Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Прилад ультразвуковий скануючий стаціонарний цифровий експертного класу)
Очікувана вартість
1 251 392,00 UAH
UA-2020-07-02-009211-a 474757fc4b6e46dfbdb831f13463dffa
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Любченко

+30532680309 potd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛТАВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ ПРОТИТУБЕРКУЛЬОЗНИЙ ДИСПАНСЕР ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 01999709
Місцезнаходження: 36040, Україна , Полтавська обл., с.Супрунівка, вул. Київське Шосе 1-В
Контактна особа: Ірина Любченко
+30532680309
potd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 липня 2020 16:24
Звернення за роз’ясненнями: до 08 липня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 липня 2020 00:00
Початок аукціону: 20 липня 2020 13:33
Очікувана вартість: 1 251 392,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 513,92 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини


Спеціальний фонд (бюджет розвитку)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Прилад ультразвуковий скануючий стаціонарний цифровий експертного класу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36040, Україна, Полтавська область, Полтава, вул. Покровська, 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
НК 024:2019: 40761 — Загальноприйнята ультразвукова система візуалізації

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 липня 2020 11:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 липня 2020 16:24
ТД УЗД апарат.docx
09 липня 2020 11:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 липня 2020 16:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 липня 2020 16:24
ТД УЗД апарат.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 липня 2020 13:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАКОМ" 1 251 000,00
UAH з ПДВ
1 235 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа підприємець Коваль Наталія Михайлівна 1 240 000,00
UAH з ПДВ
1 240 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАКОМ"

Фізична особа підприємець Коваль Наталія Михайлівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАКОМ"
#42497927
Переможець 1 235 000,00
UAH з ПДВ
21 липня 2020 12:05

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 липня 2020 12:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАКОМ"
#42497927
1 235 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 січня 2021 14:49
Електронний підпис зміни до договору
01 вересня 2020 11:47
Додаткова угода №2(розрахунковий рахунок).pdf зміни до договору
01 вересня 2020 11:46
Електронний підпис зміни до договору
06 серпня 2020 15:02
Дод. угода №1 без ПДВ.pdf зміни до договору
06 серпня 2020 14:48
Електронний підпис укладений
06 серпня 2020 14:43
Договір№185 УЗД апарат.pdf укладений
06 серпня 2020 14:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
  • зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до змін таких ставок та/або пільг з оподаткування (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до Закону України № 540-ІХ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID – 19)», пункту 71 підрозділу 2 розділу ХХ «Перехідні положення» Податкового кодексу України, Постанови КМУ № 271 від 8 квітня 2020 року, якою внесено зміни до Переліку № 224 і які діють з 15 квітня 2020 року, тобто товар, який є предметом поставки, звільнено від ПДВ,а також керуючись пунктами 5 та 6 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», якими передбачено зменшення ціни договору у разі «погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку», «зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування», та відповідно до змісту підпунктів 5 та 6 пункту 11.3. розділу 11 Договору про закупівлю товару № 185 від 06 серпня 2020 року, Сторони домовилися про зменшення ціни договору
Номер договору про закупівлю: 185
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дана додаткова угода пов'язана зі зміною розрахункового рахунку Замовника зазначений в розділі ХІV. Місцезнаходження та банківські реквізити сторін.
Номер договору про закупівлю: 185
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 235 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 80 794,39 UAH)