Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

картриджі для офісної техніки
Очікувана вартість
143 900,00 UAH
UA-2020-07-02-006351-a abb2081e035b41cba6c34f3e9a820d61
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віталій Будченко

+380442993565 budchenko@land.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНА СЛУЖБА УКРАЇНИ З ПИТАНЬ ГЕОДЕЗІЇ, КАРТОГРАФІЇ ТА КАДАСТРУ
Код ЄДРПОУ: 39411771
Вебсайт: http://land.gov.ua/
Місцезнаходження: 03151, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Народного Ополчення, буд. 3
Контактна особа: Віталій Будченко
+380442993565
budchenko@land.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 липня 2020 14:27
Звернення за роз’ясненнями: до 08 липня 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 липня 2020 10:00
Очікувана вартість: 143 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 719,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
36 штуки
картриджі для офісної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03151, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Народного Ополчення, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 серпня 2020
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник здійснює оплату вартості поставленого Товару шляхом перерахування належних до сплати сум коштів в національній валюті України у безготівковій формі на поточний рахунок Постачальника протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з моменту передачі Товару за кінцевим місцем призначення та на підставі видаткової накладної Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-02-006351-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "АМ Інтегратор Груп", Код ЄДРПОУ:39469334
Дата подання: 03 липня 2020 16:08
Щодо технічних вимог
Доброго дня.
Компанія НР, не надає ліцензії на технічну документацію стороннім компаніям на виробництво лазерних картриджів та не несе відповідальності за виробництво таких картриджів і наслідки іх використання.
На підставі цього компанія НР, як виробник друкуючої техніки, не підтверджує їх еквівалентність оригінальним картриджам НР та Samsung і не підтверджує їх сумісність з друкуючим обладнанням товарних знаків НР та Samsung.
Враховуючи вищесказане вимагаємо Вас внести зміни до тендерної документації.
Інформаційний лист від HP Inc. додається.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 липня 2020 19:55
Спрощена закупівля по предмету код ДК 021:2015 – 30120000-6 «Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку» (картриджі для офісної техніки), унікальний номер оголошення про проведення спрощеної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель (далі – Система) № UA-2020-07-02-006351-a (далі – Закупівля) здійснюється Замовником шляхом використання Системи у порядку, передбаченому Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Терміни, які використовуються під час проведення Закупівлі, вживаються в значеннях, визначених Законом.
Відповідно до частини восьмої статті 12 Закону подання інформації під час проведення Закупівлі здійснюється в електронному вигляді через Систему.
Відповідно до частини шостої статті 10 Закону доступ до інформації, оприлюдненої в Системі, є безоплатним та вільним. Інформація про закупівлю, визначена Законом, розміщується в Системі безоплатно через авторизовані електронні майданчики.
Відповідно до частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в Системі у порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом, інформацію про закупівлю, зокрема оголошення про проведення Закупівлі та проект договору про закупівлю, а також зміни до оголошення про проведення Закупівлі та/або вимог до предмета закупівлі у встановлені Законом терміни.
Відповідно до частини п’ятої статті 14 Закону оголошення про проведення Закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідно до частини сьомої статті 14 Закону у період уточнення інформації учасники Закупівлі мають право звернутися до замовника через Систему за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення Закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення Закупівлі.
Усі звернення за роз’ясненнями, звернення з вимогою щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в Системі без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника.
Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників Закупівлі, які оприлюднюються в Системі, та/або внести зміни до оголошення про проведення Закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі.
Зважаючи на викладене по суті поданої вимоги щодо усунення порушення під час проведення Закупівлі (тип: вимога щодо умов закупівлі; дата подання: 03.07.2020 року, о 16:08 годині; ідентифікатор: UA-2020-07-02-006351-a.c1) уповноваженою особою, відповідальною за організацію та проведення процедур закупівлі/спрощених закупівель Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру надається роз’яснення наступного змісту:
Додатком 1 до оголошення про проведення Закупівлі визначені вимоги до предмета закупівлі, зокрема і інформація про його технічні, якісні та інші характеристики.
Вимоги до предмета закупівлі передбачають право учасника пропонувати еквівалент до предмета закупівлі за умови, що технічні та якісні характеристики запропонованого еквіваленту не будуть гіршими за встановлені в оголошенні про проведення Закупівлі та/або вимогах до предмета закупівлі Замовником, та за умови виготовлення запропонованого еквіваленту з використанням оригінальних комплектуючих.
При цьому, у випадку надання учасником еквіваленту, він повинен надати порівняльну таблицю технічних та якісних характеристик запропонованого картриджу з технічними та якісними характеристиками картриджу, зазначеними в оголошенні про проведення Закупівлі та/або вимогах до предмета закупівлі Замовником.
Зокрема, вимоги до предмета закупівлі передбачають право учасника пропонувати еквівалент до предмета закупівлі, виготовлений з використанням оригінальних комплектуючих, що має не гірші технічні та якісні характеристики до таких картриджів: HP 307A (оригінальний код виробника CE743A), HP 307A (оригінальний код виробника CE741A), HP 307A (оригінальний код виробника CE742A), HP 307A (оригінальний код виробника CE740A). При цьому вимоги до предмета закупівлі передбачають сумісність картриджів HP 307A із наступними картриджами: HP Color LaserJet CP5225, HP Color LaserJet CP5225dn, HP Color LaserJet CP5220, HP Color LaserJet CP5225n.
Разом з тим, відповідно до частини 14.7 оголошення про проведення Закупівлі, Замовник може вимагати від учасника, Пропозиція якого, за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною та перебуває на етапі «розгляд на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення Закупівлі та вимогам до предмета закупівлі, пропозиції учасника», надання зразків запропонованого товару, з метою їх випробування під час розгляду Пропозиції такого учасника. Після випробування зразків запропонованого товару, якщо такі/такий не відповідають умовам, визначеним в оголошенні про проведення Закупівлі та вимогам до предмета закупівлі, Пропозиція учасника може бути відхилена відповідно до частини тринадцятої статті 14 Закону.
Таким чином, у випадку якщо учасником буде запропонований еквівалент відповідного картриджу, виготовлений з використанням оригінальних комплектуючих, що має не гірші за встановлені Замовником до такого картриджу технічні та якісні характеристики, то запропонований еквівалент відповідного картриджу вважатиметься таким, що відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення Закупівлі та вимогам до предмета закупівлі.
У випадку ж, якщо учасником буде запропонований еквівалент відповідного картриджу, що виготовлений з використанням НЕоригінальних комплектуючих, та/або такий, що має гірші за встановлені Замовником до такого картриджу технічні та/або якісні характеристики, то запропонований еквівалент відповідного картриджу вважатиметься таким, що НЕ відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення Закупівлі та/або вимогам до предмета закупівлі, а Пропозиція такого учасника буде відхилена відповідно до частини тринадцятої статті 14 Закону.
Відповідь на звернення з вимогою щодо усунення порушення під час проведення Закупівлі надана Уповноваженою особою, відповідальною за організацію та проведення процедур закупівлі/спрощених закупівель Держгеокадастру

Документи подані скаржником

03 липня 2020 16:08
Лист компанії НР .pdf

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій