Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Локальні мережі (комутатори, вузли швидкого доступу)
Очікувана вартість
2 728 800,00 UAH
UA-2020-07-02-007316-a e0656d28497e4e26a76bbf33ac47770f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Владислав Євгенович Стріков

+380532516288 zfdir@poe.pl.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО
Код ЄДРПОУ: 00131819
Вебсайт: http://www.poe.pl.ua
Місцезнаходження: 36022, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Старий Поділ, 5
Контактна особа: Владислав Євгенович Стріков
+380532516288
zfdir@poe.pl.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 липня 2020 15:04
Звернення за роз’ясненнями: до 10 липня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 липня 2020 10:00
Початок аукціону: 21 липня 2020 15:05
Очікувана вартість: 2 728 800,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 27 288,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32410000-0: Локальні мережі


Очікувана вартість закупівлі - без ПДВ
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
24 штуки
Локальні мережі (комутатори, вузли швидкого доступу)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36022, Україна, Полтавська область, Полтава, вул. Старий Поділ, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 32410000-0 — Локальні мережі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки між Покупцем та Постачальником за цим Договором здійснюються протягом 30 (тридцяти) календарних днів після прийняття Покупцем замовленого Товару згідно з наданим Постачальником рахунком-фактурою. Покупець має право здійснити передоплату в розмірі до 100% вартості замовленого Товару. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 липня 2020 15:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 липня 2020 15:04
1_ТД_комутатори.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Розбіжності в ТД
Дата подання: 10 липня 2020 09:51
Дата відповіді: 14 липня 2020 13:29
Шановний Замовнику. Звертаємо вашу увагу на розбіжності щодо гарантійних зобов’язань вказаних в шаблоні договору, ТД Додаток 5 в розділ 7.Гарантії пункт 7.2. та ТД Додаток 4 Опис та основні вимоги до предмету закупівлі - Вимоги до сервісного обслуговування. ТД Додаток 5 в розділ 7.Гарантії пункт 7.2. : Постачальником надається гарантія на безперебійну роботу (функціонування) Товару. Строк гарантії зазначається в технічній документації підприємства-виробника та/або експлуатаційних документах на поставлений Товар (паспорті, гарантійному талоні чи ін.), які передаються Постачальником в момент поставки Товару, та становить 36 місяців з дати прийняття Товару Замовником. Технічна підтримка безперебійної роботи Товару в гарантійний строк надається Постачальником постійно в режимі «24/7/365» в тому числі, з заміною несправних/ого складових. Розділ ТД Додаток 4 Опис та основні вимоги до предмету закупівлі - Вимоги до сервісного обслуговування: Гарантія від виробника не менше 36 місяців з дати прийняття товару Замовником і режимом підтримки 24/7/365 із заміною несправних апаратних компонентів або комутатора цілком на місці експлуатації, з правом на оновлення програмного забезпечення Товару/Товару на місці його експлуатації Покупцем. Для уникнення розбіжностей просимо внести зміни в шаблон договору ТД Додаток 5 в розділ 7.Гарантії пункт 7.2.: Замість «Постачальником надається гарантія на безперебійну роботу (функціонування) Товару» вказати наступне «Гарантія на безперебійну роботу (функціонування) Товару протягом гарантійного строку надається на умовах виробника Товару» Замість «Технічна підтримка безперебійної роботи Товару в гарантійний строк надається Постачальником» вказати наступне «Гарантійна та технічна підтримка безперебійної роботи Товару в гарантійний строк надається виробником або уповноваженим виробником сервісним центром»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! Проект договору, що поданий у Додатку 5 тендерної документації, складений замовником з урахуванням особливостей предмету закупівлі. Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про публічні закупівлі».

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 липня 2020 15:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АМ - БІТС" 2 724 433,65
UAH
2 519 281,50
UAH
Документи
Дочірнє підприємство "ЕС ЕНД ТІ УКРАЇНА" 2 725 525,50
UAH
2 568 348,00
UAH
Документи
ТОВ "ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ТА ІНФОРМАЦІЙНА БЕЗПЕКА" 2 723 069,85
UAH
2 637 658,00
UAH
Документи
ТОВ "АЙТІ-СОЛЮШНС" 2 721 159,45
UAH
2 684 866,00
UAH
Документи

Публічні документи

06 серпня 2020 18:26
Електронний підпис
06 серпня 2020 18:20
Финал КП.pdf
06 серпня 2020 18:20
справка МВС.jpg
27 липня 2020 16:35
Електронний підпис
27 липня 2020 16:30
лист пояснення.pdf
17 липня 2020 18:37
Додаток 5.pdf
17 липня 2020 18:37
додаток 4.zip
17 липня 2020 18:37
додаток 3.pdf
17 липня 2020 18:37
додаток 2.zip
17 липня 2020 18:37
Додаток 1.pdf
17 липня 2020 18:37
дод. докум.zip

Публічні документи

20 липня 2020 09:48
Електронний підпис
20 липня 2020 09:48
10. Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

17 липня 2020 14:27
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АМ - БІТС"

Дочірнє підприємство "ЕС ЕНД ТІ УКРАЇНА"

ТОВ "ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ТА ІНФОРМАЦІЙНА БЕЗПЕКА"

ТОВ "АЙТІ-СОЛЮШНС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "АМ - БІТС"
#40292216
Переможець 2 519 281,50
UAH
29 липня 2020 15:20
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 липня 2020 13:05

Вимога про усунення невідповідностей

За результатом розгляду тендерної пропозиції ТОВ «АМ - БІТС», ЄДРПОУ 40292216, виявлено невідповідність вимогам тендерної документації за такими пунктами: відповідно до ч. 1 Розділу 3 Тендерної документації, під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис (або кваліфікований електронний підпис) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно пп. 6, п. 1, розділу 3 цієї документації. Тендерна пропозиція не містить накладений електронний підпис (або кваліфікований електронний підпис) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі. На основі вищевикладеного, керуючись нормами ст. 26 та ст. 29 Закону просимо учасника торгів ТОВ «АМ - БІТС», ЄДРПОУ 40292216, який подав пропозицію на участь у відкритих торгах на закупівлю: Локальні мережі (комутатори, вузли швидкого доступу), ДК 021:2015 – 32410000-0 виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: - накласти електронний підпис (або кваліфікований електронний підпис) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі на тендерну пропозицію; - завантажити через електронну систему закупівель лист-пояснення в довільній формі щодо виконання вимоги про усунення вищезазначеної невідповідності.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 липня 2020 15:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АМ - БІТС"
#40292216
2 519 281,50
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 жовтня 2021 16:23
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 13:43
ДУ№2 від 29.12.20.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 13:42
Електронний підпис зміни до договору
28 серпня 2020 09:28
ДУ№1 від 28.08.20.pdf зміни до договору
28 серпня 2020 09:28
Електронний підпис укладений
20 серпня 2020 14:31
Договір № 3096 від 18.08.20.pdf укладений
20 серпня 2020 14:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку.
Номер договору про закупівлю: 3096
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин
Номер договору про закупівлю: 3096
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 235 746,70
UAH (в тому числі ПДВ 372 624,45 UAH)