Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРОГИ ХАРКІВЩИНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 42166406 |
Місцезнаходження: | 61202, Україна , Харківська обл., Харків, ВУЛИЦЯ АХСАРОВА, будинок 2 |
Контактна особа: |
Дмитрієва Катерина Сергіївна +380505751277 DMITRIEVA_TENDER@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 липня 2020 14:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 липня 2020 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 липня 2020 16:00 |
Початок аукціону: | 20 липня 2020 14:50 |
Очікувана вартість: | 13 079 683,46 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 130 796,83 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 65390 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата подання заявки | Пункт 4.4. Договору "Перед початком робіт ЗАМОВНИК може сплачувати ПІДРЯДНИКУ попередню оплату на придбання матеріалів, конструкцій, виробів для виконання робіт по Об'єкту у розмірі 30% від загального річного обсягу робіт на строк 3 (три) місяці, згідно постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 р. № 1070 "Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти" та відповідно до Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. № 1764. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів ПІДРЯДНИКУ на небюджетний рахунок, відкритий на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку." | Аванс | 90 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Пункт 4.1. Договору "Розрахунки по Договору проводяться шляхом поетапної оплати ЗАМОВНИКОМ за виконані ПІДРЯДНИКОМ роботи при наявності коштів передбачених на ці цілі з державного бюджету, місцевих бюджетів та інших джерел фінансування у межах відповідних кошторисних призначень, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок ПІДРЯДНИКА на підставі «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-2в) та «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-3), підписаних уповноваженими представниками Сторін протягом 30 (тридцяти) робочих днів." | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 липня 2020 15:12 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 липня 2020 15:12 |
ТД_ЗІ ЗМІНАМИ_Капітальний ремонт мосту С211409 Левківка-Ізюмське.docx | |
09 липня 2020 15:12 |
Зміни №1.docx | |
02 липня 2020 14:56 |
ТД_Капітальний ремонт мосту С211409 Левківка-Ізюмське.docx | |
02 липня 2020 14:56 |
Додаток№7_ДОГОВІР ТД_Капітальний ремонт мосту С211409 Левківка-Ізюмське.docx |
09 липня 2020 15:12 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
09 липня 2020 15:12 |
ТД_ЗІ ЗМІНАМИ_Капітальний ремонт мосту С211409 Левківка-Ізюмське.docx
|
||||||
09 липня 2020 15:12 |
Зміни №1.docx
|
||||||
02 липня 2020 14:56 |
ТД_Капітальний ремонт мосту С211409 Левківка-Ізюмське.docx
|
||||||
02 липня 2020 14:56 |
Додаток№7_ДОГОВІР ТД_Капітальний ремонт мосту С211409 Левківка-Ізюмське.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Таким чином відсутні підстави щодо задоволення вимоги.
Таким чином відсутні підстави щодо задоволення вимоги.
Тендерна документація Замовника містить перелік ключових посад, які повинні бути в Учасника для виконання робіт відповідно до технічного завдання. Учасник має право залучити геодезиста або іншу особу яка виконує його функції, наприклад, паралельно один працівник може виконувати роботу за геодезиста і за виконавця робіт. Працівники можуть бути залучені як із штатної кількості, так і за цивільно-правовими угодами або іншими документами, які підтверджують правовідносини Учасника з відповідними працівниками. Згідно з вищевикладеним Тендерна документація відповідає вимогам ст. 22 Закону та не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Учасників
Таким чином відсутні підстави щодо задоволення вимоги.
Звертаємо Вашу увагу, що пунктом 3 Додатку 2 тендерної документації передбачена вимога щодо надання інформації про «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)». А також Замовником чітко визначено поняття аналогічного договору, а саме «Аналогічним буде вважатись договір(и) на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту та поточного середнього ремонту мостів, шляхопроводів на автомобільних дорогах загального користування, укладених протягом останніх 5-ти років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт з ремонтів мостів, шляхопроводів на автомобільних дорогах загального користування державного та місцевого значення будь-якої категорії одним договором або сумарно в обсязі 100 % від обсягів основних робіт/послуг, визначених Замовником в тендерній документації в натуральних величинах. Основними роботами даної закупівлі є влаштування монолітної залізобетонної плити мостового полотна та влаштування гідроізоляції по монолітній плиті мостової споруди. Саме таке визначення аналогічного договору дозволяє залучити потенційних Учасників, які виконували аналогічні обсяги робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту та поточного середнього ремонту мостів та шляхопроводів, які є елементами автомобільн6их доріг загального користування та дає можливість підтвердити кваліфікаційну відповідність Учасників для ефективного відбору тих Учасників, які мають відповідну підготовку, професійні знання, навички, аналогічний досвід та здатність виконувати роботи, що є предметом закупівлі.
Таким чином відсутні підстави щодо задоволення вимоги.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-09-14-000037 ● d715ba4fdaaa4fbda759305634a9a51b
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 вересня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 вересня 2021 17:16 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
14.09.2021 № 309
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
8 UA-2020-07-02-007091-a 02.07.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-09-17 10:14:56
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту мосту через суходіл на автомобільній дорозі С211409 Левківка - Ізюмське, км 5+560, очікуваною вартістю 13 079 683,46 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2020-07-02-007091-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-09-21 13:34:57
Відповідь на запит про надання пояснення
На Ваш запит Державне підприємство «Дороги Харківщини» повідомляє наступне.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснюється на підставі робочого проєкту на «Капітальний ремонт мосту через суходіл на автомобільній дорозі С211409 Левківка - Ізюмське, км 5+560», ДБН В.2.3-4:2015 та інших діючих нормативних документів.
Розмір витрат та визначення очікуваної вартості здійснюється на підставі Зведеного кошторисного розрахунку проєкту на «Капітальний ремонт мосту через суходіл на автомобільній дорозі С211409 Левківка - Ізюмське, км 5+560» - ЕКСПЕРТНИЙ ЗВІТ (позитивний) щодо розгляду проектної документації на будівництво за робочим проєктом від 14.04.2020 року №V-0062-20/ПРОЕКСП, у відповідності до розпорядження Харківської обласної державної адміністрації «Про розподіл коштів субвенції з державного бюджету та затвердження переліків об’єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонтів автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах Харківської області у 2020 році» від 20 лютого 2020 року №83 та відповідно до наказу директора ДП «Дороги Харківщини» «Про затвердження проектів» від 14 квітня 2020 року №37-ОД/Б.
Закупівля за номером UA-2020-07-02-007091-a була оголошена 02.07.2020 року, а вимоги пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» було доповнено згідно з Постановою Кабінету Міністрів від 16.12.2020 року №1266, тому у Замовника відсутні порушення щодо розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі на власному веб-сайті (або офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів) відповідно до абзацу 1 статті 58 Конституції України закони та інші нормативно-правову акти не мають зворотної дії в часі.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-09-24 11:39:16
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту мосту через суходіл на автомобільній дорозі С211409 Левківка - Ізюмське, км 5+560, очікуваною вартістю 13 079 683,46 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2020-07-02-007091-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів): щодо підстав неоприлюднення в електронній системі закупівель додаткової угоди № 2 до договору про закупівлю від 14.08.2020 № 02/08-20К.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-09-28 14:38:59
Відповідь на запит про надання пояснення
На Ваш запит повідомляємо наступне.
Відповідно до вимог частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник повідомляє, що договір про закупівлю робіт від 14.08.2020р. №02/08-20К укладений між Державним підприємством «Дороги Харківщини» та Товариством з обмеженою відповідальність «ПЕРША СЛОБОЖАНСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ» містить 3 (три) додаткові угоди. Додаткова угода №2 була не опублікована відповідно до частини 7 статті 41 Закону через відсутність обставин зазначених у частині 5 статті 41 Закону.
Скан-копію договору з усіма додатками та усіма додатковими угодами додаємо до пояснення.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 жовтня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 жовтня 2021 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 липня 2020 15:17
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРША СЛОБОЖАНСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ" |
11 555 300,00
UAH з ПДВ
|
11 555 300,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ІНТЕХ КОМПЛЕКТ |
13 070 000,00
UAH з ПДВ
|
13 070 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Внедренческе підприємство Мост" |
13 075 000,00
UAH з ПДВ
|
13 075 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРША СЛОБОЖАНСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ" #37188826 |
Переможець |
11 555 300,00
UAH з ПДВ
|
27 липня 2020 10:21
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 липня 2020 17:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2024 10:47
|
ДУ№6 до Договору №02_08-20К.pdf | укладений |
02 січня 2024 10:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 січня 2023 15:13
|
ДУ№5 до Договору №02-08-20К.pdf | зміни до договору |
03 січня 2023 15:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 грудня 2021 09:35
|
ДУ№4 до Договору №02-08-20К.pdf | зміни до договору |
13 грудня 2021 09:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 липня 2021 13:58
|
ДУ№3 до Договору №02-08-20К (1).pdf | зміни до договору |
07 липня 2021 13:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 серпня 2020 08:25
|
ДУ№1 до Договору №02-08-20К (1).pdf | зміни до договору |
21 серпня 2020 08:25
|
Електронний підпис | укладений |
17 серпня 2020 15:14
|
Договір №02-08-20К.pdf | укладений |
17 серпня 2020 15:14
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 21 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись пунктом 19.2. Договору пункт 3.1. Договору та Додаток №3 до Договору викласти в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 02/08-20К |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 07 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись пунктом 18.4. чинного ДОГОВОРУ №02/08-20К ПРО ЗАКУПІВЛЮ РОБІТ від 14 серпня 2020 року: пункт 3.1. Договору, пункт 4.4. Договору, розділ 20 "РЕКВІЗИТИ СТОРІН" та Додаток №3 до Договору "Календарний план фінансування робіт" - викласти в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 02/08-20К |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 13 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі", підпунктом 3 пункту 3.2. та пунктом 18.4. чинного Договору №02/08-20К ПРО ЗАКУПІЛЮ РОБІТ від 14 серпня 2020 року уклали цю Додаткову угоду №4 до Договору про наступне: Пункт 3.1. Договору, Пункт 18.1. Договору, Додаток №2 до Договору «Календарний план виконання робіт» та Додаток №3 до Договору «Календарний план фінансування робіт» - викласти в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 02/08-20К |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 03 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись пунктом 18.4. чинного ДОГОВОРУ №02/08-20К ПРО ЗАКУПІВЛЮ РОБІТ від 14 серпня 2020р. уклали цю Додаткову угоду до Договору про наступне: пункт 3.1. Договору, Пункт 18.1. Договору, Додаток № 2 до Договору «Календарний план виконання робіт» та Додаток № 3 до Договору «Календарний план фінансування робіт» - викласти в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 02/08-20К |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 14 серпня 2020 — 31 грудня 2023 |
Сума оплати за договором: |
2 051 738,58
UAH (в тому числі ПДВ 341 956,43 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Додаткова угода № 6 від 29.12.2023 року до Договору № 02/08-20К про закупівлю робіт від 14.08.2020 року |