Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Аптечка медична постова)
Очікувана вартість
994 842,66 UAH
UA-2020-07-02-008771-a 4b77caaf7161467397fbc141b7c28fcc
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ігор Дубина

+380638249394 tender_sso@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СЛУЖБА СУДОВОЇ ОХОРОНИ
Код ЄДРПОУ: 42902258
Місцезнаходження: 01601, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Липська, буд. 18/5
Контактна особа: Ігор Дубина
+380638249394
tender_sso@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 липня 2020 16:03
Звернення за роз’ясненнями: до 09 липня 2020 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 липня 2020 15:00
Початок аукціону: 20 липня 2020 15:00
Очікувана вартість: 994 842,66 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 975,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 29845 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
354 штуки
33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Аптечка медична постова)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04053, Україна, м. Київ, Київ, Вознесенський узвіз, 10-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 жовтня 2020
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 44039 — Набір для першої медичної допомоги, що містить лікарських засобів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 липня 2020 15:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 липня 2020 15:30
Перелік змін Додаток 3.docx
10 липня 2020 15:30
ТД АПТЕЧКИ.docx
02 липня 2020 16:03
ОГОЛОШЕННЯ АПТЕЧКИ.docx
10 липня 2020 15:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 липня 2020 16:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 липня 2020 15:30
Перелік змін Додаток 3.docx
10 липня 2020 15:30
ТД АПТЕЧКИ.docx
02 липня 2020 16:03
ТД АПТЕЧКИ.docx
02 липня 2020 16:03
ОГОЛОШЕННЯ АПТЕЧКИ.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо Розділу 4 ТД
Дата подання: 06 липня 2020 18:43
Дата відповіді: 07 липня 2020 09:40
Розділ IV Подання та розкриття ТП. "Учасник закупівлі має забезпечити завантаження документів до електронної системи закупівель так, щоб після завершення строку подання пропозицій, розкрилися усі файли тендерної пропозиції, окрім інформації про ціну/приведену ціну тендерної пропозиції. У разі відкриття ціни учасником до проведення електронного аукціону, пропозиція такого учасника буде відхилена замовником". Поясніть, зазначене стосується лише цих умов: "Якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до положень частини третьої статті 10 Закону (очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну 133 тисячам євро – для товарів та послуг; 5 150 тисячам євро – для робіт)....?. Чи ця вимога про розкриття пакету документів БЕЗ розкриття ціни стосується конкретно даного тендеру?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, доброго дня! Дякуємо за запитання. Прописана в документації вимога стосується випадків, якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до положень частини третьої статті 10 Закону, коли очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну 133 тисячам євро – для товарів та послуг та 5 150 тисячам євро – для робіт, тобто відкритих торгів з публікацією англійською мовою.
Колір футляра та технічна специфікація
Дата подання: 08 липня 2020 10:21
Дата відповіді: 10 липня 2020 10:52
В ТД зазначено: Футляр - сумка аптечки (Колір Coyote, чорний (тканина на основі нейлону NY, щільність тканини не менше 1000D по типу плетіння Cordura) або еквівалент. Уточніть, який саме колір сумки потрібен, чорний чи Coyote? І якщо Coyote - то брати за основу загально прийнятий, чи є номер відтінку? Друге питання: якщо в ТД зазначено, що скотч потрібен завдовжки від 5м, завширшки 5 см, - то наскільки критично буде, якщо учасник надасть скотч 10 м? (при такому ж опису у минулих закупівлях надання скотчу 10 м у зразку аптечки - вважалось невідповідністю, хоча Замовник зазначив "ВІД"), тому будь-ласка, або конкретно зазначте розміри, або затвердіть, що фрази "від 5 м" або "не менше 7,2 х 2,5" і так далі допускає надання збільшених розмірів. Третє питання: в описі ножиць є інформація лише щодо зубчиків, сталі, призначення... Які мають бути ручки ножиць? Зазначте. Четверте питання: Опис бинта: 8.Бинт медичний марлевий стерильний завдовжки 7 м, завширшки 14 см:.... і в самому кінці цього пункту ви зазначаєте "Виріб має бути одноразового використання, нестерильним". То яким він має бути - стерильним чи нестерильним? П`яте питання: -"Лікарські засоби, що входять до складу предмету закупівлі повинні бути зареєстровані на території України, мати діюче реєстраційне посвідчення на лікарський засіб, а також мати реєстраційний номер в Державному реєстрі лікарських засобів". Як учасник має це доводити: гарантійним листом в довільній фомі, або чим - наданням цих посвідчень? Ви не зазначили інформацію про надання конкретних документів щодо лікарських засобів, окрім ліцензії та сертифікатів в Додатку 3. З цього можна зробити висновок, що достатньо лише гарантійного листа від виробника (або подібного документа) , ліцензії та сертифікатів якості. Надайте будь-ласка роз`яснення. Шосте питання: Додаток 3 "- "Термін придатності на вироби на момент постачання повинен становити не менше 75% від загального терміну придатності предмету закупівлі, що встановлюється за найменшим терміном придатності вкладень. Надати гарантійний лист в довільній формі." При цьому, у докладному описі на кожний медичний виріб ви встановлюєте такі строки (наприклад): - 9. "Бинт медичний еластичний завдовжки 5 м, завширшки 10 см: Термін придатності не менше 5 років з дати виробництва" або до іншого виробу вимоги "3 роки з дати виробництва", а деякі лікарські засоби взагалі ідуть з 1,5 річним строком. До уваги, термін придатності аптечки (предмета закупівлі) встановлюється по найменшому терміну придатності її вкладення, а одже, максимальний строк аптечки в такому випадку може становитилише 1,5 - 2 роки. Вивчаючи ТД ми бачимо, що Замовник встановлює вимоги до строку придатності окремого вкладення 5 років (не менше) або 3 роки (не менше), але при цьму допускає що "Термін придатності на вироби на момент постачання повинен становити не менше 75% від загального терміну придатності предмету закупівлі", що протиречить одне одному. Тобто Ви хочете в Додатку 3, щоб виріб був 5 років і НЕ МЕНШЕ але в тому ж Додатку допускаєте, що це ж вкладення мало лише 75% від строку предмету закупівлі. Якщо аптечка буде мати строк придатності 2 роки (за найменшим строком придатності, і це буде саме лікарський засіб), то учасник може надати "Бинт медичний еластичний завдовжки 5 м, завширшки 10 см з терміном придатності не 5 років з дати виробництва, як ви вимагаєте, а лише 1,5 роки - і це, згідно з Вашою ТД не буде невідповідністю. Тож, усуньте протиріччя будь-ласка, встановивши лише 75% від строку придатності закупівлі. Адже виробники не можуть надати строк придатності свого виробу більше ніж 5 років/або 3 кори... тощо
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-02-008771-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ФАРММЕДАЛЬЯНС", Код ЄДРПОУ:38929750
Дата подання: 06 липня 2020 18:32
Наявність дискримінаційних умов
У Додатку 3 ТД, п. 2 - зазначено, що Учасник має надати "Документи, що свідчать, що на виробництві схвалена система управління якістю згідно чинних національних стандартів". Данна вимога, на нашу думку, стосується виробників предмета закупівлі - аптечок. Але ж, згідно з Технічним регламентом, Аптечка відноситься до Систем медичних виробів і процедурних наборів, до яких застосовується окрема процедура (пп.27-30), і Система якості на підприємстві, яке комплектує такі набори в даному випадку, не має бути впроваджена. Є чітко визначені законодавчі вимоги до виробників: "Будь-яка юридична особа або фізична особа - підприємець, яка комплектує медичні вироби з нанесеним знаком відповідності технічним регламентам для введення в обіг систем або процедурних наборів, складає декларацію, в якій зазначається, що: юридична особа або фізична особа - підприємець перевірила взаємну сумісність медичних виробів відповідно до інструкцій їх виробників і здійснила всі виробничі операції відповідно до таких інструкцій; юридична особа або фізична особа - підприємець сформувала систему або процедурний набір і надала всю відповідну інформацію для користувачів, яка включає відповідні інструкції від виробників; всі виробничі операції перевірялися із застосуванням відповідних методів внутрішнього контролю та інспектування". Тому виробник наборів не повинен нічого надавати більшого, ніж передбачено чинним законодавством, а саме Декларацію про відповідність. Кожне вкладення набору вже має супровідні документи з якості та пройшло відповідний контроль, в цьому вся суть такого набору (і, більш того, Замовник запитує ці документи в Учасника, та навіть ліцензію). І на яких підставах Замовник обмежує коло учасників та створює дискримінаційні умови, вимагаючи підтвердження впровадження СУЯ, не маючи на це законних підстав – не зрозуміло. Тому, вимагаємо від Замовника – усунути неправомірні вимоги та вилучити даний пункт з Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 липня 2020 15:58
Шановний учаснику, доброго дня! Так , аптечки медичні відносяться до систем медичних виробів і процедурних наборів . Та згідно п. 28. «…юридична особа або фізична особа - підприємець сформувала систему або процедурний набір і надала всю відповідну інформацію для користувачів, яка включає відповідні інструкції від виробників; всі виробничі операції перевірялися із застосуванням відповідних методів внутрішнього контролю та інспектування…». Тоді як, «застосуванням відповідних методів внутрішнього контролю та інспектування» підтверджує система управління якістю, яка є моделлю управління діяльністю організації з метою підтвердження від підприємства визначення та забезпечення наявності необхідних ресурсів, а саме компетентність персоналу, зайнятий у діяльності, яка впливає на якість продукції ( тобто мати належну освіту, професійну підготовку, кваліфікацію та досвід), визначення, створення та підтримування інфраструктури, необхідну для досягнення відповідності продукції вимогам споживача, забезпечення відповідності продукції, яку закуповує підприємство, закупівельним вимогам досягається за рахунок оцінювання та обрання тих постачальників (інших виробників медичних виробів та лікарських засобів, які входять до складу аптечок), котрі здатні продавати продукцію, яка відповідає вимогам замовника. Таким чином, запровадження системи управління якістю, напряму залежать від діяльності підприємства, яка має бути контрольованою і забезпечувати виконання основних вимог, а саме :
1) недопущення до споживача невідповідної продукції;
2) залучення персоналу належної кваліфікації і підготовки;
3) впорядкування документообігу;
4) проведення запобіжних і коригувальних дій.
Також згідно п. 9 Технічного регламенту «…Медичні вироби, що відповідають вимогам національних стандартів, включених до переліку національних стандартів, які відповідають європейським гармонізованим стандартам та добровільне застосування яких може сприйматися як доказ відповідності медичних виробів вимогам цього Технічного регламенту, вважаються такими, що відповідають вимогам цього Технічного регламенту…» З цього приводу повідомляємо, що на території України є чинний стандарт «ДСТУ EN ISO 13485:2018 Медичні вироби. Система управління якістю. Вимоги до регулювання (EN ISO 13485:2016, IDT; ISO 13485:2016, IDT)», який як раз регламентує застосування системи управління якістю при виробництві медичних виробів.
Також, підприємство, яке проводить певну роботу з медичними виробами, які мають вищий клас ризику застосування (закупівля та реалізація) для комплектації аптечок медичних, повинне дотримуватися певних вимог погодження з ними. Згідно Додатку 3 до Технічного регламенту «ПОРЯДОК проведення процедури забезпечення функціонування комплексної системи управління якістю» Виробник зобов’язаний забезпечити застосування схваленої системи управління якістю на етапах розроблення, виробництва і остаточної перевірки медичних виробів згідно з розділом “Система управління якістю”.
Медичні вироби повинні відповідати вимогам Додатку 1 (Основні вимоги до медичних виробів) та Додатку 8 (Порядок здійснення внутрішнього контролю виробництва медичних виробів) до Технічного регламенту, мати маркування знаком відповідності технічним регламентам згідно опису, наведеного у постанові КМУ від 30.12.2015 № 1184 та супроводжуватись декларацією про відповідність. Декларація про відповідність Технічному регламенту може бути оформлена виробником.
Також виробник повинен надіслати повідомлення до Державної служби України з лікарських засобів та контролю за наркотиками про введення в обіг медичного виробу для внесення в реєстр уповноважених осіб інформацію відповідно до пункту 31 Технічного регламенту згідно «Порядку ведення Реєстру осіб, відповідальних за введення медичних виробів, активних медичних виробів, які імплантують, та медичних виробів для діагностики in vitro в обіг, форми повідомлень, переліку відомостей, які зберігаються в ньому, та режиму доступу до них", затвердженого наказом МОЗ України № 122 від 10.02.2017 р. зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 07.03.2017 за № 317/20185, що набрав чинності з 18.04.2017 р.
А якщо, до складу аптечки входять лікарські засоби, підприємство, яке їх закупає для подальшої реалізації у вигляді аптечок, підпадає під дію Статті 19 Закону України “Про лікарські засоби”: «Порядок торгівлі лікарськими засобами. Оптова, роздрібна торгівля лікарськими засобами на території України здійснюється підприємствами, установами, організаціями та фізичними особами - підприємцями на підставі ліцензії, яка видається в порядку, встановленому законодавством».
Своїми вимогами, які відповідають Законодавству, Замовник не створює дискримінаційних умов, не обмежує коло учасників, а навпаки захищає себе від дисциплінарної, адміністративної, цивільно-правової та кримінальної відповідальності за порушення законодавства.
Номер вимоги: UA-2020-07-02-008771-a.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ФАРММЕДАЛЬЯНС", Код ЄДРПОУ:38929750
Дата подання: 08 липня 2020 18:46
Встановлення неправомірних вимог та ігнорування вимог чинного законодавства.
Відповідь Замовника на вимогу про усунення неправомірних вимог - поза межами правового поля. Вимагаємо вказати конкретні НПА та їх пункти де зазначено, що "застосуванням відповідних методів внутрішнього контролю та інспектування»
підтверджує система управління якістю. Внутрішній контроль та інспектування - стосується внутрішнього контролю та інспектування, а не залучення ООВ та встановлення СУЯ на підприємстві. Пункти Тех. регламенту 27-28 чітко встановлюють, що саме має зробити виробник медичного набору. Про який пункт 9 Ви говорите? (про добровільне застосування стандарту?) І до чого він, якщо чітко встановлено законодавством, що саме має робити виробник медичних наборів? Це лише Ваше бажання бачити СУЯ на підприємстві виробника наборів, але не законодавча вимога. Щодо досвіду та кваліфікації персоналу - прописано чітко в Законі Про публічні закупівлі що саме може вимагати Замовник від учасника (довідки, договори тощо), і цього достатньо. Також фраза Вашої відповіді: "Також, підприємство, яке проводить певну роботу з медичними виробами, які мають вищий клас ризику застосування (закупівля та реалізація) для комплектації аптечок медичних, повинне дотримуватися певних вимог погодження з ними"... Інформуємо, що підприємство виробник наборів повинне дотримуватись вимог ТР 753 п. 28-30, де не зазначено ні про які "певні вимоги". Так звані "певні вимоги" вже провели виробники вкладень до цих наборів, і встановили вимоги до них. І підприємство-виробник, шляхом (повторюємо) внутрішнього контролю та інспектування доводить, що виконало усі вимоги. Далі, Додаток 3 до Тех.регламенту застосовується лише в окремих випадках "якщо умови внутрішнього інспектування не виконано, чи система або процедурний набір містять медичні вироби, які не мають знаку відповідності технічним регламентам, чи обрано поєднання несумісних між собою медичних виробів, такі система або процедурний набір розглядаються як медичний виріб і мають проходити відповідну процедуру згідно з пунктами 15-19 цього Технічного регламенту.". І лише в такому випадку, виробник повинен застосовувати Додаток №3 ТР. Щодо останнього абзацу Вашої відповіді, про ліцензування - це не стосується взагалі вимоги Учасника про усунення неправомірних вимог. А стосуєтьсґ контролю за обігом лікарських засобів, і щодо цього пункту Ви вже встановили вимоги - надання ліцензіі на торгівлю лік.засобами. Про це мова не йде. Тож, враховуючи вищезазначене, вимагаємо від Замовника виконувати вимоги чинного Законодавства, не плутати власне бажання з цими вимогами - і усунути невідповідності шляхом вилучення неправомірних вимог щодо наявності Сертифікату про впровадження СУЯ на підприєстві виробнику предмету закупівлі. Або, зазначити прямі вказівки законодавства про обов`язковість впровадження СУЯ на підприємстві, яке виробляє процедурні системи медичних виробів і процедурних наборів та виконало вимоги п. 28 тобто "сформувало систему або процедурний набір і надало всю відповідну інформацію для користувачів, яка включає відповідні інструкції від виробників; всі виробничі операції перевірялися із застосуванням відповідних методів внутрішнього контролю та інспектування".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
10 липня 2020 15:34
В тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 липня 2020 15:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ФАРММЕДАЛЬЯНС" 786 726,06
UAH з ПДВ
786 726,06
UAH з ПДВ
Документи
ПРАТ "АВ-ФАРМА" 975 358,50
UAH з ПДВ
975 358,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 серпня 2020 13:52
Електронний підпис
11 серпня 2020 13:49
Гарантійний лист.pdf
11 серпня 2020 13:49
_Dovidka_МВС.rar
23 липня 2020 17:11
Електронний підпис
23 липня 2020 17:10
Опис_2020.pdf
23 липня 2020 17:10
Рішення.pdf
23 липня 2020 17:10
Статут_ФМА_2020.pdf
17 липня 2020 15:34
Електронний підпис
17 липня 2020 15:33
#Технічна частина_4.pdf
17 липня 2020 15:33
#Технічна частина_3.pdf
17 липня 2020 15:33
#Технічна частина_2.pdf
17 липня 2020 15:33
#Технічна частина_1.pdf

Публічні документи

13 липня 2020 14:34
Електронний підпис
10 липня 2020 18:06
Електронний підпис
10 липня 2020 18:06
G7801.20.7z
10 липня 2020 18:05
43. Довідка з ЄДРПОУ.pdf
10 липня 2020 18:05
42. Витяг з ЄДРПОУ.PDF
10 липня 2020 18:05
35. Проект договору.PDF
10 липня 2020 18:05
26. Довідка_ст17_ч2.PDF
10 липня 2020 18:05
25. Довідка_ст17_ч1_п12.PDF
10 липня 2020 18:05
23. Довідка_ст17_ч1_п10.PDF
10 липня 2020 18:05
22. Довідка_ст17_ч1_п9.PDF
10 липня 2020 18:05
21. Довідка_ст17_ч1_п6.PDF
10 липня 2020 18:05
17. Відгук_4ТВУЗ_АМЗІ.PDF
10 липня 2020 18:05
16. Договір_4 ТВУЗ.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ФАРММЕДАЛЬЯНС"

ПРАТ "АВ-ФАРМА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ФАРММЕДАЛЬЯНС"
#38929750
Переможець 786 726,06
UAH з ПДВ
03 серпня 2020 16:04
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 липня 2020 08:56

Вимога про усунення невідповідностей

1). Наданий учасником статут не приведений у відповідність до Закону України від 06.02.2018 року № 2275-VIII "Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю". 2). Посилання на вимогу в тендерній документації: пункт 5 Таблиця 3 Додаток № 2. 3). Надати статут (остання зареєстрована редакція) (оригінал або копія, завірена учасником або нотаріально завірена копія), з урахуванням Закону України від 06.02.2018 року № 2275-VIII "Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю".

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 серпня 2020 16:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ФАРММЕДАЛЬЯНС"
#38929750
786 726,06
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 жовтня 2020 16:33
Електронний підпис укладений
18 серпня 2020 16:45
127ссо-20.pdf укладений
18 серпня 2020 16:44

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 786 726,06
UAH (в тому числі ПДВ 51 468,06 UAH)