Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт тротуарної доріжки по вул. Чорноморців (від буд. № 13Б – до центрального входу кладовища; від буд. № 25Б – до буд. № 36; від буд. №60 – до буд. № 78; від буд. №80А – до б. №127) с. Сухий Лиман, Таїровської селищної ради, Овідіопольського р-ну, Одеської обл.»
Очікувана вартість
3 799 821,20 UAH
UA-2020-07-02-005637-a c95daa4d34d140f994081648536ed9e7
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гальчук Лідія Кирилівна

+380487669079 direkcia-ukc@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство «Одеська об’єднана дирекція будівництва водогосподарських об’єктів»
Код ЄДРПОУ: 36849291
Місцезнаходження: 65078, Україна , Одеська обл., Одеса, Вул. Гайдара, 13
Контактна особа: Гальчук Лідія Кирилівна
+380487669079
direkcia-ukc@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 липня 2020 13:53
Звернення за роз’ясненнями: до 08 липня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 липня 2020 00:00
Очікувана вартість: 3 799 821,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 37 998,21 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 18900 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія Замовника Юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 частини 1 статті 2 Закону) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Документи, що надаються учасником у тендерній пропозиції відповідно до вимог тендерної документації, складаються українською мовою. В разі надання розрахунків, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, допускається наявність даних документів на українській мові або частково на російській мові. Документи та довідки, надані Учаснику сторонніми організаціями, можуть бути складені іншою мовою. В такому випадку Учасник надає в тендерній пропозиції переклад українською мовою цього документа (крім документів про освіту, що видані до 15.05.1992 року, документів, що видані за підсумками навчання до початку 1992/1993 навчального року в освітніх установах держав колишнього СРСР). Переклад (або справжність підпису перекладача) мають бути засвідчені нотаріально або легалізовані у встановлену законодавством порядку. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гаранті (далі - банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі - банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт тротуарної доріжки по вул. Чорноморців (від буд. № 13Б – до центрального входу кладовища; від буд. № 25Б – до буд. № 36; від буд. №60 – до буд. № 78; від буд. №80А – до б. №127) с. Сухий Лиман, Таїровської селищної ради, Овідіопольського р-ну, Одеської обл.»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Одеська область, с. Сухий Лиман, Овідіопольський район, Таїровська селищна рада, вул. Чорноморців від буд. № 13Б – до центрального входу кладовища; від буд. № 25Б – до буд. № 36; від буд. №60 – до буд. № 78; від буд. №80А – до б. №127
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи здійснюються при надходженні коштів з відповідного бюджету на зазначені цілі, в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку протягом 30 календарних днів та на підставі пред’явлених та підписаних Сторонами форм КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт». Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 липня 2020 13:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 липня 2020 13:54
Додаток 2.pdf
02 липня 2020 13:54
Додаток 3.pdf
02 липня 2020 13:54
Додаток 4.pdf
02 липня 2020 13:54
Тендерна документація.pdf
02 липня 2020 13:54
Додаток 5.pdf
02 липня 2020 13:54
Додаток 1.pdf
02 липня 2020 13:54
Додаток 6.pdf
02 липня 2020 13:54
Оголошення про проведення відкритих торгів.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 липня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СПК "ФЛАГМАН" 3 792 718,78
UAH з ПДВ
3 792 718,78
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 липня 2020 22:51
Електронний підпис
17 липня 2020 22:51
Реєстр (1).pdf
17 липня 2020 22:51
9. Витяг ПДВ (1).pdf
17 липня 2020 22:51
14. Довідки з банків (1).pdf
17 липня 2020 22:51
20. Довідка ст. 237 (1).pdf
17 липня 2020 22:51
38. Копії дипломів (1).pdf
17 липня 2020 22:51
40. Копії 1 дФ2019-2020 (1).pdf
17 липня 2020 22:51
45. Відгук (1).pdf
17 липня 2020 22:50
55. Договір БГ.pdf
17 липня 2020 22:50
47. Копія Статуту (1).pdf
17 липня 2020 22:50
Технічна частина (1).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СПК "ФЛАГМАН"

Інформація про відміну

Дата відміни
18 липня 2020 00:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій