Капітальний ремонт покрівлі житлового корпусу КСМЗ "Меджибізький дитячий будинок-інтернат" на вулиці Жовтневій, 106 в смт Меджибіж, Летичівського району, Хмельницької області (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013)
Очікувана вартість
1 312 017,00 UAH
UA-2020-07-02-002840-a 431ebaa1fd544164b8a3390fbf8ce270
Спрощена/Допорогова закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний соціально-медичний заклад "Меджибізький дитячий будинок- інтернат"
Код ЄДРПОУ: 03191650
Місцезнаходження: 31530, Україна , Хмельницька обл., Меджибіж, Жовтнева 106
Контактна особа: Лісова Оксана Анатоліївна
380983595789
mdbi@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 липня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 08 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 липня 2020 23:00
Очікувана вартість: 1 312 017,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 560,09 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Місцезнаходження Замовника: 31530, Хмельницька обл., Летичівський район, селище міського типу Меджибіж, ВУЛИЦЯ ЖОВТНЕВА, будинок 106. Категорія Замовника: Пункт 3 частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону (юридичні особи, які є підприємствами, які забезпечують потреби територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, та є одержувачем бюджетних коштів).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт покрівлі житлового корпусу КСМЗ "Меджибізький дитячий будинок-інтернат" на вулиці Жовтневій, 106 в смт Меджибіж, Летичівського району, Хмельницької області (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 31530, Україна, Хмельницька область, смт. Меджибіж, вулиця Жовтнева, 106
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору У строк до 30 календарних днів після підписання Договору відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 23 квітня 2014 року № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та Порядку державного фінансування капітального будівництва, що затверджений Постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2001 р. № 1764, Замовник вправі здійснити попередню оплату у розмірі до 30% вартості річного обсягу робіт на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів Аванс 30 Календарні 30
Виконання робіт Оплата за виконані роботи здійснюється Замовником проміжними платежами за кожним актом окремо після фактичного завершення робіт на підставі актів приймання-передачі виконаних робіт, довідок про вартість виконаних підрядних робіт та витрат, за формами затвердженими законодавством та в межах відповідного бюджетного призначення у строк до 90 календарних днів з дня підписання документів Замовником Пiсляоплата 90 Календарні 70

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Аналогічний досвід
Дата подання: 06 липня 2020 12:23
Дата відповіді: 06 липня 2020 14:12
Добрий день! Скажіть чи можна надати для підтвердження аналогічного досвіду за 2020 рік скан-копію договору та скан-копію акту виконаних робіт без листа-відгуку, оскільки роботи ще продовжуються.
Відповідь: Без листа – відгуку Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-02-002840-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БАСКУРТ", Код ЄДРПОУ:41627082
Дата подання: 02 липня 2020 12:02
Внесення змін до Досвіду виконання аналогічних робіт
В тендерній документації вказана вимога "Досвід виконання аналогічних робіт з Замовниками підтверджується наданням відповідної довідки, яка містить інформацію щодо найменування предмету закупівлі за договором (предмет договору), номер, дата та сума договору, назва (найменування) Замовника робіт/послуг за договором, його код ЄДРПОУ, адреса та телефон для контактів, інформація що повного/часткового виконання договору. На підтвердження надається відповідна копії: аналогічного договору за 2020 рік (не менше одного), усіх додатків, акта(-ів) (у разі повного виконання договору), завірені його сторонами. А у разі часткового виконання робіт/надання послуг і підписання відповідних Актів – Акти на частину виконаних робіт/наданих послуг). Аналогічним буде вважатись договір на виконання робіт/надання послуг з капітального/поточного ремонту за 2020 рік, що містить в тому числі посилання на відповідний код Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 та охоплюється одним з показників (показником) з розділу 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт. А також скан-копію відгуку Замовника (адресований) Замовнику цієї закупівлі за наданим Договором, який підтверджуватиме своєчасність (у разі повного виконання) і якість виконання договірних зобов’язань, датований не раніше дати Оголошення спрощеної закупівлі."

Дана вимога носить дискримінаційний характер, що зменшує кількість підрядників які можуть прийняти участь в даній закупівлі, тому ми просимо внести зміни до тендерної документації, а саме змінити рік аналогічних договорів з 2020 року на попередні роки (з 2018 або 2019 року). Оскільки із введенням карантинних заходів в Україні в 2020 році більшість будівельних компаній припинили виконання робіт.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 липня 2020 16:12
ПРОТОКОЛ № 3
Уповноваженої особи
про розгляд Вимоги про усунення порушення
02 липня 2020 року смт. Меджибіж
ПРИСУТНІ:
Уповноважена особа - Лісова Оксана Анатоліївна
ПОРЯДОК ДЕННИЙ:
1. Про розгляд Вимоги про усунення порушення, (номер вимоги: UA-2020-07-02-002840-a.a1 дата подання: 02 липня 2020 12:02 про внесення змін до Досвіду виконання аналогічних робіт.
Установлено:
Мною, Уповноваженою особою - Лісовою О.А., установлено, що у Вимозі: UA-2020-07-02-002840-a.a1 Скаржник зазначає про те, що положення Оголошення про проведення спрощеної закупівлі: Капітальний ремонт покрівлі житлового корпусу КСМЗ "Меджибізький дитячий будинок-інтернат" на вулиці Жовтневій, 106 в смт Меджибіж, Летичівського району, Хмельницької області в тій частині, що стосується аналогічного договору носить дискримінаційний характер, що, як Скаржник думає, зменшує кількість підрядників які можуть прийняти участь в даній закупівлі, тому він просить внести зміни до тендерної документації, а саме змінити рік аналогічних договорів з 2020 року на попередні роки (з 2018 або 2019 року). Оскільки із введенням карантинних заходів в Україні в 2020 році більшість будівельних компаній припинили виконання робіт.
Мною, Уповноваженою особою - Лісовою О.А., зауважується, що відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (стаття 22. ) тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. У даній спрощеній закупівлі використовується оголошення про проведення спрощеної закупівлі (стаття 14. ), що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону, в ньому обов’язково зазначаються: 1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія; 2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності); 3) інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі; 4) кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг; 5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг; 6) умови оплати; 7) очікувана вартість предмета закупівлі; 8) період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів); 9) кінцевий строк подання пропозицій (строк для подання пропозицій не може бути менше ніж п’ять робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель); 10) перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв; 11) розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати); 12) розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати); 13) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі.
Висновок: статтею 14 нової редакції Закону не передбачено встановлення замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі кваліфікаційних критерії та вимог, передбачених статтею 17 цього Закону, до учасників спрощеної закупівлі.
Мною, Уповноваженою особою - Лісовою О.А., установлено, що згідно з частиною третьою статті 14 нової редакції Закону в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація.
Висновок: в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі мною і зазначалась інша інформація, яку Скаржник оскаржує.
Установлено:
Мною, Уповноваженою особою - Лісовою О.А., установлено, що Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. (стаття 14. (ч.5))
Висновок: Тому в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі мною і зазначалось, що досвід виконання аналогічних робіт з Замовниками підтверджується наданням відповідної довідки, яка містить інформацію щодо найменування предмету закупівлі за договором (предмет договору), номер, дата та сума договору, назва (найменування) Замовника робіт/послуг за договором, його код ЄДРПОУ, адреса та телефон для контактів, інформація що повного/часткового виконання договору.
На підтвердження надається відповідна копії: аналогічного договору за 2020 рік (не менше одного), усіх додатків, акта(-ів) (у разі повного виконання договору), завірені його сторонами. А у разі часткового виконання робіт/надання послуг і підписання відповідних Актів – Акти на частину виконаних робіт/наданих послуг).
Тому, це можуть бути і договора, які ще виконуються.
Установлено:
Мною, Уповноваженою особою - Лісовою О.А., установлено, що на усій території України карантин установили з 12 березня 2020 р. Постанова Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 р. № 211«Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19»
Висновок: Тому договора у 2020 році до 12 березня 2020 р. точно виконувалися, навіть якщо із введенням карантинних заходів в Україні в 2020 році більшість будівельних компаній припинили виконання робіт, як пише це Скаржник.
Також, якщо припиняється виконання робіт, то сторони договорів укладають додаткові угоди, якщо такі є, то вони теж подаються у складі документів пропозиції, бо в Оголошенні про проведення закупівлі вказана обов’язкова умова, щоб подавати договора з усіма додатками.
А також, мною установлено, що в системі «ПРОЗОРО», за запитом: Ключове слово , ДК021:2015 , Дата , Регіон по Розділу 45000000-7 БУДІВЕЛЬНІ РОБОТИ ТА ПОТОЧНИЙ РЕМОНТ з 01.01.2020 р. по 02.07.2020 р. та по ключовому слову «капітальний» Знайдено: 14 044 тис. закупівель, а по ключовому слову «поточний», за цей же період, Знайдено: 23 293 тис. закупівель.
Висновок: Тобто більшість будівельних компаній не припинили виконання робіт.
Установлено: в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, мною, Уповноваженою особою - Лісовою О.А., зазначалось: Аналогічним буде вважатись договір на виконання робіт/надання послуг з капітального / поточного ремонту за 2020 рік, що містить в тому числі посилання на відповідний код Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 та охоплюється одним з показників (показником) з розділу 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт.
Висновок: Національний класифікатор “Єдиний закупівельний словник” (ЄЗС), який призначений для стандартизації опису в договорах (контрактах) предмета державних закупівель, у даному розділі 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт містить значні межі капітального і поточного ремонту, тому точно жодних дискримінаційних умов немає, а саме, якщо можна подавати договора виконані і частково виконані, і по поточному, і по капітальному ремонту.
ВИРІШИЛА:
1. Відмовити в задоволенні вимоги: UA-2020-07-02-002840-a.a1.
2. Оприлюднити це рішення про на веб-порталі Уповноваженого органу через електронну систему закупівель протягом 1 (одного) робочого дня.
ПІДПИС:
Уповноважена особа: _____________ Лісова Оксана Анатоліївна

Документи

02 липня 2020 16:10
капітальні.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 липня 2020 23:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Грезін Сергій Якович 1 310 005,81
UAH з ПДВ
1 310 005,81
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 липня 2020 10:56
sign.p7s
10 липня 2020 10:43
sign.p7s
10 липня 2020 10:39
довідки.rar
10 липня 2020 10:39
субпідрядник.rar
10 липня 2020 10:39
техніка.rar
10 липня 2020 10:39
працівники.rar
10 липня 2020 10:39
ліцензії.rar
10 липня 2020 10:39
аналог.договір.rar

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Грезін Сергій Якович
#2690724632
Переможець 1 310 005,81
UAH з ПДВ
13 липня 2020 14:29

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 липня 2020 14:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Грезін Сергій Якович
#2690724632
1 310 005,81
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
16 липня 2020 13:21
дог кап.pdf укладений
16 липня 2020 13:20
Договір.pdf укладений
16 липня 2020 13:19
Договір.pdf укладений
16 липня 2020 13:16
sign.p7s зміни до договору
23 липня 2020 13:37
кошторис.pdf зміни до договору
23 липня 2020 13:33
відомість ресурсів.pdf зміни до договору
23 липня 2020 13:33
додаткова угода.pdf зміни до договору
23 липня 2020 13:33
договірна ціна 2.pdf зміни до договору
23 липня 2020 13:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 5 ч. 5 ст. 41 Закону України про "Про публічні закупівлі" - узгоджена зміна ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості робіт),
Номер договору про закупівлю: без номеру
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку