Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт мосту через суходіл на автомобільній дорозі С211409 Левківка - Ізюмське, км 5+560
Очікувана вартість
13 079 683,46 UAH
UA-2020-07-02-007091-a 058fb74803a24ca5bfa20a1e37ffb134
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дмитрієва Катерина Сергіївна

+380505751277 DMITRIEVA_TENDER@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРОГИ ХАРКІВЩИНИ"
Код ЄДРПОУ: 42166406
Місцезнаходження: 61202, Україна , Харківська обл., Харків, ВУЛИЦЯ АХСАРОВА, будинок 2
Контактна особа: Дмитрієва Катерина Сергіївна
+380505751277
DMITRIEVA_TENDER@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 липня 2020 14:59
Звернення за роз’ясненнями: до 07 липня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 липня 2020 16:00
Початок аукціону: 20 липня 2020 14:50
Очікувана вартість: 13 079 683,46 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 130 796,83 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 65390 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються Замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо Учасником, викладаються українською мовою. У разі участі Учасника-нерезидента його тендерна пропозиція викладається мовою держави-нерезидента з обов’язковим перекладом на український текст. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Капітальний ремонт мосту через суходіл на автомобільній дорозі С211409 Левківка - Ізюмське, км 5+560
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки Пункт 4.4. Договору "Перед початком робіт ЗАМОВНИК може сплачувати ПІДРЯДНИКУ попередню оплату на придбання матеріалів, конструкцій, виробів для виконання робіт по Об'єкту у розмірі 30% від загального річного обсягу робіт на строк 3 (три) місяці, згідно постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 р. № 1070 "Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти" та відповідно до Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. № 1764. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів ПІДРЯДНИКУ на небюджетний рахунок, відкритий на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку." Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Пункт 4.1. Договору "Розрахунки по Договору проводяться шляхом поетапної оплати ЗАМОВНИКОМ за виконані ПІДРЯДНИКОМ роботи при наявності коштів передбачених на ці цілі з державного бюджету, місцевих бюджетів та інших джерел фінансування у межах відповідних кошторисних призначень, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок ПІДРЯДНИКА на підставі «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-2в) та «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-3), підписаних уповноваженими представниками Сторін протягом 30 (тридцяти) робочих днів." Пiсляоплата 30 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-02-007091-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРША СЛОБОЖАНСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ", Код ЄДРПОУ:37188826
Дата подання: 07 липня 2020 15:44
Дискримінаційні умови тендерної документації
Згідно тендерної документації, Асфальтобетонний(ні) завод(и) (виробництво) повинен бути атестований на виготовлення асфальтобетонних сумішей та щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей відповідно ДСТУ Б В.2.7-119 та ДСТУ Б В.2.7-127:2015, про що Учасник додатково надаються підтверджуючі документи (посвідчена копія атестату виробництва та посвідчена копія договору на проведення атестації з усіма додатками, які є невід’ємною частиною договору). Вищезазначена вимога є дискримінаційною в розумінні ЗУ «Про публічні закупівлі» оскільки отримання атестату на виготовлення асфальтобетонних сумішей та щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей відповідно ДСТУ Б В.2.7-119 та ДСТУ Б В.2.7-127:2015, є добровільним, тобто асфальтобетонний завод на власний розсуд вирішує, отримувати йому цей атестат чи ні, це ні в якому разі не впливає на якість продукції, яку виготовляє асфальтобетонний завод, адже кожна продукція, що випускається підтверджується відповідними сертифікатами якості (відповідності), які учасник у разі перемоги у цій закупівлі, обов`язково надасть Замовнику на асфальтобетонні суміші. Відповідно до ч.4. ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. У зв`язку з цим вимагаємо привести Додаток 2 до тендерної документації у відповідність до норм чинного законодавства.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
10 липня 2020 11:10
Тендерна документація Замовника розроблена відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закону). Згідно з Додатком №2 до Тендерної документації Замовником зазначається, що “Посвідчена копія атестату виробництва на виготовлення асфальтобетонних сумішей та щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей відповідно ДСТУ Б В.2.7-119 та ДСТУ Б В.2.7-127:2015 ДОДАТКОВО НАДАЄТЬСЯ УЧАСНИКОМ ЗА НАЯВНОСТІ.”, тобто Тендерна документація відповідає вимогам ст. 22 Закону та не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Учасників
Таким чином відсутні підстави щодо задоволення вимоги.
Номер вимоги: UA-2020-07-02-007091-a.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРША СЛОБОЖАНСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ", Код ЄДРПОУ:37188826
Дата подання: 07 липня 2020 15:49
Вимога наявності машиністів у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Учасник має право залучити в оренду техніку з екіпажем, тобто всі машиністи, які будуть задіяні при виконанні робіт - будуть проходити за договором оренди з екіпажем, тому учасник не повинен їх зазаначити в цій довідці. Просимо Вас виключити вимогу, щодо надання інформації про машиністів, водіїв у довідці, або додати до тендерної документації, що учасник може залучити технику за договорами оренди з екіпажем і не зазначати інформацію про машиністів, водіїв в довідці.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
10 липня 2020 11:11
Тендерна документація Замовника розроблена відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закону). Згідно з п. 1.1 Додатку №2 до Тендерної документації Замовником встановлено “…Якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена, то Учасник на всю залучену техніку вказану у довідці, додатково надає: -копії договорів дійсних та чинних, протягом всього строку виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди, надання послуг та ін. (договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди та ін., крім лізингу, на всю техніку, надану Учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт);…”, тобто Замовником не забороняється залучати в оренду техніку з екіпажем. Відповідно до ст. 798 Цивільного Кодексу України договором найму (оренди) транспортного засобу може бути встановлено, що він передається у найм (оренду) з екіпажем, який його обслуговує, це обов’язково зазначається в предметі договору найму (оренди). Також ст. 805 Цивільного Кодексу України передбачає, що екіпаж не припиняє трудових відносин з наймодавцем. Учаснику не потрібно підтверджувати кваліфікацію машиністів, водіїв у разі залучення транспортних засобів з екіпажем.
Таким чином відсутні підстави щодо задоволення вимоги.
Номер вимоги: UA-2020-07-02-007091-a.b3
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРША СЛОБОЖАНСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ", Код ЄДРПОУ:37188826
Дата подання: 07 липня 2020 15:53
Дискримінаційна вимога
Чому саме ці посади повинні бути в учасника у штатному розпису. Наприклад, учасник має винонавця робіт, який виконує геодезичні роботи, а також і виконує роботи виконавця робіт. Тому видалить, будь ласка, вимогу, щодо переліку конкретних посад працівників. Це дискримінаційні умови, тому будь ласка, не треба обмежувати учасників вказуючи саме ці посади, тому що один працівників може виконувати роботу паралельно і за геодезиста и за виконроба.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
10 липня 2020 11:12
Тендерна документація Замовника розроблена відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закону). Відповідно до п. 2 Додатку №2 до Тендерної документації Замовником встановлено чітку вимогу “Інформаційна довідка про працівників для виконання робіт відповідно до технічного завдання з дотриманням діючих норм і правил виконання робіт, обов’язково повинна містити графи становленні в Таблиці №6.”, тобто зазначена в питанні вимога щодо штатного розпису є недоцільною через відсутність такої у Тендерній документації.
Тендерна документація Замовника містить перелік ключових посад, які повинні бути в Учасника для виконання робіт відповідно до технічного завдання. Учасник має право залучити геодезиста або іншу особу яка виконує його функції, наприклад, паралельно один працівник може виконувати роботу за геодезиста і за виконавця робіт. Працівники можуть бути залучені як із штатної кількості, так і за цивільно-правовими угодами або іншими документами, які підтверджують правовідносини Учасника з відповідними працівниками. Згідно з вищевикладеним Тендерна документація відповідає вимогам ст. 22 Закону та не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Учасників
Таким чином відсутні підстави щодо задоволення вимоги.
Номер вимоги: UA-2020-07-02-007091-a.b4
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРША СЛОБОЖАНСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ", Код ЄДРПОУ:37188826
Дата подання: 07 липня 2020 15:57
Дискримінаційна вимога
Якщо учасник має аналогічне виконання робіт з улаштування залізобетонних фундаментів, чому саме в тендерній документації ви вказуєте влаштування монолітної залізобетонної плити, чому саме плити, якщо учасник має досвід виконувати роботи з з/б фундаменту, то він також може виконувати роботи з з/б плити. Внесіть зміни, дадойте це до тендерної документпації, будь ласка
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
10 липня 2020 11:14
Законодавством України чітко невизначено питання щодо поняття «аналогічний договір» Замовник самостійно, з урахуванням предмету закупівлі, у тому числі видів робіт та їх обсягів, які будуть виконуватись під час виконання робіт по договору, вартості матеріалів, обладнання, вартості предмету закупівлі, джерел фінансування та інших чинників, надає визначення поняттю «аналогічний договір» по кожній окремій закупівлі. Виходячи з норм Цивільного та Господарського кодексів, аналогічними можна вважати договори, які мають однакові істотні умови договору, а саме: предмет, ціну та строк дії договору.
Звертаємо Вашу увагу, що пунктом 3 Додатку 2 тендерної документації передбачена вимога щодо надання інформації про «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)». А також Замовником чітко визначено поняття аналогічного договору, а саме «Аналогічним буде вважатись договір(и) на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту та поточного середнього ремонту мостів, шляхопроводів на автомобільних дорогах загального користування, укладених протягом останніх 5-ти років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт з ремонтів мостів, шляхопроводів на автомобільних дорогах загального користування державного та місцевого значення будь-якої категорії одним договором або сумарно в обсязі 100 % від обсягів основних робіт/послуг, визначених Замовником в тендерній документації в натуральних величинах. Основними роботами даної закупівлі є влаштування монолітної залізобетонної плити мостового полотна та влаштування гідроізоляції по монолітній плиті мостової споруди. Саме таке визначення аналогічного договору дозволяє залучити потенційних Учасників, які виконували аналогічні обсяги робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту та поточного середнього ремонту мостів та шляхопроводів, які є елементами автомобільн6их доріг загального користування та дає можливість підтвердити кваліфікаційну відповідність Учасників для ефективного відбору тих Учасників, які мають відповідну підготовку, професійні знання, навички, аналогічний досвід та здатність виконувати роботи, що є предметом закупівлі.
Таким чином відсутні підстави щодо задоволення вимоги.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-09-14-000037 ● d715ba4fdaaa4fbda759305634a9a51b
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14 вересня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 14 вересня 2021 17:16
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


14.09.2021 № 309

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ



Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»



Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
8 UA-2020-07-02-007091-a 02.07.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-09-17 10:14:56

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту мосту через суходіл на автомобільній дорозі С211409 Левківка - Ізюмське, км 5+560, очікуваною вартістю 13 079 683,46 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2020-07-02-007091-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-09-21 13:34:57

Відповідь на запит про надання пояснення

На Ваш запит Державне підприємство «Дороги Харківщини» повідомляє наступне.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснюється на підставі робочого проєкту на «Капітальний ремонт мосту через суходіл на автомобільній дорозі С211409 Левківка - Ізюмське, км 5+560», ДБН В.2.3-4:2015 та інших діючих нормативних документів.
Розмір витрат та визначення очікуваної вартості здійснюється на підставі Зведеного кошторисного розрахунку проєкту на «Капітальний ремонт мосту через суходіл на автомобільній дорозі С211409 Левківка - Ізюмське, км 5+560» - ЕКСПЕРТНИЙ ЗВІТ (позитивний) щодо розгляду проектної документації на будівництво за робочим проєктом від 14.04.2020 року №V-0062-20/ПРОЕКСП, у відповідності до розпорядження Харківської обласної державної адміністрації «Про розподіл коштів субвенції з державного бюджету та затвердження переліків об’єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонтів автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах Харківської області у 2020 році» від 20 лютого 2020 року №83 та відповідно до наказу директора ДП «Дороги Харківщини» «Про затвердження проектів» від 14 квітня 2020 року №37-ОД/Б.
Закупівля за номером UA-2020-07-02-007091-a була оголошена 02.07.2020 року, а вимоги пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» було доповнено згідно з Постановою Кабінету Міністрів від 16.12.2020 року №1266, тому у Замовника відсутні порушення щодо розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі на власному веб-сайті (або офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів) відповідно до абзацу 1 статті 58 Конституції України закони та інші нормативно-правову акти не мають зворотної дії в часі.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-09-24 11:39:16

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту мосту через суходіл на автомобільній дорозі С211409 Левківка - Ізюмське, км 5+560, очікуваною вартістю 13 079 683,46 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2020-07-02-007091-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів): щодо підстав неоприлюднення в електронній системі закупівель додаткової угоди № 2 до договору про закупівлю від 14.08.2020 № 02/08-20К.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-09-28 14:38:59

Відповідь на запит про надання пояснення

На Ваш запит повідомляємо наступне.
Відповідно до вимог частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник повідомляє, що договір про закупівлю робіт від 14.08.2020р. №02/08-20К укладений між Державним підприємством «Дороги Харківщини» та Товариством з обмеженою відповідальність «ПЕРША СЛОБОЖАНСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ» містить 3 (три) додаткові угоди. Додаткова угода №2 була не опублікована відповідно до частини 7 статті 41 Закону через відсутність обставин зазначених у частині 5 статті 41 Закону.
Скан-копію договору з усіма додатками та усіма додатковими угодами додаємо до пояснення.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 06 жовтня 2021
Кінцевий строк оскарження: 12 жовтня 2021

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 липня 2020 15:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРША СЛОБОЖАНСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ" 11 555 300,00
UAH з ПДВ
11 555 300,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ІНТЕХ КОМПЛЕКТ 13 070 000,00
UAH з ПДВ
13 070 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Внедренческе підприємство Мост" 13 075 000,00
UAH з ПДВ
13 075 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 липня 2020 10:30
Електронний підпис
28 липня 2020 10:30
Інформація ч.ІІ ст.17.pdf
28 липня 2020 10:30
public_doc (1).p7s
28 липня 2020 10:30
public_doc (1).pdf
28 липня 2020 10:30
Довідка п.8 ч.І ст.17.pdf
28 липня 2020 10:30
Dovidka_20189584260680595119.pdf.p7s
28 липня 2020 10:30
Dovidka_20189584260680595119.pdf
28 липня 2020 10:30
Довідка (5).zip
28 липня 2020 10:30
Довідка (6).zip
24 липня 2020 15:25
Електронний підпис
17 липня 2020 15:41
Електронний підпис
17 липня 2020 15:08
Електронний підпис
17 липня 2020 14:21
Електронний підпис
17 липня 2020 13:35
Електронний підпис
17 липня 2020 13:35
9.5.АБЗ (п.1.2. Дод.2 ТД).pdf
17 липня 2020 13:35
9.3.ЦБЗ (п.1.3. Дод.2 ТД).pdf
17 липня 2020 13:23
Електронний підпис
17 липня 2020 13:23
10.2.Відгук (п.3 Дод.2 ТД).pdf
17 липня 2020 12:16
Електронний підпис
17 липня 2020 12:16
19815 ПСБК p7s.zip

Публічні документи

17 липня 2020 14:19
Електронний підпис
17 липня 2020 14:17
Дод 2 табл 1 Техніка.pdf
17 липня 2020 14:17
АБЗ.pdf
17 липня 2020 14:17
ЦБЗ.PDF
17 липня 2020 14:17
дод 6 субподряд.PDF
17 липня 2020 14:17
Додаток 3.PDF
17 липня 2020 14:17
Додаток 5.PDF
17 липня 2020 14:17
Гарантійний лист.PDF
17 липня 2020 14:17
Лаборатория.pdf

Публічні документи

17 липня 2020 14:59
Електронний підпис
17 липня 2020 14:58
2.2 АБЗ.pdf
17 липня 2020 14:58
4. Додаток 5.pdf
17 липня 2020 14:58
2.1 Машини мех .pdf
17 липня 2020 14:58
3. Додаток 3.pdf
17 липня 2020 14:58
2.3 ЦБЗ.pdf
17 липня 2020 14:58
Гарантія 5+560.zip
17 липня 2020 14:58
2.4 Лабораторія.pdf
17 липня 2020 14:58
2.0 Мат тех база.pdf
17 липня 2020 14:58
1. Додаток 1.pdf
17 липня 2020 14:58
5. Додаток 6.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРША СЛОБОЖАНСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ"

ТОВ ІНТЕХ КОМПЛЕКТ

Товариство з обмеженою відповідальністю "Внедренческе підприємство Мост"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРША СЛОБОЖАНСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ"
#37188826
Переможець 11 555 300,00
UAH з ПДВ
27 липня 2020 10:21
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 липня 2020 17:58

Вимога про усунення невідповідностей

Під час розгляду виявлені невідповідності що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) спосіб документального підтвердження яких визначено Додатком №2 Тендерної документації: І. УЧАСНИК НЕ НАДАВ відповідні документи: 1. Учасник не надав лист-підтвердження від ТОВ «СПЕЦКОНТРОЛЬ УКРАЇНА» по договору надання послуг від 15.07.2020р. №35-48, щодо незаперечення використання його машин, механізмів, обладнання та ін. для виконання робіт Учасником за предметом закупівлі на весь строк виконання робіт за предметом закупівлі. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності – відповідно до п 1.1 Додатку №2 Тендерної документації “Якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена, то Учасник на всю залучену техніку вказану у довідці, додатково надає:…… -листа-підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його машин, механізмів, обладнання та ін. для виконання робіт Учасником за предметом закупівлі на весь строк виконання робіт за предметом закупівлі.”. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ та/або документів, які повинні подати Учасник для усунення виявлених не відповідносте: 1. Лист-підтвердження від ТОВ «СПЕЦКОНТРОЛЬ УКРАЇНА» по договору надання послуг від 15.07.2020р. №35-48. ІI. УЧАСНИК НЕ НАДАВ відповідні документи: 1. Учасник не надав копії свідоцтв про державну реєстрацію техніки або інший документ, що посвідчує право власності (обліку), якщо техніка не підлягає державній реєстрації на техніку зазначену у довідці від 16 липня 2020р. вих.№16/07-1, а саме на техніку зазначену: - у пункті 5 залучена за договором від 15.07.2020р. №15/07-К; - у пунктах 25-27 залучена за договором від 15.07.2020р. №15-3455; -у пунктах 32-33 залучена за договором від 15.07.2020р. №15-1; -у пунктах 34-48 залучена за договором від 14.07.2020р. №14-О. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ Тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності – відповідно до п 1.1 Додатку №2 Тендерної документації “В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, на кожну одиницю техніки Учасник надає копії свідоцтва про державну реєстрацію техніки. Якщо техніка не підлягає державній реєстрації, - інший документ, що посвідчує право власності (обліку).”. Документи завантажені Учасником в складі тендерної пропозиції повинні бути чіткими, текст має бути розбірливим та придатним до читання. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ та/або документів, які повинні подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Копії свідоцтв про державну реєстрацію техніки або інший документ, що посвідчує право власності (обліку), якщо техніка не підлягає державній реєстрації на техніку зазначену у довідці від 16 липня 2020р. вих.№16/07-1, а саме: - у пункті 5 залучена за договором від 15.07.2020р. №15/07-К; - у пунктах 25-27 залучена за договором від 15.07.2020р. №15-3455; -у пунктах 32-33 залучена за договором від 15.07.2020р. №15-1; -у пунктах 34-48 залучена за договором від 14.07.2020р. №14-О. Просимо усунути невідповідність та надати інформацію протягом 24 ГОДИН з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей відповідно до пункту 2 "Інша інформація" та пункту 4 "Відхилення тендерних пропозицій" розділу V. "Оцінка тендерної пропозиції" тендерної документації та вимог ч.16 ст. 29 та абз.5 пп.1 ч.1 ст. 31 Закону.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 липня 2020 10:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРША СЛОБОЖАНСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ"
#37188826
11 555 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2024 10:47
ДУ№6 до Договору №02_08-20К.pdf укладений
02 січня 2024 10:47
Електронний підпис зміни до договору
03 січня 2023 15:13
ДУ№5 до Договору №02-08-20К.pdf зміни до договору
03 січня 2023 15:13
Електронний підпис зміни до договору
13 грудня 2021 09:35
ДУ№4 до Договору №02-08-20К.pdf зміни до договору
13 грудня 2021 09:35
Електронний підпис зміни до договору
07 липня 2021 13:58
ДУ№3 до Договору №02-08-20К (1).pdf зміни до договору
07 липня 2021 13:58
Електронний підпис зміни до договору
21 серпня 2020 08:25
ДУ№1 до Договору №02-08-20К (1).pdf зміни до договору
21 серпня 2020 08:25
Електронний підпис укладений
17 серпня 2020 15:14
Договір №02-08-20К.pdf укладений
17 серпня 2020 15:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 19.2. Договору пункт 3.1. Договору та Додаток №3 до Договору викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 02/08-20К
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 18.4. чинного ДОГОВОРУ №02/08-20К ПРО ЗАКУПІВЛЮ РОБІТ від 14 серпня 2020 року: пункт 3.1. Договору, пункт 4.4. Договору, розділ 20 "РЕКВІЗИТИ СТОРІН" та Додаток №3 до Договору "Календарний план фінансування робіт" - викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 02/08-20К
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі", підпунктом 3 пункту 3.2. та пунктом 18.4. чинного Договору №02/08-20К ПРО ЗАКУПІЛЮ РОБІТ від 14 серпня 2020 року уклали цю Додаткову угоду №4 до Договору про наступне: Пункт 3.1. Договору, Пункт 18.1. Договору, Додаток №2 до Договору «Календарний план виконання робіт» та Додаток №3 до Договору «Календарний план фінансування робіт» - викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 02/08-20К
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 18.4. чинного ДОГОВОРУ №02/08-20К ПРО ЗАКУПІВЛЮ РОБІТ від 14 серпня 2020р. уклали цю Додаткову угоду до Договору про наступне: пункт 3.1. Договору, Пункт 18.1. Договору, Додаток № 2 до Договору «Календарний план виконання робіт» та Додаток № 3 до Договору «Календарний план фінансування робіт» - викласти в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 02/08-20К
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 серпня 2020 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 2 051 738,58
UAH (в тому числі ПДВ 341 956,43 UAH)
Причини розірвання договору: Додаткова угода № 6 від 29.12.2023 року до Договору № 02/08-20К про закупівлю робіт від 14.08.2020 року