Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з навантаження побутовими відходами мобільної сортувальної лінії МСЛ-500, яка розташована на полігоні ТПВ за адресою м. Краматорськ, вул. Танкистів 182
Очікувана вартість
1 176 000,00 UAH
UA-2020-07-02-004422-a e4d97d687ef6462ab0cc8a634ad28b7a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віктор Мисник

+380504706654 katp052810@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне автотранспортне підприємство 052810
Код ЄДРПОУ: 05448946
Місцезнаходження: 84303, Україна , Донецька обл., м.Краматорськ, ул. Артема, 235
Контактна особа: Віктор Мисник
+380504706654
katp052810@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 липня 2020 12:40
Звернення за роз’ясненнями: до 08 липня 2020 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 липня 2020 19:00
Початок аукціону: 20 липня 2020 14:33
Очікувана вартість: 1 176 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 760,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:60180000-3: Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2800 година
Послуги з навантаження побутовими відходами мобільної сортувальної лінії МСЛ-500, яка розташована на полігоні ТПВ за адресою м. Краматорськ, вул. Танкистів 182
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84303, Україна, Донецька область, місто Краматорськ, вулиця Танкистів, 182
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 60180000-3 — Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Згідно проекту договору Пiсляоплата 5 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 липня 2020 14:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КП "ДОНТЕХНО" 1 120 000,00
UAH з ПДВ
1 120 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КРАМРЕЦИКЛИНГ" 1 176 000,00
UAH з ПДВ
1 164 240,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 липня 2020 16:02
Устав 8 002.jpg
17 липня 2020 16:02
Устав 8 001.jpg
17 липня 2020 16:02
Устав 7 001.jpg
17 липня 2020 16:02
Устав 6 001.jpg
17 липня 2020 16:02
Устав 5 001.jpg
17 липня 2020 16:02
Устав 4 001.jpg
17 липня 2020 16:02
Устав 3 001.jpg
17 липня 2020 16:02
устав 2 001.jpg
17 липня 2020 16:02
устав 1 001.jpg
17 липня 2020 16:02
Свідоцтво.jpeg
17 липня 2020 16:02
ПДВ.jpeg
17 липня 2020 16:02
Випіска ліст 2.jpeg.jpeg
17 липня 2020 16:02
Випіска ліст 1.jpeg
17 липня 2020 15:55
017.jpg
17 липня 2020 15:55
015.jpg
17 липня 2020 15:55
014.jpg
17 липня 2020 15:55
013.jpg
17 липня 2020 15:55
012.jpg
17 липня 2020 15:55
011.jpg
17 липня 2020 15:55
010.jpg
17 липня 2020 15:55
009.jpg
17 липня 2020 15:55
008.jpg
17 липня 2020 15:55
007.jpg
17 липня 2020 15:54
006.jpg
17 липня 2020 15:54
005.jpg
17 липня 2020 15:54
004.jpg
17 липня 2020 15:54
003.jpg
17 липня 2020 15:54
002.jpg

Публічні документи

03 серпня 2020 17:37
справка с налоговой.pdf
03 серпня 2020 17:37
справка о не судимости.pdf
17 липня 2020 11:29
ценовая погрузка.pdf
17 липня 2020 11:29
проект договора.pdf
17 липня 2020 11:29
отзыв спец техника.pdf
17 липня 2020 11:29
мод устав.pdf
17 липня 2020 11:29
информ справки.pdf
17 липня 2020 11:29
вытяг един налог.pdf
17 липня 2020 11:29
выписка с едр.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КП "ДОНТЕХНО"

ТОВ "КРАМРЕЦИКЛИНГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
КП "ДОНТЕХНО"
#21980055
Відхилено 1 120 000,00
UAH з ПДВ
27 липня 2020 15:20
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 липня 2020 16:13
ТОВ "КРАМРЕЦИКЛИНГ"
#42079413
Переможець 1 164 240,00
UAH з ПДВ
29 липня 2020 15:29

Вимога про усунення невідповідностей

Під час розгляду тендерної пропозиції Колективного підприємства «Донтехно» з закупівлі Послуги з навантаження побутовими відходами мобільної сортувальної лінії МСЛ-500, яка розташована на полігоні ТПВ за адресою м. Краматорськ, вул. Танкистів 182 (ідентифікатор закупівлі: UA-2020-07-02-004422-a) виявлені наступні невідповідності: Відповідно до п. 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені ст. 17 Закону розділу ІІІ «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації Учасник повинен надати документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, а саме: - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (договорів); Аналогічним є договір про надання послуг навантаження побутовими відходами мобільної сортувальної лінії. Спосіб підтвердження (надати): 1 Виконаний договір; 2.Лист-відгук контрагента за договором якому зазначається інформація про належність виконання договору, наявність/відсутність претензій, наявність/ відсутність збитків. Таких документів не надано. Відповідно до ч.16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов'язаних з виконанням рішення органу оскарження. На підставі вищевикладеного, повідомляємо про виявлення невідповідностей, для усунення невідповідностей Вам протягом двох робочих днів необхідно підтвердити наявність позитивного досвіду повного виконання аналогічного договору. Аналогічним вважається договір про надання послуг з сортування на мобільній сортувальній лінії. 1 Виконаний договір; 2.Лист-відгук контрагента за договором якому зазначається інформація про належність виконання договору, наявність/відсутність претензій, наявність/ відсутність збитків.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 липня 2020 15:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КРАМРЕЦИКЛИНГ"
#42079413
1 164 240,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 лютого 2022 12:29
Електронний підпис укладений
11 серпня 2020 11:34
Сканировать1.PDF укладений
11 серпня 2020 11:31

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 серпня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 222 868,80
UAH