Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Рентгено-телевізійний інтроскоп
Очікувана вартість
1 888 900,00 UAH
UA-2020-07-02-007003-a 944ef93673124be8a8363eba66139823
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лашин Ігор Михайлович

380564405660 aerokwg@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Міжнародний аеропорт Кривий Ріг" Криворізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 01173530
Місцезнаходження: 50000, Україна , Дніпропетровська обл., Кривий Ріг, Аеропорт
Контактна особа: Лашин Ігор Михайлович
380564405660
aerokwg@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 липня 2020 14:53
Звернення за роз’ясненнями: до 14 липня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 липня 2020 18:00
Початок аукціону: 27 липня 2020 15:26
Очікувана вартість: 1 888 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 445,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 55000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38580000-4: Рентгенологічне та радіологічне обладнання немедичного призначення


- Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками - резидентами України, викладаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій мові, учасник надає переклад цього документу українською мовою, завірений підписом уповноваженої особи Учасника. При цьому установчі документи учасника, документи про призначення/обрання керівника, документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, а також документи, що підтверджують відповідність робіт технічним вимогам, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою. Додатково власні назви, торгові марки, моделі, назва виробника, дилера, дистриб’ютора, найменування адміністративних одиниць, адреси, абревіатури, значення технічних характеристик, топоніми, фірмові бланки, адреси сайтів, посилання, які викладені іншою мовою ніж українська, в документах, що входять до складу тендерної пропозиції, не потребують перекладу українською мовою. Тендерні пропозиції підготовлені Учасниками - нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати переклад українською мовою, вірність перекладу (або справжність підпису перекладача) повинна бути засвідчена нотаріально або документ повинен бути легалізований у встановленому законодавством України порядку. У разі розбіжностей з текстом оригіналу перевага надається україномовному тексту.
- Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у п.4 ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі»
Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Електронна банківська гарантія має бути оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 р. № 639, та повинна містити зобов’язання банку у разі виникнення обставин, передбачених підпунктом 3.2. пункту 3 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, відшкодувати на рахунок Замовника кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції визначеної в підпункті 2.1. пункту 2 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Електронна банківська гарантія повинна бути засвідчена електронним цифровим підписом або кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи Гаранта. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не меншим строку дії тендерної пропозиції, а саме не менше 90 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Рентгено-телевізійний інтроскоп
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50000, Україна, Дніпропетровська область, місто Кривий Ріг, АЕРОПОРТ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 38580000-4 — Рентгенологічне та радіологічне обладнання немедичного призначення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться по факту поставки шляхом оплати Замовником вартості товару по безготівковому розрахунку на підставі акту прийому-передачі Товару та/або видаткової накладної протягом 30 календарних днів з дати отримання Товару. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 липня 2020 16:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 липня 2020 16:45
ТД_РТІ (нова редакція).docx
16 липня 2020 16:45
Лист зі змінами РТІ.doc
16 липня 2020 16:45
Додаток 3 (нова редакція).docx
02 липня 2020 14:55
Додаток 1.docx
02 липня 2020 14:54
Додаток 2.docx
02 липня 2020 14:54
ТД_РТІ.docx
02 липня 2020 14:54
Додаток 3.docx
16 липня 2020 16:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 липня 2020 15:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 липня 2020 16:45
ТД_РТІ (нова редакція).docx
16 липня 2020 16:45
Лист зі змінами РТІ.doc
16 липня 2020 16:45
Додаток 3 (нова редакція).docx
02 липня 2020 14:55
Додаток 1.docx
02 липня 2020 14:54
Додаток 2.docx
02 липня 2020 14:54
ТД_РТІ.docx
02 липня 2020 14:54
Додаток 3.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення інформації
Дата подання: 06 липня 2020 14:25
Дата відповіді: 08 липня 2020 15:19
Умовами тендерної документації щодо забезпечення тендерної пропозиції встановлено наступне: «Інформація про банківські реквізити Замовника для оформлення забезпечення тендерної пропозиції (за потреби) надається учаснику за зверненням.» У зв’язку з цим просимо надати інформацію про банківські реквізити Замовника (Комунальне підприємство "Міжнародний аеропорт Кривий Ріг" Криворізької міської ради) для оформлення забезпечення тендерної пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: UA178201720344381002100047371
в Держказначейська служба України
м. Київ МФО : 820172
Уточнення технічних характеристик
Дата подання: 09 липня 2020 11:32
Дата відповіді: 13 липня 2020 23:00
В підсистемі «Вимоги до якості зображення» таблиці 2.1. додатку 2 до тендерної документації визначена вимога до проникаючої здатності по сталі, а саме вона повинна бути не менше 40 мм. В підпункті 5 пункту 9 розділу XXVIII авіаційних правил України «Інструкція з організації та здійснення контролю на безпеку в аеропортах України» (далі – Правила), затверджених 15 березня 2019 р. наказом Державіаслужби України № 322 та зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 07 червня 2019 р. за № 594/33565, визначено «спрощений метод проникнення променів для матеріалів значної товщини має забезпечити оператору можливість бачити на екрані зображення свинцевого стрижня завтовшки 1,5 мм за сталевою пластиною завтовшки 26 мм». Просимо привести технічні вимоги у відповідність до законодавства України або надати обґрунтування необхідності використання саме таких вимог до проникаючої здатності по сталі. Тому що, встановлення завищених вимог, штучно звужує коло потенційних конкурентів, та не сприяє добросовісній конкуренції серед учасників, максимальній економії та ефективності закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Після вивчення фахівцями нашого підприємства Вашої вимоги, маємо повідомити, що норма в документі «Інструкція з організації та здійснення контролю на безпеку в аеропортах України» (далі – Правила), затверджених 15 березня 2019 р. наказом Державіаслужби України» № 322 та зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 07 червня 2019 р. за № 594/33565, а саме «спрощений метод проникнення променів для матеріалів значної товщини має забезпечити оператору можливість бачити на екрані зображення свинцевого стрижня завтовшки 1,5 мм за сталевою пластиною завтовшки 26 мм» на яку Ви посилаєтесь, встановлює мінімальний необхідний показник, зокрема проникнення променів, для рентгенівської техніки, яка дозволена для використання контролю на безпеку в аеропортах України. Встановлена в тендерній документації вимога жодним чином не порушує норму документа про яку йдеться, а має на меті придбання обладнання яке має характеристики вищі (кращі) за мінімальні, що в свою чергу, безпосередньо впливає на рівень АБ підприємства. Таким чином, нажаль, Ваша вимога підлягає відхиленню.
Щодо внесення змін в ТД
Дата подання: 10 липня 2020 16:09
Дата відповіді: 15 липня 2020 13:25
1. Для розширення кола потенційних учасників, просимо внести зміни до п.п. 2.5 п. 2 Розділу 6 "Результати торгів та укладання договору про закупівлю" виклавши його в наступній реадкції: "2.5. Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати: 1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю; 2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації. У разі залучення субпідрядника до надання послуг з гарантійного обслуговування, здійснення інсталяційних робіт, постгарантійного супроводження, навчання персоналу, Учасник зобов’язаний надати ліцензію або дозвіл на субпідрядника. При наданні ліцензії або дозволу на субпідрядника, надавати ліцензію Постачальнику не обовʼязково. У разі якщо переможцем процедури закупівлі є об’єднання учасників, копія ліцензії або дозволу надається одним з учасників такого об’єднання учасників."
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Умовою даних торгів є постачання пропонованого товару. Згідно нормативних документів України діяльність з постачання товару, що є предметом закупівлі за даними торгами, не ліцензується та не потребує спеціальних документів дозвільного характеру. З огляду на зазначене та враховуючи, що п.п. 2.5 п. 2 Розділу 6 "Результати торгів та укладання договору про закупівлю" містить уточнення стосовно ліцензії або документа дозвільного характеру – «у разі їх наявності», тендерний комітет не бачить необхідності у внесенні запропонованих змін до тендерної документації.
Роз'яснення щодо вимог вказаних в Тендерній документації
Дата подання: 10 липня 2020 16:11
Дата відповіді: 15 липня 2020 13:29
Просимо надати роз'яснення щодо надання переможцем закупівлі наступного документу: "5.8.3. Оригінал або копію документу, виданого (або датованого) уповноваженим органом (або підприємством, або організацією, або структурним підрозділом) в паперовому або електронному вигляді не раніше дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі про те, що службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми (для учасників юридичних осіб);" Чи мається на увазі, що переможець має надати довідку Департаменту інформації Міністерства внутрішніх справ щодо непритягнення до кримінальної відповідальності, відсутності незнятої чи непогашеної судимості та неперебування в розшуку".
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно з роз’ясненням Мінекономіки від 03.06.2020р. №3304-04/34835-06 це повинна бути довідка, видана Міністерством внутрішніх справ України, для надання фізичним особам відомостей про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України
Щодо внесення змін
Дата подання: 10 липня 2020 16:12
Дата відповіді: 15 липня 2020 13:28
Просимо виключити з Додатку 2 тендерної документації наступну умову: "3.) для учасників, які не є виробниками пропонованого товару: – скан-копію оригіналу документу, який підтверджує відносини з компанією-виробником Товару (або його офіційним представництвом, дилером, або дистриб’ютором на території України) щодо постачання продукції, яка є предметом закупівлі (дилерська угода та/або дистриб’юторский договір, договір поставки, тощо)." Дана вимога ніяким чином не впливає на можливість учасників запропонувати та поставити якісний товар та не підтверджує технічних і якісних характеристик предмету закупівлі. Крім того виключення такої вимоги збільшить конкуренцію в даній процедурі закупівлі, що дасть можливість Замовнику придбати товар за найбільш економічно вигідною ціною.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дана вимога дає можливість замовнику пересвідчитись у наявності в учасника офіційних взаємовідносин з компанією-виробником пропонованого учасником товару (або його офіційним представництвом, дилером, або дистриб’ютором на території України), що в свою чергу гарантує постачання нефальсифікованого товару. Тому тендерний комітет не бачить необхідності у внесенні запропонованих змін до тендерної документації.
Щодо бібліотеки ТІР
Дата подання: 10 липня 2020 16:39
Дата відповіді: 15 липня 2020 13:59
У тендерній документації визначено призначення предмету закупівлі (РТІ), а саме - для контролю на безпеку ручної поклажі та багажу. В підсистемі «Технічні вимоги» таблиці 2.1. додатку 2 до тендерної документації визначена вимога щодо можливості організації бібліотек ТІР - . системи проектування зображень небезпечних предметів (далі - система ПЗНП). В пункті 6 розділу XXXV авіаційних правил України «Інструкція з організації та здійснення контролю на безпеку в аеропортах України» (далі – Правила), затверджених 15 березня 2019 р. наказом Державіаслужби України № 322 та зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 07 червня 2019 р. за № 594/33565, визначено що бібліотека системи ПЗНП повинна: «4) містити для догляду ручної поклажі зображення, а саме: саморобних вибухових пристроїв - 60-75 %; зброї / вогнепальної зброї - 10-25 %; ножів, гострих предметів - 10-25 %; інше - 5-20 %; 5) бібліотека, що застосовується для догляду багажу, який перевозиться у вантажному відсіку, містить: саморобних вибухових пристроїв - 80-100 %; інше - 0–20 %.» Просимо надати роз’яснення, яким чином може бути виконана вимога Правил щодо бібліотеки системи ПЗНП (ТІР) враховуючі визначене призначення предмету закупівлі?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Система проектування зображень небезпечних предметів повинна давати можливість замовнику встановлювати ті проценти, які працівники замовника вважатимуть за необхідне встановлювати в даний момент часу. Мова не йде про використання предмету закупівлі для контролю на безпеку ручної поклажі та одночасного використання предмету закупівлі для контролю на безпеку багажу, який перевозиться у вантажному відсіку.
Щодо розмірів (габаритів) технічного засобу контролю.
Дата подання: 10 липня 2020 16:58
Дата відповіді: 15 липня 2020 13:47
В підсистемі «Фізичні вимоги» таблиці 2.1. додатку 2 до тендерної документації визначені вимоги до розмірів (габаритів) технічного засобу контролю, а саме вони мають бути: довжина - не більше 3500 мм; висота - не більше 1400 мм; ширина - не більше 1400 мм. У той же час в підсистемі «Технічні вимоги» таблиці 2.1. додатку 2 до тендерної документації визначені вимоги до технічних показників Товару, а саме до розміру тунелю: ширина – не менше 510 мм; висота – не менше 810 мм. Просимо надати роз’яснення: Чому Замовник визначив саме такі точні мінімальні розміри – 510 та 810 мм, а не 500 та 800 або 550 та 850 мм відповідно? Чим вмотивоване встановлення саме таких обмежень до розмірів (габаритів)? Чому Замовник визначив за необхідне придбати рентгено-телевізійний інтроскоп з пріоритетом більшої висоти тунелю над шириною? Чи будуть допущені до участі в тендері моделі обладнання з розміром тунелю: ширина - не менше 810 і висота – не менше 510?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: При виборі розмірів тунелю замовник перш за все виходив з питань зручності для пасажирів, та якості і швидкості перевірки на авіа безпеку багажу пасажирів. Розміри тунелю та пріоритет висоти над шириною були взяті виходячи з розмірів чемоданів, які використовуються пасажирами, та виходячи з конструкції чемоданів.
Розгорнути всі запитання: 7 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 липня 2020 15:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Спеціалізоване виробниче бюро "Центуріон" 1 799 700,00
UAH з ПДВ
1 799 700,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Науково-технологічне підприємство «ОБЕРІГ» 1 888 600,00
UAH з ПДВ
1 888 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 серпня 2020 12:18
Електронний підпис
04 серпня 2020 12:18
Довідка МВС Тарасенко.pdf
24 липня 2020 13:13
Електронний підпис
24 липня 2020 13:12
Тендерна пропозиція.pdf
24 липня 2020 13:12
Сертифікат Rapiscan 2019.pdf
24 липня 2020 13:12
Копія Статуту + Опис.pdf
24 липня 2020 13:12
гарантія 115.50466.7z

Публічні документи

23 липня 2020 17:28
Електронний підпис
23 липня 2020 17:27
Статут та Опис.pdf
23 липня 2020 17:27
Витяг з ПДВ.pdf
23 липня 2020 17:27
Відсутність підстав.pdf
23 липня 2020 17:27
Гарантійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Спеціалізоване виробниче бюро "Центуріон"

Товариство з обмеженою відповідальністю «Науково-технологічне підприємство «ОБЕРІГ»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Спеціалізоване виробниче бюро "Центуріон"
#37773496
Переможець 1 799 700,00
UAH з ПДВ
03 серпня 2020 17:12

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 серпня 2020 17:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Спеціалізоване виробниче бюро "Центуріон"
#37773496
1 799 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2021 14:45
Електронний підпис укладений
17 серпня 2020 13:22
Договір РТІ.pdf укладений
17 серпня 2020 12:33

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 799 700,00
UAH (в тому числі ПДВ 299 950,00 UAH)