, проспект Перемоги 34» (ДК 021:2015- 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи») відповідає вимогам тендерної документації. Окрім того, звертаємо увагу на те, що ТОВ «Олстер» у складі своєї тендерної пропозиції окрім відгуку про виконання будівельних робіт на об’єктах від 05.08.2020 № 16 щодо капітального ремонту фасаду головного корпусу Дружківського дитячого будинку-інтернат, виданого ТОВ «Інвестхолд Агро», договору підряду від 12.04.2019 № 6, укладеного між ТОВ «Олстер» та ТОВ «Інвестхолд Агро», та актів приймання виконаних будівельних робіт від 18.08.08.2019 б/н, від 03.10.2019 б/н відповідно, також ТОВ «Олстер» надав довідку про відсутність фактів не виконання своїх зобов’язань за раніше укладеними аналогічними договорами про закупівлю із замовниками. Наголошуємо, що зазначені документи відповідають тендерній документації, у зв’язку з чим жодних порушень вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону не вбачаються. 3. Щодо результатів аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Марк Строй», ТОВ «Аркадстрой», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено. Водночас безпідставним та необґрунтованим є зобов’язання ДАСУ щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Замовником, а саме здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, вжити заходів щодо розірвання договору через дотримання положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України. Оскільки однією з засад цивільного законодавства згідно статті 3 Цивільного Кодексу України є принцип свободи договору. Відповідно до частини першої та другої статті 651 Цивільного Кодексу України, зазначено, що розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом та договір може бути розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом, причому істотним є таке порушення стороною договору, коли внаслідок завданої цим шкоди друга сторона значною мірою позбавляється того, на що вона розраховувала при укладенні договору. Статтею 526 Цивільного Кодексу України встановлено, що зобов’язання має виконуватися належним чином, зокрема відповідно до умов договору. Поряд з цим, частиною першою статті 525 Цивільного Кодексу України встановлено, що одностороння відмова від зобов’язання або одностороння зміна його умов не допускається, якщо інше не встановлено договором або законом. Так, згідно з пунктом 6.3.7 Договору № 567 від 07.09.2020 року, Замовник має право відмовитися від договору та вимагати відшкодування збитків, якщо Підрядник своєчасно не розпочав роботи або виконує їх настільки повільно, що закінчення їх у строк, визначений Договором, стає неможливим. Водночас, відповідно до пункту 6.3.8 Договору № 567 від 07.09.2020 року, Замовник має право ініціювати внесення змін у договір, вимагати розірвання договору та відшкодування збитків (безоплатного виправлення недоліків) за наявності істотних порушень Підрядником умов договору, повідомивши про це його у 5-дений строк. Наголошуємо, що підрядник ТОВ «Олстер» виконує передбачені Договором № 567 від 07.09.2020 року роботи належним чином та в повному обсязі відповідно до взятих на себе договірних зобов’язань. Окрім того, вбачається, що з умов договору не випливає можливості розірвати його на вимогу органу державної влади, зокрема ДАСУ, а відтак – дана вимога є такою, що суперечить основному принципу цивільного права – свободи договору та не є такою, яку можливо виконати без порушення прав сторін договору. Дана вимога ДАСУ про розірвання договору є недопустимою, оскільки не має під собою правового підґрунтя. Договір укладено в строки та у повній відповідності до норм Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України та Закону. Вимога ДАСУ про розірвання договору суперечить частинам першій та другій статті 651 Цивільного Кодексу України. А отже, вважаємо, що вимога ДАСУ про вжиття заходів щодо розірвання договору є недопустимою, безпідставною, та не відповідає вимогам чинного законодавства. Враховуючи вище викладене, вбачається, що заявлені у висновку Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ) про результати моніторингу закупівлі: ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт фасаду Морфологічного корпусу НМУ імені О.О. Богомольця за адресою: м. Київ, проспект Перемоги 34» (ДК 021:2015- 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи») заявлені порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій), та інші зазначені порушення законодавства у сфері закупівель є необґрунтованими та безпідставними.

2020-10-01 10:06:41


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 24 вересня 2020
Кінцевий строк оскарження: 09 жовтня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів встановлено порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону. За результатами аналізу питання щодо надання роз’яснень до тендерної документації та внесення до неї змін установлено порушення норм частини першої статті 24 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 серпня 2020 14:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "МАРК СТРОЙ" 18 395 747,00
UAH з ПДВ
18 395 747,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Аркадстрой 22 720 025,71
UAH з ПДВ
22 601 255,70
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ОЛСТЕР 23 579 000,00
UAH з ПДВ
23 579 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ НІДКОМ 23 600 000,00
UAH з ПДВ
23 600 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 серпня 2020 11:43
Електронний підпис
10 серпня 2020 11:37
Електронний підпис
10 серпня 2020 11:33
сертифікати.pdf
10 серпня 2020 11:28
сертифікат ІСО.PDF
10 серпня 2020 11:27
протокол від 01.02.2016.PDF
10 серпня 2020 11:26
Проект договору.pdf
10 серпня 2020 11:25
Накази на працівників.pdf
10 серпня 2020 11:24
Ліцензія АВК.pdf
10 серпня 2020 11:23
135.imd
10 серпня 2020 11:21
Кошторис.pdf
10 серпня 2020 11:16
Копія Статуту.pdf
10 серпня 2020 11:15
Копія паспорту та коду.pdf
10 серпня 2020 11:13
Копія витягу.pdf
10 серпня 2020 11:12
Копії медичних книжок.PDF
10 серпня 2020 11:07
Календарний графік.PDF
10 серпня 2020 10:56
Документи на МТБ.pdf
10 серпня 2020 10:55
Додаток 2 ТД.PDF
10 серпня 2020 10:44
Довідка банк.pdf
10 серпня 2020 10:43
витяг з реєстру пдв.pdf
10 серпня 2020 10:42
Аналогічні договори.pdf
10 серпня 2020 10:38
Акт огляду.pdf
10 серпня 2020 10:38
Тендерна пропозиція.PDF

Публічні документи

21 серпня 2020 18:25
Електронний підпис
21 серпня 2020 18:23
Аналогічний договір 1ч.-2
21 серпня 2020 18:23
Аналогічний договір 1ч.-1
21 серпня 2020 18:22
Аналогічний договір 3ч.
21 серпня 2020 18:22
Аналогічний договір 2ч.
21 серпня 2020 18:22
Лист пояснення
06 серпня 2020 16:29
Електронний підпис
06 серпня 2020 16:26
Кошторис ч.3.pdf
06 серпня 2020 16:26
Кошторис ч.2.pdf
06 серпня 2020 16:26
72.imd
06 серпня 2020 16:26
Кошторис ч.1.pdf
06 серпня 2020 12:11
Тендерна пропозиція.pdf
06 серпня 2020 12:11
підсумкова відомість.pdf
06 серпня 2020 12:11
Договірна ціна.pdf
04 серпня 2020 14:21
Договір лабораторії.pdf
04 серпня 2020 14:21
Довідка санкції.pdf
04 серпня 2020 14:21
Фінансова звітність.pdf
27 липня 2020 10:28
Електронний підпис
24 липня 2020 16:38
55.imd
24 липня 2020 16:38
Штатний розпис.pdf
24 липня 2020 16:38
Фінансова звітність.pdf
24 липня 2020 16:38
Тендерна пропозиція.pdf
24 липня 2020 16:38
Статут.pdf
24 липня 2020 16:38
Проект договору дод.4.pdf
24 липня 2020 16:37
Кошторис.pdf
24 липня 2020 16:37
Лист-гарантія.pdf
24 липня 2020 16:36
Календарний графік.pdf
24 липня 2020 16:36
Договірна ціна.pdf
24 липня 2020 16:35
довідки.pdf
24 липня 2020 16:34
дозвільні документи.pdf
24 липня 2020 16:34
Довідка довкілля.pdf
24 липня 2020 16:33
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
24 липня 2020 16:33
Виписка з ЄДР.pdf
24 липня 2020 16:33
Аналог.договір.pdf

Публічні документи

05 вересня 2020 15:39
Електронний підпис
05 вересня 2020 15:31
довідка про не судимість
05 вересня 2020 15:31
Довідка з МВС
31 серпня 2020 13:17
Електронний підпис
31 серпня 2020 13:09
договір з додатками
31 серпня 2020 13:09
Довідка з податкової
31 серпня 2020 13:09
кошторис
31 серпня 2020 13:09
кошторис 2ч
31 серпня 2020 13:09
кошторис 1ч
31 серпня 2020 13:09
кошторис 1ч
31 серпня 2020 13:09
тендерна пропозиція
10 серпня 2020 19:58
Електронний підпис
10 серпня 2020 19:56
9. інші.pdf
10 серпня 2020 19:56
8... Антикоруп. і накази.pdf
10 серпня 2020 19:55
7 ...Проект дог.ДФ.pdf
10 серпня 2020 19:55
6 ...Субпідрядники.pdf
10 серпня 2020 19:55
5...Повноваження я.pdf
10 серпня 2020 19:55
3....Кваліфікаційні в.pdf
10 серпня 2020 19:55
2.3.2. кошториси.pdf
10 серпня 2020 19:55
2.3.1. кошториси.pdf
10 серпня 2020 19:55
1.Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

24 липня 2020 17:35
30. Копія ВИТЯГУ ПДВ.pdf
24 липня 2020 17:35
29. ВИТЯГ НІДКОМ.pdf
24 липня 2020 17:35
23. Ліцензія Нідком.pdf
24 липня 2020 17:35
27. Договір АВК.pdf
24 липня 2020 17:35
26. ЛІЦЕНЗІЯ АВК.pdf
24 липня 2020 17:35
19. Копія Статуту.pdf
24 липня 2020 17:35
24. Дозвіл Нідком.pdf
24 липня 2020 17:35
18.1. ИНН директора.pdf
24 липня 2020 17:35
18. Паспорт Директора.pdf
24 липня 2020 17:35
17.2. Протокол 2 ст.pdf
24 липня 2020 17:35
17.1. Протокол 1 ст.pdf
24 липня 2020 17:34
5. Посвідчення з ОП.pdf
24 липня 2020 17:34
1. Довідки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МАРК СТРОЙ"

ТОВ Аркадстрой

ТОВ ОЛСТЕР

ТОВ НІДКОМ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "МАРК СТРОЙ"
#40093478
Відхилено 18 395 747,00
UAH з ПДВ
18 серпня 2020 18:40
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 серпня 2020 18:35
ТОВ Аркадстрой
#42104905
Відхилено 22 601 255,70
UAH з ПДВ
21 серпня 2020 19:27
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 серпня 2020 18:42
ТОВ ОЛСТЕР
#41973710
Переможець 23 579 000,00
UAH з ПДВ
26 серпня 2020 11:31

Вимога про усунення невідповідностей

Керуючись п. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомити Товариство з обмеженою відповідальністю "МАРК СТРОЙ" про наступну невідповідність: Відповідно до п. 1 ч. 2 Додатку 3 до Тендерної документації учасник мав надати підтвердження повноважень свого представника на підписання договору про закупівлю та тендерної документації. Відповідно до ст. 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» рішення про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності, приймаються виключно загальними зборами учасників, якщо інше не передбачено статутом товариства. Статут Товариства з обмеженою відповідальністю "МАРК СТРОЙ" не містить дозволу на укладення директором значних правочинів без згоди загальних зборів. Остання фінансова звітність передбачає вартість активів учасника у сумі 4 562,5 тис. грн., а вартість пропозиції учасника становить 18 395, 75 тис. грн., що є більшим за 50% вартості активів. На підставі викладеного пропоную учаснику надати протокол загальних зборів, що надає директору право на підписання договорів на суму вказану в тендерній пропозиції.

Документи

18 серпня 2020 18:40
Електронний підпис
17 серпня 2020 18:34
протокол 196.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

На виконання п. 1 ч. 1 Додатку 2 до Тендерної документації учасники мали надати Довідку в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірену печаткою (за її наявності та у випадку використання печатки учасником в своїй господарській діяльності та при оформленні документів), про наявність обладнання, спецтехніки, автотранспорту та матеріально-технічної бази, що будуть використовуватись в ході надання послуг, які є предметом даної закупівлі. Для підтвердження наявності матеріально-технічної бази необхідно надати скановані документи на право власності / користування на обладнання, спецтехніку, автотранспорт і приміщеня. ТОВ «Аркадстрой» у складі тендерної пропозиції було подано файл «Довідка матеріально-технічна база дод.3.pdf», що містить довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Вказаною довідкою не передбачено, що у власності або користуванні ТОВ «Аркадстрой» є спецтехніка та автотранспорт. Відповідно учасник не надав і документів на право власності або користування спецтехнікою та автотранспортом. Пропоную доповнити довідку спецтехнікою та автотранспортом, що ТОВ «Аркадстрой» планує залучати до виконання предмету закупівлі, а також надати документи на право власності/користування вказаними спецтехнікою та автотранспортом. На підставі п. 2 ч. 1 Додатку 2 до Тендерної документації учасником мала бути надана довідка, складена у довільній формі, про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, які вказані в Додатку № 2 ТД. Середня кількість працівників на підприємстві мала бути не менше 20 чоловік. Учасник мав надати трудові книжки (договори цивільно-правового характеру) або накази про прийняття на посади (тих працівників, що зазначені в довідці). ТОВ «Аркадстрой» у складі тендерної пропозиції було подано файл Довідка досвід (працівники) дод.3.pdf. В вказаному файлі міститься Д|овiдка про наявність працiвникiв, якi мають необхiднi знання та досвiд для виконання робіт. Пунктом 10 у довідці вказано Григоренка С.М., а наказ про прийняття на роботу надано на Григоренка Михайла Сергійовича. Пропоную виправити надану інформацію та подати документи так, щоб інформація в довідці про працівників збігалась з наданими наказами. На підставі п. 3 ч. 1 Додатку 2 до Тендерної документації учасником мала бути надана довідка про виконання аналогічного/их договору/ів. Для підтвердження інформації довідки учасник мав надати документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного/их договору/ів, а саме: лист-відгук, оформлений на фірмовому бланку Замовника з обов’язковим посиланням на № та дату договору (у разі наявності такого бланка), договори та акти виконаних робіт та/або акти приймання-передачі виконаних робіт (на суму виконаних зобов’язань) в повному обсязі з підписами з обох сторін, що підтверджують достовірність виконання аналогічного договору, зазначеного у довідці. ТОВ «Аркадстрой» у складі тендерної пропозиції було подано файл Довідка досвід (аналогічний договір) дод.3.pdf. Вказаний файл містить Довідку про виконання аналогічних договорів. В довідці учасник зазначає про виконання ним двох договорів субпідряду 01-11/2019 від 05.11.2019 та 03-11/2019 від 18.11.2019. У файлі Аналогічний договір ч.1.pdf ТОВ «Аркадстрой» було надано копію договору 01-11/2019 від 05.11.2019. Відповідно до п. 21 вказаного договір повинен мати 3 додатки, але учасник не надав жодного з них, а отже договір надано не в повному обсязі. Без наявності договірної ціни договір можна вважати не укладеним в силу ст 181 ГК України. На тексті договору відсутня печатка ТОВ «Аркадастрой». На довідці КБ-3 за грудень 2019 року, що включена до того ж файлу, відсутня печатка Пропоную надати договір №01-11/2019 від 05.11.2019 в повному обсязі з усіма додатками. Пропоную надати якісну копію договору №01-11/2019 від 05.11.2019. ТОВ «Аркадстрой» у складі тендерної пропозиції було подано файл Аналогічний договір ч.2.pdf. він включає копію договору №03-11/2019 від 18.11.2019. До договору не додано Додатку №1 «Договірна ціна». Без вказаного додатку договір слід вважати неукладеним в силу ст. 181 ГК України. До договору не додано довідок КБ-3 та актів КБ-2В про його виконання. До договору №03-11/2019 від 18.11.2019 надана додаткова угода №1 від 20.12.2019 на додаткові роботи на суму 2260826,40 грн, але довідкою КБ-3 та актом КБ-2В вказана угода закрита лише на 2146770,00 грн., що суперечить вимогам тендерної документації. Пропоную надати договір №03-11/2019 від 05.11.2019 в повному обсязі з усіма додатками. Пропоную надати довідки КБ-3 та акти КБ-2В про виконання договору №03-11/2019 від 05.11.2019 в повному обсязі. Пропоную надати довідки КБ-3 та акти КБ-2В про виконання додаткової угоди №1 від 20.12.2019 до договору №03-11/2019 від 05.11.2019 в повному обсязі. На підставі п. 4 ч. 1 Додатку 2 до Тендерної документації учасником мала бути надана копія фінансової звітності за останній звітній період з відміткою органу статистики (або копія квитанції про підтвердження подачі звітності в електронному вигляді): · балансу підприємства учасника; · звіту про фінансові результати Учасника; · звіту про рух грошових коштів (у разі наявності); · декларація (для фізичних осіб). Наданими документами учасник має підтвердити обсяг річного доходу (виручки) у розмірі, не меншому ніж очікувана вартість предмета закупівлі. ТОВ «Аркадстрой» у складі тендерної пропозиції було подано файли Фінансова звітність за 2019 р..pdf та Фінансова звітність за пів року 2020р..pdf. Надані фацли містять фінансову звітність на 2019 рік та перше півріччя 2020 року. За 2019 рік учасник отримав чистий дохід 9,544,9 тис. грн., а за перше півріччя 2020 року - 3625,6 грн. Відповідно отриманий річний дохід учасника не відповідає очікуваній вартості закупівлі - 23 754 000 грн. Пропоную надати останню фінансову звітність, що підтвердить отримання річного доходу у сумі не меншій за 23 754 000 грн.

Документи

21 серпня 2020 19:27
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 серпня 2020 11:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ОЛСТЕР
#41973710
23 579 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 15:53
Електронний підпис зміни до договору
04 грудня 2020 14:21
1 567.pdf зміни до договору
04 грудня 2020 14:20
Електронний підпис укладений
08 вересня 2020 15:01
567.pdf укладений
08 вересня 2020 14:59

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони виправили описки по тексту договору та внесли зміни до кошторисної документації з метою покращення предмету закупівлі.
Номер договору про закупівлю: 567
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 23 047 487,83
UAH