Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Капітальний ремонт Червонівської філії опорного комунального закладу "Карпівська школа загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів" Карпівської сільської ради"
Очікувана вартість
4 864 557,60 UAH
UA-2020-07-02-003914-a 7ca8b2db4ae741c2a24f53d488c62c95
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лариса Лисогор

+380988233743 osvitkarpivka2017@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, молоді і спорту виконавчого комітету Карпівської сільської ради
Код ЄДРПОУ: 41807012
Місцезнаходження: 53742, Україна , Дніпропетровська обл., Широківський р-н.,с.Карпівка, вул. Центральна, буд.97-А
Контактна особа: Лариса Лисогор
+380988233743
osvitkarpivka2017@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 липня 2020 12:06
Звернення за роз’ясненнями: до 08 липня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 липня 2020 09:00
Початок аукціону: 20 липня 2020 15:33
Очікувана вартість: 4 864 557,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 48 645,58 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 24322.78 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Згідно наявної потреби у закупівлі.
Місце знаходження: 53742 Дніпропетровська обл. Широківський р-н, с. Карпівка, вул. Центральна, 97-А. Код 41807012
Категорія замовника: юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, зазначені у п. 3 ч.1.ст.2. ЗУ "Про публічні закупівлі".
Вид закупівлі: відкриті торги для замовників визначених у п.1-3 ч.1. ст.2. Закону
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
"Капітальний ремонт Червонівської філії опорного комунального закладу "Карпівська школа загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів" Карпівської сільської ради"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53721, Україна, Дніпропетровська область, с. Карпівка; с. Червоне, Мацюці, б/н
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник здійснює оплату протягом 90 ( дев’яносто) календарних днів з дати підписання відповідного акту виконаних робіт. Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Умови тендеру.
Дата подання: 08 липня 2020 07:54
Дата відповіді: 10 липня 2020 10:39
Доброго дня! За умовами тендерної документації учасник має подати не менше 2-х аналогічних договорів за 2019-2020 роки. Якщо учасник - це підприємство, яке створене у 2020 році та має досвід виконання 1-го аналогічного договору, чи не стане це причиною дискваліфікації? Оскільки дана вимога є дискримінаційною та лишає можливості прийняти участь у закупівлі підприємства, які створені у 2020 році. Враховуючи вищевикладене просимо внести зміни в тендерну документацію!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) в тендерній документації встановлено кваліфікаційний критерій – наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (аналогічних договорів). Відповідно до умов тендерної документації аналогічним договором є договір, який підтверджує наявність в учасника досвіду виконання договору про закупівлю товару, за предметом закупівлі. Учасник, для підтвердження виконання такого договору, повинен надати в своїй тендерній пропозиції копію відповідного договору з додатками та позитивний відгук від організації з якою укладено аналогічний договір. Так як відбувається закупівля з капітального ремонту школи, досвід виконання аналогічного договору для нас є дуже важливим. В разі не надання учасником в складі тендерної пропозиції зазначених вище документів на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, ми будем змушені відхилити тендерну пропозицію учасника відповідно до п. 1 ч.1. ст. 31 Закону. Дякуємо за запитання.
Умови тендеру
Дата подання: 08 липня 2020 08:08
Дата відповіді: 09 липня 2020 12:12
Відповідно до ст.15 Закону України «Про охорону праці» № 2694-XII від 14.10.1992р: «на підприємстві з кількістю працюючих менше 50 осіб функції служби охорони праці можуть виконувати в порядку сумісництва особи, які мають відповідну підготовку». В звязку з цим, вимога Замовника щодо наявності служби охорони праці на підприємстві не може застосовуватись до всіх учасників. Просимо внести зміни в тендерну документацію або надати розяснення щодо способу надання підтвердження щодо наявності служби з охорони праці для підприємств, з кількістю працюючих менше 50 осіб.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! На Ваше питання повідомляємо, що закупівля здійснюється за принципами відкритості та прозорості відповідно до Закону "Про публічні закупівлі". Прошу Вас звернути увагу на те, що в згідно ст.15 «Служба охорони праці на підприємстві» Закону України «Про охорону праці» На підприємстві з кількістю працюючих 50 і більше осіб роботодавець створює службу охорони праці відповідно до типового положення, що затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони праці.
{Частина перша статті 15 із змінами, внесеними згідно із Законом № 5459-VI від 16.10.2012}
На підприємстві з кількістю працюючих менше 50 осіб функції служби охорони праці можуть виконувати в порядку сумісництва особи, які мають відповідну підготовку.»
На підприємстві з кількістю працюючих менше 20 осіб для виконання функцій служби охорони праці можуть залучатися сторонні спеціалісти на договірних засадах, які мають відповідну підготовку.
Тому вимога , щодо підтвердження служби охорони праці цілком правомірна, та стосується усіх учасників.
Згідно умов тендерної документації Учасник має підтвердити наявність служби охорони праці.
Це може бути: накази, копії договорів зі сторонніми спеціалістами , підтвердження кваліфікації особи, що має відповідну підготовку.
Тому немає підстав внесення змін в тендерну документацію .Дякуємо за запитання.

Повірка інструменту.
Дата подання: 08 липня 2020 08:13
Дата відповіді: 09 липня 2020 12:09
Враховуючи той факт, що такий документ як ПОВІРКА електроінструменту не передбачений чинним законодавством України, просимо уточними який саме документ (згідно якого нормативного законодавчого акту) повинен бути наданий в складі тендерної документації, ким має бути виданий та яку мати форму? Який нормативним актом затверджена його форма та зміст?
Відповідь: З метою виявлення несправного електрообладнання або такого, що не відповідає нормам і правилам улаштування електроустановок, проводяться профілактичні електровимірювання (перевірка) випробування електроінструменту.
Перевірку здійснює вимірювальна електротехнічна лабораторія , атестована на підставі Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність», відповідає критеріям оцінювання вимірювальних можливостей згідно ДСТУ ISO10012:2005 та СОУ 74.9 – 02568294 – 001:2016.
Протоколи електровимірювань вимагають також такі органи, як Державна служба України з питань праці, ДСНС, газопостачальники, електропостачальники, енергопостачальники, ліцензіат.
За результатами вимірювань, проведених електротехнічною лабораторією, оформлюються протоколи електровимірювань, які об'єднуються в технічний звіт. Наявні порушення відображаються в акті огляду електроустановок зі складанням дефектної відомості.
Відповідно до п. 1.20 глави 1 розділу IV НАПБ А.01.001-2014 «Правила пожежної безпеки в Україні» ДНАОП 1.1.10-1.04-01"Правила безпечної роботи з інструментами та пристроями": замір опору ізоляції і перевірка спрацювання приладів та ручного електроінструменту проводяться 1 раз на 2 роки, якщо інші терміни не обумовлені ПТЕ (в тому числі і заземлення)
Щодо сертифікатів відповідності.
Дата подання: 08 липня 2020 08:20
Дата відповіді: 09 липня 2020 12:08
Хочемо зазначити, що сертифікати відповідності на матеріали надаються при їх закупівлі. Оскільки учасники у складі своєї тендерної пропозиції подають відомості про матеріали, які заплановані для використання, то отримати сертифікати можливості не має. У зв’язку з цим вважаємо, що дана вимога є необгрунтованною та такою, що не можлива для виконання. Вимагаємо внести зміни в тендерну документацію!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! На Ваше питання повідомляємо : Відповідно до ст.23 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Також ст.23 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Тобто, Замовник згідно ЗУ «Про публічні закупівлі» включає вимоги до тендерної документації, які вважає за необхідне до неї включити.
Запропонування Учасником, матеріалів, які мають сертифікат відповідності це показник визнаної якості матеріалів, що безсумнівно підтверджує відповідність матеріалів вимогам чинного законодавства.
Так, відповідно до ст. 268 Господарського кодексу України, якість товарів (матеріалів), що поставляються, повинна відповідати стандартам, технічним умовам, іншій технічній документації, яка встановлює вимоги до їх якості.
Усе вищевказане забезпечить поставку матеріалів належної якості під час виконання умов договору Учасником – переможцем процедури закупівлі.
Вимога щодо надання сертифікату відповідності не дискримінує жодного із потенційних учасників процедури закупівлі, а лише підтверджує якість та відповідність матеріалів.
Дякуємо за запитання.
Клас наслідків
Дата подання: 08 липня 2020 08:44
Дата відповіді: 09 липня 2020 12:10
Добрий день! Підкажіть до якого класу наслідків відноситься об’єкт?
Відповідь: Добрий день! Клас наслідків СС1 Дякуємо за запитання.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-02-003914-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТЕНБУД", Код ЄДРПОУ:43515742
Дата подання: 31 липня 2020 10:49
Неправомірне відхилення тендерної пропозиції
Порушення вимог законодавства та неправомірне відхилення тендерної пропозиції
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 серпня 2020 12:02
Учасники відповідають за зміст своїх тендерних пропозицій та достовірність внесених до них даних, та повинні дотримуватись норм чинного законодавства України.
Однак, в порушення зазначених вимог, надані учасником копії документів належним чином не засвідчені. Порядок засвідчення копій документів визначений пунктами 5.26 та 5.27 Національного стандарту України Державної уніфікованої системи документації, Уніфікованої системи організаційно-розпорядчої документації Вимог до оформлення документів (ДСТУ 4163-2003, затвердженого наказом Держспоживстандарту України від 07.04.2003 №55).
Зі складу тендерної пропозиції учасника ПП «СтенБуд» не зрозуміло та нічим не підтверджується, чи є особи зазначені в довідках № 58 та № 60 від 17.07.2020р. безпосередньо працівниками учасника, чи найманими працівниками, з якими укладені договори цивільно-правового характеру.
Наданий у складі тендерної пропозиції Договір оренди нежитлових приміщень № 2/20 від 17.02.2020р., на який Ви посилаєтесь у своїй вимозі, є договором оренди офісного приміщення площею 34.5 кв.метрів., що ніяк не може бути складським або виробничим приміщенням.

Документи подані скаржником

31 липня 2020 10:49
Вимога.pdf

Документи

03 серпня 2020 12:02
в1.pdf
03 серпня 2020 12:02
в2.pdf
03 серпня 2020 12:02
в3.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-07-02-003914-a.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТЕНБУД", Код ЄДРПОУ:43515742
Дата подання: 07 серпня 2020 13:47
Оскарження визначення дискваліфікації ПП СТЕНБУД та визначення переможця
Скарга у файлах, що додаються
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 11 серпня 2020 21:12
Рішення від 11.08.2020 № 15323 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 11 серпня 2020 21:12
інформація про перенесення розгляду скарги № 13832.pdf
Дата публікації: 04 вересня 2020 00:00
Рішення від 04.09.2020 № 16705.pdf
Дата публікації: 09 вересня 2020 22:28
Коментар замовника щодо усунення порушення: Скасувати: рішення від 06.08.2020 року про визнання переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Мегаліт Інтергруп КР», Ідентифікаційний код: 42822178, місце знаходження: 53700, Дніпропетровська область, Широківський район, смт. Широке, провулок Поштовий, буд. 2А (далі – ТОВ «Мегаліт Інтергруп КР»/Учасник).
Дата виконання рішення замовником: 10 вересня 2020 16:54

Документи подані скаржником

07 серпня 2020 13:38
Скарга.pdf
07 серпня 2020 13:38
Додаток 1 до скарги.pdf
07 серпня 2020 13:38
Додаток 2 до скарги.pdf
07 серпня 2020 13:38
Скарга DOC.doc

Документи подані замовником

14 серпня 2020 17:08
Заперечення.pdf
14 серпня 2020 17:08
Заперечення на скаргу.docx
10 вересня 2020 16:42
скасування.pdf
10 вересня 2020 16:54
скасування.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 липня 2020 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "БЕРЕЖНИЙ КОСТЯНТИН МИКОЛАЙОВИЧ" 3 856 517,00
UAH з ПДВ
3 856 517,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТЕНБУД" 4 471 460,00
UAH з ПДВ
4 422 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МЕГАЛІТ ІНТЕРГРУП КР" 4 579 617,60
UAH з ПДВ
4 450 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 липня 2020 00:46
Електронний підпис
18 липня 2020 00:43
Аналогічні договори.rar
18 липня 2020 00:43
ДОГОВІР проект.pdf

Публічні документи

17 липня 2020 16:40
Електронний підпис
17 липня 2020 16:00
Електронний підпис
17 липня 2020 16:00
Кошторис.rar
17 липня 2020 15:59
Гарантія.rar

Публічні документи

18 липня 2020 08:01
Електронний підпис
18 липня 2020 00:31
Електронний підпис
18 липня 2020 00:30
Відсутність підстав.rar
18 липня 2020 00:30
ГАРАНТІЯ.rar
18 липня 2020 00:30
Проект ДОГОВОРУ.rar
18 липня 2020 00:30
Сертифікати.rar
18 липня 2020 00:30
Служба Охорони Праці.rar
18 липня 2020 00:30
Тендерна пропозиція.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "БЕРЕЖНИЙ КОСТЯНТИН МИКОЛАЙОВИЧ"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТЕНБУД"

ТОВ "МЕГАЛІТ ІНТЕРГРУП КР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МЕГАЛІТ ІНТЕРГРУП КР"
#42822178
Рішення скасоване 4 450 000,00
UAH з ПДВ
10 вересня 2020 14:26
ФОП "БЕРЕЖНИЙ КОСТЯНТИН МИКОЛАЙОВИЧ"
#2750608995
Очікує рішення 3 856 517,00
UAH з ПДВ
10 вересня 2020 16:49
ФОП "БЕРЕЖНИЙ КОСТЯНТИН МИКОЛАЙОВИЧ"
#2750608995
Рішення скасоване 3 856 517,00
UAH з ПДВ
10 вересня 2020 16:49
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТЕНБУД"
#43515742
Рішення скасоване 4 422 800,00
UAH з ПДВ
10 вересня 2020 16:49
ТОВ "МЕГАЛІТ ІНТЕРГРУП КР"
#42822178
Рішення скасоване 4 450 000,00
UAH з ПДВ
10 вересня 2020 16:49

Документи

10 вересня 2020 16:49
Звіт з ЄДР (припинено)
10 вересня 2020 16:49
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

23 липня 2020 11:57
Електронний підпис
23 липня 2020 11:56
Scan20200723115240.pdf
23 липня 2020 11:56
Scan20200723115316.pdf
20 липня 2020 16:00
Звіт з ЄДР (припинено)

Документи

28 липня 2020 10:48
Електронний підпис
28 липня 2020 10:46
Scan20200728102810.pdf
28 липня 2020 10:46
Scan20200728102847.pdf

Документи

10 вересня 2020 14:30
Електронний підпис
10 вересня 2020 14:29
Scan20200910142251.pdf
10 вересня 2020 14:26
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 10 вересня 2020 16:57
Кінець періоду оскарження: 21 вересня 2020 00:00
Дата відміни: 21 вересня 2020 00:00
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Відмінити тендер UA-2020-07-02-003914-a «Капітальний ремонт Червонівської філії опорного комунального закладу «Карпівська школа загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів» Карпівської сільської ради» (Правила визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 ДК 021:2015-45450000-6 інші завершальні будівельні роботи) (далі – Закупівля) з підстави, що передбачена згідно частини 1 статті 32 Закону, а саме: внесення змін та доповнень в проектно-кошторисну документацію
Документи:
10 вересня 2020 16:57
Електронний підпис
10 вересня 2020 16:56
відміна.pdf