Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фарби
Очікувана вартість
489 000,00 UAH
UA-2020-07-02-006316-a 794c8d699bfe49d79dd1f271c0492529
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрій Бобровський

+380675213412
+380522358247
prozorotender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПрАТ "Кіровоградобленерго"
Код ЄДРПОУ: 23226362
Місцезнаходження: 25015, Україна , Кіровоградська обл., м. Кропивницький, Студентський бульвар, 15
Контактна особа: Андрій Бобровський
+380675213412,+380522358247
prozorotender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 липня 2020 14:25
Звернення за роз’ясненнями: до 08 липня 2020 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 липня 2020 16:00
Очікувана вартість: 489 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44810000-1: Фарби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
22 одиниця
Фарби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25015, Україна, Кіровоградська область, м. Кропивницький, вул. Аджамська, 9, центральний склад ПрАТ "Кіровоградобленерго"
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 липня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 180 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

аналог
Дата подання: 02 липня 2020 16:36
Дата відповіді: 03 липня 2020 14:45
Доброго дня! Вас турбує виробник фарби ТМ "Дніпровська вагонка", ми виробляємо алкідні (ПФ-133)акрилові, полуританові однокомпонетні, двохкомпонентні емалі, грунт-емалі, грунтовки та ін., чи розглядаєте Ви можливість закупівлі аналогів продукції, з аналогічними технічними характеристиками, але виробленими за іншими ТУ?
Відповідь: Умовою Додатку 2 до оголошення передбачено наступне: "Товар наступної марки (або еквівалент)".

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 липня 2020 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Спецколор 483 997,68
UAH з ПДВ
483 997,68
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 липня 2020 11:06
Електронний підпис
17 липня 2020 11:06
Технічна частина.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Спецколор

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Спецколор
#36817432
Переможець 483 997,68
UAH з ПДВ
20 липня 2020 15:04

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 липня 2020 15:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Спецколор
#36817432
483 997,68
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 квітня 2021 17:01
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 16:34
Додаткова угода№1_Спецколор_1918_04.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 16:33
Електронний підпис укладений
23 липня 2020 16:59
Скан-копія договору_ТОВ Спецколор.PDF укладений
23 липня 2020 16:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Номер договору про закупівлю: 1306/04
Договір:
Номер додаткової угоди: 1918//04
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 278 877,17
UAH (в тому числі ПДВ 46 479,53 UAH)