Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
2 711,52 UAH
UA-2020-07-02-006248-a 52b6eb424bb44a3292f2356af3f9a42d
Закупівля без використання електронної системи    е-Каталог    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Подурець

+380958515970 detdom@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 03 липня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад соціального захисту "Центр соціальної підтримки дітей "Довіра" Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 24996843
Місцезнаходження: 49040, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вулиця Тополина, 33
Контактна особа: Ірина Подурець
+380958515970
detdom@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 штуки
Офісне устаткування та приладдя різне (Папка-реєстратор Buromax (BM.3011-01c) А4, 70 мм, одностороння ламінація PP, чорна)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 липня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
30 штуки
Офісне устаткування та приладдя різне (Папка-реєстратор Buromax (BM.3012-01c) А4, 50 мм, одностороння ламінація PP, чорна)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 липня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

02 липня 2020 15:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ»
#39417349
Переможець 2 711,52
UAH з ПДВ
02 липня 2020 15:09

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 липня 2020 14:43
DOG 35.pdf укладений
03 липня 2020 14:42

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 711,52
UAH (в тому числі ПДВ 451,92 UAH)