Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Обслуговування та ремонт офісної техніки, перезарядка картриджів ДК 021-2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Очікувана вартість
3 000,00 UAH
UA-2020-07-02-006384-a b8ef14612e51437bbf6344b8e6d2b503
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Вернигора

+380951187458 kramcsrn@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 02 липня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЦЕНТР СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ ДІТЕЙ СЛУЖБИ У СПРАВАХ ДІТЕЙ КРАМАТОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 25987450
Місцезнаходження: 84333, Україна , Донецька обл., м. Краматорськ, вул. Героїв України, буд. 18
Контактна особа: Тетяна Вернигора
+380951187458
kramcsrn@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


зобов'язання виконати послуги за кодом ДК 2010: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (поточний ремонт оргтехніки, заправка та відновлення картриджів і тонерів, комп’ютерний супровід) «Замовника».
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 послуга
Обслуговування та ремонт офісної техніки, перезарядка картриджів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84333, Україна, Донецька область, місто Краматорськ, вулиця Героїв України, будинок 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 липня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Тендерна документація

02 липня 2020 14:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 липня 2020 14:28
Протокол звіт про укл.дог. заправка картриджів від 02.07.20.doc

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНВАРД"
#32197899
Переможець 3 000,00
UAH з ПДВ
02 липня 2020 14:29

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 липня 2020 09:45
Електронний підпис укладений
02 липня 2020 14:30

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Обслуговування та ремонт офісної техніки, перезарядка картриджів 30 послуга 100,00
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 3 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 500,00 UAH)