Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код по ДК 021:2015 - 32320000-2 Телевізійне та аудіовізуальне обладнання (інтерактивна дошка).
Очікувана вартість
3 478 000,00 UAH
UA-2020-07-02-006724-a ● 0231c08fbab54583900d4a9e7840b152
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ БІЛЯЇВСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 02145122 |
Місцезнаходження: | 67600, Україна , Одеська обл., Біляївка, проспект Незалежності, 7 |
Контактна особа: |
Вигоняйло Євген Ігорович 380485225749,380485225481,380485225191 osvita.bel.tender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 липня 2020 14:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 липня 2020 08:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 липня 2020 08:00 |
Початок аукціону: | 24 липня 2020 11:21 |
Очікувана вартість: | 3 478 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 17 390,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 104000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Код по ДК 021:2015 - 32320000-2 Телевізійне та аудіовізуальне обладнання (інтерактивна дошка).
67600, Одеська область, Біляївський р-н, м. Біляївка проспект Незалежності 7
67600, Одеська область, Біляївський р-н, м. Біляївка проспект Незалежності 7
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
94 штуки
Код по ДК 021:2015 - 32320000-2 Телевізійне та аудіовізуальне обладнання (інтерактивна дошка).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних 10-2. Джерело фінансування закупівлі- кошти місцевого бюджету. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 липня 2020 16:36 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 липня 2020 16:36 |
Оголошення Інтерактивна дошка Нова редакція.docx | |
15 липня 2020 16:31 |
Додаток 1 Нова редакція.docx | |
15 липня 2020 16:29 |
Перелік змін Інтерактивна дошка.docx | |
15 липня 2020 16:28 |
Додаток 2. Нова редакція.docx | |
15 липня 2020 16:28 |
ТД Інтерактивна дошка Нова редакція.docx | |
15 липня 2020 16:26 |
ТД Інтерактивна дошка Закреслена.docx | |
02 липня 2020 14:53 |
Додаток 4 Лист- Згода.docx | |
02 липня 2020 14:53 |
Додаток 5 Згода.docx | |
02 липня 2020 14:53 |
Додаток 3 Проект договору.docx |
15 липня 2020 16:36 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
15 липня 2020 16:36 |
Оголошення Інтерактивна дошка Нова редакція.docx
|
||||||
15 липня 2020 16:31 |
Додаток 1 Нова редакція.docx
|
||||||
15 липня 2020 16:29 |
Перелік змін Інтерактивна дошка.docx
|
||||||
15 липня 2020 16:28 |
Додаток 2. Нова редакція.docx
|
||||||
15 липня 2020 16:28 |
ТД Інтерактивна дошка Нова редакція.docx
|
||||||
15 липня 2020 16:26 |
ТД Інтерактивна дошка Закреслена.docx
|
||||||
02 липня 2020 14:53 |
Додаток 4 Лист- Згода.docx
|
||||||
02 липня 2020 14:53 |
Додаток 5 Згода.docx
|
||||||
02 липня 2020 14:53 |
Додаток 3 Проект договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення
Дата подання: 02 липня 2020 16:41
Дата відповіді: 06 липня 2020 14:29
Шановний Замовник!
Згідно з технічними вимогами:
7. Учасник повинен забезпечити проведення навчання по користуванню програмним забезпеченням. Навчання повинно проводитись сертифікованим працівником. Для підтвердження цього Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції гарантійний лист та сертифікат від виробника програмного забезпечення, який підтверджує, що особа, яка буде проводити навчання володіє необхідними знаннями по користуванню програмним забезпеченням.
Пропонуємо вам для підтвердження вищезазначеної вимоги додати: надати у складі тендерної пропозиції для підтвердження Сертифікат консультанта інтерактивного обладнання, виданий МОН України, що підтверджує сертифікацію консультанта як тренера Академії Інноваційного розвитку освіти.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Наголошуємо, що відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України “ Про публічні закупівлі ” тендерна документація може містити іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. А для того, щоб безпосередні користувачі могли вільно користуватися даним високовартісним обладнанням та використовувати всі його можливості для покращення рівня навчального процесу, вважаємо за необхідне проведення інструктажу по роботі з таким обладнанням та програмним забезпеченням. Для такого кваліфікованого інструктажу, ми, як замовник, маємо пересвідчитися, що це буде виконано кваліфікованим представником постачальника. Тому учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції Гарантійний лист про проведення майстер-класу по користуванню інтерактивним обладнанням ,консультантом з інтерактивного обладнання або виробником інтерактивного обладнання або його офіційним представником.
Тендер
Дата подання: 03 липня 2020 15:25
Дата відповіді: 06 липня 2020 14:29
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Доброго дня! Згідно Додатку 2 тендерної документації обов’язково обладнання має поставлятися та вводитися в експлуатацію учасником за адресами (місцями поставки), визначеними Замовником у цій тендерній документації. Вартість тендерної пропозиції учасника повинна враховувати витрати на доставку, монтаж, введення в експлуатацію товару за предметом закупівлі.
ТЗ
Дата подання: 03 липня 2020 17:38
Дата відповіді: 07 липня 2020 10:02
Доброго дня!
В технічних вимогах зазначено: Розмір електронної дошки не більше : 1730x1260 мм
Чи будете Ви розглядати інтерактивну дошку, що має більші зовнішні розміри проте інші технічні характеристики відповідають вимогам?
Відповідь: Доброго дня! Технічні, якісні та кількісні вимоги Замовника до обладнання за предметом закупівлі наведено у Додатку 2 до тендерної документації. Характеристики Товару, що пропонується учасником, повинні відповідати вимогам, визначеним у Таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-07-02-006724-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 03 липня 2020 17:54
Усунення дискримінаційних вимог
Шановний Замовник!
Згідно Додатку 1 учасник повинен надати:
1.1. Довідка в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника, з інформацією про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для постачання товару за предметом закупівлі, зокрема, про наявність власного та/або орендованого приміщення для обслуговування техніки в Одеській області. Для підтвердження наявності приміщення для розміщення учасник надає копії відповідних правовстановлюючих документів/догорів оренди.
Дана вимога суперечить принципам Закону України «Про публічні закупівлі» але також порушує і норми Закону України «Про захист економічної конкуренції». Взяти участь у закупівлі можуть лише учасники, які мають в наявності власне або орендоване приміщення в Одеській області, що є дискримінацією по відношенню до інших суб’єктів господарювання, які можуть здійснювати постачання, обслуговування запропонованого товару з інших областей.
Вимагаємо видалити вимогу з тендерної пропозиції щодо наявності власного та/або орендованого приміщення для обслуговування техніки в Одеській області.
Розгорнути
Згорнути
Згідно Додатку 1 учасник повинен надати:
1.1. Довідка в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника, з інформацією про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для постачання товару за предметом закупівлі, зокрема, про наявність власного та/або орендованого приміщення для обслуговування техніки в Одеській області. Для підтвердження наявності приміщення для розміщення учасник надає копії відповідних правовстановлюючих документів/догорів оренди.
Дана вимога суперечить принципам Закону України «Про публічні закупівлі» але також порушує і норми Закону України «Про захист економічної конкуренції». Взяти участь у закупівлі можуть лише учасники, які мають в наявності власне або орендоване приміщення в Одеській області, що є дискримінацією по відношенню до інших суб’єктів господарювання, які можуть здійснювати постачання, обслуговування запропонованого товару з інших областей.
Вимагаємо видалити вимогу з тендерної пропозиції щодо наявності власного та/або орендованого приміщення для обслуговування техніки в Одеській області.
Рішення замовника: Вимога задоволена
07 липня 2020 10:13
Повідомляємо, що тендерним комітетом буде розглянуто питання щодо внесення змін до тендерної документації з означених Вами положень тендерної документації.
Доброго дня! Відповідь на вимогу!
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 липня 2020 11:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "БЕРЕЗОРУДСЬКИЙ ВІТАЛІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ" |
3 452 000,00
UAH з ПДВ
|
3 383 990,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фізична особа підприємець Шмагіна Оксана Олександрівна |
3 468 036,00
UAH з ПДВ
|
3 384 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАСТЕРДЖЕМ" |
3 435 000,00
UAH з ПДВ
|
3 400 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "БЕРЕЗОРУДСЬКИЙ ВІТАЛІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ" #3075319990 |
Відхилено |
3 383 990,00
UAH з ПДВ
|
29 липня 2020 09:17
|
Фізична особа підприємець Шмагіна Оксана Олександрівна #2834806561 |
Переможець |
3 384 000,00
UAH з ПДВ
|
29 липня 2020 09:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 листопада 2020 10:15
|
Дод. угода ФОП Шмагіна О.О.pdf | зміни до договору |
04 листопада 2020 10:14
|
Електронний підпис | укладений |
18 серпня 2020 15:12
|
Банківська Гарантія Шмагіна.pdf | укладений |
18 серпня 2020 15:12
|
Електронний підпис | укладений |
18 серпня 2020 15:02
|
Електронний підпис | укладений |
18 серпня 2020 15:02
|
Договір Шмагіна.pdf | укладений |
18 серпня 2020 15:00
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 04 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 04 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Під час виконання договору поставки Інтерактивні дошки № 255/08 від 18.08.2020, виявились друкарські помилки, а саме у додатку 2 до договору (Дислокація), було вказано меншу кількість поставлених товарів. Зміни внесені до договору не призведуть ані до збільшення , ані до зменшення ціни, та не впливають на якість товарів. |
Номер договору про закупівлю: | 255/08 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |