Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки» код 50530000-9 за ДК 021:2015 (послуги з обслуговування технічних засобів АСОП)
Очікувана вартість
13 387 410,00 UAH
UA-2020-07-02-006729-a befdf5e5e7384d84a890f9c5336a7182
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віталій Зарицький

+380442546567 tender3@kpt.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС"
Код ЄДРПОУ: 31725604
Місцезнаходження: 04070, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Набережне Шосе, буд. 2
Контактна особа: Віталій Зарицький
+380442546567
tender3@kpt.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Відповідно до вимог пункту 2 частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» переговорна процедура закупівлізастосовується Замовником якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за наявності відсутності конкуренції з технічних причин.
Пунктом 1 розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація) від 26.10.2018 № 1934 «Про введення в дослідну експлуатацією автоматизованої системи обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті міста Києва незалежно від форм власності» з 01.11.2018 передбачено увести в дослідну експлуатацію автоматизовану систему обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті міста Києва незалежно від форм власності: у Київському метрополітені, фунікулері, міській електричці, у трамваях і тролейбусах, автобусних маршрутах загального користування, які працюють у звичайному режимі руху, а також автобусних маршрутах загального користування, які працюють в режимі маршрутного таксі №№ 150 – 600.
Станом на 24.06.2020 до Служби енергетичного забезпечення та зв’язку надійшло 179 заявок, з них, 99 по критичним відмовам ТЗ АСОП (неможливість будь-яких валідацій у салоні транспортного засобу). Така ситуація негативно позначається на якості пасажирських перевезень на міській мережі наземного громадського транспорту загального користування столиці. Відповідно до постанов Кабінету Міністрів України від 11.03.2020 № 211 та від 20.05.2020 № 392 КП «Київпастранс» здійснює перевезення наземним громадським транспортом з дотриманням усіх передбачених карантинних обмежень, зокрема, перевезення забезпечуються в межах кількості місць для сидіння, передбаченої технічною характеристикою транспортного засобу або визначеної в реєстраційних документах на цей транспортний засіб.
Недовипуск рухомого складу на маршрути внаслідок несправності валідаторів при наявних карантинних обмеженнях приводить до збільшення інтервалів руху на маршрутній мережі та викликає негативну реакцію пасажирів і соціальне напруження в суспільстві.
Відповідно, КП «Київпастранс» не забезпечує перевезення орієнтовно 2429,1 тис. пасажирів і недоотримує 6292 тис. грн. виручки на місяць.
Враховуючи вищевикладене, комунальному підприємству «Київпастранс» необхідно укласти договір про надання послуг технічного обслуговування технічних засобів АСОП, до яких відносяться:
- послуги із періодичного (1 раз на місяць) технічного обслуговування технічних засобів АСОП;
- послуги з інцидентного технічного обслуговування технічних засобів АСОП (відновлення працездатності АСОП в транспортному засобі);
- послуги із супроводу технічних засобів АСОП;
- консультаційні послуги.
До складу технічних засобів автоматизованої системи оплати проїзду з інстальованим програмним забезпеченням (далі – ТЗ АСОП) входить спеціалізоване обладнання виробника Ridango для обліку та обробки електронних квитків: бортовий комп’ютер, термінал водія, валідатор (які встановлюються на борту транспортного засобу або на зарежимленій станції на автоматичному контрольному пункті), та пристрої інспекції. У вказаному обладнанні встановлено унікальне спеціалізоване програмне забезпечення для сумісної роботи в АСОП для обліку та обробки електронних квитків.
Контролер квитків є вузлом зв'язку, а також розумним пристроєм на борту транспортного засобу для управління на місці системою квитків транспортного засобу. Функції контролера – спілкування з іншими бортовими рішеннями, наприклад, валідаторами Ridango, зберігання білих та чорних списків квитків, керування функціями обчислень та пам'ятю для управління квитками.
платежів та швидкої перевірки електронних квитків на борту транспортних засобів. Валідатор:
- сумісний з картками MIFARE Plas, MIFARE DESFire;
- підтримує EMV (міжнародний стандарт для операцій з банківськими картками);
- підтримує безконтактний та NFC-зв’язок (включаючи як режим пасивного зчитування, так і активний режим однорангового читання);
- підтримує спілкування з портативним пристроєм інспекції квитків;
- включає 2D зчитувач штрих-кодів для читання квитка з інформацією або надрукованої на папері, або з квитків на екрані мобільного телефону (наприклад, QR-, штрих-код тощо);
- спілкується з контролером квитків через інтерфейс CAN-шини.
У валідаторі DV15SE встановлено спеціалізований захищений EMV-модуль для роботи з банківськими картками. Для забезпечення безпеки операцій з банківськими картками, що відповідає безпековим вимогам MasterCard і Visa, доступ для обслуговування цих валідаторів надається виключно авторизованому персоналу, що пройшов відповідне навчання та має відповідний сертифікат від виробника. Несанкціоноване втручання в роботу валідатора, в тому числі неавторизованих осіб, призведе до спрацювання системи захисту модуля та повної та непоправної втрати його працездатності.
Технічна підтримка технічних засобів АСОП забезпечує вирішення проблем працездатності обладнання та програмного забезпечення і є запорукою його безперебійної роботи, у випадку складних систем – гарантією ефективного використання її ресурсу.
Для забезпечення безперебійної роботи автоматизованої системи оплати проїзду, що є складним програмно-технічним комплексом, до її обслуговування мають допускатися фахівці з достатнього рівня вміннями та навиками, підтвердженими відповідними сертифікатами Ridango.
Відповідно до листа авторизації виробник технічних засобів АСОП компанія «Ріданго УКР» надала ексклюзивне право Товариству на надання послуг з технічного обслуговування технічних засобів АСОП в м. Києві.
Відповідно до вимог пункту 2 частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі відсутності конкуренції з технічних причин.
З метою захисту законних інтересів, пов’язаних з проведенням закупівлі Підприємство звернулося до відокремленого структурного підрозділу ДП «Інформаційні судові системи» «Центр судової експертизи та експертних досліджень» Державної судової адміністрації України з проханням провести дослідження та надати висновок експертного дослідження з питання: «Чи наявні підстави для проведення переговорної процедури згідно вимог статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» для закупівлі «Послуг з ремонту і технічного обслуговування техніки» код 50530000-9 за ДК 021:2015 (послуги з обслуговування технічних засобів АСОП)».
Відповідно до Експерного висновку № 014-АНО/20 науково-правового дослідження від 25.06.2020 послуги з обслуговування технічних засобів Автоматизованої системи оплати проїзду можуть бути надані тільки певним виконавцем через авторизацію та сертифікацію виробником на надання послуг з обслуговування технічних засобів Автоматизованої системи оплати проїзду сервісного центру – Товариством з обмеженою відповідальністю «АМРІТА КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» та його співробітниками.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 липня 2020 14:49
Оскарження наміру укласти договір: 13 липня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50530000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки


місцезнаходження замовника: 04070, м. Київ, Подільський район, Набережне шосе, 2, код ЄДРПОУ 31725604; категорія замовника: юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»; мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції: українською мовою (детальніше в тендерній документації)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 найменувань
«Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки» код 50530000-9 за ДК 021:2015 (послуги з обслуговування технічних засобів АСОП)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04070, Україна, м. Київ, м. Київ, філії та відокремлені підрозділи КП «Київпастранс»
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50530000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата наданих Виконавцем Послуг здійснюється Замовником у національній валюті у безготівковій формі шляхом перерахування на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 20 (двадцяти) календарних днів після підписання Сторонами Акту наданих Послуг. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

02 липня 2020 14:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-27-000006 ● cd7c486ead4746aa95d076b7057ffb11
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 27 жовтня 2020 10:55
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
27.10.2020 № 75

Івано-Франківськ

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291 та на виконання доручення Держаудитслужби від 16.09.2020 №003100-18/4941-2020
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.


Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ

ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській області
від 27.10.2020 №75

Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2020-07-02-006729-a 01.07.202 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 12 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 18 листопада 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АМРІТА КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#39950584
Переможець 13 387 410,00
UAH з ПДВ
02 липня 2020 14:49

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 липня 2020 14:49

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АМРІТА КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#39950584
13 387 410,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2021 20:45
Електронний підпис укладений
13 липня 2020 13:32
53.20-167.pdf укладений
13 липня 2020 13:31

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 10 197 576,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 699 596,00 UAH)