Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція мереж зовнішнього освітлення на вулицях м. Луцька (вул.Карпенка-Карого)
Очікувана вартість
1 377 200,00 UAH
UA-2020-07-02-008574-a d33515e269e64a689930279486cd5ec1
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Козак Іван Веніамінович

+380332773159 deplutsk@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлово-комунального господарства Луцької міської ради
Код ЄДРПОУ: 34572192
Вебсайт: http://www.lutsk.ua
Місцезнаходження: 43025, Україна , Волинська обл., Луцьк, вул. Богдана Хмельницького, 40а, м. Луцьк
Контактна особа: Козак Іван Веніамінович
+380332773159
deplutsk@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 липня 2020 15:56
Звернення за роз’ясненнями: до 08 липня 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 липня 2020 10:00
Початок аукціону: 14 липня 2020 15:20
Очікувана вартість: 1 377 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 886,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Згідно з технічними вимогами
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Реконструкція мереж зовнішнього освітлення на вулицях м. Луцька (вул.Карпенка-Карого) (джерело фінансування закупівлі - місцевий бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43000, Україна, Волинська область, Луцьк, Карпенка-Карого
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Можливість відстрочки платежу, у тому числі на 2021 рік Пiсляоплата 200 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 липня 2020 15:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 липня 2020 15:55
Оголошення про проведення та вимоги (1).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічне завдання
Дата подання: 06 липня 2020 15:35
Дата відповіді: 07 липня 2020 09:08
Доброго дня! У технічних умовах ТД Замовник в якості обов'язкової вимоги висуває наявність сертифікату ISO 14001 . Хочу звернути Вашу увагу, що у частині «Національний вступ» ДСТУ ISO 14001, який вимагає Замовник, зазначено наступне: «Цей стандарт можуть застосовувати всі організації, які мають на меті розробити та виконувати екологічні політику і завдання, ураховуючи правові й інші вимоги». Тобто, момент номер один, «МОЖУТЬ ЗАСТОСОВУВАТИ», а не «ЗОБВ’ЯЗАНІ». У цьому ж вступі зазначено, що «Цей стандарт, як і інші стандарти, не призначено для збільшення чи змінення правових вимог щодо організації». Таким чином, стандарт ISO 14001 не може утворювати або припиняти певні правові наслідки для суб’єкта господарювання, зокрема, й в такий спосіб – як створення перешкоди для прийнятті участі у закупівлі (тобто дискримінації, що порушує прнципи державних закупцвель). У розділі «1 Сфера застосування» також зазначено: «Цей стандарт установлює вимоги до системи екологічного управління, що їх організація може використовувати для підвищення своєї екологічної дієвості». Знову ж таки «МОЖЕ ВИКОРИСТОВУВАТИ», а не «ЗОБОВ’ЯЗАНІ». Тобто ми бачимо, що даний стандарт має виключно рекомендаційний характер, і це є право будь-якого суб’єкта господарювання, а не обов’язок. А все що не є обов’язковим не може вимагатися, оскільки набуває ознак дискримінації, і прямо порушує принцип недискримінації учасників, яким в значено, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників (ст. 3 та 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»). У розділі 2 «Нормативні посилання» зазначеного ДСТУ передбачено, що «Нормативних посилань немає». Тобто жодним чинним нормативно-правовим актом в Україні не регулюється дане питання та не передбачена обов’язкова наявність сертифікату ISO 14001 «Системи екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосовування». Згідно зі ст. 31 Господарського кодексу України, дискримінацією суб'єктів господарювання є прийняття будь-яких актів (рішень, наказів, розпоряджень, постанов тощо), надання письмових чи усних вказівок, укладення угод або будь-які інші дії чи бездіяльність органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю (колегіального органу чи посадової особи), направлених на обмеження чи позбавлення права на здійснення господарської діяльності та ставлять суб'єкта господарювання у гірше становище порівняно з іншими суб'єктами господарювання. Звідси бачимо, що вимогою щодо надання Сертифікату на систему екологічного менеджменту Замовник ставить учасників у різне становище в даній процедурі закупівлі, при чому одних в гірше (ті учасники, що не мають такого сертифікату, і при чому НЕ ЗОБОВ’ЯЗАНІ його отримувати), а інших – у вигідне становище, автоматично збільшуючи шанси на визнання переможцем конкретної процедури закупівлі. Тому, можемо стверджувати, що у Замовника вже є заздалегідь визначений переможець процедури, інтереси якого лобіюються. І при чому робиться це без законодавчого закріплення та обґрунтування, а виключно на власному бажанні. Тому, по факту маємо явну дискримінацію, яка порушую один із основних принципів здійснення публічних закупівель (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»). Звертаю Вашу увагу, що учасники, не маючи зобов’язання на законодавчо закріпленому рівні з отримання Сертифікату ISO 14001 «Системи екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосовування», заздалегідь не можуть передбачити бажання щодо наявності такого сертифікату в учасників і заздалегідь його отримати. Також, Ви ж розумієте, що для отримання такого Сертифікату (як, в принципі, і будь-якого іншого) потрібно затратити і час, і грошові ресурси. І знову ж таки, отримання такого Сертифікату не є обов’язком для учасників, тому вимога щодо наявності такого Сертифікату прямо порушує один із основних принципів здійснення публічних закупівель, а саме максимальна економія та ефективність (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»). Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» вказано, що інформація повинна бути «відповідно до законодавства». А наявність в учасника Сертифікату системи екологічного менеджменту не передбачено і не закріплено на законодавчому рівні, отже, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Отже, на підставі вищевикладеного, розуміємо, що Сертифікат системи екологічного менеджменту не є обов’язком і жодним нормативно-правовим документом не встановлено вимоги щодо його отримання. Саме тому і вимагати Замовник його не має права, оскільки дана вимога сформована не згідно чинного законодавства. Тому вимагаємо виключити дану вимогу та внести зміни!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Пунктом «а» статті 3 «Основні принципи охорони навколишнього природного середовища» Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища» від 25.06.1991 № 1264-XII визначено, що одним із основних принципів охорони навколишнього природного середовища є пріоритетність вимог екологічної безпеки, обов'язковість додержання екологічних стандартів, нормативів та лімітів використання природних ресурсів при здійсненні господарської, управлінської та іншої діяльності. Тобто, пріоритетним є додержання екологічних стандартів та вимог. Зазначений принцип підтверджується метою та цілями, які визначені в основних засадах (стратегії) державної екологічної політики України на період до 2020 року, затвердженої Законом України від 21 грудня 2010 року № 2818-VI. Зокрема, одним із основних принципів є посилення ролі екологічного управління в системі державного управління України з метою досягнення рівності трьох складових розвитку (економічної, екологічної, соціальної), яка зумовлює орієнтування на пріоритети сталого розвитку. Задля зазначених цілей був розроблений план імплементації Директиви 2008/98/ЄС Європейського Парламенту та Ради про відходи та скасування окремих Директив, основною метою розроблення якого є забезпечення наближення законодавства України до законодавства ЄС в частині інтеграції екологічної політики до інших документів, що містять політичні та/або програмні засади державного, галузевого (секторального), регіонального та місцевого розвитку. Відтак, зазначена у тендерній документації вимога щодо наявності екологічних сертифікатів якості відповідності ДСТУ ISO 14001: «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» має на меті виконання вищезазначених нормативних документів та,крім іншого, виконання вимог схеми екологічного міжнародного аудиту - EMAS (Eco-Management and Audit Scheme). Враховуючи той факт, що зазначена система екологічного міжнародного аудиту – EMAS є обов’язковою для роботи у підприємств країн Європейського союзу, в Україні застосовуються стандарти ДСТУ ISO 14001 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» або ДСТУ ISO «Системи екологічного управління». Вищезазначені стандарти установлюють вимоги до системи екологічного управління, що їх організація може використовувати для підвищення своєї екологічної дієвості. Основними результатами впровадження зазначеного стандарту у роботу суб’єктів господарювання є:
— підвищення екологічної дієвості;
— виконання обов’язкових для дотримування відповідності вимог;
— досягнення екологічних цілей.
Тобто, при дотриманні зазначеного стандарту, суб’єкт господарювання у свої діяльності при наданні послуг дотримується певних правил, регламентів, дотримання яких виключає будь-який ризик загрози навколишньому природному середовищу, його забруднення. Крім того, обов’язковою умовою для отримання зазначених сертифікатів суб’єктом господарювання є успішне проходження незалежного технічного аудиту, який дає можливість підтвердити усю необхідну для надання послуг матеріально-технічну базу, яка виключає забруднення навколишнього природного середовища. Таким чином, підстави для внесення у тендерну документацію вимог щодо наявності копій екологічних сертифікатів якості відповідності ДСТУ ISO 14001) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» є обґрунтованими та такими, що не суперечать вимогам статтей 3, 16, 22 Закону України «Про публічні закупівлі».

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 липня 2020 15:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ФАЛЬКОН ПАУЕР" 1 026 240,72
UAH з ПДВ
1 026 240,72
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВО ІНЖЕНІРІНГ" 1 368 709,73
UAH з ПДВ
1 368 709,73
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 липня 2020 09:59
електрофорс договір.pdf
13 липня 2020 09:45
Електронний підпис
13 липня 2020 09:44
Дефектний акт (1).doc
13 липня 2020 09:44
Договірна ціна (1).doc
13 липня 2020 09:44
Адмінвитрати.doc
13 липня 2020 09:44
13.imd
13 липня 2020 09:26
Електронний підпис
13 липня 2020 09:24
тендерна пропозиція.pdf
13 липня 2020 08:39
Електронний підпис
13 липня 2020 08:27
тех.вимоги.pdf
13 липня 2020 08:27
проект договору.pdf
13 липня 2020 08:27
посвідчення.pdf
13 липня 2020 08:27
паспорт Іванов.pdf
13 липня 2020 08:27
наказ Рудницький.pdf
13 липня 2020 08:27
наказ Іванов.pdf
13 липня 2020 08:27
наказ Гергало.pdf
13 липня 2020 08:27
лист погодження.pdf
13 липня 2020 08:27
лист згода (1).pdf
13 липня 2020 08:27
дозвіл.pdf
13 липня 2020 08:27
договір автовишки.pdf
13 липня 2020 08:27
довідка6.pdf
13 липня 2020 08:27
довідка6 (2).pdf
13 липня 2020 08:27
довідка5.pdf
13 липня 2020 08:27
довідка5 (2).pdf
13 липня 2020 08:27
довідка4.pdf
13 липня 2020 08:27
довідка4 (2).pdf
13 липня 2020 08:27
довідка3.pdf
13 липня 2020 08:27
довідка3 (2).pdf
13 липня 2020 08:27
довідка2.pdf
13 липня 2020 08:27
довідка2 (2).pdf
13 липня 2020 08:27
довідка1.pdf
13 липня 2020 08:27
довідка1 (2).pdf
13 липня 2020 08:27
гарантійний лист3.pdf
13 липня 2020 08:27
гарантійний лист2.pdf
13 липня 2020 08:27
гарантійний лист (1).pdf
13 липня 2020 08:27
відом.учасника.pdf
13 липня 2020 08:27
витяг.pdf
13 липня 2020 08:27
2 довід.про вик.роб..pdf
13 липня 2020 08:27
2 анал.договір.pdf
13 липня 2020 08:27
1 дов.про вик.роботи.pdf
13 липня 2020 08:27
1 анал.договір.pdf

Публічні документи

10 липня 2020 18:23
Електронний підпис
10 липня 2020 18:21
Аналогічний договір.zip
10 липня 2020 18:21
Статут.pdf
10 липня 2020 18:21
Рiшення1 засновника.pdf
10 липня 2020 18:21
Лiцензiя.pdf
10 липня 2020 18:21
Кошторисні.pdf
10 липня 2020 18:21
Дозвіл.pdf
10 липня 2020 18:21
Додаток 2 підписаний.pdf
10 липня 2020 18:21
Декларація.pdf
10 липня 2020 18:21
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
10 липня 2020 18:21
Виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ФАЛЬКОН ПАУЕР"

ТОВ "ВО ІНЖЕНІРІНГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ФАЛЬКОН ПАУЕР"
#41246024
Відхилено 1 026 240,72
UAH з ПДВ
21 липня 2020 18:41
ТОВ "ВО ІНЖЕНІРІНГ"
#43090878
Переможець 1 368 709,73
UAH з ПДВ
28 липня 2020 13:50
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

21 липня 2020 18:41
Електронний підпис
21 липня 2020 18:41
Протокол розгляду.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ВО ІНЖЕНІРІНГ" #43090878

№ рішення у справі

63/76-р/к

Дата рішення у справі

28.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного міжобласного ТВ

Документи

28 липня 2020 13:50
Електронний підпис
28 липня 2020 13:50
Протокол розгляду.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 липня 2020 13:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВО ІНЖЕНІРІНГ"
#43090878
1 368 709,73
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 липня 2020 13:50
Електронний підпис
28 липня 2020 13:50
Протокол розгляду.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 грудня 2021 12:04
Договір_729.pdf укладений
10 серпня 2020 14:47

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 серпня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 368 709,73
UAH (в тому числі ПДВ 228 118,29 UAH)