Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

33160000-9 Устаткування для операційних блоків (Набір для лапароскопічних операцій в дитячій хірургії)
Очікувана вартість
3 654 857,16 UAH
UA-2020-07-02-006455-a 817d83d9fa404f4aa44ef46c507a58a5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Едуард Мельник

+380442348177 universitet_kiev@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДВНЗ "Національний медичний університет імені О.О. Богомольця"
Код ЄДРПОУ: 02010787
Вебсайт: http://nmuofficial.com
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., м.Київ, бульв.Тараса Шевченка, 13
Контактна особа: Едуард Мельник
+380442348177
universitet_kiev@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 липня 2020 14:31
Звернення за роз’ясненнями: до 08 липня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 липня 2020 00:00
Початок аукціону: 20 липня 2020 12:08
Очікувана вартість: 3 654 857,16 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 18 274,29 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33160000-9: Устаткування для операційних блоків


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Набір для лапароскопічних операцій в дитячій хірургії
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01135, Україна, м. Київ, Київ, вул. В'ячеслава Чорновола, 28/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33160000-9 — Устаткування для операційних блоків

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 липня 2020 14:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 липня 2020 14:31
ТД лапароскопічна стійка.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 липня 2020 12:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ГЛОБАЛМЕДГРУП" 3 650 305,00
UAH з ПДВ
3 650 305,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ АЛЬЯНС-2013 3 653 357,00
UAH з ПДВ
3 653 357,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 липня 2020 08:48
Електронний підпис
30 липня 2020 08:47
Документи переможця.pdf
17 липня 2020 09:30
Електронний підпис
17 липня 2020 09:29
Кваліфікація.pdf
17 липня 2020 09:29
Техніка.pdf
17 липня 2020 09:29
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

16 липня 2020 17:17
Електронний підпис
16 липня 2020 17:16
27 Витяг_каталог.pdf
16 липня 2020 17:16
20 Авторизація.pdf
16 липня 2020 17:16
26 Інструкція S_Pilot_UP501.pdf
16 липня 2020 17:16
24 Інструкція Endoflator_50.pdf
16 липня 2020 17:16
16 Відповідність Ст 17.pdf
16 липня 2020 17:16
15 Фінансовий звіт 2019.pdf
16 липня 2020 17:16
14 Відомості з ЄДРПОУ.pdf
16 липня 2020 17:16
13 Витяз з ПДВ.pdf
16 липня 2020 17:16
12 Статут_Опис копія.pdf
16 липня 2020 17:16
11 Виписка з ЄДР.pdf
16 липня 2020 17:16
9 Витяг з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ГЛОБАЛМЕДГРУП"

ТОВ АЛЬЯНС-2013

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "ГЛОБАЛМЕДГРУП"
#39087100
Переможець 3 650 305,00
UAH з ПДВ
23 липня 2020 11:47
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Товариство з обмеженою відповідальністю "ГЛОБАЛМЕДГРУП" #39087100

№ рішення у справі

362-р

Дата рішення у справі

21.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

АМКУ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 липня 2020 11:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ГЛОБАЛМЕДГРУП"
#39087100
3 650 305,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 лютого 2021 17:47
Електронний підпис зміни до договору
14 січня 2021 17:59
1 494.pdf зміни до договору
14 січня 2021 17:58
Електронний підпис зміни до договору
14 січня 2021 17:54
1 494.pdf зміни до договору
14 січня 2021 17:53
Електронний підпис укладений
03 серпня 2020 17:38
494.pdf укладений
03 серпня 2020 17:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Замовник не оплатив вартість поставленого у 2020 році обладнання. Накладні на постачання обладнання підтверджують факт його поставки у 2020 році, а отже необхідність його оплати та подовження строку дії договору. Сторони подовжують строк дії договору та строк для оплати Замовником отриманого у 2020 році обладнання.
Номер договору про закупівлю: 494
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Строк дії договору в частині розрахунків подовжено до 29.01.2021 з метою виконання зобов'язань по оплаті товару поставленого у 2020 році. Поставка підтверджена накладними. Сума договору незмінна.
Номер договору про закупівлю: 494
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 серпня 2020 — 29 січня 2021
Сума оплати за договором: 3 650 305,00
UAH (в тому числі ПДВ 238 805,00 UAH)