Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Встановлення системи пожежної сигналізації
Очікувана вартість
538 837,00 UAH
UA-2020-07-02-004716-a a7bccf5e1c14418e9cf1bb4c4244ac8e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Рудік Олена Вікторівна

380577120894 okt_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти адміністрації Новобаварського району Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02146311
Місцезнаходження: 61052, Україна , Харківська обл., Харків, вул.Ярославська,буд.21
Контактна особа: Рудік Олена Вікторівна
380577120894
okt_tender@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 липня 2020 12:59
Звернення за роз’ясненнями: до 07 липня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 липня 2020 16:00
Початок аукціону: 20 липня 2020 12:54
Очікувана вартість: 538 837,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 694,19 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 16000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:51700000-9: Послуги зі встановлення протипожежного устаткування


Встановлення системи пожежної сигналізації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 послуга
Встановлення системи пожежної сигналізації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61000, Україна, Харківська область, Харків, Заклади освіти Управління освіти адміністрації Новобаварського району Харківської міської ради відповідно до дислокації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 серпня 2020
ДК 021:2015: 51700000-9 — Послуги зі встановлення протипожежного устаткування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата здійснюється за фактично виконані послуги протягом 30 (тридцяти) календарних днів після підписання Сторонами акту виконаних послуг (форма КБ-2в) в разі наявності коштів на рахунку Замовника Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 липня 2020 13:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 липня 2020 13:01
Проект Договору.docx
02 липня 2020 13:01
Встановл. системи пожежної сигналіз.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 липня 2020 13:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВСПЕЦГАСІННЯ" КОЛЕКТИВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ХАРКІВСПЕЦСЕРВІС" 514 623,60
UAH з ПДВ
508 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Охорона Мастерс Сервіс 514 969,11
UAH з ПДВ
509 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 липня 2020 16:12
Електронний підпис
23 липня 2020 16:09
Електронний підпис
23 липня 2020 16:07
Трудова Нірець.pdf
23 липня 2020 16:07
Трудова Мартиненко.pdf
23 липня 2020 16:07
Посвідчення Нірець.pdf
23 липня 2020 16:07
img282.pdf
23 липня 2020 16:07
img281.pdf
23 липня 2020 16:07
img280.pdf
23 липня 2020 16:07
img279.pdf
23 липня 2020 16:07
img278.pdf
16 липня 2020 15:55
Трудові копії.PDF.p7s
16 липня 2020 15:55
Трудові копії.PDF
16 липня 2020 15:55
Технічне завдання.pdf.p7s
16 липня 2020 15:55
Технічне завдання.pdf
16 липня 2020 15:55
Тех.паспорт авто (2).pdf.p7s
16 липня 2020 15:55
Тех.паспорт авто (2).pdf
16 липня 2020 15:55
Тендерна пропозиція.PDF
16 липня 2020 15:55
Страхова гарантія.zip
16 липня 2020 15:55
Статут копія.PDF.p7s
16 липня 2020 15:55
Статут копія.PDF
16 липня 2020 15:55
Проект договору.PDF.p7s
16 липня 2020 15:55
Проект договору.PDF
16 липня 2020 15:55
Посвідчення Рябінін.pdf
16 липня 2020 15:55
Посвідчення Данилко.pdf
16 липня 2020 15:55
освіта Никипоренко.pdf
16 липня 2020 15:55
освіта Мартиненко.pdf.p7s
16 липня 2020 15:55
освіта Мартиненко.pdf
16 липня 2020 15:55
Опис копія.PDF.p7s
16 липня 2020 15:55
Опис копія.PDF
16 липня 2020 15:55
Накази копія.PDF.p7s
16 липня 2020 15:55
Накази копія.PDF
16 липня 2020 15:55
Наказ Никипоренко.pdf.p7s
16 липня 2020 15:55
Наказ Никипоренко.pdf
16 липня 2020 15:55
Медичні книжки копії.PDF
16 липня 2020 15:55
ЛИЦЕНЗИЯ.pdf.p7s
16 липня 2020 15:55
ЛИЦЕНЗИЯ.pdf
16 липня 2020 15:55
Лист відгук 1851К.pdf.p7s
16 липня 2020 15:55
Лист відгук 1851К.pdf
16 липня 2020 15:55
Інші документи.pdf.p7s
16 липня 2020 15:55
Інші документи.pdf
16 липня 2020 15:55
Додаток №8.PDF.p7s
16 липня 2020 15:55
Додаток №8.PDF
16 липня 2020 15:55
Додаток 2.PDF.p7s
16 липня 2020 15:55
Додаток 2.PDF
16 липня 2020 15:55
Довідки щодо ст.17.PDF.p7s
16 липня 2020 15:55
Довідки щодо ст.17.PDF
16 липня 2020 15:55
Дипломи про освіту.pdf.p7s
16 липня 2020 15:55
Дипломи про освіту.pdf
16 липня 2020 15:55
Витяг.pdf.p7s
16 липня 2020 15:55
Витяг.pdf
16 липня 2020 15:55
Витяг ПДВ.pdf.p7s
16 липня 2020 15:55
Витяг ПДВ.pdf
16 липня 2020 15:55
Акти обстеження.PDF.p7s
16 липня 2020 15:55
Акти обстеження.PDF
16 липня 2020 15:55
Cтатут оригінал.pdf.p7s
16 липня 2020 15:55
Cтатут оригінал.pdf

Публічні документи

04 серпня 2020 12:21
Електронний підпис
04 серпня 2020 12:19
довідка ДФС України
04 серпня 2020 12:19
довідка МВС України
17 липня 2020 10:30
Електронний підпис
17 липня 2020 10:29
Свідоцтво (1).rar
17 липня 2020 10:29
Протокол.rar
17 липня 2020 10:29
Правила.rar
17 липня 2020 10:29
Ліцензія.rar
17 липня 2020 10:29
Гарантія_531.rar
17 липня 2020 10:29
4 проект договору.pdf
17 липня 2020 10:29
3 кількісні_ якісні.pdf
17 липня 2020 10:29
1 ч.4 ст. 17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВСПЕЦГАСІННЯ" КОЛЕКТИВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ХАРКІВСПЕЦСЕРВІС"

ТОВ Охорона Мастерс Сервіс

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВСПЕЦГАСІННЯ" КОЛЕКТИВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ХАРКІВСПЕЦСЕРВІС"
#34470916
Відхилено 508 900,00
UAH з ПДВ
24 липня 2020 16:28
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 липня 2020 16:18
ТОВ Охорона Мастерс Сервіс
#43144635
Переможець 509 000,00
UAH з ПДВ
28 липня 2020 18:01

Вимога про усунення невідповідностей

На вимогу статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» під час розгляду тендерної пропозиції учасника замовником виявлені невідповідності в документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону. 1) Невідповідність Додатку 1 до тендерної документації (ТД) відповідно до підпункту 1.2. пункту 1 Наявність обладнання та матеріально-технічної бази. В Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 16 липня 2020 року № 949/1 в пункті 2. Відомості про наявність оргтехніки, обладнання, пристроїв, вимірювального обладнання та засобів вимірювальної техніки учасником зазначено: електроперфоратор BOSCH GBH 2-24 DSR (4 штуки) (п.12) № 881001951, № 711056754, № 906074340, № 610000786; акумуляторний інструмент – шуруповерт BOSCH GSR 12.2 V-2 BD № 705001947, № 705001980 (п.13) ; імітатор тепла та диму (п.19). Відповідно до підпункту 1.2. додатку 1 ТД учасник подає копії документів, що підтверджують технічний стан вимірювальної техніки, пристрою для проведення перевірки системи пожежної сигналізації (імітатор тепла і диму), інструментів за результатами технічного обстеження (повірка, калібрування). Для усунення невідповідностей учаснику необхідно надати копії документів, що підтверджують технічний стан імітатора тепла і диму та зазначених вище інструментів. 2) Невідповідність Додатку 1 до тендерної документації (ТД) відповідно до підпункту 1.2. пункту 1 Наявність обладнання та матеріально-технічної бази. В Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази бази від 16 липня 2020 року № 949/1 в пункті 2. Відомості про наявність оргтехніки, обладнання, пристроїв, вимірювального обладнання та засобів вимірювальної техніки учасником зазначено Риштовання (ліса) (п.7) та Драбина (п.8). Учасник зазначив, що даний інструмент – Справний та надає для підтвердження Акт №1 від 5 грудня 2019 р. та Акт № 2 від 5 грудня 2019 р. Відповідно Акту №1 від 5 грудня 2019 р. та Акту № 2 від 5 грудня 2019 р. можна зазначити, що члени комісії не дійшли згоди стосовно рішення щодо справного стану вказаних інструментів, так як не всі учасники підтвердили це власним підписом. Для усунення невідповідностей учаснику необхідно надати документ підтверджуючий технічний стан Риштовання та Драбини, що зазначені у Довідці про наявність у учасника обладнання та матеріально-технічної бази. 3) Невідповідність Додатку 1 до ТД відповідно до підпункту 2.3. пункту 2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Відповідно підпункту 2.3 учасник подає копії особових медичних книжок працівників учасника, що матимуть безпосереднє відношення до виконання договору, затверджених наказом МОЗ України 21.02.2013 р. № 150. В Довідці про наявність працівників від 16 липня 2020 року № 949/2 учасник зазначає електромонтера Бабкін Дмитро Васильович. Учасник не надав вказаний документ на Бабкіна Дмитра Васильовича. Для усунення невідповідності учаснику необхідно надати копію особової медичної книжки, затвердженої наказом МОЗ України 21.02.2013 р. № 150 на Бабкін Дмитро Васильович. 4) Невідповідність Додатку 1 до тендерної документації (ТД) відповідно до підпункту 2.2. та 2.4. пункту 2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Відповідно до підпункту 2.2 учасник подає копії посвідчень про проходження навчання з Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті, Правил охорони праці під час роботи з інструментами і приладами працівників, які залучаються до надання послуг зі встановлення системи пожежної сигналізації. Відповідно до підпункту 2.4. учасник подає копії документів, які підтверджують трудові відносини між учасником та зазначеними працівниками (керівника та виконавців послуг): копії трудових книжок (або копії трудового договору, контракту) або наказів про призначення. В пункті 7 Розділу 1. Загальні положення зазначено: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що подаються учасниками відкритих торгів в електронному вигляді через електронну систему закупівель складаються українською мовою. Документи стосовно технічної частини предмету закупівлі можуть бути надані російською мовою. У разі надання Учасником будь-яких документів іншою мовою вони повинні бути перекладені українською мовою та підписані тим, хто здійснив переклад (учасник\організація, що здійснює переклад). Учасником надані копії трудових книжок російською мовою на наступних працівників: Рябінін Дмитро Володимирович, Нірець Олександр Вікторович, Аршава Геннадій Леонідович, Мартиненко Володимир Архипович. Учасником надано копію посвідчення з охорони праці (УДОСТОВЕРЕНИЕ № 3307) на Нірець Олександра Вікторовича викладеного російською мовою. Для виправлення невідповідностей учасник повинен надати трудові книжки на вищезазначених працівників та посвідчення з охорони праці на Нірець Олександра Вікторовича перекладені українською мовою та підписані тим, хто здійснив переклад (учасник\організація, що здійснює переклад).

Документи

24 липня 2020 16:26
Електронний підпис
24 липня 2020 16:25
Рішення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 липня 2020 18:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Охорона Мастерс Сервіс
#43144635
509 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
08 вересня 2020 10:33
дод угода.PDF зміни до договору
08 вересня 2020 10:31
Електронний підпис укладений
13 серпня 2020 10:20
додатки 2 до дог 118.PDF укладений
13 серпня 2020 10:18
додатки до дог 118.PDF укладений
13 серпня 2020 10:18
договір 118.PDF укладений
13 серпня 2020 10:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.4 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» Сторони дійшли згоди продовжити строк надання послуг на підставі листа Виконавця від 28.08.2020р. у зв’язку з затримкою постачання матеріальних ресурсів внаслідок встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої короновірусом SARS-CoV-2 , та викласти пункт 2.1 Договору № 118/08/20-М ПС від 11 серпня 2020 у наступній редакції: «2.1. Строк надання послуг: до 30 вересня 2020 року.»
Номер договору про закупівлю: 118/08/20-М ПС
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/118
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 509 000,00
UAH