Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Проведення поточного ремонту сантехсистем житлового будинку за адресою: вул. Калинова, буд. 86
Очікувана вартість
199 990,00 UAH
UA-2020-07-02-007022-a 3b064dc0f2c24bad8ae0083ade5d8df0
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія В'ячеславівна Захаренко

+380671949357 gbk131@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ОБСЛУГОВУЮЧИЙ КООПЕРАТИВ "ЖИТЛОВО - БУДІВЕЛЬНИЙ КООПЕРАТИВ №131 "УЮТНИЙ"
Код ЄДРПОУ: 23066912
Місцезнаходження: 49087, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпро, Індустріальний район ВУЛИЦЯ КАЛИНОВА будинок 86
Контактна особа: Юлія В'ячеславівна Захаренко
+380671949357
gbk131@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 липня 2020 14:53
Звернення за роз’ясненнями: до 10 липня 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 липня 2020 16:00
Очікувана вартість: 199 990,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 999,95 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45330000-9: Водопровідні та санітарно-технічні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Проведення поточного ремонту сантехсистем житлового будинку за адресою: вул. Калинова, буд.86
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49087, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Калинова, буд. 86
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 45330000-9 — Водопровідні та санітарно-технічні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Джерело фінансування місцевий бюджет Пiсляоплата 10 Банківські 70
Надання послуг Власні кошти ЖБК №131 "Уютний" Пiсляоплата 10 Банківські 30

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 липня 2020 17:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 липня 2020 17:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 липня 2020 17:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 липня 2020 14:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 липня 2020 17:06
Оголошення про спрощену процедуру закупівлі Калинова, 86 (нова редакція).doc
02 липня 2020 14:53
Оголошення про спрощену процедуру закупівлі Калинова, 86.doc
02 липня 2020 17:48
Протокол.JPG

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 09 липня 2020 15:52
Згідно п.4 Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження тендерної пропозиції вимагається непередбачені законом кваліфікаційні вимоги, а саме. п.4.1 Довідка в довільні формі про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів (не менше двох), що містить інформацію про назву замовника за договором, номер, дату договору, предмет договору. Також Учасником надаються копії аналогічних договорів, зазначених у довідці (не менше двох), копії документів, передбачених умовами договору, що підтверджують його виконання (акт наданих послуг, акт приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в тощо) та копії листів-відгуків (не менше одного листа-відгуку до договору, зазначеного в довідці). Згідно пн.2 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовником може вимагатися підтвердження досвіду виконання лише одного аналогічного договору, а не кількох законом про публічні закупівлі замовникові надано право на встановлення в тендерній документації вимоги документально підтвердженого досвіду виконання договору, а не договорів. Виходячи з вищезазначеного та з метою забезпечення законності, просимо внести зміни щодо кількості аналогічних договорів
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-02-007022-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ІНТЕРНА.", Код ЄДРПОУ:42662615
Дата подання: 09 липня 2020 20:25
усунення дискримінаційних вимог
Згідно п.4 Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження тендерної пропозиції вимагається непередбачені законом кваліфікаційні вимоги, а саме. п.4.1 Довідка в довільні формі про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів (не менше двох), що містить інформацію про назву замовника за договором, номер, дату договору, предмет договору. Також Учасником надаються копії аналогічних договорів, зазначених у довідці (не менше двох), копії документів, передбачених умовами договору, що підтверджують його виконання (акт наданих послуг, акт приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в тощо) та копії листів-відгуків (не менше одного листа-відгуку до договору, зазначеного в довідці). Згідно пн.2 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовником може вимагатися підтвердження досвіду виконання лише одного аналогічного договору, а не кількох законом про публічні закупівлі замовникові надано право на встановлення в тендерній документації вимоги документально підтвердженого досвіду виконання договору, а не договорів. Виходячи з вищезазначеного та з метою забезпечення законності, просимо внести зміни щодо кількості аналогічних договорів
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 липня 2020 10:26
Стаття 16. Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі

1. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.

2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:

1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;

2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;

3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);

4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 липня 2020 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "БЕРГ 2004" 189 000,00
UAH з ПДВ
189 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 липня 2020 12:37
Електронний підпис
15 липня 2020 12:33
Довідки, листи.pdf
15 липня 2020 12:33
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "БЕРГ 2004"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "БЕРГ 2004"
#39719069
Переможець 189 000,00
UAH з ПДВ
17 липня 2020 14:28

Документи

17 липня 2020 14:28
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 липня 2020 14:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "БЕРГ 2004"
#39719069
189 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 липня 2020 14:28
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 січня 2021 15:39
Електронний підпис укладений
27 липня 2020 17:44
Сканировать1.JPG укладений
27 липня 2020 17:42
scan 15.jpg укладений
27 липня 2020 17:42
scan 14.jpg укладений
27 липня 2020 17:42
scan 13.jpg укладений
27 липня 2020 17:42
scan 12.jpg укладений
27 липня 2020 17:42
scan 11.jpg укладений
27 липня 2020 17:42
scan 10.jpg укладений
27 липня 2020 17:42
scan 9.jpg укладений
27 липня 2020 17:42
scan 8.jpg укладений
27 липня 2020 17:42
scan 7.jpg укладений
27 липня 2020 17:42
scan 6.jpg укладений
27 липня 2020 17:41
scan 5.jpg укладений
27 липня 2020 17:41
scan 4.jpg укладений
27 липня 2020 17:41
scan 3.jpg укладений
27 липня 2020 17:41
scan 2.jpg укладений
27 липня 2020 17:41
scan 1.jpg укладений
27 липня 2020 17:41
Договор 1 стр.pdf укладений
27 липня 2020 17:41
Договор 2 стр.pdf укладений
27 липня 2020 17:41
Договор 3 стр.pdf укладений
27 липня 2020 17:41

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 189 000,00
UAH