Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 30230000-0 «Комп’ютерне обладнання». Ноутбук, Багатофункціональний пристрій для Нової української школи.
Очікувана вартість
604 989,00 UAH
UA-2020-07-02-005139-a b9d07be7358244c1ae922e95e58e3275
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Левицька

+380974355172 levitskaya.tanya@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Могилів-Подільської райдержадміністрації
Код ЄДРПОУ: 02141396
Вебсайт: http://mogpod.osv.org.ua/
Місцезнаходження: 24000, Україна , Вінницька обл., м. Могилів-Подільський, вул. І провулок Коцюбинського, буд. 19
Контактна особа: Тетяна Левицька
+380974355172
levitskaya.tanya@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 липня 2020 13:27
Звернення за роз’ясненнями: до 08 липня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 липня 2020 16:00
Початок аукціону: 20 липня 2020 13:48
Очікувана вартість: 604 989,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,53%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Категорія Замовника: Орган державної влади (орган виконавчої влади).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25 комплект
ДК 021:2015 – 30230000-0 «Комп’ютерне обладнання». Ноутбук, Багатофункціональний пристрій для Нової української школи.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 24000, Україна, Вінницька область, м. Могилів-Подільський, І-Провулок Коцюбинського 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником фактично поставлених товарів, протягом 10 робочих днів з дати підписання сторонами накладних. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок здійснюється протягом 7 (сім) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) – засвідчений нотаріально/перекладачем без нотаріального посвідчення або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 липня 2020 10:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 липня 2020 10:19
Відділ освіти Могилів зміни до ТД.docx
08 липня 2020 10:19
ТД комп обл НУШ ост. вар. (1) Нова редакція.docx
08 липня 2020 10:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 липня 2020 20:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 липня 2020 10:19
Відділ освіти Могилів зміни до ТД.docx
08 липня 2020 10:19
ТД комп обл НУШ ост. вар. (1) Нова редакція.docx
02 липня 2020 13:27
ТД комп обл НУШ ост. вар. (1).docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-02-005139-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "НАВІГАТОР СИСТЕМ", Код ЄДРПОУ:42893689
Дата подання: 04 липня 2020 00:32
Вимоги в Додатку 1
Шановний Замовник. В останній час, у сфері державних закупівель побільшало випадків придбання ноутбуків, на яких відсутня встановлена саме виробником ноутбуків операційна система Windows, та разом з тим дані ноутбуки пропонуються учасниками із попередньо встановленими примірниками Microsoft Windows 10 типу OEM із сертифікатами автентичності, які виявилися нелегально відтвореними та розповсюдженими в порушення Закону України «Про авторське право і суміжні права». Для боротьби з подібним явищем корпорація Microsoft розробила процес активації операційної системи Windows за допомогою технології OEM Активації 3.0 (ОА 3.0) зокрема для виробників ноутбуків (https://docs.microsoft.com/en-us/windows-hardware/manufacture/desktop/oem-activation-3). Отже, кожен виробник ноутбуків (вітчизняний або іноземний), який має власне виробництво, який є партнером Microsoft, для запобіганню розповсюдження «піратства» програмного забезпечення, повинен мати та використовувати технологію ОЕМ активації ОА 3.0. Про використання такої технології свідчить наклейка справжності GML, яка розміщується на корпусі обладнання. Замовник за результатами аналізу відкритих джерел інформації може дійти висновку, що зазначену технологію активації використовують усі виробники ноутбуків - HP, Dell, Lenovo, ASUS та інші. Таким чином, дана вимога не порушує принципу недискримінації учасників, закріпленого в статтях 3 та 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи дану інформацію для уникнення можливих юридичних наслідків даної закупівлі просимо доповнити п.3 Додатку 1 Вимог до документів, що має надати учасник наступним: « У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника для перевірки зазначеної інформації. Таке обладнання обов’язково має містити наклейку справжності GML, наявність якої буде перевірена при поставці обладнання» .
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
08 липня 2020 10:31
«Дякуємо за вимогу.
Замовником внесені зміни до Тендерної документації».

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 липня 2020 14:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "НАВІГАТОР СИСТЕМ" 420 210,00
UAH з ПДВ
420 210,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ" 482 991,00
UAH з ПДВ
482 991,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 липня 2020 18:09
Електронний підпис
22 липня 2020 18:09
МВС 13.07.2020.rar
22 липня 2020 18:09
ДПС.rar
21 липня 2020 14:06
Електронний підпис
17 липня 2020 19:34
Електронний підпис
17 липня 2020 19:34
Технічна частина.pdf
17 липня 2020 19:34
Тендерна пропозиція.pdf
17 липня 2020 19:34
Документи.pdf

Публічні документи

17 липня 2020 22:10
Електронний підпис
17 липня 2020 17:20
32. Висновки СЕС.pdf
17 липня 2020 17:20
26 Витяг ПДВ (копія).pdf
17 липня 2020 17:20
24. Копія витягу ЄДР.pdf
17 липня 2020 17:20
20. Проект договору.pdf
17 липня 2020 17:20
07. Протокол зборів.PDF
17 липня 2020 17:20
05. Копія статуту.pdf
17 липня 2020 17:20
01. Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НАВІГАТОР СИСТЕМ"

ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "НАВІГАТОР СИСТЕМ"
#42893689
Переможець 420 210,00
UAH з ПДВ
21 липня 2020 11:38

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 липня 2020 11:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "НАВІГАТОР СИСТЕМ"
#42893689
420 210,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 вересня 2020 16:18
ЗВІТ про Вик МФО.docx укладений
30 вересня 2020 16:09
Електронний підпис зміни до договору
02 вересня 2020 13:50
додаткова угода.pdf зміни до договору
02 вересня 2020 13:46
Електронний підпис укладений
03 серпня 2020 16:09
Д№111 03,08,2020 компи нуш (3).pdf укладений
03 серпня 2020 15:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Складова предмету закупівілі, що пропонується на заміну -БФП Epson L3101, що призведе до покращення якості предмета закупівлі. У зв’язку зі зміною компанією «SEIKO EPSON Corporation» модельного ряду БФП Epson для поставок на територію України, з об’єктивних обставин відбулася затримка поставок офіційним дистриб’ютором EPSON нової моделі БФП EPSON на територію України. ТОВ «НАВІГАТОР СИСТЕМ» зобов’язується здійснити поставку товарів у повному обсягу до 25.09.2020р.
Номер договору про закупівлю: 111
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 420 210,00
UAH (в тому числі ПДВ 70 035,00 UAH)