Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги зі встановлення обладнання системи блискавкозахисту будівлі (літ. Б-2) Комунального навчального закладу Київської обласної ради "Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів"
Очікувана вартість
128 250,00 UAH
UA-2020-07-02-005001-a 9187303cd24a41bfaf7edf670ba4d1be
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анастасія Бакун

+380680464319 staysi90@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний навчальний заклад Київської обласної ради "Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів"
Код ЄДРПОУ: 02139618
Місцезнаходження: 09107, Україна , Київська обл., м. Біла Церква, вул. Ярослава Мудрого, 37
Контактна особа: Анастасія Бакун
+380680464319
staysi90@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 липня 2020 13:19
Звернення за роз’ясненнями: до 08 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 липня 2020 00:00
Очікувана вартість: 128 250,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 641,25 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Електромонтажні роботи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09107, Україна, Київська область, м. Біла Церква, Ярослава Мудрого 37
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник здійснює оплату за надані послуги у Національній валюті України – гривні – в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на підставі п.1 ст.49 Бюджетного кодексу України на умовах відстрочки платежу до 60 календарних днів з дати підписання акту виконаних робіт. Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 липня 2020 13:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 липня 2020 13:19
ОГОЛОШЕННЯ про проведення СЗ Блискавкозахист.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-02-005001-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ «ЕНЕРГО-ІНВЕСТ-СЕРВІС», Код ЄДРПОУ:36678177
Дата подання: 06 липня 2020 14:47
Дискримінаційні вимоги
Жодним діючим нормативно-правовим актом виданим компетентними органами України, що носить загальнообов’язковий характер, не передбачено вимог отримання сертифікатів ISO 45001:2018, ДСТУ ISO 14001:2015, ДСТУ ISO 9001:2015, ДСТУ ISO 9001:2018, а тому дані сертифікати не можуть бути документальним підтвердженням інформації про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі». Отримання зазначених сертифікатів здійснюється лише за власним бажанням суб’єкта господарювання.
Враховуючи наведене, вимоги тендерної документації щодо надання вищевказаних сертифікатів порушують принципи здійснення державних закупівель, встановлених статтею 5 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: добросовісної конкуренції серед учасників; недискримінації учасників; об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
Відповідно до статті 31 Господарського кодексу України, дискримінацією суб'єктів господарювання є прийняття будь-яких актів (рішень, наказів, розпоряджень, постанов тощо), надання письмових чи усних вказівок, укладення угод або будь-які інші дії чи бездіяльність органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю (колегіального органу чи посадової особи), направлених на обмеження чи позбавлення права на здійснення господарської діяльності та ставлять суб'єкта господарювання у гірше становище порівняно з іншими суб'єктами господарювання. На підставі вищевикладеного,
Вимагаємо - внести зміни до тендерної документації шляхом виключення пунктів, котрі передбачають обов’язкове надання потенційними учасниками зазначених вище сертифікатів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 липня 2020 14:25
Доброго дня, шановний Учасник!
Розглянувши Ваше звернення стосовно виключення пунктів, котрі передбачають обов’язкове надання потенційними учасниками закупівлі сертифікатів ISO, повідомляємо, що дане положення повністю відповідає чинному законодавству та жодним чином не має бути вилучене з оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі з наступних підстав.
1) Відповідно до п. 3 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі», в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Підтвердження відповідності технічних і споживчих характеристик надаваних послуг загальновизнаним вимогам (ДСТУ, ГОСТ, ТУ) шляхом проведення незалежної оцінки або сертифікації є одним із доказів необхідного рівня якості надання послуг. Сертифікати ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» та ДСТУ ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги» є міжнародними та національними стандартами, які у свою чергу затверджені вітчизняним законодавством та покликані засвідчити спроможність Учасника якісно та відповідально підходити до виконання своїх зобов’язань згідно предмету закупівлі, забезпечити упевненість в тому, що послуги будуть надаватися відповідно до вимог нормативних актів, при цьому всі технічні, адміністративні та людські чинники, що впливають на процес надання послуг, знаходитимуться під контролем, проблеми негайно усуватимуться, а постачальник постійно вживатиме відповідних заходів з поліпшення якості послуг та високих результатів їх надання. Це також гарантія наявності кваліфікованого персоналу, який постійно розвивається. Наявність даних сертифікатів у Учасника підтверджує досягнення високого рівня виробництва на підприємстві Учасника і виконання послуг відповідно до вимог споживачів.
2) Щодо надання Сертифікату на систему охорони здоров’я та безпеки праці ISO 45001:2018, то дозвольте звернути Вашу увагу, що послуги зі встановлення обладнання системи блискавкозахисту мають надаватися в закладі освіти, де одночасно перебуває велика кількість осіб. На додаток до цього зазначаємо, що надання послуг згідно предмету закупівлі здійснюється в умовах підвищеної небезпеки. У зв’язку з цим дотримання професійної безпеки під час надання даних послуг для нас як для Замовника є вкрай важливим. Саме у зв’язку з цим Замовник, з метою вжиття додаткових заходів для забезпечення максимальної безпеки під час надання послуг, як для працівників і відвідувачів нашого освітнього закладу, так і для персоналу Виконавця, в оголошенні вимагає від учасників (потенційних виконавців послуг) надання Сертифікату на систему охорони здоров’я та безпеки праці ISO 45001:2018.
3) Стосовно ж надання Сертифікату ДСТУ ISO 14001:2015 "Система екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування", який виступає одним із об’єктів оскарження у Вашому зверненні, повідомляємо, що в пп.13-15 Додатку 2 оголошення про проведення спрощеної закупівлі № UA-2020-07-02-005001-a наведений вичерпний перелік сертифікатів ISO, які вимагаються Замовником у складі пропозиції Учасника, і вимога щодо зазначеного Вами сертифікату в ньому не фігурує, тобто є відсутньою у даній закупівлі взагалі. Отже, претензія у даній частні є абсолютно необгрунтованою та безпідставною, оскільки сам об’єкт скарги відсутній в Оголошенні про закупівлю.
4) Посилання на ст. 31 ГК України, як на підставу щодо визначення дій Замовника за даною процедурою закупівлі у якості «дискримінації суб’єктів господарювання» не містить правового підґрунтя. Адже встановлені ч.1 ст. 31 ГК України види дискримінаційних підходів стосовно суб'єктів господарювання стосуються виключно класифікації антиконкурентних дій з боку органів державної влади, (що також більш детально визначено статтею 15 Закону України «Про захист економічної конкуренції»). Фактично, зазначені у зверненні правові норми (загальні принципи за якими поміж іншим також сформульовані у статті 6 ГКУ), мають відношення виключно до незаконного втручання органів державної влади та їх посадових осіб у господарські відносини. В розумінні зазначених нормативно-правових актів антиконкурентними діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю вважається прийняття будь-яких розпорядчих актів, надання вказівок, укладення угод або інші дії чи бездіяльність органів влади, місцевого самоврядування, адміністративно-господарського управління та контролю, які призвели або можуть призвести до недопущення, усунення, обмеження чи спотворення конкуренції. Таким чином, оскільки Замовник не є органом влади, то, класифікація будь яких дій з його боку у якості порушення норм визначених ст. 31 ГК України, є безпідставною, та, відповідно вимога, що ґрунтується на положеннях цієї статті стосовно даної процедури закупівлі є такою, що не має підстав для задоволення Замовником.
Таким чином, вимоги Замовника, зазначені в оголошені про проведення спрощеної закупівлі, щодо надання учасниками вищевказаних сертифікатів є обґрунтованими та такими, що не суперечать положенням Закону України «Про публічні закупівлі». Звертаємо увагу, що встановлення вимоги щодо наявності сертифікатів на підтвердження відповідності вимогам стандартів ISO 45001:2018 «Системи менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці», ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» та ДСТУ ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги» не є дискримінацією. В Україні існує значна кількість підприємств, які здійснюють сертифікацію осіб, підприємств та організацій, при цьому час цієї сертифікації становить від одного тижня. Тому будь-який учасник, який за наявності бажання, має можливість здійснити сертифікацію власних процесів організації за даними системами.
Дякуємо за звернення!

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 липня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦПОЖЗАХИСТ-УКРАЇНА" 128 000,00
UAH з ПДВ
128 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 липня 2020 11:40
Електронний підпис
10 липня 2020 11:39
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
10 липня 2020 11:39
СТАТУТ.pdf
10 липня 2020 11:39
Сертифікат ISO 45001.pdf
10 липня 2020 11:39
Сенькін наказ.pdf
10 липня 2020 11:39
Пророк Наказ.pdf
10 липня 2020 11:39
ПОСВІДЧЕННЯ ЕБ.pdf
10 липня 2020 11:39
Наумчук Наказ.pdf
10 липня 2020 11:39
ЛІЦЕНЗІЯ ДАБІ.pdf
10 липня 2020 11:39
Карєв Наказ.pdf
10 липня 2020 11:39
ДСТУ ISO 9001 (2018).pdf
10 липня 2020 11:39
ДСТУ ISO 9001 (2015).pdf
10 липня 2020 11:39
Довідка працівники.pdf
10 липня 2020 11:39
ДЕКЛАРАЦІЯ МТБ.pdf
10 липня 2020 11:39
ВІДОМОСТІ ЄДРПОУ.pdf
10 липня 2020 11:39
ВИТЯГ ПТЕЕС.pdf
10 липня 2020 11:39
Витяг ПДВ.pdf
10 липня 2020 11:39
ВИТЯГ ПБЕЕС.pdf
10 липня 2020 11:39
Виписка ПТМ.pdf
10 липня 2020 11:39
Видаткова стрем'янка.pdf
10 липня 2020 11:38
АКТ ОГЛЯДУ ОБ'ЄКТА.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦПОЖЗАХИСТ-УКРАЇНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦПОЖЗАХИСТ-УКРАЇНА"
#31322056
Переможець 128 000,00
UAH з ПДВ
14 липня 2020 12:57

Документи

14 липня 2020 12:57
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 липня 2020 12:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦПОЖЗАХИСТ-УКРАЇНА"
#31322056
128 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 липня 2020 12:57
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 листопада 2020 10:46
Електронний підпис укладений
23 липня 2020 13:18
Договір 78 від 23.07.2020.pdf укладений
23 липня 2020 13:17

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 128 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 21 333,33 UAH)