Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Current and middle repair of principal motor road H-03 Zhytomyr – Chernivtsi on the section km 258+700 – km 267+180 (with the development of project documentation) (45230000-8 Construction of pipelines, communication lines and electricity transmissions, highway, roads, airfields and railway roads; alignment of surfaces)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25879878 |
Місцезнаходження: | 29000, Україна , Хмельницька область обл., Хмельницький, ВУЛИЦЯ СВОБОДИ, будинок 77 |
Контактна особа: |
Адуканець Леся Василівна +380382783250 TENDERHM@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Road Service in Khmelnytska Oblast of State Motor Road Agency of Ukraine |
National ID: | 25879878 |
Contact point: |
Adukanets Lesia Vasylivna +380382783250 TENDERHM@UKR.NET |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 липня 2020 12:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 серпня 2020 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 серпня 2020 15:00 |
Початок аукціону: | 14 вересня 2020 12:58 |
Очікувана вартість: | 288 862 439,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 888 624,39 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 2888624.4 UAH |
Publication date: | 02 липня 2020 12:05 |
Enquiries until: | 18 серпня 2020 15:00 |
Complaints submission until: | до 24 серпня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 28 серпня 2020 15:00 |
Information
Estimated total value: | 288 862 439 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 2 888 624 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Відповідно до умов проекту договору | Пiсляоплата | 7 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 серпня 2020 20:02 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
18 серпня 2020 20:02 |
Перелік змін № 2291.pdf | |
18 серпня 2020 20:02 |
НОВА РЕДАКЦІЯ ТД 55І6 від 18.08.20 ПСР Н-03 км 258 - км 267 (рпд).docx | |
18 серпня 2020 20:02 |
ЗМІНИ ТД 55І6 від 18.08.20 ПСР Н-03 км 258 - км 267 (рпд).docx | |
02 липня 2020 12:02 |
Технічне завдання ПСР Н-03 258-267.pdf | |
02 липня 2020 12:02 |
Проект Договору ПСР Н-03 258-267.pdf |
18 серпня 2020 20:02 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
18 серпня 2020 20:02 |
Перелік змін № 2291.pdf
|
||||||
18 серпня 2020 20:02 |
НОВА РЕДАКЦІЯ ТД 55І6 від 18.08.20 ПСР Н-03 км 258 - км 267 (рпд).docx
|
||||||
18 серпня 2020 20:02 |
ЗМІНИ ТД 55І6 від 18.08.20 ПСР Н-03 км 258 - км 267 (рпд).docx
|
||||||
02 липня 2020 12:02 |
Технічне завдання ПСР Н-03 258-267.pdf
|
||||||
02 липня 2020 12:02 |
Проект Договору ПСР Н-03 258-267.pdf
|
Скарги до процедури
Дата подання: 30 липня 2020 01:02
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-10-12-000007 ● 65ecf787607d4a6690891bd9edb131f1
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 жовтня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 жовтня 2020 15:35 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
12.10.2020 №60
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250, доручення Державної аудиторської служби України від 16 вересня 2020 року №003100-18/4943-2020,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 12.10.2020 №60
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
5.UA-2020-07-02-003835-a 02.07.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-10-20 12:28:11
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги державного значення Н-03 Житомир-Чернівці на ділянці км 258+700 – км 267+180 (з розробкою проектної документації) (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-07-02-003835-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» із змінами (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з питань:
1. Чому в оголошення про проведення відкритих торгів не внесена інформація про умови надання забезпечення тендерних пропозицій?
2. Яким чином замовником виконано вимоги підпункту 19 частини другої статті 22 Закону в частині складання тендерної документації, із зазначенням опису та прикладів формальних (несуттєвих) помилок?
3. Яким чином учасником ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56, якого обрано переможцем, виконано умови тендерної документації щодо надання:
- підтвердження інформації, зазначеної у довідці про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), зокрема котків дорожних в кількості 15 одиниць, що використовуватимуться за договором оренди механізмів від 02 січня 2020 №201/3 (зазначені учасником в довідці в позиціях за №7.7-7.15, 8.2-8.4, 9.2), оскільки, за даними вказаного договору оренди, укладеному із ПП «Аграрна компанія 2004», та акта приймання-передачі до нього, значиться 14 котків дорожних?
- підтвердження інформації щодо наявності працівника, який зазначений у довідці про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт від 31.07.2020 №12196, зокрема копії трудової книжки (з наявними записами) та копії наказу про призначення на посаду водія автомобільного засобу Летичевського В.О. (додаток 4 тендерної документації)?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено його документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-10-22 17:54:23
Відповідь на запит Держаудитслужби України
Тендерний комітет Служби автомобільних доріг у Хмельницькій області у своїй діяльності керується Законами України та нормативно-правовими документами Кабінету Міністрів України і зокрема нормативними документами Укравтодору.
Згідно запиту на пояснення управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області щодо відкритих торгів з публікацією англійською мовою №UA-2020-07-02-003835-a по предмету закупівлі: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-03 Житомир – Чернівці на ділянці км 258+700 – км 267+180 (з розробкою проектної документації) (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) Current and middle repair of principal motor road H-03 Zhytomyr – Chernivtsi on the section km 258+700 – km 267+180 (with the development of project documentation) (45230000-8 Construction of pipelines, communication lines and electricity transmissions, highway, roads, airfields and railway roads; alignment of surfaces)» тендерним комітетом було прийняте наступне пояснення:
1. Відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року № 1082:
«3. Розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником / ЦЗО / учасником/постачальником / органом оскарження / органами державного фінансового контролю шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника / ЦЗО / учасника/постачальника / органу оскарження / органів державного фінансового контролю». Згідно даних електронної системи закупівель та оголошення про проведення відкритих торгів № UA-2020-07-02-003835-a інформація щодо умови надання забезпечення тендерних пропозицій відображається в такому вигляді (знімок екрану з офіційного ресурсу prozorro.gov.ua):
На сьогоднішній день повноцінна реалізація поля, що містить інформацію про розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати) в електронній системі закупівель відсутня, у зв’язку з відсутністю реалізації відповідного технічного функціоналу інформаційно-телекомунікаційної системи «Prozorro». Тобто у Замовника відсутня технічна можливість публікації в оголошенні усієї необхідної інформації відповідно до вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), однак вказана інформація у повному обсязі міститься в завантаженій тендерній документації, що затверджена рішенням тендерного комітету від 18.08.2020 року №55/6. А відповідно до статті 1 Закону відповідальність за технічну можливість внесення інформації на веб-порталі електронної системи закупівель, авторизованих електронних майданчиках, між якими забезпечено автоматичний обмін, інформаційний ресурс Уповноваженого органу, тобто веб-сайт, наповнення якого здійснює Уповноважений орган (та адміністратор ДП «ПРОЗОРРО»), несе центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, а не Замовник.
2. Замовником завантажено в електронну систему закупівель тендерну документацію затверджену рішенням тендерного комітету №55/6 від 18.08.2020, де в пункті 2 «Опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій» розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» зазначена необхідна інформація відповідно до вимог п.19 ч. 2 ст. 22 Закону.
3.1. Учасником ПрАТ «Хмельницьке ШБУ № 56» у складі тендерної пропозиції було надано інформаційну довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій на фірмовому бланку учасника згідно з таблицями: Про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) Таблиця 1, відповідно до Додатку № 2 ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону) тендерної документації №55/6 від 18.08.2020 року (окремий файл в електронній системі закупівель: 12.2.1. Довідка про обладнання (Н-03 км 258-267)_0001.pdf), де вказано котки в кількості 21 одиниці, як орендовані, так і власні.
Відповідно до вимог тендерної документації:
Мінімальна кількість та найменування техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо).
Таблиця 5
№
з/п Найменування Кількість
1 2 3
1 Дорожня фреза 1
2 Автогрейдер середнього типу 1
3 Автогудронатор 1
4 Асфальтоукладальник на гусеничному ходу типу Vogele Super або аналог 1
5 Екскаватор 1
6 Бульдозер 1
7 Коток дорожнiй самохiдний вібраційний гладковальцевий 4
8 Коток дорожній самохiдний на пневмоколiсному ходу 1
9 Поливо-мийна машина 1
10 Ресайклер 1
Тобто, згідно вимог тендерної документації №55/6 від 18.08.2020 року мінімальна кількість необхідних котків в сумі складає всього 5 одиниць!
Окремими файлами в електронну систему закупівель до відповідного тендеру було завантажено документальне підтвердження щодо наявності та приналежності техніки:
12.2.1.4.6. Договір оренди Дортрейд - ШБУ (на грейдери) копія_0001.pdf ;
12.2.1.4.5. Договір оренди ДМ_0001.pdf ;
12.2.1.4.4. Договір оренди Автомагістраль_0001.pdf;
12.2.1.4.3. Договір оренди самоскидів ШБУ-АК (копія з техпаспортами).pdf;
12.2.1.4.2. Копії договору оренди Ресайклера.pdf;
12.2.1.4.1. Копія договору оренди механізмів 0201-3 ШБУ-АК зі змінами від 28.07.2020.pdf;
12.2.1.3. Документи на гудронатор (Н-03 км 233-236).pdf;
12.2.1.2. Копії свідоцтв про реєстрацію техніки.pdf.
Таким чином учасником ПрАТ «Хмельницьке ШБУ № 56» було підтверджено пропозицію щодо необхідної кількості механізмів, а саме: Коток дорожнiй самохiдний вібраційний гладковальцевий в кількості 4 одиниць та Коток дорожній самохiдний на пневмоколiсному ходу в кількості 1 одиниці.
Зважаючи на цей факт, Учасник ПрАТ «ШБУ № 56» відповідає кваліфікаційним критеріям, так як, виконав вимоги тендерної документації щодо мінімальної кількості техніки. Інша (додаткова) техніка подається за бажанням Учасника закупівлі та не впливає на зміст тендерної пропозиції.
3.2. Аналогічним чином учасником ПрАТ «Хмельницьке ШБУ № 56» у складі тендерної пропозиції було надано інформаційну довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід №12196 від 31.07.2020 року, де в таблиці 1 вказав інформацію про наявність водіїв автотранспортних засобів у кількості 33 працівника з відповідним підтвердженням, зокрема копіями трудових книжок (з наявними записами) та копіями наказів про призначення на посаду водія автомобільного засобу.
Однак згідно вимог тендерної документації №55/6 від 18.08.2020 року необхідна мінімальна кількість водіїв транспортних засобів складає – 9 :
Мінімальна кількість та найменування інженерно-технічних працівників ключових посад, дорожніх робітників та машиністів.
Таблиця 2
№
з/п Найменування посади або спеціальності Кількість
1 2 3
Інженерно – технічні працівники
1 Головний інженер 1
2 Інженер з охорони праці (при чисельності більше 50 осіб) 1
3 Виконроб 1
4 Майстер 1
5 Геодезист 1
6 Начальник лабораторії 1
Машиністів дорожньо-транспортних машин і механізмів
1 Машиніст дорожньо-будівельних машин (дорожньої фрези) 1
2 Машиніст автогрейдера 1
3 Машиніст автогудронатора 1
4 Машиніст укладача асфальтобетону 1
5 Машиніст екскаватора 1
6 Машиніст бульдозера 1
7 Машиніст котка самохідного 5
8 Машиніст дорожньо-транспортних машин (поливально-мийної машини) 1
9 Машиніст дорожньо-будівельних машин (машиніст машини з холодної регенерації конструктивних шарів дорожнього одягу) 1
10 Водій транспортних засобів 9
Робітники-будівельники (дорожні робітники)
1 Дорожній робітник 24
Відсутність підтверджуючої інформації на 1 водія автомобільного засобу Летичевського В.О., не може вплинути на мінімальну кількість працівників - Водій транспортних засобів – 9. А тому, Учасник ПрАТ «ШБУ № 56» відповідає кваліфікаційним критеріям, так як, виконав вимоги тендерної документації щодо мінімальної кількості та найменування інженерно-технічних працівників ключових посад, дорожніх робітників та машиністів. Інша (додаткова) інформація щодо працівників подається за бажанням Учасника закупівлі та не впливає на зміст тендерної пропозиції.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2020-10-20 17:06:52
Пояснення Замовника
Відповідно до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Вінницькій області від 12.10.2020 №60 розпочато моніторинг закупівлі, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-07-02-003835-a на підставі даних автоматичних індикаторів ризику - RISK1-5_2, що згідно Переліку автоматичних індикаторів ризиків, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 11.09.2018 № 196, означає – розмір забезпечення тендерної пропозиції визначено з порушенням встановлених Законом граничних значень під час проведення відкритих торгів на закупівлю робіт.
Відповідно до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо наступні пояснення.
Згідно з п. 21 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту – Закон), послуги - будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, найм (оренда), а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт, з чого вбачається, що поточний середній ремонт є послугою.
Окрім цього, відповідно до п.3 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 708, під час здійснення закупівлі послуг з поточного ремонту предмет закупівлі визначається за кожним окремим будинком, будівлею, спорудою, лінійним об’єктом інженерно-транспортної інфраструктури згідно з термінологією державних будівельних норм ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 04 червня 2014 року № 163, та/або галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301.
Також відповідно до роз’яснення Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №3304-04/53972-06 від 03.09.2020 «послуги з поточного ремонту визначаються за кожним окремим будинком, будівлею, спорудою, лінійним об’єктом інженерно-транспортної інфраструктури згідно з термінологією державних будівельних норм ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 04 червня 2014 року №163, та/або галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від
23 серпня 2011 року № 301.
Визначення термінів «будинок», «будівля», «споруда», «лінійний об’єкт інфраструктури» наведено в пункті 3 ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво».
Наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082 затверджено Порядок розміщення інформації про публічні закупівлі (далі – Порядок № 1082). Порядком № 1082 передбачено розміщення інформації про предмет закупівлі.
Так, замовники в окремих полях зазначають інформацію, зокрема, код предмета закупівлі, який визначається відповідно до класифікаторів або назва згідно з ДСТУ, державних або галузевих будівельних норм, які передбачені для визначення предмета закупівлі відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Уповноваженим органом, та їх назви. Проте в Порядку зазначення коду Єдиного закупівельного словника не передбачено. Натомість, виходячи зі змісту пункту 13 Порядку № 1082, замовник під час заповнення інформації в ЕСЗ зазначає код та назву відповідно до Єдиного закупівельного словника, у разі визначення предмета закупівлі – послуга з поточного ремонту.
Наприклад:
ДК 021:2015 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт
Або 45410000-4 Штукатурні роботи
Або 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг
Або 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Тому, визначення предмета закупівлі послуг з поточного ремонту здійснюється за кожним окремим будинком, будівлею, спорудою, лінійним об’єктом інженерно-транспортної інфраструктури. Проте код Єдиного закупівельного словника зазначається в ЕСЗ замовником самостійно із зазначенням коду, який найбільше відповідає предмету закупівлі.»
Відповідно, предмет закупівлі Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-03 Житомир – Чернівці на ділянці км 258+700 – км 267+180 (з розробкою проектної документації) (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) є послугою в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» відповідно до п.21 ч.1 ст.1 Закону (послуги – поточний ремонт), що також вбачається із оголошення про проведення цієї закупівлі, де у графі вид предмету закупівлі зазначено – Поточний середній ремонт автомобільної дороги (з розробкою проектної документації) -Послуги із зазначенням коду, який найбільше відповідає предмету закупівлі.
Крім, того відповідно до пункту 1.5. глави 1 наказу Міністерства фінансів України віл 12.03.2012 року №333 «Про затвердження Інструкції щодо застосування економічної класифікації видатків бюджету та Інструкції щодо застосування класифікації кредитування бюджету» - поточні видатки одержувачів бюджетних коштів здійснюються за такими кодами економічної класифікації :
2281 "Дослідження і розробки, окремі заходи розвитку по реалізації державних (регіональних) програм";
2282 "Окремі заходи по реалізації державних (регіональних) програм, не віднесені до заходів розвитку";
2610 "Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)";
Одержувачі бюджетних коштів здійснюють за цими кодами видатки, які в плані використання бюджетних коштів належать до розділу «Поточні видатки».
2.2.8.1. Код 2281 „Дослідження і розробки, окремі заходи розвитку по реалізації державних (регіональних) програм”
За цим кодом здійснюються видатки, які забезпечують розвиток у певній галузі економіки, зокрема,-
2) видатки на виконання державних програм, оплата яких здійснюється на підставі укладених договорів з виконавцями проектів програм, які забезпечують розвиток у певній галузі (наприклад, "Загальнодержавна (Національна) космічна програма" тощо); видатки на розвиток мережі і утримання автомобільних доріг загального користування для оплати послуг з поточного ремонту, експлуатації та утримання доріг загального користування;
Тобто, зазначеним нормативним документом також підтверджується те, що поточний ремонт автомобільних доріг загального користування є послугою.
Відповідно до абз.3 ч.1 ст.25 Закону України «Про публічні закупівлі» розмір забезпечення тендерної пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі у разі проведення тендеру на закупівлю товарів чи послуг на умовах, визначених тендерною документацією.
Очікувана вартість закупівлі за №UA-2020-07-02-003835-a становить 288 862 439,00 грн. Згідно умов тендерної документації на цю закупівлю та оголошення про проведення цієї закупівлі сума тендерного забезпечення становить 1 відсоток очікуваної вартості закупівлі – 2 888 624,40 гривень (два мільйони вісімсот вісімдесят вісім тисяч шістсот двадцять чотири гривні 40 копійок). Враховуючи вищезазначене, в діях Замовника при визначенні розміру забезпечення тендерної пропозиції жодних порушень законодавства у сфері публічних закупівель немає. Крім цього зазначаємо, що при проведенні процедур закупівель, тендерний комітет Замовника, неухильно дотримується вимог Закону, в тому числі і усіх принципів здійснення закупівель.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2020-10-23 12:07:26
Додаткові пояснення у межах проведення моніторингу
Згідно запиту на пояснення управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області щодо відкритих торгів з публікацією англійською мовою №UA-2020-07-02-003835-a по предмету закупівлі: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-03 Житомир – Чернівці на ділянці км 258+700 – км 267+180 (з розробкою проектної документації) (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) Current and middle repair of principal motor road H-03 Zhytomyr – Chernivtsi on the section km 258+700 – km 267+180 (with the development of project documentation) (45230000-8 Construction of pipelines, communication lines and electricity transmissions, highway, roads, airfields and railway roads; alignment of surfaces)» тендерним комітетом було прийняте наступне додаткове пояснення:
- також зазначаємо, що учасником ПрАТ «Хмельницьке ШБУ №56» подано в складі пропозиції договір оренди механізмів від 02 січня 2020 №0201/3, укладений між ПрАТ «Хмельницьке ШБУ №56» та ПП «Аграрна компанія 2004», договору оренди механізмів від 02 січня 2020 №201/3-зазначеного в запиті в складі пропозиції немає.
- учасником ПрАТ «Хмельницьке ШБУ №56» у складі пропозиції подано відомості та завантажено підтверджуючі документи на водія «Лятичевського В.О.» а не «Летичевського В.О.» як зазначено в запиті.
Учасником ПрАТ «Хмельницьке ШБУ №56» завантажено файл «Лятичевський В.О..pdf» 20 серпня 2020 року в 14:30 год. В цьому файлі на першій сторінці міститься наказ №553-к/тр від 18.10.2019р. про переведення Лятичевського Вадима Олександровича на посаду водія автотранспортних засобів з посади дорожнього робітника. На сторінках 2-10 міститься копія трудової книжки цього працівника.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Подано заперечення до висновку
2020-11-06 15:51:38
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 листопада 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 листопада 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону.)
Оскарження в суді
Опис: | Подано позов до суду 17.11.2020 |
Дата публікації: | 18 листопада 2020 |
Документи:
18 листопада 2020 12:28
|
Електронний підпис |
18 листопада 2020 12:27
|
Позов 17.11.2020 №3200.pdf |
Ризики, що спрацювали
RISK1-5_2
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25879878 |
Місцезнаходження: | 29000, Україна, Хмельницька область обл., Хмельницький, ВУЛИЦЯ СВОБОДИ, будинок 77 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56 | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 вересня 2020 20:57
|
Товариство з обмеженою відповідальністю „Енергетично-дорожнє будівництво” | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 вересня 2020 13:19
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56 |
283 775 517,00
UAH з ПДВ
|
283 775 517,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю „Енергетично-дорожнє будівництво” |
285 895 484,63
UAH з ПДВ
|
285 895 484,63
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56 #03448860 |
Переможець |
283 775 517,00
UAH з ПДВ
|
17 вересня 2020 17:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2022 10:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 жовтня 2021 15:15
|
ДУ № 5 до Договору № 239І20.pdf | зміни до договору |
08 жовтня 2021 15:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 квітня 2021 17:19
|
ДУ № 4 до Договору № 239І20 (1).pdf | зміни до договору |
28 квітня 2021 17:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 березня 2021 12:53
|
ДУ №3 до Договору №239І20 (1).pdf | зміни до договору |
15 березня 2021 12:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 березня 2021 14:44
|
ДУ №2 до Договору №239І20 (1).pdf | зміни до договору |
11 березня 2021 14:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 грудня 2020 11:14
|
ДУ № 1 до Договору № 239І20 (1).pdf | зміни до договору |
18 грудня 2020 11:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 жовтня 2020 16:11
|
Протокол № 55І9 від 07.10.2020 (1).pdf | зміни до договору |
07 жовтня 2020 16:11
|
Електронний підпис | укладений |
30 вересня 2020 16:25
|
Договір № 239І20 від 30.09.2020.pdf | укладений |
30 вересня 2020 16:25
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 07 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Голову тендерного комітету Пастухова М. П., який повідомив, що необхідно вирішити питання щодо відкритих торгів №UA-2020-07-02-003835-а по предмету закупівлі «Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-03 Житомир – Чернівці на ділянці км 258+700 – км 267+180 (з розробкою проектної документації) (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) Current and middle repair of principal motor road H-03 Zhytomyr – Chernivtsi on the section km 258+700 – km 267+180 (with the development of project documentation) (45230000-8 Construction of pipelines, communication lines and electricity transmissions, highway, roads, airfields and railway roads; alignment of surfaces)», так, як була допущена формальна описка в Звіті про результати проведення процедури закупівлі №UA-2020-07-02-003835-а від 30 вересня 2020 року до Договору №239/20 від 30 вересня 2020 року на «Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-03 Житомир – Чернівці на ділянці км 258+700 – км 267+180 (з розробкою проектної документації) (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) Current and middle repair of principal motor road H-03 Zhytomyr – Chernivtsi on the section km 258+700 – km 267+180 (with the development of project documentation) (45230000-8 Construction of pipelines, communication lines and electricity transmissions, highway, roads, airfields and railway roads; alignment of surfaces)», який опублікований на веб порталі Уповноваженого органу, дата формування звіту 30 серпня 2020, а саме в частині: Ідентифікатор договору: 239/40. 1. Вважати вірним в Звіті про результати проведення процедури закупівлі №UA-2020-07-02-003835-а : Ідентифікатор договору: 239/20. |
Номер договору про закупівлю: | 239/40 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Протокол №55/9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 18 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Замовник та Підрядник, керуючись постановою КМУ від 29.01.2020 року №36 « Деякі питання дорожнього господарства» (в редакції постанови КМУ від 11.12.2020 року № 1247) та п. 4.1. Договору №239/20 від 30 вересня 2020 року «Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-03 Житомир-Чернівці км 258+700-км 267+180 (окремими ділянками) (з розробкою проектної документації)» (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), прийшли до спільної згоди викласти Додаток №1 (Договірна ціна) Додаток № 2 (Календарний план фінансування та надання послуг» в новій редакції. 2. Керуючись п. 16.5. Договору, у зв’язку із зміною реквізитів Замовника, Сторони дійшли згоди внести відповідні зміни до Договору та викласти реквізити Замовника у наступній редакції: « ЗАМОВНИК: Служба автомобільних доріг у Хмельницькій області 29000, м. Хмельницький, вул. Свободи, 77 р/р UA 978 2017 2034 3101 0013 0000 2424 Держказначейська служба України м. Київ ГУДКСУ у Хмельницькій області ЄДРПОУ 25879878 3. Дана Додаткова угода вступає в силу з моменту підписання її сторонами. 4. Після підписання даної угоди Сторони не мають одна до одної жодних претензій. 5. Дана угода є невід'ємною частиною Договору. 6. Дану Додаткову угоду укладено у двох примірниках, по одному для кожної із сторін, які мають однакову юридичну силу. |
Номер договору про закупівлю: | 239/40 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 11 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Замовник та Підрядник, керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставини непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю) і постановою Кабінету Міністрів України від 17 лютого 2021 року №122 « Деякі питання дорожнього господарства» Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору №239/20 від 30 вересня 2020 року «Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-03 Житомир-Чернівці км 258+700-км 267+180 (окремими ділянками) (з розробкою проектної документації)» (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), виклавши у новій редакції наступні пункти Договору: 1.1. «6.1. Строк (термін) надання послуг - з моменту підписання до 31 грудня 2022 року, згідно календарного плану фінансування та надання послуг (Додаток №2).» 1.2. «15.1. Договір набирає чинності з моменту підписання Сторонами та і діє по 31.12.2022 року, але в будь-якому випадку - до повного виконання Сторонами своїх зобов'язань.» 2. Викласти Додаток №2 – « Календарний план фінансування та надання послуг» у новій редакції. 3. У зв’язку зі зміною реквізитів ЗАМОВНИКА, викласти розділ 18. Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін Договору №239/20 від “30” вересня 2020 року у наступній редакції: « 18. Місцезнаходження та банківські та реквізити Сторін ЗАМОВНИК: Служба автомобільних доріг у Хмельницькій області ПІДРЯДНИК: Приватне акціонерне товариство “Хмельницьке ШБУ №56” 29016, м. Хмельницький, вул.Західна Окружна,1 р/р UA303 2231 3000 0026 0020 0004 4038 в АТ “Укрексімбанк” ЄДРПОУ 03448860» 29000, м. Хмельницький, вул. Свободи, 77 р/ р/р UA748 2017 2034 3291 0011 0000 2424 Держказначейська служба України м. Київ в ГУДКСУ Хмельницької області , ЄДРПОУ 25879878 4. Дана Додаткова угода вступає в силу з моменту підписання її сторонами. 5. Після підписання даної угоди Сторони не мають одна до одної жодних претензій. 6. Дана угода є невід'ємною частиною Договору. 7. Дану Додаткову угоду укладено у двох примірниках, по одному для кожної із сторін, які мають однакову юридичну силу. |
Номер договору про закупівлю: | 239/40 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 15 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. На виконання п.3 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі » Сторони погодили покращити якість предмету закупівлі та внести зміни до Розділу 5 п.5.22. та викласти його у наступній редакції: «5.22. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» Замовник може прийняти рішення щодо надання Підряднику авансу в сумі, що не перевищує тридцять відсотків від суми бюджетних зобов'язань поточного року на строк не більше трьох місяців, що становить суму: - За рахунок коштів спеціального фонду Державного бюджету – 29 490 000,00 грн (двадцять дев'ять мільйонів чотириста дев'яносто тисяч гривень 00 копійок) в тому числі ПДВ 20% в розмірі 4 915 000,00 грн. Підрядник зобов’язується використати одержаний аванс на придбання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів тощо протягом не більше трьох місяців. Зарахування авансу здійснюється відповідно до актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма КБ №3). Після спливу трьох місяців невикористані суми авансу повертаються Замовнику з наданням пояснень причини невикористання Підрядником вказаного авансу і можуть слугувати підставою для розірвання Замовником Договору в односторонньому порядку. У разі неподання актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма КБ №3) про використання суми попередньої оплати (авансу), Підрядник зобов’язаний повернути надану йому суму попередньої оплати (авансу), а у випадку не повернення сплачує пеню в розмірі облікової ставки НБУ за кожний день прострочення після спливу трьох місяців». 2. Дана Додаткова угода вступає в силу з моменту підписання її сторонами. 3. Після підписання даної угоди Сторони не мають одна до одної жодних претензій. 4. Дана угода є невід'ємною частиною Договору. 5. Дану Додаткову угоду укладено у двох примірниках, по одному для кожної із сторін, які мають однакову юридичну силу. |
Номер договору про закупівлю: | 239/40 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Замовник та Підрядник, керуючись постановою Кабінету Міністрів України від 17 лютого 2021 року №122 « Деякі питання дорожнього господарства» (із змінами та доповненнями), дійшли згоди внести зміни до Договору №239/20 від 30 вересня 2020 року «Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-03 Житомир-Чернівці км 258+700-км 267+180 (окремими ділянками) (з розробкою проектної документації)» (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), виклавши у новій редакції наступні пункти Договору: 1.1. «6.1. Строк (термін) надання послуг - з моменту підписання до 31 грудня 2021 року, згідно календарного плану фінансування та надання послуг (Додаток №2).» 1.2. «15.1. Договір набирає чинності з моменту підписання Сторонами та і діє по 31.12.2021 року, але в будь-якому випадку - до повного виконання Сторонами своїх зобов'язань.» 2. Викласти Додаток №2 – « Календарний план фінансування та надання послуг» у новій редакції. 3. Дана Додаткова угода вступає в силу з моменту підписання її сторонами. 4. Після підписання даної угоди Сторони не мають одна до одної жодних претензій. 5. Дана угода є невід'ємною частиною Договору. 6. Дану Додаткову угоду укладено у двох примірниках, по одному для кожної із сторін, які мають однакову юридичну силу. |
Номер договору про закупівлю: | 239/40 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 08 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Замовник та Підрядник, керуючись пунктом 5 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» постановою Кабінету Міністрів України від 17 лютого 2021 року №122 « Деякі питання дорожнього господарства» (із змінами та доповненнями), дійшли згоди внести зміни до Договору №239/20 від 30 вересня 2020 року «Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-03 Житомир-Чернівці км 258+700-км 267+180 (окремими ділянками) (з розробкою проектної документації)» (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), виклавши у новій редакції п.3.1. Договору, Додоток №1 «Договірна ціна» та Додаток №2 «Календарний план фінансування та надання послуг» (Додаток №1, Додаток №2 - додаються). П.3.1. Вартість Договору становить 283 406 488,00 грн.( двісті вісімдесят три мільйони дев’ятсот чотириста шість тисяч чотириста вісімдесят вісім гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ – 47 234 414,67 грн. 2. Дана Додаткова угода вступає в силу з моменту підписання її сторонами. 3. Після підписання даної угоди Сторони не мають одна до одної жодних претензій. 4. Дана угода є невід'ємною частиною Договору. 5. Дану Додаткову угоду укладено у двох примірниках, по одному для кожної із сторін, які мають однакову юридичну силу. |
Номер договору про закупівлю: | 239/40 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |