Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт приміщень 1-го поверху приймального відділення Вишгородьскої цетральної районної лікарні за адресою: м. Вишгород, вул. Кургузова, 1
Очікувана вартість
6 417 069,42 UAH
UA-2020-07-02-005266-a 86bbd83e6f934a219aded347a55e26f8
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Христина Гречана

+380459623661 natender.crl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВИШГОРОДСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ВИШГОРОДСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 01994391
Місцезнаходження: 07301, Україна , Київська обл., Вишгородський р-н, м. Вишгород, вул. Кургузова, буд. 1
Контактна особа: Христина Гречана
+380459623661
natender.crl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 липня 2020 13:34
Звернення за роз’ясненнями: до 08 липня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 липня 2020 16:00
Початок аукціону: 20 липня 2020 14:14
Очікувана вартість: 6 417 069,42 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 32 085,35 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія замовника: юридична особи, яка є підприємством, установами, організаціями, та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі. п.3 ч.1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська (детальніше в тендерній документації)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт приміщень 1-го поверху приймального відділення Вишгородьскої цетральної районної лікарні за адресою: м. Вишгород, вул. Кургузова, 1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07301, Україна, Київська область, м. Вишгород, вул. Кургузова, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 липня 2020 17:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 липня 2020 17:49
Додаток 4 нова редакція .rtf
10 липня 2020 17:49
Зміни на веб портал.pdf
10 липня 2020 17:49
ТД Зі змінами.pdf
09 липня 2020 11:14
зміни на веб-портал 2.pdf
06 липня 2020 17:37
Зміни.pdf
02 липня 2020 13:34
Додаток 5..pdf
10 липня 2020 17:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 липня 2020 11:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 липня 2020 17:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 липня 2020 13:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 липня 2020 17:49
Додаток 4 нова редакція .rtf
09 липня 2020 11:15
Додаток 4 нова редакція.rtf
02 липня 2020 13:34
Додаток 4.rtf
10 липня 2020 17:49
Зміни на веб портал.pdf
10 липня 2020 17:49
ТД Зі змінами.pdf
09 липня 2020 11:14
ТД зі змінами 09.07.2020.pdf
06 липня 2020 17:37
Тендерна документація зі змінами.pdf
02 липня 2020 13:34
ТД Вхідна група .pdf
09 липня 2020 11:14
зміни на веб-портал 2.pdf
06 липня 2020 17:37
Зміни.pdf
02 липня 2020 13:34
Додаток 5..pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 04 липня 2020 13:52
Дата відповіді: 06 липня 2020 16:50
Шановний, Замовнику! Виконання вимог встановленого режиму захисту персональних даних забезпечує сторона, що поширює ці дані. Відповідно до вимог чинного законодавства отримання згоди своїх працівників на розголошення їхніх персональних даних в електронній системі ProZorro покладено саме на Учасника, а не на Замовника. Зважаючи на викладене, Учасник зобов'язаний дістати згоду своїх працівників на розголошення їхніх персональних даних в електронній системі ProZorro, у тому числі, що містяться в трудовій книжці. Працівники нашої компанії письмово відмовились надати згоду на розміщення своїх даних в електронній системі ProZorro, мотивуючи це порушенням 3-х Законів України, по перше це ст. 32 Конституції України, по-друге це ст.11 ЗУ "Про інформацію", по-третє це п.6 ст. 6 ЗУ "Про захист персональних даних". Ми не можемо порушити аж три! Закони України заради вимог тендерної документації. А й найголовніше, що таким чином ми, як Учасник закупівлі втрачаємо можливість виконати вимогу тендерної документації, унаслідок чого наша пропозиція може бути відхилена через причину, що не залежить від нашой волі. А якщо це не залежить від нашої волі, то це дискримінаційна умова. А це вже порушення ЗУ "Про публічні закупівлі" а саме пп. 4 п. 1 ст. 5 недискримінація учасників та рівне ставлення до них, та також п. 4 ст. 5 Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Приберіть дискримінаційну умову або надайте відповідь, згідно вимог чинного законодавства, що повинен робити в такому разі Учасник.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема, наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. При цьому, перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з дотриманням принципів, закріплених у статті 5 Закону.
Разом з тим, згідно п. 5 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» - якщо учасник не має можливості надати документ, визначений даною документацією, він має надати довідку довільної форми на фірмовому бланку підприємства з аргументованим поясненням відсутності відповідного документу з додаванням копій підтверджуючих документів або без них, але неспроможність подати всю інформацію, що вимагається тендерною документацією буде віднесена на ризик учасника
Тож враховуючи зазначене, вказана вами вимога тендерної документації не може вважатися дискримінаційною оскільки вона не обмежує конкуренцію та не призводить до дискримінації учасників, а тому, Ви як потенційний учасник процедури закупівлі жодним чином не обмежені у своїх правах щодо участі в даній процедурі відкритих торгів.
До тендерної документації будуть внесені зміни.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-02-005266-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ХОФТ", Код ЄДРПОУ:40710017
Дата подання: 03 липня 2020 18:00
Неправомірна вимога
Тендерною документацією передбачено, що Учасники закупівлі у складі тендерної пропозиції повинні надати
лист-згоду щодо можливості звернення Замовника до органів
державної влади, підприємств, установ, організацій, а також
довіреність на посадову особу замовника, уповноважену здійснювати
зв'язок з учасниками, що передбачена в оголошенні про проведення
відкритих торгів та в тендерній документації, на право отримання
інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям
та наявності/відсутності підстав, зазначених у ч. 1 ст. 17 Закону, чи
зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації
відповідно до їх компетенції. У разі відсутності такого листа та/або
довіреності у складі тендерної пропозиції учасника, така пропозиція
відхиляється із підстав визначених Законом.


В той же час, частиною 15 статті 29 ЗУ "Про публічні закупівлі" встановлено, що Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.

У разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.



Прошу Замовника надати роз"яснення, навіщо у складі тендерної пропозиції вимагати те, що і так прямо передбачено Законом.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 липня 2020 16:51
Доброго дня!
Згідно частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.

Разом з тим, тендерною документацією передбачено перелік документів, який учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції.
До тендерної документації будуть внесені зміни.

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 17 липня 2020 15:47
Кінець періоду оскарження: 28 липня 2020 00:00
Дата відміни: 28 липня 2020 00:00
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: У зв’язку з технічною помилкою під час формування технічного завдання - Додатку 4 до тендерної документації, а саме в локальному кошторисі 2-1-11на кімнату 19—21 та в локальному кошторисі 2-1-11 на кімнати 27-28 сестринська та противошокова в п.395 та п.430 вказано шпаклювання стін площею 74,4м2, що не відповідає площі в п.396 та п.431 в яких обсяг робіт складає 7440 м2, необхідно відмінити закупівлю
Документи:
17 липня 2020 15:47
Електронний підпис
17 липня 2020 15:46
Протокол №95.pdf