Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Хліб пшеничний формовий вищого ґатунку 0,6кг
Очікувана вартість
95 063,50 UAH
UA-2020-07-02-003897-a 8cb53313c6594b459b5769696c931fb2
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Романівна Голубенко

+380484162483 danubeizm@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Дунайська обласна лікарня" Одеської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 01982146
Місцезнаходження: 68600, Україна , Одеська обл., м. Ізмаїл, ВУЛИЦЯ ТЕЛЕГРАФНА, будинок 182/1
Контактна особа: Наталія Романівна Голубенко
+380484162483
danubeizm@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 липня 2020 12:05
Звернення за роз’ясненнями: до 08 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 липня 2020 00:00
Початок аукціону: 15 липня 2020 12:12
Очікувана вартість: 95 063,50 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 475,32 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби


Додатковий кошторис
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8650 штуки
Хліб пшеничний формовий вищого ґатунку 0,6кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68600, Україна, Одеська область, м.Ізмаіл, вул. ТЕЛЕГРАФНА, будинок 182/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 липня 2020 13:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 липня 2020 12:24
Зміни. Оголошенн хлеб допорог.doc
02 липня 2020 12:05
Оголошенн хлеб допорог.doc
03 липня 2020 13:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 липня 2020 12:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 липня 2020 12:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 липня 2020 12:24
Зміни. Оголошенн хлеб допорог.doc
02 липня 2020 12:05
Оголошенн хлеб допорог.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-02-003897-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "БЕССАРАБСЬКА ПАЛЯНИЦЯ", Код ЄДРПОУ:39169412
Дата подання: 21 липня 2020 12:20
Порушення ст. 29 Закона України "Про публічні закупівлі"
Шановна пані Лепська Людміла Георгіївна!
Користуючись правом, що надає нам ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», вимагаємо надати пояснення, чому Вами було порушено п. 16 ст.29, а саме: не було опубліковано вимогу про усунення невідповідностей в документах, які були подані нами в тендерній пропозиції. Таким чином, ви порушуєте наше право виправити невідповідності, які ви вважаєте підставами для відхилення тендерної пропозиції, що приводить до дискримінації нашого підприємства як учасника торгів.
Тому, користуючись ст. 7 Закону, ми залишаємо за собою право надати інформацію з неправомірних дій Уповноваженої особи КНП «Дунайська обласна лікарня» Лепської Л.Г. до органів, що уповноважені здійснювати контроль за дотриманням законодавства в сфері публічних закупівель, а також залишити свій негативний відгук про замовника КПН «Дунайська обласна лікарня» та його Уповноважену особу на сайті PROZORRO та DOZORRO стосовно проведення цих торгів та підписання договору № 5 від 5.02.2020 р. на сумму 101108 грн. з ФОП Івановим О.В. як такого, що порушив ст. 36 Закона України "Про публічні закупівлі" (в попередній редакції).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 липня 2020 16:20
• Шановний представник ТОВ "БЕССАРАБСЬКА ПАЛЯНИЦЯ"!
• 1) Згідно ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», Ви вимагаєте надати пояснення, чому нами було порушено п. 16 ст.29, а саме: не було опубліковано вимогу про усунення невідповідностей в документах, які були подані нами в тендерній пропозиції. Таким чином, Ви вважаєте, що ми порушуємо Ваше право виправити невідповідності, які ви вважаєте підставами для відхилення тендерної пропозиції, що приводить до дискримінації нашого підприємства як учасника торгів.
• 2)Також, Ви пред'являєте, що підписання договору № 5 від 5.02.2020 р. на суму 101108 грн. з ФОП Івановим О.В. як такого, що порушив ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі" (в попередній редакції).
• Стосовного першого питання, стосовно дискримінації Вашого підприємства, ст.. 29 відноситься до проведення Відкритих торгів, до Спрощеної процедури не має ні якого відношення.
• Щодо другого запитання відповідно порушеннь до Договору № 5 від 5.02.2020 р. на суму 101108 грн., цей Договір порушень згідно ст..36 (в попередній редакції) не має та пройшов реєстрацію в Держказначейської службі, де ретельно перевіряється досконалість таких закупівель.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-07-02-003897-a.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "БЕССАРАБСЬКА ПАЛЯНИЦЯ", Код ЄДРПОУ:39169412
Дата подання: 21 липня 2020 18:20
Визначення переможця в порушення вимог до Змін до оголошення про проведення допорогової закупівлі
Проаналізувавши тендерну пропозицію ФОП Іванова, наше підприємство встановило наступне:
Згідно змін до оголошення про проведення допорогової закупівлі учасником торгів вимагалось надати:
1) належним чином завірену копію документу, що посвідчує право власності на приміщення, або договору (дійсного на дату розкриття) на оренду приміщень – в порушення цієї вимоги ФОП Іванов надає кольорову скан-копію договору оренди приміщення, тобто такий документ поданий з невідповідностями до вимог змін до оголошення про проведення допорогової закупівлі;
2) Лист в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (у разі використання), в якому зазначається наступна інформація:
- наявність власного/орендованого або такого, що використовується за договорами перевезення чи надання послуг (зазначити)/ спеціального автомобільного транспорту, яким буде здійснюватися постачання предмету закупівлі (дійсного на дату розкриття);
- належним чином завірену копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу на кожен із зазначених в листі власних транспортних засобів - в порушення цієї вимоги ФОП Іванов не вказує саме який транспортний засіб буде використовуватись для виконання цього договору, а лише вказує про його наявність, тобто такий документ поданий з невідповідностями до вимог змін до оголошення про проведення допорогової закупівлі;
3) належним чином завірену копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу на кожен із зазначених в листі власних транспортних засобів - в порушення цієї вимоги ФОП Іванов надає кольорову скан-копію техпаспорту транспортного засобу, тобто такий документ поданий з невідповідностями до вимог змін до оголошення про проведення допорогової закупівлі;
4) Лист в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (у разі використання), в якому зазначається наступна інформація:
- працівники відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені для виконання умов договору та поставки товару - в порушення цієї вимоги ФОП Іванов не вказує в листі саме які робітники будуть залучені до виконання цього договору, а лише вказує, що такі робітники у нього є, тобто такий документ поданий з невідповідностями до вимог змін до оголошення про проведення допорогової закупівлі;
5) належним чином завірену копію документу, що підтверджує наявність трудових відносин з працівником (працівниками) - в порушення цієї вимоги ФОП Іванов надає кольорові скан-копії трьох з п’яти договорів з працівниками, тобто такий документ поданий з невідповідностями до вимог змін до оголошення про проведення допорогової закупівлі;
6) належним чином завірену копію особової медичної книжки Ф.1-ОМК - в порушення цієї вимоги ФОП Іванов надає кольорові скан-копії медичних книжок, тобто такий документ поданий з невідповідностями до вимог змін до оголошення про проведення допорогової закупівлі;
7) в складі тендерної пропозиції учасник також надає належним чином завірену копію аналогічного договору - в порушення цієї вимоги ФОП Іванов надає кольорові скан-копії аналогічних договорів, тобто такий документ поданий з невідповідностями до вимог змін до оголошення про проведення допорогової закупівлі;
8) Учасник, у складі пропозиції, має надати гарантійний лист від виробника товару (завірений печаткою виробника) щодо запровадження і використання на виробничих потужностях постійно діючих процедур, які базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках із зазначенням особистого реєстраційного номера - в порушення цієї вимоги ФОП Іванов вказує реєстраційний номер потужностей виробництва, а не номер запровадження і використання на виробничих потужностях постійно діючих процедур, які базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках. Таким чином, ФОП Іванов не має особистого реєстраційного номера запровадження і використання на виробничих потужностях постійно діючих процедур, які базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках. Тобто, такий лист можна вважати не наданим;
9) Оновлена цінова пропозиція надається через систему електронних закупівель в період 24 години після завершення аукціону - в порушення цієї вимоги ФОП Іванов станом на 18:00 21.07.2020 р. не надав оновлену пропозицію, що є порушенням вимог змін до оголошення про проведення допорогової закупівлі.

Виходячи з вищеперерахованого, ми робимо висновок про дискримінацію та упереджене ставлення до нашого підприємства та визнання ФОП Іванова переможцем за будь-яких умов. А тому, розуміючи безперспективність вимоги про надання додаткової інформації щодо визначення ФОП Іванова переможцем даної закупівлі та користуючись ст. 7 Закону Укарїни "Про публічні закупівлі", ми залишаємо за собою право звернутися до органів, що уповноважені здійснювати контроль за дотриманням законодавства в сфері публічних закупівель, а також залишити свій негативний відгук про замовника КПН «Дунайська обласна лікарня» та його Уповноважену особу на сайті PROZORRO та DOZORRO стосовно проведення цих торгів та підписання договору № 5 від 5.02.2020 р. на сумму 101108 грн. з ФОП Івановим О.В. як такого, що порушив ст. 36 Закона України "Про публічні закупівлі" (в попередній редакції): Дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році. Сума договору на 2019 р. склала 274750 грн., тобто 101108 грн. - це 36,8% від суми договору за попередній календарний рік.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 липня 2020 17:26
Шановний представник ТОВ "БЕССАРАБСЬКА ПАЛЯНИЦЯ"!
Всі наведені Вами аргументи щодо надання ФОП Івановим О.В. кольорових скан-копій з оригіналів документів замість завірених копій на нашу думку не мають суттєвого впливу на зміст наданих документів та відповідають Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг».
Щодо того, що ФОП Іванов О.В. не вказує в листі, саме які робітники будуть залучені до виконання цього договору, то в Оголошенні про спрощенну закупівлю не вимагався в листі в довільній формі пофамільний перелік працівників. Також в Оголошенні вимагалося підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази наданням листа в довільній формі, а про перелік із зазначенням назви, марки обладнання, транспортних засобів , тощо не йшлося.

Стосовно не надання оновленої цінової пропозиції після завершення аукціону, то ця вимога стосувалась переможця за результатами аукціону. ФОП Іванов О.В. має надати в паперовому вигляді протягом 3 робочих днів з дня оголошення його переможцем під час укладання договору про закупівлю.
Щодо другого запитання відповідно порушень до Договору № 5 від 5.02.2020 р. на суму 101108 грн., цей Договір порушень згідно ст..36 (в попередній редакції) не має та пройшов реєстрацію в Держказначейської службі, де ретельно перевіряється досконалість таких закупівель. Закупівля на суму 101108,00грн. не є додатковою угодою до Договору за 2019 рік, також зміна плану фінансування є істотною умовою на заключення договорів у відповідність до фінансування.

Документи

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 липня 2020 12:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БЕССАРАБСЬКА ПАЛЯНИЦЯ" 69 805,50
UAH з ПДВ
68 854,84
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ІВАНОВ ОЛЕКСАНДР ВАЛЕРІЙОВИЧ" 72 660,00
UAH з ПДВ
69 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 липня 2020 13:10
Електронний підпис
14 липня 2020 18:37
Електронний підпис
14 липня 2020 18:33
Проект договора.pdf
14 липня 2020 18:33
Цінова пропозиція.pdf
14 липня 2020 18:33
Інформація ліцензія.pdf
14 липня 2020 18:33
Інформація стаття 17.pdf
14 липня 2020 18:33
Витяг ПДВ П.PDF
14 липня 2020 18:33
Статут 2019 БП.pdf
14 липня 2020 18:33
Протокол директор П.pdf
14 липня 2020 18:33
Наказ директор.pdf

Публічні документи

14 липня 2020 15:19
Електронний підпис
14 липня 2020 15:09
проект договора.doc
14 липня 2020 15:09
ціноіва пропозиція1.JPG
14 липня 2020 15:09
цінова пропозиція2.JPG
14 липня 2020 15:09
проект4.JPG
14 липня 2020 15:09
проект3.JPG
14 липня 2020 15:09
проект2.JPG
14 липня 2020 15:09
проект1.JPG
11 липня 2020 16:29
Електронний підпис
11 липня 2020 16:27
труд.договора.PDF
11 липня 2020 16:27
техн.,якісні хар-ки.PDF
11 липня 2020 16:27
тех.паспорт 3463.JPG
11 липня 2020 16:27
тех паспорт2 3463.JPG
11 липня 2020 16:27
по ст.17.PDF
11 липня 2020 16:27
мед.книжки.PDF
11 липня 2020 16:27
дезінфекція авто.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БЕССАРАБСЬКА ПАЛЯНИЦЯ"

ФОП "ІВАНОВ ОЛЕКСАНДР ВАЛЕРІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БЕССАРАБСЬКА ПАЛЯНИЦЯ"
#39169412
Відхилено 68 854,84
UAH з ПДВ
17 липня 2020 14:06
ФОП "ІВАНОВ ОЛЕКСАНДР ВАЛЕРІЙОВИЧ"
#2793105638
Переможець 69 200,00
UAH з ПДВ
20 липня 2020 11:19

Документи

17 липня 2020 14:06
Електронний підпис

Документи

20 липня 2020 11:19
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 липня 2020 11:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ІВАНОВ ОЛЕКСАНДР ВАЛЕРІЙОВИЧ"
#2793105638
69 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 липня 2020 11:19
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 серпня 2021 16:14
Електронний підпис зміни до договору
12 січня 2021 13:01
ДУ №5 20% сума.tif зміни до договору
12 січня 2021 12:59
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 11:15
ДУ №4.tif зміни до договору
31 грудня 2020 11:14
Електронний підпис зміни до договору
25 листопада 2020 14:29
хлеб 3 001.jpg зміни до договору
25 листопада 2020 14:28
хлеб 3 002.jpg зміни до договору
25 листопада 2020 14:28
Електронний підпис зміни до договору
24 листопада 2020 15:21
хлеб 2 001.jpg зміни до договору
24 листопада 2020 15:19
хлеб 2 002.jpg зміни до договору
24 листопада 2020 15:19
Електронний підпис зміни до договору
23 листопада 2020 16:54
хлеб 1 001.jpg зміни до договору
23 листопада 2020 16:51
хлеб 1 002.jpg зміни до договору
23 листопада 2020 16:51
Додаток до Договору с.5.tif укладений
04 серпня 2020 10:56
Договір с.4.tif укладений
04 серпня 2020 10:55
Договір с.3.tif укладений
04 серпня 2020 10:55
Договір с.2.tif укладений
04 серпня 2020 10:55
Договір с.1.tif укладений
04 серпня 2020 10:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
23 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення ціни на 10% та зменьшення суми Договору на 5,60 згідно ДУ №1 від 19.11.2020р. Загальна сума Договору складає: 69194,40грн.
Номер договору про закупівлю: 44-Н
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
24 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення ціни та зменьшення Договора на суму 4,40грн. згідно ДУ №2 від 23.11.2020р. Загальна сума Договору складає: 69190,00грн.
Номер договору про закупівлю: 44-Н
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
25 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення ціни та зменьшення суми Договору на 3,36грн. згідно ДУ №6 від 25.11.2020р. Загальна сума Договору складає: 69186,64грн.
Номер договору про закупівлю: 44-Н
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження дії Договору згідно ДУ №4 від 31.12.2020р.
Номер договору про закупівлю: 44-Н
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
12 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення суми Договору згідно ДУ №5 від 06.01.2021р.
Номер договору про закупівлю: 44-Н
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 69 200,00
UAH