Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт системи опалення ІІ-го навчального корпусу ЗОШ № 1 Мирноградської міської ради, розташованої за адресою: Донецька область, м.Мирноград, пров.Шкільний, 21
Очікувана вартість
995 547,40 UAH
UA-2020-07-02-002880-a adac6c0d13824471a335251cd3700021
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Громенко

+380500496499 o.shovkyn@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Мирноградської міської ради
Код ЄДРПОУ: 22039296
Місцезнаходження: 85323, Україна , Донецька обл., м. Мирноград, вул. Курська, 1
Контактна особа: Тетяна Громенко
+380500496499
o.shovkyn@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 липня 2020 11:18
Звернення за роз’ясненнями: до 08 липня 2020 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 липня 2020 12:00
Початок аукціону: 14 липня 2020 11:34
Очікувана вартість: 995 547,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 977,74 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Капітальний ремонт системи опалення ІІ-го навчального корпусу ЗОШ № 1 Мирноградської міської ради, розташованої за адресою: Донецька область, м.Мирноград, пров.Шкільний, 21
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт системи опалення ІІ-го навчального корпусу ЗОШ № 1 Мирноградської міської ради, розташованої за адресою: Донецька область, м.Мирноград, пров.Шкільний, 21
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85321, Україна, Донецька область, Мирноград, пров.Шкільний,21, ЗОШ № 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник може проводити розрахунки з Підрядником поетапно за наданими проміжними актами виконаних робіт на протязі 7 (семи) банківських днів після надходження фінансування на розрахунковий рахунок Замовника з моменту підписання акту виконаних робіт (форма КБ-2в, форма КБ - 3) Остаточний розрахунок за виконані роботи здійснюється за фактом повного виконання робіт відповідно до підписаної обома Сторонами форми КБ – 2в, форми КБ - 3 Виконані роботи оплачуються Замовником на протязі 7 (семи) банківських днів з моменту підписання акту виконаних робіт, за умови наявності передбачених на ці цілі бюджетних коштів на реєстраційному рахунку Замовника. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

надання копії документів
Дата подання: 07 липня 2020 22:20
Дата відповіді: 08 липня 2020 08:12
Шановний Замовник, враховуючи , що в Оголошенні та додатків до нього зазначені вимоги до копій документів,які потребують додаткового роз’яснення з Вашого боку для підготовки учасника документів пропозиції для участі в даній закупівлі, а саме: 1 . В пп 3 п 10 Оголошення вимагається копія аналогічного договору , копія актів виконанних робіт КБ2, КБ3 , а відгук оригінал або завірена копія . 2 В пп 4 п 10 Оголошення вимагається копія ліцензії 3 В додатку №2 до Оголошення вимагається надання: копію Витягу..., копію свідоцтва … , або витягу…платника ПДВ та разом з тим є вимога до Статуту , який потрібно надати, скановану копію з оригіналу, враховуючи викладене ПРОШУ : надати пояснення стосовно оформленню копій документів , а саме: чи потрібно завіряти надані копіїї зазначених документів або це розуміється надання сканованих копій з оригіналу , які не потребують завіренню та містять кольорові підпис та печатку уповноваженої особи на складання такого документу? Які вимоги до завірених копій ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Учасник повинен надати у складі пропозиції для підтвердження відповідності встановленим наступним кваліфікаційним критеріям скановані копії з оригіналу , які не потребують завіренню та містять кольорові підпис та печатку уповноваженої особи на складання такого документу? Цього буде достатньо.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-02-002880-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "ТОІЧКІН МИХАЙЛО ВОЛОДИМИРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2795800119
Дата подання: 21 липня 2020 09:14
Врахування Замовником невідповідності тендерної документації "ФОП Савочкін О.В."
1.ФОП "САВОЧКІН ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ" у складі тендерної пропозиції надано договір оренди транспортного засобу , але відсутній акт прийому-передачі до даного договору згідно Розділу 2.Права та обов’язки сторін, виходячи з цього неможливо підтвердити факт передачі майна учаснику закупівлі. Тому договір оренди транспортного засобу на має юридичної сили.
2.Згідно довідки за Формою 1 учасник зазначає Вантажна машина ГАЗЕЛЬ (орендоване), але у складі пропозиції відсутній документ підтверджуючий право користування даною одиницею.
3.Згідно довідки за Формою 2 від Учасника вимагалось надати (Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід*) , у складі пропозиції учасника відсутні працівники необхідні для виконання робіт згідно до предмету закупівлі, та довідка складена без зазначення реєстраційного номера та дати формування інформації.
Просимо Замовника урахувати зазначені невідповідності . Переглянути протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою визначення переможцем спрощеної закупівлі №110 від 20 липня 2020р., та скасувати рішення щодо визнання ЄДРПОУ: 3126214652ФОП "САВОЧКІН ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ" переможцем закупівлі.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 липня 2020 09:39
ПРОТОКОЛ
УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ
про розгляд Вимоги про усунення порушення
«22» липня 2020 р. № 117 «м.Мирноград»

Порядок денний:
1. Про розгляд Вимоги врахування Замовником невідповідності тендерної документації ФОП Савочкін О.В. (номер оголошення UA-2020-07-02-002880-a.b1 дата подання 21 липня 2020р) щодо закупівлі капітальний ремонт системи опалення ІІ-го навчального корпусу ЗОШ № 1 Мирноградської міської ради, розташованої за адресою: Донецька область, м.Мирноград, пров.Шкільний, 21 (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Встановлено, що у Вимозі Скаржник зазначає про те, що
1.ФОП "САВОЧКІН ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ" у складі тендерної пропозиції надано договір оренди транспортного засобу, але відсутній акт прийому-передачі до даного договору згідно Розділу 2.Права та обов’язки сторін, виходячи з цього неможливо підтвердити факт передачі майна учаснику закупівлі. Тому договір оренди транспортного засобу на має юридичної сили.
Мною, уповноваженою особою встановлено, що відповідно до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник повинен надати для підтвердження відповідності встановленим наступним кваліфікаційним критеріям відповідно до Додатку 2 цього оголошення:
1.наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (власне або орендоване) (у разі наявності орендованого майна, надати завірену належним чином копію договору оренди, строк оренди повинен відповідати дії підписаного договору)
ФОП Савочкін О.В. надав довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, разом з діючим договором оренди транспортного засобу. В оголошенні не вказано, що необхідно додавати акти передачі майна. Термін дії договору чинний до 31.12.2025 року. Згідно ст. 759 ГКУ власник майна має право передавати своє особисте майно згідно договору оренди, що і було зроблено. Крім того, у даній довідці є все необхідне для виконання предмету закупівлі. Вважаю, що в даному випадку Учасник підтвердив наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
Висновок: у даному випадку Учасник підтвердив наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
2.Згідно довідки за Формою 1 учасник зазначає Вантажна машина ГАЗЕЛЬ (орендоване), але у складі пропозиції відсутній документ підтверджуючий право користування даною одиницею.
ФОП Савочкін О.В. відповідно до оголошення про проведення спрощеної закупівлі надав договір оренди транспортного засобу в якому указано вид транспортного засобу: вантажний бортовий малотоннажний, марка та модель ГАЗ 33021-212, що підтверджує що це вантажна машина ГАЗЕЛЬ.
3.Згідно довідки за Формою 2 від Учасника вимагалось надати (Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід*, у складі пропозиції учасника відсутні працівники необхідні для виконання робіт згідно до предмету закупівлі, та довідка складена без зазначення реєстраційного номера та дати формування інформації. Просимо Замовника урахувати зазначені невідповідності.
Фізична особа – підприємець Савочкін О.В., як фізична особа – підприємець, має право на заняття підприємницької діяльності, а саме: самостійною, ініціативною, систематичною, на власний ризик господарською діяльністю, що здійснюється з метою досягнення економічних та позитивних результатів. Учасник ФОП Савочкін О.В. надав інформацію та документи, які запевнили в тому що, цього достатньо для виконання умов договору, у разі визнання його переможцем. Мною, уповноваженою особою встановлено головні критерії, який є принципово важливими, а саме: ФОП Савочкін О.В. має досвід у виконанні аналогічних договорів та має обладнання та матеріально-технічної бази та технологій.
Відповідно до оголошення про проведення спрощеної закупівлі не було зазначено, що документи мають бути обов’язково пронумеровані та вказана дата реєстрації.

ВИРІШИЛА:

1.Відмовити в задоволенні вимоги: номер оголошення UA-2020-07-02-002880-a.b1
2. Оприлюднити це рішення про на веб-порталі Уповноваженого органу через електронну систему закупівель.


Уповноважена особа

підпис, м.п. Тетяна ГРОМЕНКО
(ініціали, ПРІЗВИЩЕ)




Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 липня 2020 12:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВУГЛЕ-БУДСЕРВІС" 815 501,33
UAH з ПДВ
768 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "САВОЧКІН ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ" 890 545,99
UAH з ПДВ
769 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ТОІЧКІН МИХАЙЛО ВОЛОДИМИРОВИЧ" 890 806,00
UAH з ПДВ
770 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КРАМЕЛІТБУД" 895 000,00
UAH з ПДВ
890 022,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГАБУД" 995 547,20
UAH з ПДВ
930 687,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕКОСФЕРА 2015" 930 688,80
UAH з ПДВ
930 688,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 липня 2020 21:09
Кошторис 768000.pdf
12 липня 2020 22:42
Електронний підпис
12 липня 2020 09:35
Працівники.pdf
12 липня 2020 09:35
МТБ.pdf
12 липня 2020 09:35
Платник ПДВ.pdf
12 липня 2020 09:35
Про сертифікацію.pdf
12 липня 2020 09:35
Цінова пропозиція.pdf
12 липня 2020 09:35
Ліцензія та дозвіл.pdf
12 липня 2020 09:35
Кошторис 815501_33.pdf
12 липня 2020 09:35
ДОСВІД.pdf

Публічні документи

17 липня 2020 10:17
Електронний підпис
10 липня 2020 17:02
Електронний підпис
10 липня 2020 16:59
Цінова пропозиція.pdf
10 липня 2020 16:59
Проект договору.pdf
10 липня 2020 16:59
Право підпису.pdf
10 липня 2020 16:59
Кошторис.pdf
10 липня 2020 16:59
паспорт и код.pdf
10 липня 2020 16:59
витяг.pdf
10 липня 2020 16:59
виписка.pdf

Публічні документи

13 липня 2020 08:51
17. Наказ.pdf
13 липня 2020 08:51
16. Кошторис.imd
13 липня 2020 08:51
15. Протокол.pdf
13 липня 2020 08:51
14. Виписка.pdf
13 липня 2020 08:51
13. Статут.pdf
13 липня 2020 08:51
12. Витяг ПДВ.pdf
13 липня 2020 08:51
11.1. Сканований витяг.PDF
13 липня 2020 08:51
11. Витяг .zip
13 липня 2020 08:51
9. Кошторис.pdf
13 липня 2020 08:51
7. Проєкт Договору.pdf
13 липня 2020 08:51
6. Технічні вимоги.pdf
13 липня 2020 08:51
4. Ліцензія.pdf
13 липня 2020 08:51
3. Наявність досвіду.pdf
13 липня 2020 08:51
1. Наявність мтб.pdf
13 липня 2020 08:51
0. ФАЙЛИ З ЕЦП.rar

Публічні документи

12 липня 2020 20:33
Електронний підпис
12 липня 2020 20:27
14 договір.pdf
12 липня 2020 20:27
13 розрахунки.rar
12 липня 2020 20:27
12 ліцензія.pdf
12 липня 2020 20:27
11 витяг єдр.pdf
12 липня 2020 20:27
10 витяг НДС.pdf
12 липня 2020 20:27
9.5 паспорт , ІПН.pdf
12 липня 2020 20:27
9.3 наказ на директора.pdf
12 липня 2020 20:27
9 статут опис.pdf
12 липня 2020 20:27
4.1 кошторис.zip
12 липня 2020 20:27
4 цінова пропозиція.pdf
12 липня 2020 20:27
1 МТБ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВУГЛЕ-БУДСЕРВІС"

ФОП "САВОЧКІН ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ"

ФОП "ТОІЧКІН МИХАЙЛО ВОЛОДИМИРОВИЧ"

ТОВ "КРАМЕЛІТБУД"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГАБУД"

ТОВ "ЕКОСФЕРА 2015"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВУГЛЕ-БУДСЕРВІС"
#35841621
Відхилено 768 000,00
UAH з ПДВ
16 липня 2020 15:07
ФОП "САВОЧКІН ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ"
#3126214652
Переможець 769 000,00
UAH з ПДВ
20 липня 2020 15:40

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 липня 2020 15:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "САВОЧКІН ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ"
#3126214652
769 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 липня 2020 15:40
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 вересня 2020 13:05
звіт про виконання договору .doc укладений
25 вересня 2020 13:04
Електронний підпис зміни до договору
25 вересня 2020 13:00
дод уг 1 к дог 259.pdf зміни до договору
25 вересня 2020 12:58
Електронний підпис укладений
27 липня 2020 08:10
дог 259.pdf укладений
23 липня 2020 13:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 259
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 715 610,26
UAH